مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مراحل طراحی اپ

تمامی اینها چه معنایی می‌دهد؟   طراحی اپلیکیشن خوب، در اصلً، هر چیزی که بعداز \"void buttonOnClick\" ظواهر میشود، هنگامی اعمال میگردد که کسی روی دکمه کلیک نماید. آنگاه دکمه را با کد “Button button1 = (Button) v;” پیدا کرده و متن را تغییر‌و تحول میدهیم.

اما روش های دیگری نیز وجود داراست که میتوانید به به عبارتی غرض دست یابید، ولی این طرز، فعالیت را خوب و معمولی جاری ساختن میدهد و در فیض سهل میباشد.
در بالای شیت واژه \"import ...\" دیده میشود. روی آن کلیک فرمائید تا بدون نقص گشوده خواهد شد و مطمئن گردید که در جایی خط \"import android.widget.Button\" وجود دارااست. این می بایست وقتی که شما آخری بیت را تایپ کردید، خودش ظواهر خواهد شد (Android Studio هوشمند میباشد)، البته در صورتی‌که نبود، می توانید آن را خودتان اضافه نمائید.


دقت نمایید که زمانی خطوط به نقطه پایان میرسد، \";\" را درج فرمایید. این در قالب بندی نخستین جاوا تعریف‌و‌تمجید گردیده است و در‌حالتی که شما آن را فراموش نمائید، یک پیغام اشتباه ظواهر میگردد.
حال به content_main.xml خویش بازگردید و روی دکمه کلیک نمایید. در کناره سمت راست، جایی که پارامترهای خویش را برای دکمه می‌بینید، می بایست بتوانید مورد ای با اسم onClick پیدا فرمایید. بر روی این کلیک کرده و بعد خط « onClick » را از منوی کشویی، تعیین فرمایید.در عوض آنچه که جاری ساختن می دهید، به اندروید استودیو تفهیم شد‌ه‌است که میخواهید این نصیب کد را با دکمه ای که ساخت‌و‌ساز نموده اید، دارای ارتباط سازید (چون در آینده به تعداد متعددی دکمه اضافه خواهید کرد).



در حال حاضر همگی چیزی که بایستی صورت پذیرد این میباشد که طرحی که نوشته اید، انجام خواهد شد. دربالا بر روی \"run\" بروید و بعد از آن \"run app\" را از منوی کشویی تعیین فرمایید. شما می بایست AVD خویش (دستگاه اندرویدی مجازی) را نصب کرده باشید، ولی در صورتی‌که نباشد، می‌توانید از مسیر ذیل بروید :
tools > Android > AVD Manager > + Create Virtual Device
فراموش نکنید که همینطور بایستی یک ورژن اندروید را بر روی دستگاه نصب فرمایید.


فرآیند را دنبال نمایید تا مشابه ساز، اپ شمارا جاری ساختن نماید. شکیبا باشید، برخی اوقات ممکن میباشد بارگیری ارتفاع بکشد. در صورتی‌که آن هیچگاه لود نشود، می‌توانید اپ را به مراد تولید یک APK در لحاظ بگیرید. این را روی دستگاه اندرویدی خویش کشیده و آن را نصب و انجام نمائید.
وقتی که در غایت بالا آمده و انجام میشود، می‌توانید با این نرم افزار جذاب، مشغول گردید. آنچه شما بایستی پیدا نمائید این میباشد که هنگامی روی دکمه کلیک می‌کنید، چه اتفاقی می افتد؟ آیا متن «Hello» ظواهر میگردد؟
در‌صورتی‌که این واقعه نمی افتد ... چیزی غلط گردیده است. متن قرمز رنگ کد خویش را چشم و موشواره را روی آن بگذارید تا پیشنهاداتی از Android Studio اخذ نمایید.


مرحله 5 : چه گونه در توسعه و گسترش نرم‌افزار بهتر گردید


اینک نرم افزار ما بسیار معمولی ایجاد شده است. عامل آغاز با این اپلیکیشن، این میباشد که شما اساس اپ نویسی را بیاموزید. شما یک کنش و یک عکس العمل را احساس می‌کنید، فشردن بر روی یک دکمه و اتفاقی که در‌پی آن می افتد. برخی از متغیرها و ریاضی ها را دخیل فرمائید، بعضا از تصاویر خوشگل و یک تابع موثر را اضافه نمایید و این به اندازه کافی برای تولید یک اپ بسیار اصلی، کافی میباشد.
گام‌بعدی چه چیزی است؟ خیلی چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود داراست : ما به Android Manifest هنوز نگاهی نکرده ایم، ما درخصوص keyign private کلام نکرده ایم (و یااینکه چقدر مشغول کننده خواهد بود، در حالتی‌که آن را از دست بدهید)، حتی نرم‌افزار lifecycle اندروید را مطالعه نکرده ایم. مسائل مرتبط با پشتیبانی از اندازه های متعدد شیت اکران وجود داراست و ... .

در طراحی وب نیاز های بازار را در لحاظ بگیرید
داشتن نرم افزار بلند زمان
این   طراحی اپلیکیشن   نکته بسیار دارای اهمیت میباشد که میخواهید به طور فردی عمل فرمایید یا این که یک کارمند مثال در یک کمپانی باشید تمامی این ها به عهده شماست. فرصت بندی شروع یک پروژه، امری بسیار اصلی میباشد که مطلقا بایستی به آن اعتنا گردد. با آشنایی اینکه ،develop هستی یا این که ul با مشورت کردن تصاحب کردن از کسانی که دراین مورد عمل می نمایند می‌توانید شایسته ترین تلاش را از خودت ارائه دهید.

در عمل تمرکز داشته باشد
برای مثال در حالتی‌که امروز استارت به یادگیری html کردید با خودتان نگویید در صورتیکه php بلد بودم کلی جلو می افتادم پس هیچ زمان خودتان را سرزنش نکرده چون کلیه این کارا ها مستلزم یک زمانبندی خاص میباشد. درصورتی که با طاقت و طاقت پیش بروید و طبق چارچوب یک طراح سایت فعالیت فرمائید مطمعنا برنده خواهید شد و مجال را از دست نخواهید اعطا کرد.

استاندارد های کشور‌ایران را در سطح جهانی ایفا بده
نباید نسبت به ایفا پروژه دلسرد باشید. عمل کردن در این مورد می بایست ایده پرداز بوده زیرا دنیای اینترنت صرفا خلاقیت احتیاج دارااست.

معدود هزینه کن ولی اثر گذار هزینه کن
شاید در بالا بخواهید سرعت تلاش و رشدتان را بالا ببرید و با خودتات بگویید دیگر وقت آن رسیده که کمپانی بزنم پرسنل جذب کنم و هزینه بدم البته ما به تو این نکته را متذکر میشویم که تجربه از علم اول خیلی اصلی خیس میباشد. میتوانی 2 سال دیدن ویدئوی آموزشی این تجربه را کسب کرده یا این که مدرس محرمانه گرفته و یا این که می‌توانید خودتان با سرچ در گوگل بدین تجربه دست پیدا نمایید. گوگل منبعی میباشد سرشار از داده ها موءثر که با سرچ باطن آن خیلی از سوال ها جواب داده گردیده و می‌توانید قدم هایتان را سفت بردارید. از سعی دست برندارید و خسته و نامید نشوید با پشتکار و کوشش به اهدافتان جامعه فعالیت بپوشانید.