مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

دستگاه Smell of Data به هنگام درز داده‌ها از گوشی یا رایانه، بوی آنها را در فضا منتشر می‌کند!

محافظت امنیت آنلاین در دنیای دیجیتال امروز به یک عدد از نگرانی‌های کلیدی کاربران تبدیل گردیده و دستگاه Smell of Data آمده تا با شیوه‌ای عجیب از درز کردن داده ها فردی اشخاص خودداری نماید . 
این دستگاه به محض با خبر شدن از نفوذ اشخاص ناشناس یا هکرها به داده‌های سری شخص؛ از خویش بوی خاصی متصاعد می‌نماید و به آنها هشدار میدهد . 

ایده 
تعجب آور و غریب ساخت دستگاه Smell of Data احتمال دارد ایده دستگاه Smell of Data مقداری نامطلوب باشد اما قدمی که در جهت محافظت امنیت آنلاین برداشته، به طور کامل دارای اعتبار می باشد . کلاهبرداری‌های آنلاین و نفوذ به اطلاعات شخصی اشخاص در دنیایی که همگی معاش یوزرها دائما بصورت آنلاین در دسترس قرار داد، هرروز در درحال حاضر بسط می باشد . 

دستگاه 
Smell of Data 
داده‌های افراد دزدیده می گردند و گاهی سوءاستفاده از این اطلاعات پیامدهای جدی بدنبال داراست . مسئله امنیت شخصی تنها یک بُعد ماجراست و این روز ها شاهد هک شدن وبسایت‌های گوناگون به وسیله هکرها هستیم . 
اخیرا هم که شاهد هک اینستاگرام بودیم! 
هنگامی مجرمان آنلاین یک اداره را انگیزه قرار می‌دهند معمولا یکباره به اکانت یوزرها متعددی دسترسی پیدا می‌نمایند و به همین عامل حمله ها اینچنینی منافع بیشتری برای آنان بدنبال دارااست . 

وبسایت‌هایی مانند ?Have I Been Pwned به یوزرها این قابلیت را میدهند که در زمینه این که آیا قربانی یک حمله گرانقدر مقیاس شده‌اند یا این که نه اطلاعاتی بدست بیاورند . 

دستگاه 
Smell of Data 
پروژه Smell of Data قصد داراست با در اختیار قرار دادن به روز لحظه به لحظه در مورد داده ها فردی آنلاین افراد، آنان را همواره هوشیار نگه داراست .

دستگاه Smell of Data مجهز به یک بو نو بوده که بعنوان یک مکانیزم هشدار برای محافظت از داده‌های اصلی طراحی شده میباشد . 

دستگاه 
Smell of Data 
بوی 
داده‌ها به هنگام درز در محیط منتشر می‌شود! برای ساخت دستگاه Smell of Data از یک دیسپنسر بو که رایحه مخصوصی برای آن پباده سازی شده، به کار گیری گردیده و از نحوه وای‌فای به یک گوشی، تبلت و یا رایانه متصل می‌شود . 

در‌صورتی‌که یکی از این دستگاه‌های جفت گردیده قصد ورود به یک وبسایت مراقبت نشده یا این که شبکه نا‌امن را داشته باشد، بوی تند و تیز داده‌ها بعنوان یک سیگنال هشدار در گوشه و کنار منتشر می‌گردد . 

معنی ساخت این دستگاه از گازهای قابل اشتعال و فارغ از بویی گرفته شد که بدون هیچ نشانگر خارجی، خطرهای اساسی ایمنی را نشان می دهند . 

تجارت های تعالی با طراحی اپلیکیشن BY

تجارت 
های تعالی با طراحی اپلیکیشن BY 
وحید ارجمند / چهارشنبه, 19 خرداد 1395 / PUBLISHED IN اپلیکیشن, قابل انعطاف افزار موبایل 
تجارت های بزرگی بر شالوده ی طراحی نرم افزار و قابل انعطاف افزار تلفن همراه ساخته می شود . روز جاری در این دستگاه کوچک همه معاش جا می شود . از انجام شغل های اصلی و قرارهای کاری گرفته تا تفریح و سلامت و پزشکی . 
تجارت آنلاین راهی می‌باشد که می توانایی با آن یک شبه ، راه صد ساله تجارت سنتی را رفت، در تجارت آنلاین نکته ی حساس و انتخاب کننده ایده و روشی هست که بر بروی آن تجارت شما صورت می گیرد . ساده کردن رویکرد های خرید و برقراری ارتباط، اطلاع رسانی کافی از مال و محاسبه و ها و انتقاد و ارزیابی ها از محصول،پاسخگویی پرسرعت و 24 ساعته و ارائه سرویس ها بخش اعظم و جامع تر از شرایط سنتی منجر استقبال مردمان از تجارت آنلاین شما می شود . 
گهگاه تجارت آنلاین راه و روش غیر آنلاین و سنتی هم دارد، که برای برد آیتم آنلاین آن باید با دقت بیشتری کار کرد، در ذیل یکی از نکاتی که سبب ساز پیروزی یک تجارت آنلاین می شود را بررسی میکنیم: 
پباده سازی 
اپلیکیشن گوشی داشته باشید! طراحی سایت و پرتال های تجاری هنوز نیز نیاز می‌باشد ولی امروزه رویکرد برد تجارت آنلاین در این است که عمده در دسترس باشید و سادگی به کارگیری از تجارتی که می فرمائید بیشتر باشد . برای مثال شما می خواهید ثبت شرکت انجام دهید، دو منش دارید، یک این‌که به شرکتی که انجام این امور را برای شما انجام می دهد مراجعه فرمائید و هر تعدادی روز برای پیگیری امور هم به انجا راز بزنید . رنج عمل در این راه که رویکرد سنتی است، این می‌باشد که رفت و امدهای متعددی و فاصله های زیادی دارید . اما در هر توشه مراجعه می توانید مستقیم سخن کنید و سوال و جواب های خود را بپرسید . 

اما 
در شیوه تجارت آنلاین، نیازی به مراجعه های مکرر نیست، مدارک مسئله نیاز خود را ارسال می کنید و در 24 ساعت شبانه روز می توانید کارهای خویش را انجام دهید، اما چه تعداد از افراد مورد آنلاین را به مراجعه حضوری ترجیح می دهند؟ 
مطمئنا اندازه استفاده از آیتم آنلاین کمتر است، البته رو به پرورش است، چیزی که بتواند پرورش به کارگیری از آن را بخش اعظم کند، می تواند پباده سازی نرم افزار گوشی باشد . پباده سازی نرم افزار در دسترس پذیری را بالا می پیروزی . چون در استعمال از وبسایت برای انجام آنلاین کارها، استفاده کننده می بایست از کامپیوتر استفاده کند؛ چون اندازه استعمال از کامپیوتر بسایر کمتر از تلفن همراه است، استفاده کننده باید کامپیوتر را روشن کند، اینترنت آن را وصل کند، به تارنما رفته و مورد ها ضروری را آنالیز کند، این رویه اگر چه آسان خیس از مراجعه حضوری است، اما هنوز نیاز به اقداماتی دارااست که احتمالا برای مشتریانی که آشنایی متعددی با اینترنت و کارهای آنلاین ندارند پیچیده باشد و مشتری مراجعه حضوری را ترجیح دهد، البته درصورتی که یک نرم افزار گوشی برای انجام این عمل پباده سازی کنید، روال فعالیت دوچندان سهل و آسان تر می شود . 

موبایل همیشه در دسترس شما است، چون یوزرها اهل ایران استعمال زیادی از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام دارند معمولا اینترنت گوشی آن‌ها همواره وصل است، پس کافی میباشد اپلیکیشن موضوع نیاز را گشوده نمایند و فرم های مسئله نیاز را مالامال کرده و ارسال نمایند . اگر نیاز به بیان کرد و گو با مسئولین داشته باشند به محض آمدن جواب، پیغامی به آنان داده می شود و سریعا پاسخ می دهند . در صورتی که در استفاده از تارنما باید چند توشه در روز تارنما را ارزیابی نمایند تا از سود عمل مطلع شوند . پس استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه در گسترش آنلاین این فعالیت و شیوه اندازی تجارت آنلاین یک کمپانی تصویب و انجام امور اداری می تواند بسیار رویکرد گشا باشد . 

طراحی اپلیکیشن ها کلیدی


استفاده از انواع مناسب قطعا یک عدد از اساسی ترین مواقعی که در طراحی اپلیکیشن ها کلیدی می‌باشد رعایت نکات روانشناسی میباشد . یک عدد از بخش های روانشناسی در پباده سازی ها، گونه های می باشند . اشکال در لحاظ افراد و یوزرها باعث می شود که شم آن ها نسبت به محفظه قابل انعطاف افزار عوض شود . 

طراحی اپلیکیشن

در شرای بخواهیم به چهره جزئی تر به ویژگی های انواع اشاره کنیم می‌توانیم به مورد ها پایین اشاره کنیم: 

الف) 

گونه های و خطوط نوک تیز این نوع گونه های مانند مثلث ها و یا این که خطوط شکسته می توانند سبب شوند که فشار خون در افراد بالاتر برود و این استرس و هیجان را در اشخاص تحریک می نماید . اگر محفظه برنامه شما درباره ورقه های خرید هست و یا با هر موضوعی که دوست دارید مردم بخش اعظم در آن باقی بمانند و بازه زمانی بیشتری را برای خرید از شما صرف کنند خوب تر می‌باشد از این گونه گونه های استفاده نکنید . 


این جور گونه های در جاهایی که واجب هست تصمیمات سریع خیس گرفته شوند مفید هست . پس قاعدتا نمیتوان بیان کرد که برای تمامی صفحه های تولید ها مناسبند . گهگاه اضطراری هست تا سریعا اجناس را به مشتریان بفروشید . به قولی بعد از آن از معرفی مال حتمی می‌باشد تا ضربه آخری به مشتری زده شود که پول را برای آن پرداخت نماید . 


ب) 

اشکال و خطوط با نوک های ملایم برای این که بتوانیم از این گونه اشکال اکثر به کار گیری کنیم حتمی هست که مستطیل ها و یا انواع نوک تیز را با گوشه های ملایم ویرایش کنیم . برای مثال ممکن می‌باشد شما ناچار باشید از مستطیل و مربع برای فعالیت خود استعمال کنید و برای القا کردن شم آرامش، خوبتر میباشد از لبه های ملایم استعمال کنید و علاوه بر آن برای عمده کردن اثر آن می بضاعت از رنگ های ملایم نیز استعمال کرد . به عنوان مثال در کنار لبه های ملایم از رنگ فیروزه ای و یا کرمی برای رنگ آمیزی آن به کارگیری نمایید . 


پ) 

پباده سازی های شلوغ در بعضا از وبسایت ها از اشکال درهم نامرتب به کارگیری گردیده می باشد . این نکته هم بسته به حاشیه های اجسام داراست و بر این پایه می توان اثر را بر روی هیجانات تغییر‌و تحول اعطا کرد . اما معمولا برای افزایش هیجان از این طرح ها استعمال می کنند و شکل ها نیز مثلث می باشند . این مدل پباده سازی می تواند برای صفحه ها فروش، بین متن ها و… مناسب باشد . 


4 . 

پشتیبانی به تیتر یکی دیگر از مواقعی که همیشه مطرح بوده می باشد و برای مشتریان واقعا یک نکته موثر بوده پشتیبانی فراوان دارای اهمیت می‌باشد . برای یوزرها و بخش اعظم مردمان کلیدی هست که در صورتی‌که در محصولی که خریداری کرده اند مشکلی بود می بایست چه کرد؟ و یا چه کسی برای سوالاتی در موضوع خدمات و ارزش ها پاسخ گو است؟ این سوالهای در شرای به فیس واضح در بخش سوال های همگانی نیز مطرح شوند میتواند مشتریان بیشتری را برای خرید از شما مجاب نماید . 


با این درحال حاضر نمی بضاعت و توان تمام اعتماد سازی را با سوال های همگانی حل کرد و می بایست پشتیبانی مدام آنلاینی وجود داشته باشد تا مردم ارتباط راحتی با شما بگیرند و مشکلاتشان را حل نمایند . 

نام مناسب لوگو و اسم اپلیکیشن


لوگو 

و نام مناسب لوگو و اسم اپلیکیشن از اهمیت بالایی برخوردار هست . لوگو و نام نرم افزار باید با محتوای اپلیکشن مرتبط باشد و در ذهن باقی بماند . همینطور پباده سازی لوگو باید به دسته ای باشد که کاربر در دربین اپلیکیشن های زیادی که دارااست بتواند ترغیب به کلیک کردن بر روی آن شود . 

طراحی اپلیکیشن

افزونگی 

اندک برای کاربر یک عدد از فاکتر های کلیدی نزد یوزرها عدم داشتن افزونگی یا بار بیش تر برای دستگاه موبایل کاربران می باشد به این مفهوم که طریقه کد زدن واستفاده نا درست از سخت افزار های دستگاه موجب بالا بردن مصرف باتری و اشغال پردازنده و در غایت کند شدن دستگاه می شود و این برای استفاده کننده خوشایند نمی باشد و موجب می شود بازخورد خیر از یوزرها نگیرید . 


امنیت 

امنیت یک مفهوم نسبی است و امنیت در هر نرم افزار سطح ها مختلفی دارااست . در یک نرم افزار هم اطلاعاتی وجود دارد که می توان از سرور دریافت شود یا در مقر داده خود اپلیکیشن باشد و یا این که حتی در سورس کد نرم افزار باشد که باید راهکار های امنیتی به گونه ای نظر شده باشند که نفوزگرها نتوانند به هیچ کدام از این بخش ها به راحتی دسترسی پیدا کنند . 


سرعت 

بارها برای کلیه یوزرها پیش آمده است که سرعت قابل انعطاف افزار به قدری زیر میباشد که از ادامه عمل با قابل انعطاف افزار منصرف می شوند . (باید خوش اقبال باشیم که استفاده کننده اپلیکیشن را پاک نکند) از آنجایی هم که قابل انعطاف افزارهایی که یوزرها به آن ها عادت کرده اند، اپلیکیشن های زیاد پر سرعتی می‌باشند پس سرعت در انجام روند های متعدد نرم افزار بایستی بالا باشد و نباد کاربر را منتظر بگذارد . 


مراحل 

طراحی یک نرم افزار تلفن همراه در زاوش برای طراحی سایت و اپلیکیشن مثل سایر علوم مهندسی او‌لین عمل جمع آوری اطلاعات در باره اپلیکیشنی که قصد ساخت آن را داریم می باشد، نیاز ها شناسایی اطلاعت گرد آوری و پردازش می شوند . بارها در مراحل گسترش کالا پیش آمده است که نیازی برای کارفرما ایجاد گردیده هست که در تراز تحلیل و شناخت این نیاز مطرح نبوده هست و تیم ما در صورتی که این نیاز به ارتقا کیفیت نرم افزار امداد می کرده هست و باعث تولید اپلیکیشن بهتری شده می‌باشد سوای هزینه تغییرات را در نرم افزار ایجاده کرده ایم . 

در ادامه فرآیند پباده سازی نرم افزار در کمپانی زاوش را مرور خوا هیم کرد: 

مشورت کردن 

بدون‌پول در ارتباط با ایده ساخت اپلیکیشن نظارت 

و ارزیابی ایده پباده سازی نرم افزار و شناسایی مخاطبان و منابع زمینه نیاز تولید 

طرح اولیه اپلیکیشن پباده سازی 

رابط کاربری توسعه و گسترش 

کدهای سمت کاربر ساخت منابع موضوع نیاز وAPI ها و مقر داده . 

تحویل 

نسخه آزمایشی تست 

نرم افزار و درج تغییرات احتمالی تحویل 

نسخه نهایی پشتیبانی 

بهترین اپلیکیشن ها

در در میان کامپیوترهای دسکتاپ، نرم‌افزار VLC به پخش انواع و اقسام فرمت‌ها شهرت داراست و در گجت‌ها هم این نرم افزار زیاد پرطرفدار میباشد . آن‌گاه از سال‌ها قرار داشتن در وضعیت بتا، حال این اپلیکیشن دیگر از شرایط آزمایشی خارج آمده هست . نرم افزار MX Player هم در بین اپلیکیشن های اندروید رده مهمی داراست . رابط کاربری آن سوایپ‌محور میباشد و به همین حافظه با گجت‌های لمسی به‌راحتی و آسانی می‌توان از آن و قابلیت‌های متنوعی که ارائه می‌دهد، استعمال کرد . 
۴ . 
موسیقی استریم 
موسیقی Spotify 

نرم افزار 
های اندروید 
اسپاتیفای نیازی به معرفی ندارد . با پرداخت اشتراک ماهانه، یوزرها میتوانند به بیش از ۲۰ میلیون آهنگ از سرتاسر جهان دسترسی داشته باشند . در ضمن می‌توان از نسخه‌ی بدون‌پول آن نیز به کارگیری کرد که ولی به غیر از تبلیغات، محدودیت‌هایی نیز دارد . 

اپلیکیشن 
برش آهنگ Lexis 
Audio Editor 
اپلیکیشن 
های اندروید 
گاهی تایم ها به دلایل مختلف، می خواهیم صرفا چکیده از نوا موردنظر خود را انتخاب کنیم . در در میان اپلیکیشن های اندروید فعال در این زمینه، نرم افزار Lexis Audio Editor رابط کاربری زیاد ساده‌ای دارااست و با به کار گیری از آن به‌راحتی می‌توانید تکه‌ای از موزیک موردنظر خود را انتخاب و آن را ذخیره کنید . 

نرم افزار 
برای دی‌جی‌ها djay2 

لوپ 
کردن Nanoloop 

اپلیکیشن‌های 
زیاد حرفه‌ای موسیقی Caustic 
3 / FL Studio Mobile 
اپلیکیشن 
های اندروید 
درصورتی که دی‌جی هستید، به احتمال دوچندان از دستگاه‌های حرفه‌ای منفعت می برید اما در صورتی‌که به هر دلیلی مجبور به به کار گیری از گوشی اندرویدی خویش شده‌اید، تا حدی می‌توانید روی نرم افزار Djay2 اکانت فرمایید . این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های تازه به‌خوبی جواب می‌دهد و از قابلیت‌های متنوعی نیز منفعت می برد . در صورتی‌که هم علاقه‌ی متعددی به تولید بیت دارید، Nanoloop در این مورد یک عدد از شایسته ترین اپلیکیشن های اندروید می‌باشد . غیر از ابزارهای مختلف، این نرم افزار از سمپل‌های خوبی نیز منفعت می‌برد و به کار گیری از آن دوچندان سهل وآسان میباشد . 

در نهایت در حالتی که از حرفه‌ای‌های موسیقی هستید، خوبتر هست نگاهی به اپلیکیشن‌های Caustic و FL Studio Mobile بیندازید . این اپلیکیشن‌های قدرتمند از ابزارهای حرفه‌ای متعددی بهره می‌برند و برای بهره‌گیری از آن ها خوبتر می باشد از یک تبلت کار کشته استفاده نمایید . 

۵ . 
ابزارهای امنیتی و بهره‌وری مدیر 
باتری AccuBattery 
/ Greenify 
نرم افزار 
های اندروید 
اپلیکیشن AccuBattery اندازه مصرف انرژی نرم افزار های اندروید را با دقت زیادی نشان میدهد . این نرم افزار رابط کاربری ساده‌ای دارد و نسخه بدون‌پول و پولی آن وجود دارااست . یک نرم افزار دیگر در زمینه‌ی مدیریت باتری Greenify اسم داراست که جلوی مصرف بی‌رویه انرژی دیگر اپلیکیشن‌ها را می‌گیرد . 

بهترین 
اپلیکیشن‌های آنتی‌ویروس BitDefender 
/ Norton / Avast 
نرم افزار 
های اندروید 
همین ابتدای فرمان بایستی بگوییم که در شرای اهل به کار گیری از اپلیکیشن‌ها و فایل‌های مشکوک نیستید، هیچ نیازی به بهره‌گیری از آنتی‌ویروس اندروید ندارید . با این حال، در صورتیکه در این مسئله تا حد زیادی نگران هستید، می توانید به این گزینه‌ها نگاهی بیندازید . بیشتر سرویس ها Bitdefender بدون پول نمی‌باشد ولی از قابلیت‌های زیادی سود می برد . Norton نیز یک نرم افزار رایگان است که برای خدمات توسعه یافته آن می بایست پولی را بپردازید و در غایت Avast نیز در این قضیه حرف‌های زیادی برای گفتن دارااست . 

سرویس 
ذخیره‌سازی ابری Google 
Drive / Dropbox 
اپلیکیشن 
های اندروید 
سرویس گوگل درایو تا حد متعددی با پلتفرم اندروید یکپارچه گردیده و به همین خاطر گزینه‌ی ایدئالی محسوب می گردد . نسخه‌ی مجانی این سرویس، ۱۵ گیگابایت دور و بر را در اختیار استفاده کننده قرار میدهد . با پرداخت ماهانه ۲ دلار می‌توانید از ۱۰۰ گیگابایت و با پرداخت ماهانه ۱۰ دلار نیز می توانید از ۱ ترابایت فضای ابری استفاده ببرید . یک گزینه‌ی دیگر نیز دراپ‌باکس است که برای فضای ۱ ترابایتی آن باید هر ساله ۱۰۰ دلار بپردازید . 

بیشتر 
بخوانید: انتقاد و آنالیز اپلیکیشن Dropbox 
اپلیکیشن‌های 
مدیریت فایل Files 
Go Asus 
File Manager / File Explorer / Astro File Manager 
نرم افزار 
های اندروید 
اپلیکیشن Files Go گوگل در زمینه‌ی مدیر فایل‌ها از کارایی قابل توجهی فایده می‌برد . رابط کاربری آن فراوان معمولی است و با استفاده از آن به‌راحتی می‌توان فایل‌های سنگین وزن را بین دو گجت جابجا کرد . در ضمن برای سبک کردن یاد داخلی نیز امکانات خیر و خوبی را ارائه میدهد . 

از دیگر اپلیکیشن‌های اندروید میتوانیم به Asus File Manager اشاره کنیم که بدون پول هست و از قابلیت‌های متنوعی بهره می برد . دیگر گزینه‌ها نیز File Explorer و Astro است که با وجود تفاوت‌های اندک، در این مسئله همت خیلی خیر دارا‌هستند .