مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

چه زمانی نباید از Dropdown List استفاده کنیم

Dropdown listها اجزای رایج رابط کاربری میباشند. احتمال اینکه شما طراحی اپلیکیشن در مشهد به صورت مکرر با آن راز و شغل داشته باشید بسیار وجود داراست، از جمله هنگامی که میخواهید نشانی خویش را وارد یک هیبت فرمایید یا این که رنگ ژاکتی که میخواهید به طور آنلاین بخرید را گزینش نمائید. بیاید راجع به جنبه‌های عالی و خیر چندان عالی dropdown listها و این اینکه چه وقتی می بایست از آنها اجتناب کنیم، کلام کنیم.


مفاد بهتر

1. آنها از فضای مستعمل نگهداری می‌نمایند

2. انعطاف‌پذیر می باشند

3. آنها به ما قابلیت و امکان می دهند ورودی را به روشی مطلوب گردآوری‌آوری کنیم

موردها خیر چندان بهتر

1. آن ها مورد ها مو جود را در پشت کلیک‌های مازاد نهفته می‌نمایند

2. در‌حالتی که لیست آن ها خیلی زمان بر باشد می تواند ایراد اسکرول کردن را ساخت نمایند

3. آن ها ممکن میباشد در دستگاه‌های گوشی به خیر شغل نکرده و تعامل با آن ها ناامیدکننده و برخی اوقات نا ممکن خواهد شد

زمانی می بایست از استعمال از dropdownها دوری خواهد شد

در حال حاضر که برخی از جوانب مثبت و منفی در استعمال از dropdown listها را می دانیم، بیایید در زمینه‌ی سناریوهایی سخن کنیم که نباید از dropdown list به کارگیری کنیم و اینکه چطور جایگزین بهتری را برای آن تعیین کنیم.

در حالتی که مورد‌های لیست شما کمتر از 5 گزینه میباشد، از dropdown به کارگیری نکنید

لیستی که دربرگیرنده یک یا این که یک‌سری گزینه باشد نیازی به مخفی کردن آنان در پشت dropdown list وجود ندارد. در‌این مفاد از radio button یا این که select button استعمال نمایید. این‌ها اذن میدهند تا کلیه آیتم‌های موردنظر به راحتی در رویت کرد استفاده کننده قرار گیرد. این دستور یک کلیک را کاهش میدهد و یوزرها به راحتی می توانند آیتم متبوع خویش را تعیین نمایند.

قبل از طراحی اپلیکیشن چیزی را در ذهن خود بسازید

غرض از همه این مورد ها این میباشد که در غایت شما بتوانید طراحی اپلیکیشن در مشهد یک فرآورده کیفیت بالا که به کارگیری از آن برای استفاده کننده شل میباشد را بسازید، ولی این کالا می بایست سعی فوق العاده ای را نیز داشته باشد. تحت عنوان یک توسعه و گسترش دهنده فول استک رفتن به سمت بقیه تکنولوژی ها میتواند برای گسترش دهندگان فول استک بسیار وسوسه برانگیز باشد. ولی نکته ای که در اینجا عنایت داراست این میباشد که شما بتوانید تمرکز خویش را بر روی متاع آخری خویش نگهداری فرمائید.

در واقع شما تحت عنوان یک گسترش دهنده فول استک می بایست بتوانید متاع آخری خویش را در ذهن خویش بسازید و آن را شم نمایید. شما می بایست بتوانید آن را امن نمائید. وقتی که شما بتوانید به نیکی بر روی آن تمرکز نمایید می‌توانید تحت عنوان یک پیشرفت دهنده فول استک عمل خویش را استارت نمائید. کوشش فرمایید یک پروژه را به تنهایی بسازید، عملکرد نمائید اطلاعاتی راجع‌به ساختن چیزهای متفاوت در ذهن بدست آورید.




توده بندی
مجال تبدیل شدن به یک پیشرفت دهنده فول استک بسیار وقت گیر میباشد. این زمینه فقط درباره اقتدار یادگیری وجود ندارد بلکه شما بایستی طریق شغل کردن با تکنولوژی های گوناگون را به طور عملی بیاموزید که مجال متعددی را نیاز داراست. بدین ترتیب برای تبدیل شدن به یک گسترش دهنده فول استک می بایست بردبار باشید.

پیاده‌سازی CLI در NET Core. و نحوه ایجاد پروژه MVC با استفاده از آن

آغاز ببینیم که CLI در Net Core. چیست؟ رابط خط امر (Command Line Interface) دات نت یک ابزار طراحی اپلیکیشن در مشهد خط دستور cross-platform میباشد که برای توسعه و گسترش و اجرا عمل‌های متفاوت پیشرفت در هنگام پیشرفت نرم‌افزار‌های Net Core. به کارگیری می شود.


سه نوع خط دستور یا این که به عبارتی command line در Net Core. وجود داراست:

Basic Commands

Project Modification Commands

Advanced Commands

در تصویر پایین لیست اوامر نام برده برای پیاده‌سازی در پروژه با به کار گیری از CLI آورده شده میباشد:



درین نوشته‌علمی خط امر Basic Commands را گزینه رسیدگی قرار می دهیم.

برای اجرای basic commands روند پایین را دنبال فرمائید:

مرحله 1

پنجره Run را با فشار دادن Windows + R گشوده نمایید و cmd را در فریم پنجره گشوده گردیده تایپ فرمایید و دکمه OK را بر طبق صورت ذیل بزنید.



مرحله 2

پنجره Command prompt گشوده میشود.



مرحله 3

به Command prompt بروید و dotnet را تایپ فرمائید و کلید اینتر را بزنید. User آحاد داده ها را اخذ می‌نماید، به عبارتی‌طور که در تصویر پایین نشانه داده گردیده است.



مرحله 4

به Command prompt بروید و dotnet- -list-sdks را تایپ فرمائید و کلید اینتر را بزنید. User داده ها نصب‌گردیده مسیر sdk را اخذ می‌نماید.



مرحله 5

به Command prompt بروید و dotnethelp را تایپ کرده و کلید اینتر را بزنید. User اطلاعاتی که در تصویر پایین نماد داده شد‌ه‌است را اخذ می‌نماید.



فرآیند پایین را برای ساخت‌و‌ساز پروژه Asp.Net MVC با استعمال از CLI در Net Core. دنبال نمایید.

مرحله 1

یک پوشه با اسم demo در هر درایوی که می خواهید تولید نمایید، و پروسه تحت را همچون تصویر دنبال فرمایید.



مرحله 2

به عبارتی‌طور که در تصویر پایین می بینید، کل ساختار پروژه MVC در فایل demo به وجود خواهد آمد.



مرحله 3

برای تشکیل داد پروژه MVC با به کارگیری از CLI امر dotnet build را بنویسید،



مرحله 4

برای اجرای پروژه MVC با استعمال از CLI فرمان dotnet run را بنویسید.



مرحله 5

نرم‌افزار با پورت پیش‌فرض 5001 در مرورگر ایفا شود.



امیدوارم که‌این نوشته ی علمی را متوجه گردیده باشید. ما با به کار گیری از CLI در Net Core. یک پروژه MVC ساخت کردیم. در نوشته ی علمی‌های بعدی به کار گیری از advanced command line و طریق اضافه کردن سولوشن را برای شما توضیح خواهم بخشید.

ابزار های بعد از تولید محتوا

در اینجا ، ما فرض می‌کنیم که شما درحال تنظیم یک طراحی سایت در مشهد نوشته‌ی علمی از روی گفتگو ای ضبط گردیده می‌باشید .

فولدر صوتی یا این که تصویری گفتگو را با ابزار های قابل انعطاف افزاری مجال بندی نمایید .
 از یک خدمت مبلغی برای تبدیل صدا به متن به کار گیری نمائید .
برای گفت‌و‌گو استعداد فنی پیدا فرمائید
نمونه هایی برای سوال های مذاکره
بسیار خب . مهیا می باشید  که محتوای سوال های مذاکره  خویش را بنویسید ؟ ما این سوالات به شما سفارش می‌کنیم . این سوال های را با مذاکره و زمینه خویش هماهنگ فرمائید . از نکات بالا یادداشت برداری کرده و تلاش نمایید تا حد ممکن از مبحث ی خویش داده ها گرفته و روایت معاش وی رابشنوید تا طرز هدایت گفت‌و‌گو شما بهبود یابد.

مسلما برای مجال مذاکره قیمت قائل گردید . چنانچه از قبلی عهدوپیمان یک گفت‌و‌گو ی کوتاه را داده اید ، عملکرد فرمائید فرصت آن زیاد زمانبر نشود . با این فعالیت به هنگامی که گفت‌و‌گو شونده برای شما نهاده احترام گذارده اید . معمولا در طی سی دقیقه میتوانید یک مذاکره ی عالی و سنجیده اعمال دهید . تبدیل کردن صوت به متن یک مذاکره ی کوتاه ، البته بهتر و دارای انسجام ، بسیار سهل خیس اعمال میشود و درنهایت می‌توانید از متن سوال های گفتگو خویش فایده بیشتری برید

مقصود : آرم دادن اینکه جامعه پیرامون این وب سایت ، از طیف وسیع ای از متخصصان با طیف کلان ای از قضیه ها و دسته مهارت های متفاوت  ساخته شده میباشد.

منابع برنامه نویسی برای برنامه نویسانی در سطوح مختلف

شناخت با منابع اپلیکیشن نویسی می‌تواند برای شما بسیار موثر باشد، ما طراحی اپلیکیشن در مشهد در‌این مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره منابع متعدد اپلیکیشن نویسی سخن کنیم.


آیا شما اخیرا استارت به اپلیکیشن نویسی نموده اید؟ آیا یک نرم افزار نویس مجرب میباشید؟ آیا یک نرم‌افزار نویس بک اند میباشید؟ آیا یک اپلیکیشن نویس سیستمی می‌باشید؟ آیا در قسمت هایی از علم ها کامپیوتر کار دارید که اشخاص پاره ای دراین باره ها شغل دارا‌هستند؟ در صورتی‌که شما در هر سطحی از کدزنی می باشید بایستی آغاز فرمائید چیزهای جدیدی را بیاموزید و با تکنولوژی های گوناگون آشنا گردید. ما در‌این مقاله قصد داریم بعضی از مهم ترین منابع اپ نویسی را در دست شما در اختیار بگذاریم که شناخت با آنان می‌تواند برای شما بسیار اثرگذار باشد.

منابعی برای برنامه نویس ها مبتدی و تازه کار
مهارت ها و عشق شما هر چیزی که باشد خاطر به دست آوردن تایپ کردن اپلیکیشن های کامپیوتری قادر است شما‌را در آن موضوع تبدیل به یک ابرقدرت نماید. متاسفانه امروزه یادگیری نرم افزار سازی آنقدرها هم معمولی وجود ندارد و شما می بایست مفاهیم مختلفی را بیاموزید. اینجانب در‌این مقاله قصد دارم برخی از مهم‌ترین مقالاتی که به شما یاری می نماید تا مهارت های نرم‌افزار نویسی خویش را ارتقاء دهید را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت هایی مانند w3schools وtutorialspoint  منابع داده ها متعددی را درباره گویش های نرم‌افزار نویسی بیاموزید و طریق های یادگیری آنان را نیز بیاموزید.



سازش با فناوری های نوظهور در نرم افزار نویسی
کسانی که در موضوع نرم افزار سازی تجربیات کافی دارا‌هستند مطلقا می‌دانند که صرفا چیزی که دشوار خیس از یادگیری تایپ کردن اپلیکیشن های متفاوت میباشد این میباشد که داده ها خویش را آپ دیت نگه دارید. شما درین حوزه بایستی همواره به‌این تامل باشید که تخصص و فهم خویش را فراتر ببرید. شناخت با فناوری های تازه قادر است مزایای بسیار متعددی را برای شما داشته باشد.