مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

روشهای طراحی اپ


در صورتی‌که شما هم عشق و علاقه زیادی به تشکیل داد اپلیکیشنی خصوصی برای سایت خویش و یا کاری طراحی اپلیکیشن به خصوص را دارید و وقت کافی برای یادگرفتن زبانهای نرم افزار نویسی دیگر را ندارید و یا این عمل در تخصص شما نیست این مقاله را بخوانید تا شما‌را با یکی دیگر از کارهایی که در دنیای دیجیتال بی آلایش گردیده اند آشنا سازیم.

برای تشکیل داد نرم‌افزار سوای داشتن علم اپ نویسی سایت ها و اپلیکیشن های زیادی وجود دارا هستند:

Infinite Monkeys
Buzztouch
Appsbar
Runrev Livecode
Telerik Icenium
و AppMakr سرویس هایی میباشند که به آسانی می توانید \"نرم افزار\" خویش را با آنها بسازید.

AppMakr سرویسی میباشد که قصد ارائه یادگرفتن آن را داریم و دلیل آن هم سادگی بوده و به راحتی می توانید آخرین پست های سایت را در یک برنامه به کاربرانتان بدهید.

ولی به یاد داشته باشید سایر سرویس ها از تابع های بیشتری برخوردارند مانند Infinite Monkeys که دارای تابع های فراوانی مانند خبر ها، آر اس اس، موزیک، ویدئو، عکس، متن، لینک، اتصال به کانال های اجتماعی، نقشه و… میباشد، ولی شیوه فعالیت آنان هم صرفا استعمال از ماوس و درگ اند دراپ میباشد پس به پیشنهاد اینجانب تمامی سرویس ها را آزمایش کرده تا به گزینه دلخواه خویش دست یابید.

زیرا تشکیل داد نرم افزار در این سایت نیازمند عضویت در آن میباشد پس نخست Register بزنید تا وارد برگه عضویت شوید.

بعداز وارد کردن ایمیل و راز عبور و اتمام عضویت در بالای ورقه اصلی سایت Login را زده تا به شیت ورود هدایت گردیده و آن گاه با زدن ایمیل و سر عبور به داشبورد خویش جابجایی داده شوید. به نقل از گویاآی تی، برای شروع تشکیل داد برنامه Create a New App را از منوی سمت چپ بزنید.

نرم‌افزار میکر قابلیت ایجاد کرد برنامه برای سه سیستم ادله برتر یعنی iOS, Android و Windows Mobile را داراست. پس در این کاغذ با اعتنا به نیازتان با زدن Choose this کنار اسم هر سیستم برهان به ورقه تشکیل داد نرم‌افزار برای گزینه متبوع وارد می شوید.

در شیت آن‌گاه نشانی سایت و یا RSS متبوع را وارد کرده و Create App! را بزنید.

در مرحله آن‌گاه بر روی سرور سایت پردازش هایی برای هماهنگی با لینک اینترنت شما و ایجاد اپلیکیشن گردد که بعد از اتمام اتوماتیک به برگه آنگاه یعنی به برگه شخصی سازی جابجایی داده خواهید شد.

7 نکته مهم در طراحی اپلیکیشن موبایل


آشنایی صحیح جامعه مقصود
اولی و مهم ترین گام در پباده سازی نرم افزار کارآمد شناسایی بدون نقص از جامعه طراحی اپلیکیشن غرض نرم افزار میباشد. پباده سازی و تجهیزات نرم افزار گوشی با توقعات و نیازهای یوزرها آن رابطه بدون واسطه و قربت داراست. در سود بایستی قبل از مبادرت به ایجاد کرد نرم افزار مخاطبان آن و نیازهایشان را به خیر بشناسید.

شناسایی و تعیین مارکت مطلوب برای تکثیر نرم افزار
بعد از گذراندن او‌لین قدم حالا می بایست دور و اطراف و بازار مطلوب برای تکثیر نرم افزار تعیین کرد. برای تعیین مارکت مطلوب بایستی مواقعی مثلا قابلیت و امکان چشم شدن نرم افزار در آن دقت کرد.

معرفی بدون نقص نرم افزار و تجهیزات آن
اپلیکیشنی که اخیرا وارد بازار میگردد بایستی قبل از آن که یوزرها با امتحان و غلط تجهیزات آن را پیدا نمایند، تولیدکننده و مالک نرم افزار آن را بطور بدون نقص معرفی نمایند. در اینصورت یوزرها با دانش به مجموع تجهیزات نرم افزار به راحتی با آن رابطه برقرار میکنند و به کارگیری از آن طاقت فرسا و سخت نخواهد بود.

تبلیغات عظیم در وب سایت ها و فضای مجازی
در شکل اجرا بی نقص پروسه نام برده گشوده هم نرم افزار به صدق در بین مخاطبان معرفی نشده و ترغیب به استعمال از آن نشدند. برای رواج و معرفی نرم افزار و ترغیب یوزرها می بایست تبلیغات از منابع صحیح و مطلوب صورت بپذیرد. برای ایفا این فعالیت میتوان از روش تارنما های آیتم اعتقاد و باور عموم و همینطور فضای مجازی که اکثریت با آن در زمینه ی می‌باشند، مبادرت کرد.

ساخت و ساز بستر مطلوب تبادل ایده ها یوزرها
بعداز تکثیر نرم افزار در مارکت و تبلیغات برای آن بایستی دقت داشت که دائما تلاش آن seo گردد. همینطور تجهیزات نو به آن اضافه گردد. دنیای کلان تکنولوژی مداوم در درحال حاضر تغییر و تحول و افرودن امکان های تازه میباشد. برای دستیابی نرم افزار به توفیق می بایست از جدیدترین تکنولوژی استفاده نمود تا یوزرها رضایت داشته باشند. یکی مهم‌ترین تجهیزات که میتوان در مشت یوزرها قرار بخشید قابلیت تبادل نظرسنجی میباشد که در اینصورت یوزرها تازه می‌توانند زبده یوزرها دیگر آشنایی بهتری از نرم افزار داشته باشند.

پشتیبانی از نرم افزار
برای مثال نکات خیلی اساسی در پباده سازی نرم افزار قابلیت و امکان پشتیبانی بعداز نشر آن میباشد. برای سعی عالی در پشتیبانی باید بستر رابطه با یوزرها به خیر آماده گردیده باشد تا بتوان از ایرادات نرم افزار باخبر بود و در سوی رفع آن شغل کرد. برهان اهمیت این مسئله این میباشد که در شکل عدم وجود پشتیبانی شما از اشتباهات نرم افزار با خبر نخواهید بود و پشت گرمی یوزرها خویش را از دست میدهید.

تاثیر منفی اپلیکیشن‌ها بر نسل‌های مختلف جامعه


همانطور که گفتیم با ورود وب به معاش آدم‌ها و تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه، معاش آدم دگرگون، ارتباطات و کسب سرویس ها طراحی اپلیکیشن سهل وآسان‌خیس شد. ولی در عین اکنون، تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه و استعمال بیشتراز اندازه از فضای مجازی، تاثیراتی منفی بر نسل‌های گوناگون جامعه نهاده میباشد. هر نسل متناسب با سطح دوراندیشی و معیار آلرژی روحیه ممکن میباشد در قبال این تاثیرات منفی زخم ببیند. البته بین نسل‌های متعدد جامعه، کودک ها و نوجوان ها بیشتر زخم‌پذیر می‌باشند. از این رو بعضی از مهم ترین زخم‌هایی که با فضای مجازی و ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه به انسان میرسد را آنالیز می کنیم.


ارتقاءِ اضطراب
ایجاد کرد نرم افزار گوشی با هدف ها متفاوت مثل بازی، سرگرمی، ارائه سرویس ها و حضور در کانال‌های اجتماعی اجرا می گیرد. حضور در فضای مجازی، منجر ارتقاء اضطراب و نگرانی اشخاص جامعه و یوزرها می گردد. برای مثال مسائل مرتبط با محافظت حریم فردیِ یوزرها، از مهمترین معضل‌های تشکیل داد نرم افزار گوشی میباشد. با نصب یک کانال‌ی اجتماعی مثل فیسبوک، توییتر، اینستاگرام می توانید به راحتی  اشخاص متعدد در هر مکان عالم را دنبال فرمایید. ولی مسائل مرتبط با افشای تصاویر، داده ها محرمانه و فردی یوزرها همواره آنها‌را مضطرب و نگران نموده است.

نگرانی از افشای داده هاِ محرمانه حتی صرفا به یوزرها این کانال‌های اجتماعی محصور نمیشود، ممکن میباشد شخصی در‌این کانال‌ها عضو نباشد ولی تصاویر، فیلم و یا این که داده ها وی، به راحتی در کانال‌های اجتماعی پخش گردیده و سبب ساز هتکِ حرمت و آبروی آن شخص خواهد شد. براین اساس تشکیل دادِ نرم افزار گوشی ممکن میباشد ضربه‌های روحی سنگینی به نسل‌های متعدد جامعه وارد نماید.

تغییر‌و تحول صورت ظاهری
با تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه، ابزار بازی و سرگرمی مدام در دسترس اشخاص متفاوت جامعه به خصوص نوجوان ها میباشد. براین اساس از هر مجال و جای ، برای درگیر کردن خویش به کار گیری می‌نمایند. استعمال بیشتراز حد از گوشی خطاها دور از شوخی در صورت ظاهری یوزرها، به‌خصوص در ردیف فقرات و مهره‌های گردن ساخت می‌نماید. با اعتنا به اینکه خردسالان و نوجوان ها در سنین پرورش قرار دارا هستند، درصورتی که واحد سنجش استعمال آنها از نرم افزار‌ها و فضای مجازی در دست گرفتن نشود، صدمات بدون شوخی به آن‌ها میرسد. براین اساس ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه، قادر است سبب ساز به صدمات جسمی به اشخاص جامعه نیز گردد.

کاهش اقتدار بصیرت
با تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه، به کارگیری از این ابزار دیجیتالی ارتقاء یافت. در شکل به کار گیری بی‌رویکرد از گوشی، به توان بصیرت اشخاص جامعه جراحت میرسد. خوب میباشد در جستجوی خط مش‌حلی برای محافظت خردسالان و نوجوان ها از صدمات گوشی باشید.

ایجاد کرد نرم افزار گوشی، در کاهش رابطه ها حقیقی و واقعی بسیار تاثیر گذار میباشد. به صورت نمونه به عبارتی قدر که کانال‌های اجتماعی، ارتباطات مجازی را ارتقاء داده‌اند، به به عبارتی اندازه از واحد سنجش رابطه ها حقیقی و واقعی اشخاص کاسته میباشد. دربین نسل‌های متعدد جامعه، خردسالان و کهنسالان بیش تر از همگی در مقابل این کمبود ارتباط ها اجتماعی جراحت می بینند. بابا و مادرهایی که در‌این معاش ماشینی، مجموع روز خویش را مشغول فعالیت می‌باشند، درصورتی که پس از شغل هم به سراغ فضای مجازی بروند به طور تقریبً دیگر هیچ هنگامی را نمی‌توانند با فرزند خویش بگذارنند.

اندروید یا ios؟ کدام پیروز میدان است؟


اندروید و ios یکی لبریز طرفدارترین سیستم استدلال های موبایلی در دنیا می باشند. سیستم برهان اندروید طراحی اپلیکیشن بوسیله کمپانی گوگل گسترش داده گردیده است. در مقاله ها قبل کاملا درخصوص این سیستم ادله توضیح داده ایم،در شرایطی که عشق و علاقه مند به اپ نویس شدن در حوزه اندروید می باشید می‌توانید از فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید درسمن استعمال نمایید.
 
مهم‌ترین برتری اندروید فردی سازی خیلی بهتر آن میباشد. شما میتوانید آیکون ها، لانچر و حتی ظواهر سیستم خویش را عوض نمایید. در سیستم برهان اندروید امکاناتی وجود داراست که در موبایل های گران‌قیمت آیفون نیست. پیرو با ما یار و همدم باشید تا شمارا در تعیین اندروید یا این که ios ملازمت کنیم.

مدیر خوب قابل انعطاف افزارها
 از منویSetting  اندروید و از نصیب Application Manager می‌توانید قابل انعطاف افزاهایتان را Force Close فرمائید، آن ها را حذف فرمائید یا این که میتوانید رم تلفن همراه خویش را منزه و اپلیکیشن را آپدیت اولیه برگردانید. می‌توانید نرم افزار هایی که از آن به کار گیری نمیکنید را غیرفعال فرمائید و اپلیکیشن گزینه عشق خویش را به مکان برنامه پیش فرض سیستم برهان نصب فرمائید.
 


اندروید در مقایسه با IOS نرم افزار های بیشتری داراست
گوگل پلی مارکت قانونی اپ های اندرویدی، تعداد نرم افزار های بیشتری نسبت به نرم‌افزار استور اپل داراست. یکی‌از دیگر از مزیت های گوگل پلی نسبت به برنامه استور، نرم افزار های بدون‌پول آن میباشد و یکی‌از عوارض محبوبیت موبایل های اندروید است. چنانچه طرحی را دوست نداشته باشید و یا این که کیفیت آن قابل قبول نبود، میتوانید سوای هیچ نگرانی آن را حذف و یک اپ دیگر جایگزین آن فرمائید.
قابلیت و امکان فردی سازی در اندروید یا این که ios
فردی سازی، یکی‌از عارضه ها اساسی برتری اندروید میباشد که شما می‌توانید هرجور که خواستید گوشی خویش را فردی سازی نمائید.
اما ios هم در این مورد کارهایی اجرا داده میباشد البته امکاناتی که اندروید در چنگ شما قرار می‌دهد قابل قیاس با ios نیست.

آشنایی با ابزارهای توسعه اپلیکیشن موبایل


توسعه و گسترش نرم افزار گوشی دانشی میباشد که آموزش آن اینک و با اعتنا به به کارگیری پهناور یوزرها تلفن‌های هوشمند از نرم افزار‌های گوناگون، بسیار با اهمیت و ضروری میباشد. با اعتنا به اینکه امروزه دستگاه‌های گوشی و نرم افزار‌های تلفن همراه دوستداشتنی‌ترین رویکرد برای اتصال اشخاص به وب، به اشخاص دیگر و به کسب‌و‌امور می‌باشند، ایجاد کرد نرم افزار موبایلی که بتواند نیازهای طیف بزرگ‌ای از یوزرها را برطرف نماید، خصوصیت و مزیت بسیار بزرگی برای کسب‌و‌شغل شما مهیا می‌نماید.

در‌این نوشته ی علمی در خصوص طرز‌های متعدد بسط نرم افزار‌های گوشی و ابزارهای پر کاربرد برای تشکیل داد آنان کلام می شود.

توسعه و گسترش نرم افزار چه است؟
گسترش نرم افزار تلفن همراه، پروسه ایجاد کرد نرم افزار‌های قابل انعطاف افزاری میباشد که روی دستگاه‌های تلفن همراه قابل انجام می باشند. نرم افزار‌های تلفن همراه معمولا از روش اتصال به کانال با منابع محاسباتی شیوه‌به دور عمل می‌نمایند. بدین ترتیب فرآیند بسط نرم افزار گوشی مشتمل بر ایجاد کرد اپ قابل انعطاف افزاری قابل نصب و پیاده‌سازی خدمت‌های بک‌اند مانند دسترسی داده‌ای API و آزمایش نرم‌افزار روی دستگاه‌های غرض میباشد.

دو پلتفرم پیروز در بازار امروزی تلفن‌های هوشمند، iOS و Android می باشند. iOS پلتفرمی از کمپانی اپل و طراحی اپلیکیشن سیستم دلیل اسمارت فون‌های آیفون اپل میباشد. پلتفرم دوم، Android از گوگل میباشد که سیستم عاملی هم برای دستگاه‌های گوگل و هم برای ایجاد کرد بخش اعظمی از اسمارت فون‌ها و دستگاه‌های هوشمند کمپانی‌های دیگر میباشد.

اگرچه در ایجاد کرد نرم افزار‌های گوشی این دو پلتفرم شباهت‌هایی وجود داراست، ولی برای بسط نرم افزار‌های iOS از کیت بسط نرم‌افزار (SDK) و ابزار متفاوتی به کار گیری می‌گردد.

درحالی‌که اپل، iOS را منحصرا در دستگاه‌های خویش استعمال می‌نماید، گوگل با اوضاع قوانینی همانند استعمال از اپ‌های گوگل در دستگاه‌های ساخت گردیده، به شرکت‌های دیگر اذن استعمال از اندروید را می دهد.

طرز‌های بسط نرم افزار تلفن همراه
نسبتاً بیشتر اشخاص میدانند نرم افزار چه چیزی است و ایده‌های فراوانی برای تشکیل داد نرم افزار دارا هستند، البته تعداد بسیار پاره ای از این اشخاص می دانند که از چه روشی می‌اقتدار به‌صدق بسط نرم افزار را ایفا اعطا کرد و آن ایده را به شایسته ترین صورت عملی کرد. بایستی بدانید که در صورتی‌که ایده‌ای برای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه دارید، طرح ریزی و چگونگی توسعه و گسترش نرم افزار گوشی مهمترین گام‌ها برای اجرایی کردن ایده شما میباشند. توسعه و گسترش اپلیکیشنی کاربردی به اندازه عملکردی که جاری ساختن میدهد، اصلی و حیاتی میباشد. پیش از اینکه بسط نرم افزار تلفن همراه را آغاز فرمایید می بایست سوال ها ذیل را بیان کنید:

آیا نرم افزار قرار میباشد تنها روی دستگاهی خاص شغل نماید یا این که بایستی روی هر دستگاهی قابل انجام باشد؟
آیا داده‌ها و اطلاعات دردسترس در نرم افزار نقش حیاتی در بیزینس انجام می‌نمایند؟
آیا نرم افزار بایستی در همگی ساعتها شبانه‌روز، بالاترین سطح تلاش را داشته باشد؟
آیا نرم افزار به عملکردهای سفارشی خاصی برای دستگا‌ه‌های متفاوت نیاز داراست؟

جواب بدین سوال ها سبب میشود که گروه گسترش از نیازمندی‌های نرم افزار با خبر شوند و از میان طرز‌های تحت، مطلوب‌ترین نحوه را برای گسترش نرم افزار گوشی تعیین نمایند.

طرز گسترش ساکن (Native)
گسترش نرم افزار به نحوه مستقر (برای هر دستگاهی به‌شکل غیروابسته) سبب ساز ایجاد کرد کاربردی‌ترین ورژن نرم افزار می گردد. در‌این طریق نرم افزار به صورت خاص برای هر دستگاه گوشی مانند اندروید، بلک‌بری یا این که آیفون ساخته می گردد و می‌قدرت آن را با با صرفه‌ترین ظواهر و همت برای هر دستگاه تشکیل داد.
از آنجایی‌که برای هر سیستم ادله می بایست کد متفاوتی نوشته خواهد شد، به یک سری لهجه اپ نویسی نیاز میباشد و سبب ارتقاء مجال و هزینه‌های ایجاد کرد میشود البته نرم افزار با بالاترین ترازو پتانسیل خویش روی هر سیستم‌عاملی فعالیت می‌نماید. با دقت به اینکه این نوع نرم افزار‌ها دارنده بالاترین عملکرد می باشند، برای نرم افزار‌های در مقیاس بزرگی مطلوب میباشند که تعداد متعددی مخاطب و داده ها و داده‌های فراوان دارا‌هستند.