مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

برای راه اندازی وب سایت باید چیکار کنیم؟


برای فعال‌ساز‌ی سایت اولیه میبایست یک مسیر مشخصی را در لحاظ گرفت اینکه این وب سایت قرار میباشد طراحی سایت از چه قسمت‌هایی تشکیل خواهد شد و چه خدماتی قرار می‌باشد اجرا دهد. دوم میبایست شما برای تنظیم هاست و دامین مبادرت فرمائید. برای هزینه‌های وبسایت از پباده سازی تا seo وب سایت طرح ریزی فرمائید مطلقا با دارای تخصص این دستور مشاجره داشته باشید تا شمای کلی از تارنما را بدست آورید و با فرضی گشوده وارد این عرصه گردیده بلکه با مجموعه ماهر و قادر این الگوریتم را پیش ببرید و غالب و قوی در‌این صحنه حاضر گردید.

هدفتان برای ساخت و ساز یک سایت چه میباشد ؟

مقصود پایانی هر کار بازاریابی می بایست نرخ برگشت سرمایه باشد. در شرایطی که که سایت شما هیچ درآمد سودآوری را برای شما به ارمغان نیاورد، چرا در هم اکنون بازاریابی آنلاین می‌باشید؟

موردنیاز است از خودتان چند پرسش بپرسید! آیا معامله آنلاین مطلوب تجارت این موسسه میباشد؟ آیا محتویات با ارزشمندی برای ارائه به مشتری دارم؟ پنانسیل معرفی تارنما به ارگان‌ها، کمپانی‌ها اعم از خدماتی و تولیدی و... را دارم؟

لذا برای ساخت و ساز یک وبسایت می‌بایست از بستر وب و متن درون وبسایت تا نیروهای آن تیم و خدماتی که می‌بایست به مشتری داده خواهد شد اندیشه خواهد شد. مطمینا شرح وظایف بغرنج ای برای کاربری که قصد ساخت محتوا با غرض خروجی بالا را دارااست انتظار میرود.

خصوصیت های بهتر یک کمپانی ساخت سایت چه چیزی است؟

مثلا خصوصیت‌های بهتر یک کمپانی می‌اقتدار به سوابق، تخصص و تعهد و سرویس ها‌دهی و حتی seo آن وب سایت اشاره نمود. قابل ذکر می‌باشد که از حیث تخصصی نیز میبایست آن کمپانی در بستر امنیتی کار کشته و بر روی سروهای قابل یقین قرار گرفته باشد. خوب میباشد که وبسایت صاحب خانه گواهینامه SSL داشته باشد( گواهینامه پذیرش اسم دامنه). این خصوصیت‌ها از مطرح ترین پیش نیازها برای یک کمپانی ساخت وب سایت پیروز میباشد.

طراحی اپلیکیشن موبایل چه تاثیری بر کسب و کار می گذارد؟


تلفن های یاور تجهیزات زیادی را در چنگ یوزرها قرار داده میباشد. اندروید تحت طراحی اپلیکیشن عنوان یکی‌از پرکاربردترین سیستم استدلال هایی میباشد که اینک در بازار وجود دارااست. این سیستم استدلال در چنگ یک سری کمپانی خالق تلفن همراه همپا جای‌دارد و ایجاد کرد اپلیکشن برای آن‌ها آزاد میباشد.



همین دستور موجب ترغیب اکثری از برنامه نویس ها برای پباده سازی نرم افزار های متفاوت و متنوع گردیده‌است. هر چندین وقت یکبار نیز شاهد ورود قابل انعطاف افزارهای نو در بازار هستیم که بر روی تلفن همراه های همپا نصب میگردند که کاربردهای زیادی دارا هستند.

مزایای پباده سازی اپلیکشن
اپلیکشن ها به راحتی بر روی موبایل نصب می گردند و یوزرها می‌توانند با استعمال از دور و بر بی آلایش و کاربری آسوده، از آن ها به کارگیری نمایند. مثلا یک نرم افزار که برای فروش کالاهای استوک پباده سازی شد‌ه‌است، به یوزرها یاری می نماید تا هر چیزی که نیاز دارا‌هستند را در نرم افزار پیدا نمایند. در حالی که برای مراجعه به وبسایت می بایست در ادامه واژه کلیدی متناسب بگردند و از سوی دیگر تعیین یک تارنما از فی مابین چند آیتم هم وقت گیر میباشد.

یک کدام از دیگر از مزایای اپلیکشن ها، قابلیت و امکان تبلیغات و معرفی تولیدات میباشد که به طور مختصر و اثر گذار در یک دور و اطراف کاربردی در معرض مشاهده کرد یوزرها قرار می‌گیرد. در واقع پباده سازی اپلیکشن به یکی جدیدترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی بدل شد‌ه‌است. به نحوی که اکثری از وبسایت ها و مغازه های اینترنتی برای تبلیغات کار خویش مبادرت به پباده سازی می نمایند. مثلا مزایای نرم افزار ها می شود به مورد ها پایین اشاره نمود:

1-   قابلیت ارسال پیام

یکی مهم‌ترین امتیازات نرم افزار ها قابلیت و امکان ارسال پیام میباشد که رابطه در میان یوزرها را سهل نموده است. به نحوی که یک کدام از اعضاوجوارح میتواند به راحتی با دیگر اعضاوجوارح رابطه برقرار و درباره با تخفیفات، معاملات، پیشنهادات تجاری و ... سخن نماید. در ارسال پیام هیچ هزینه ای بر دوش یوزرها نمی گذارد و از این بابت یک صرفه جویی اقتصادی میباشد.

2-   بهبود تعامل با مشتری

چنانچه یک تارنما داشته باشیم و یوزرها بخواهند تولیدها متبوع خویش را در وبسایت کاوش نمایند، بایستی فرصت متعددی را صرف کاوش دربین تعدادی ورقه نمایند. در آخر نیز محتواهای وقتگیر اذن مشاهده مال متبوع را از آن‌ها میگیرد. البته در اپلیکشن از محتواهای زمان بر خبری وجود ندارد و استفاده کننده میتوانند براحتی و با کلیک کردن بر روی عبارت معلوم گردیده، متاع متبوع خویش را بعد از یک‌سری لحظه مشاهده نماید.

3-   ساخت‌و‌ساز اسم تجاری و شناخته خیس شدن کمپانی

اپلیکشن ها امکان نصب بنر در مقیاس کوچک را نیز دارا هستند. می اقتدار در انتهای صفحه های به راحتی بنرهای تبلیغاتی را منتشر کرد. همینطور قراردادن لوگو و اسم تجاری مارک در نرم افزار به شناخته شدن بیشتر کمپانی در ذهن مخاطبان می انجامد.

ساخت اپلیکیشن برای iOS یا اندروید به مخاطبان شما بستگی دارد


در کاربرانی که اندروید و iOS جذب می‌نمایند تفاوت‌های کلیدی‌ای وجود دارااست. به عنوان مثال، طراحی اپلیکیشن دستگاه‌های اندروید گرانقدر‌ترین سهم بازار جهانی را دارا‌هستند. ولی اپل هم بخاطر تبادل پول زیاد، برنامه استور را تسخیر نموده است. هنگامی که میخواهید تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه خویش را شروع فرمائید وضعیت جغرافیایی و همینطور جنسیت مخاطبان خویش را در لحاظ بگیرید.

در شرایطی که مخاطبان و یوزرها مقصود شما جهانی و بسیار زیاد میباشند خوب میباشد تشکیل داد نرم افزار اندروید را در حق تقدم قرار دهید.

 


ایجاد کرد نرم افزار اندرویدی

در حالتی‌که مخاطبان شما از آمریکای شمالی یا این که اروپای غربی می باشند و یا این که می خواهید یک اپلیکیشن برای بیزنس الکترونیک و یا این که کمپانی پباده سازی فرمایید تشکیل داد نرم افزار iOS عالی خواهد بود.

اندروید، پلتفرمی مطلوب برای مخاطبان در بازارهای غالب و در حالا پرورش
اندروید در بازارهای غالب جهانی مانند آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین پیروز میباشد.
یوزرها اندروید بیشتر در مشاغل تخصصی شغل می‌نمایند.
به طور خیلی جزئی، مردان بیشتر اندروید را می‌پسندند تا iOS.
iOS پلتفرمی مطلوب برای مخاطبان برنا و برخوردار در اروپای غربی، استرالیا و شمال ایالات متحده
کاربرانی که از iOS به کارگیری می‌نمایند بطور میانگین ۴۰% درآمد بیشتری نسبت به یوزرها اندروید دارا هستند.
بیشتر یوزرها iOS را جوان ها تشکیل میدهد. بیشتر یوزرها این پلتفرم اشخاص دربین ۱۸ تا ۲۴ سال می باشند.
بانوان بیشتر از iOS استعمال می‌نمایند تا اندروید.
یوزرها اپل بیشتر در مشاغل حرفه ای و مدیریتی شغل می‌نمایند.
یوزرها اپل به نسبت بیشتری دارنده مدارج علمی فراتر میباشند.
بدلیل امنیت بیشتری که iOS دارااست بیشتر در بازار تشکلات اقتصادی نفوذ نموده است.
پلتفرم iOS در اروپای غربی، شمال ایالات متحده  و استرالیا برنده میباشد.
یوزرها iOS بیشتر سرگرم دستگاه‌های خویش میباشند و وقت بیشتری را روی نرم افزار های خویش صرف می‌نمایند.
یوزرها iOS خریدهای بیشتری را از روش تلفن همراه‌های خویش ایفا می دهند.

مراحل نهایی طراحی اپ موبایل


مرحله ۱۱- سریع بعداز نشر برخورد بگیرید و بداهه پردازی فرمایید
وقتی که اپ شما در مغازه نرم افزار فعال شد، اولی تیم به کارگیری و کردار مشتریان از نرم افزار طراحی اپلیکیشن به شما امداد می نماید که چه‌طور نرم‌افزار خویش را بهبود ببخشید. برای پیشرفت در طریق تشکیل داد نرم افزار اندروید بایستی مدام به برخورد استفاده کننده اعتنا داشته باشید و به ساخت‌و‌ساز ادامه دهید.

مرحله ۱۲- نرم افزار خویش را همیشه تجزیه و نظارت فرمائید
جم آوری تجزیه و بررسی به شما امداد می نماید دانلودها ، تعامل و محافظت استفاده کننده برای نرم‌افزار خویش را ردیابی فرمائید. برای اینکار میتوانید از ابزارهایی مانند Flurry که به طور مجانی در دسترس میباشد و Localytics که ورژن بدون‌پول و مبلغی داراست به کارگیری فرمائید.

مرحله ۱۳- باقی‌مانده خصوصیات را برای تشکیل داد نرم افزار اندروید ماهر خیس خویش بکار بگیرید
تا الان ورژن اول نرم افزار خویش را با خصوصیت های محصور و صرفا ورژن اساسی ساختید. حال مجال چک و معرفی بقیه خصوصیت های باقی‌مانده در ورژن نخستین میباشد. از روش تجزیه و محاسبه و برخورد خواهید فهمید که آیا این خصوصیات دیگر دارای ربط نیستند یا این که نه.

مرحله ۱۴- مدام در هم اکنون یادگیری باشید: اشخاص حرفه‌ای را در این باره دنبال نمائید
کارایی فرمایید در مجموعه ها و انجمن های اپ نویسی در شبکه‌های‌مردمی بخصوص در پیج های اینستاگرام و تلگرام و لینکدین و… عضو گردید، با این طریق جدیدترین داده ها و مطالب آپ تو دیت به طور مداوم در مشت شما قرار خواهد گرفت و از طرفی می‌توانید از تجربه برنامه نویس ها ماهر و زبده هم به کار گیری فرمائید.

مرحله ۱۵- تمرین و تمرین و تمرین
با تمرین زیاد میتوانید زودتر به اهدافی که دارید برسید و حرفه‌ای خیس گردید.

میزان درآمد توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل چقدر است؟


مهم ترین عاملی که در واحد سنجش درآمد نقش داراست سطح مهارت‌ها و وضعیت شغلی میباشد. طراحی اپلیکیشن گسترش‌دهندگان iOS میتوانند به‌طور معدل انتظار درآمدی نزدیک به 113 هزار دلار در سال را داشته باشند، حتا بعضا از کمپانی‌ها دستمزد‌هایی تا سقف 171 هزار و 500 دلار در سال به‌بسط‌دهندگان میدهند.
از طرفی، گسترش‌دهندگان اندروید در حدود 111 هزار دلار و بسط‌‌دهندگان پیش کسوت‌خیس می‌ توانند تا 162 هزار دلار در سال درآمد داشته باشند. اما واحد سنجش حقوق و دستمزد دریافتی به کمپانی و مکانی که در آن فعالیت می کنید بستگی دارااست. به‌طور نمونه، توسعه و گسترش‌دهندگان اندروید در شهری همانند سانفراسیسکو به‌طور میانگین 130 هزار دلار در سال درآمد دارا هستند، ولی به عبارتی گسترش‌دهنده در شهر آتلانتا خیلی تحت‌خیس از این پول اخذ می‌نماید. در کشور ایران نیز به‌طور میانیگن یک توسعه و گسترش‌دهنده اندروید می بایست چیزی نزدیک به 5 تا 6 میلیون تومان در ماه درآمد داشته باشد، هرچند بیشتر کمپانی‌ها به عارضه ها متفاوت اینگونه پولی را به اشخاص پرداخت نمی کنند. توسعه و گسترش‌دهندگان iOS نیز با پاره ای اختلاف بیشتر می بایست حقوقی در همین حدود 
اخذ نمایند. 

چه طور می توانید بسط‌دهنده نرم افزار تلفن همراه گردید؟
شیوه های متعددی برای تبدیل شدن به گسترش‌دهنده نرم افزار تلفن همراه وجود داراست. این‌شیوه‌ها به‌سه تیم کلی تقسیم میگردند:
    1- در بوت‌کمپ‌های کدنویسی کوتاه‌برهه زمانی که منحصر گسترش‌دهنده نرم افزار تلفن همراه میباشد کمپانی فرمایید.
    2- از دانشگاهی در فن علم ها کامپیوتر فارغ‌التحصیل گردید.
    3- به‌شکل خودآموز آغاز به‌یادگیری گسترش نرم افزار تلفن همراه نمایید.
هر یک از این طریق‌ها نقاط مثبت و منفی خویش را دارا هستند. در پیشین، بیشتر زمان‌های شغلی در حوزه اپلیکیشن‌نویسی درانتظار فارغ‌التحصیلان کالج‌ها بود، ولی، حالا خیلی از توسعه و گسترش‌دهندگان چیره در حوزه نرم افزار گوشی به‌شکل خودآموز کدنویسی حافظه گرفته‌اند. کمپانی در بوت‌کمپ‌های کدنویسی رویه دیگری میباشد که‌این روز ها علاقمندان متعددی داراست. در واقع بوت‌کمپ‌ها جایگزین قابل‌قبولی برای دانشکده می‌باشند.

گسترش‌دهندگان نرم افزار گوشی به چه مهارت‌هایی نیاز دارا‌هستند؟
برای اینکه یک توسعه و گسترش‌دهنده برنده بشوید، می بایست تعدادی مهارت اصلی و مهم را حافظه بگیرید. به‌دنبال با این مهارت‌ها آشنا میشوید.

  1- مهارت‌های UX/UI
خلاقیت یک بسط‌دهنده به اقتدار و مهارت وی در پباده سازی‌های رابط کاربری/ تجربه کاربری (UX/UI) بر میگردد. تجربه کاربری به‌این حقیقت اساسی اشاره دارااست که هرچه فعالیت با یک نرم افزار بی آلایش‌خیس باشد، مخاطب رضایت بیشتری دارااست. پباده سازی UX روی بی آلایش‌خیس ساختن نرم افزار و راحتی مخاطب در هنگام شغل با اپلیکیشن تمرکز داراست. زمانی در رابطه رضایت‌مندی بی نقص مخاطب سخن می کنیم، پباده سازی UX نقش کلیدی داراست. در‌حالتی که UX به‌اندازه کافی عالی نباشد، مخاطب فارغ از معطلی نرم افزار را تمیز می‌نماید. از مهمترین مولفه‌های تجربه کاربری به مورد ها تحت می‌قدرت اشاره نمود: 
    - ناوبری معمولی استفاده کننده
یکی‌از مولفه‌های اصلی در پباده سازی UX دسترسی معمولی به نصیب‌های متعدد یک نرم افزار میباشد. به همین برهان اساسی میباشد دکوراسیون عنصرها به سیرتکامل‌ای باشد که استفاده کننده بتواند به صورت تشکیل داد‌یافته به داده ها دسترسی داشته باشد. مخاطب بایستی بتواند فارغ از سردرگمی در تک تک قسمت‌های اپ جنبش کرده و به داده ها دسترسی داشته باشد. 
    - شعور صحیح رفتارهای کاربری
داشتن فهم و شعور مطلوب از ذائقه و علایق مخاطب به ‌طراح UX یاری متعددی می‌نماید تا یک تجربه کاربری هماهنگ با علایق یوزرها پباده سازی نماید. در سود مخاطب خیلی سریع با نرم افزار رابطه برقرار می‌نماید.
    - محاسبه از روش وایرفریمینگ (کادر‌های سیمی)
وایرفریمینگ یک تحلیل ظریف و بدون نقص قبل از فعال‌ساز‌ی قانونی نرم افزار میباشد. مرحله وایرفریمینگ به‌گسترش‌دهنده یاری می‌نماید تا نرم افزار را به‌شکل آزمایشی فعال‌ساز‌ی و محاسبه نماید تا روی نقاط ضعیف‌تری که به تصحیح و بهبود نیاز دارا هستند شغل نماید.