مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

یادگرفتن برنامه نویسی گوشی (اندروید)


یادگرفتن برنامه نویسی گوشی (اندروید)
با توسعه اسمارت فون ها و تبلت ها در میان مردم ، خویش بخود نرم افزار های تلفن همراه گسترش پیدا کرده و مردم از دستگاه های تلفن هوشمند خویش انتظارات بیشتری از ارسال پیام و برقراری تماس دارا هستند، از همین رو برنامه نویسی گوشی رونق متعددی گرفت و در مسیر رو به بالا خویش جای‌دارد.
یکی سیستم برهان های پربازدید دربین یوزرها گوشی سیستم ادله اندروید است که به وسیله شرکت گوگل اضافه از 80% سیستم برهان های موبایل های گوشی را به خویش اختصاص داده هست.در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم تا به معرفی و فضا برنامه نویسی اندروید بپردازیم.

اندروید در لغت به معنای \"بشر نما\" می باشد و یک برنامه با سورس گشوده می‌باشد که دارنده کتاب منزل ای پی آی می باشد که به برنامه نویسان گوشی یاری می‌نماید تا نرم افزار های اندرویدی خویش را ایجاد نمایند.

بسط دهندگان و برنامه نویسان می توانند در دور و اطراف SDK که یک پلتفرم کارکشته در برنامه نویسی گوشی هست اپلیکیشن گوشی اندروید خویش را ساخت نمایند.

SDK مخفف عبارت Software Development Kit می باشد که تیم ای از سیستم کارداران پلتفرم ها و کادر ورک ها را در خویش جای داده هست.

یادگرفتن اندروید

فعلا روزگار آن رسیده می‌باشد تا با تهیه نمودن مقدمات اولی برنامه ی اندرویدی خویش را تولید نمائید.

مورد ها ما یحتاج برای ساخت اپلیکیشن اندروید

Android SDK :1

Java Deployment Kit (JDK) 5 or 6 : 2

که میتوان آن ها را در اطراف windows یا این که linux نصب کرد این نرف افزار ها به وسیله گوگل به طور کامل بدون‌پول عرضه گردیده اند در نصیب بعدی آغاز یک نرم افزار تلفن همراه را مقدمه می کنیم با ما یاروهمدم باشید ...

نرم افزار دلخواه خویش را برای اندروید و iOS بسازید


نقاط منفی:


هزینه وقتی-شما بایستی روزگار بسیار متعددی را صرف یادگیری برنامه نویسی و آنگاه یادگیری مهارت های توسعه یافته فرمائید.


ممکن می‌باشد خسته کننده باشد- چنانچه از مراحل فعالیت لذت نبرید ممکن می باشد طولانی شدن عمل برای شما خسته کننده شود.


پس درصورتی که خودم نرم افزار بسازم چقدر هزینه داراست؟


شما می توانید از منابع بدون‌پول برای یادگیری کدنویسی به کارگیری فرمایید.درصورتی که پباده سازی گرافیکی و ظاهری هم خودتان انجام دهید از دید مالی هزینه متعددی برای شما ندارد اما قضیه مهمی که درین طرز موجود هست هزینه هنگامی هست که بایستی صرف یادگیری و اجرا نمایید.

طراحی اپلیکیشن

-سیستم‌های آنلاین تولید نرم افزار

appfg-576x255


رویه بعدی که برای ایجاد اپلکیشن موجود هست استعمال از سیستم های آنلاین ایجاد نرم افزار هست.


این سیستم‌ها به شما این قابلیت و امکان را می دهند که از روش یک پنل مدیر پایین اینترنت نرم افزار خویش را تولید و گسترش دهید.


در واقع بدین رخ است که شما نام نویسی میکنید، پباده سازی متبوع خویش را اعمال میکنید، تجهیزات ما یحتاج نرم افزار را تعیین می کنید، داده ها را وارد می کنید و تمام!


تولید نرم افزار از این روش بسیار سهل می‌باشد و می توانید با گاز نرم افزار خویش را در مارکت‌ها منتشر نمایید.


با اعتنا به سیستمی که برای ایجاد نرم افزار تعیین میکنید تجهیزات متفاوتی به شما داده می‌گردد.


یک کدام از این سیستم‌ها،سیستم اپ‌ساز می باشد که شما سوای علم برنامه نویسی می توانید نرم افزار دلخواه خویش را برای اندروید و iOS بسازید


نقاط مثبت:


به کار گیری سهل و آسان-هر کسی قادر است با استعمال از تجهیزات وبسایت نرم افزار دلخواه خویش را خودش بسازد.


از نگاه مالی به صرفه میباشند-شما همزمان هزینه تولید نرم افزار برای پلت فرم اندروید و iOS را پرداخت می کنید و با پرداخت هزینه نادر می توانید نرم افزار خویش را بسازید.


به صورت نمونه برای تماشا بها ایجاد نرم افزار با سیستم اپ‌ساز می توانید نصیب تعرفه‌ها را ببینید.


سرعت-شما در پهنا چندین دقیقه میتوانید نرم افزار خویش را بسازید و نشر دهید و از هزینه وقتی برای شما ندارد.


محتوای پویا-این قابلیت داده میشود که از روش پنل ذیل اینترنت داده ها را آپ دیت رسانی نمایید.


نقاط منفی:


محدودیت در تجهیزات– به صورت نمونه درصورتی که در نرم افزار نیاز به استعمال از سنسورها در تلفن همراه داشته باشید با سیستم‌های آنلاین این قابلیت و امکان را ندارید.البته تجهیزات شالوده‌ای در نرم افزار را تماما پشتیبانی میکنند.برای بازدید تجهیزات می توانید این پیوند را ببینید.


تمدید هزینه- از نگاه مالی نیاز به تمدید هزینه دارا‌هستند و دوران زمانه تمدید هزینه با اعتنا به هر سیستمی که شما گزینش نمایید مختلف است.


پس هزینه تولید نرم افزار با سیستم‌های آنلاین چقدر می‌گردد؟


شما با پرداخت هزینه‌ای نادر‌خیس از 100 هزار تومان می توانید نرم افزار بسازید.


اما برای نرم افزار‌های پیچیده‌خیس مثل تولید اپ فروشگاهی و اخذ هر دو ورژن اندروید و iOS بایستی هزینه بیشتری پرداخت نمایید البته سقف هزینه تا 750 هزار تومان هست.


فریلنسرها(آزادکار‌ها)

entrepreneur-593372_1280-pixabay-CC0-696x464-576x384


یکی از دیگر از را‌ه‌های ایجاد نرم افزار سپردن فعالیت به یک فریلنسر میباشد.


فریلنسر به کسی گفته می شود که برای خویش و بصورت پروژه‌ای عمل میکند. فریلنسر شخصی هست که یک فن و تخصص مثل عکاسی, نویسندگی, پباده سازی, برنامه نویسی, گرافیک, ترجمه داراست و به طریق پروژه ای و آزاد برای دیگرافراد عمل می کند.


برای به کار گیری از این طرز موردها پایین را بایستی انجام دهید:


1-تعریف و تمجید نیازمندی‌ها.


2-ارسال اطلاع رسانی به تارنما‌های برون سپاری پروژه مثل تارنما freelancer،‌پارس‌کدرز،…


3-گفتمان با فریلنسرهای درخواست کننده.


4-گزینش و تایید پایانی.


شما می بایست نیازمندی‌ها و منظور‌های خویش را خیلی ظریف تعریف‌و‌تمجید نمایید و بتواند به نیکی با فریلنسر رابطه برقرار نماید.


فریلنسرها هم بایستی توان رئیس پروژه را داشته باشند و بتوانند تمامی انتظارات را رفع نمایند.


معمولا فریلنسرها صرفا رو یکی‌از جوانب عالی می باشند.به عنوان مثال در شرایطی که شما یک فریلنسر را برای تولید نرم افزار بگیرید برای پباده سازی گرافیکی نرم افزار چه فعالیت می کنید؟!


در آن رخ شما می بایست یک فریلنسر دیگر برای پباده سازی بگیرید.


نکات و ترفندهای موثر برای ایجاد نرم افزار iOS


نکات و ترفندهای موثر برای ایجاد نرم افزار iOS

بعضی اوقات گزینش نقطه استارت برای تولید نرم افزار iOS با دقت به شیوه ها و تجهیزات فراوانی که برای این عمل موجود هست طاقت فرسا و حیران کننده می گردد. براین اساس، در صورتی قصد ورود به دنیای پباده سازی و ایجاد نرم افزار iOS را دارید البته نمیدانید از کجا می بایست آغاز فرمایید، یا این که اینکه فقط پیرو نکات و ترفندهای مفیدی در رابطه پباده سازی و ایجاد نرم افزار های اپل می‌باشید، سفارش می‌کنیم این نوشته‌علمی را تا آخر مطالعه فرمائید.

طراحی اپلیکیشن

تجربه فعالیت با دستگاه های اپل را کسب نمایید

به کار گیری زیاد و مداوم از دستگاه های اپل و اشراف بر تجهیزات و خصوصیت های آن به شما در تولید نرم افزار iOS امداد متعددی می‌کند. مثلا در حالتی که برای آیفون نرم افزار میسازید، داشتن یک تلفن همراه آیفون و استعمال مداوم از آن امری ضروری می باشد. چون سبب می شود که پایین و بم موبایل آیفون را بشناسید و از مزایا، معایب، تجهیزات، و خصوصیت های آن تماما مطلع باشید. برای تولید نرم افزار برنده می بایست موقعیت و تجهیزات کاربرانتان را در حیث بگیرید و خویش را جای آن‌ها بگذارید.


همواره به یوزرها نرم افزار تصور کنید

هنگام پباده سازی و ایجاد نرم افزار iOS بی تردید به یوزرها تان اعتنا نمایید چون در غایت آنان می‌باشند که از نرم افزار شما استعمال خواهند کرد. به همین خواسته، در پباده سازی صفحه های و تجهیزات نرم افزار به اندازه کافی به «تجربه کاربری» دقت فرمائید. نرم افزار شما قرار میباشد مشکلی را حل نماید تا معاش یوزرها ریلکس خیس شود، خیر آنکه به مشکلاتشان بیفزاید. بدین ترتیب همواره منوها، دکمه ها، مشخصات، و تجهیزات نرم افزار خویش را به طریق معمولی، بدیهی، و کاربرپسند پباده سازی نمائید. رعایت این نکته به شما در بازاریابی نرم افزار و باصرفه سازی اپ استور یاری بسیار متعددی خواهد کرد.


از ابزارهای مطمئن که تجربه موفقی داشته اند به کارگیری فرمایید

ابزار و چارچوب های قابل انعطاف افزاری زیادی برای تولید نرم افزار iOS موجود است، و هر روز بر تعداد آنان افزوده می گردد. هرکدام از این ابزار، مزایا و معایب یگانه خویش را دارا‌هستند و شغل های متفاوتی انجام می‌دهند. اگر سوابق متعددی در پباده سازی و ایجاد اپلیکشن iOS ندارید سفارش می کنیم از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای مطمئنی که پیش از این آزمون خویش را به نیکی پس داده اند به کار گیری نمایید و حریم خویش را با ابزار متعدد به هم ریخته نکنید. می توانید از ابزار و راهکارهای کارآمد شرکت ها گسترش دهنده نرم افزار تلفن همراه و یا این که ارائه دهندگان خدمت مقرون به صرفه نرم افزار ساز نیز برای تولید نرم افزار گوشی خویش استعمال فرمایید.


اذن ندهید ابزارهای تازه و مالامال زرق و برق شما‌را بیش تر از حد به خویش درگیر نماید. از ابزارهای مطمئنی که سالهاست آیتم استعمال قرار گرفته و تجربه موفقی دارا‌هستند استعمال فرمائید. اما این بدان شکل وجود ندارد که در ادامه آپدیت رسانی داده ها خویش نبوده و از تحولات تازه بی خبر بمانید. ولی بیشتراز اندازه برای آن وقت نگذارید، چون منجر می شود از عمل اصلی گشوده بمانید.


به کار گیری از تکنولوژی های مطمئن مانند Xcode و Swift سبب می‌شود که علم و تخصص زیربنایی iOS را کسب فرمائید، و براین اساس می‌توانید از هر دسته ابزار و اپلیکیشن جدیدی که عرضه می شود به نحو احسن استعمال نمایید.


اینستاگرام یک کدام از شبکه‌های‌مردمی


اینستاگرام یک کدام از شبکه‌های‌مردمی در بین یوزرها داخلی و فرنگی می باشد. این کانال اجتماعی فرصتی را برای رابطه طولانی تر و بی واسطه در بین اشخاص ساخت کرده و تجهیزات متعددی را برای کسب درآمد و محبوبیت بیش تر و همینطور رقابت ها با بقیه یوزرها را آماده نموده است. در‌این نوشته ی علمی قصد داریم تا یکسری ترفند کارآمد را به شما معرفی کنیم تا با به کارگیری از آن‌ها بتوانید، کارایی بهتر و ماهر تری در‌این کانال اجتماعی داشته باشید.

زوم کردن برای ضبط استوری
اولی ترفند اینستاگرام که قصد یادگرفتن آن را داریم، چگونگی زوم کردن در استوری می باشد. هنگامی که در هم اکنون تهیه و تنظیم یک فیلم برای استوری میباشید میتوانید به راحتی بر روی سوژه زوم کرده و یا این که دوربین خویش را به هر سمتی جنبش دهید. برای انجام این فعالیت فقط کافی می‌باشد تا به عبارتی انگشتتان را که برای ضبط روی دکمه نگه داشته اید به سمت بالا کشیده تا زوم شود و بردن آن به حریم، دوربین را جا به جا فرمایید.

عکس و ویدیوهای یک توشه مصرف ارسال نمایید
شما می‌توانید یک عکس را به سه فیس متفاوت برای مخاطب یا این که مخاطبان خویش ارسال نمائید. وقتی که وارد Direct یکی‌از یوزرها میشوید، روی دوربین کلیک فرمایید و با فشار دادن دکمه وسیع زیر دوربین یا این که نگه داشتن آن عکس یا این که فیلم دلخواه خویش را بگیرید. در پایین همین دکمه سه مورد برای شما فعال می‌گردد که روی هریک که کلیک نمائید، عکس یا این که فیلم با رعایت آن ارسال می‌شود.

VIEW ONCE با زدن بر روی این مورد و آنگاه فشار دادن send، عکس صرفا یک توشه برای مخاطب قابل تماشا خواهد بود. یعنی به محض بازدید و خروج از عکس یا این که فیلم، دیگر نمی تواند آن را گشوده و تماشا نماید. این ترفند اینستاگرام قادر است بازدارنده از سوء به کار گیری ا تصاویر حساس و فردی شود.
Allow REPLAY با ارسال به وسیله گزینش این آیتم، استفاده کننده مقابل یک توشه دیگر قابلیت بازدید مجدد عکس شما‌را خواهد داشت که در‌این‌حالت‌ شما هم یک نوتیفیکیشن اخذ خواهید کرد.
KEEP IN CHAT درصورتی که می‌خواهید که استفاده کننده مقابل عکس یا این که فیلم ارسالی شمارا به دفعات تماشا کرده و یا این که در تلفن همراه یا این که تبلت خویش ذخیره نماید، از این مورد استعمال نمایید.
غربال کردن کامنت ها و تمیز شدن خودکار آنان
قطعا بدین تفکر نموده اید که شخصی با داشتن هزاران فالور چطور می‌تواند کامنت های خویش را در اختیار گرفتن نماید. این مشکلی می‌باشد که اکثر اشخاص دارای شهرت یا این که مدیران صفحه های پهناور با آن دست و پنجه قابل انعطاف مینمایند. معمولی ترین منش بستن کامنت ها می باشد که ولی این به معنای تزکیه رخ مساله میباشد و در واقع با این عمل روش خیر برای تعامل با اشخاص از در بین می رود.

اینستاگرام در جدیدترین به روز های خویش، منش دیگری را سفارش داده میباشد. شما می‌توانید به کاغذ پروفایل خویش بروید و با کلیک بر روی Comments و بعد از آن فعال کردن مورد Hide Inappropriate Comments کامنت های تبلیغاتی یا این که توهین آمیز را نهفته فرمایید. همینطور می‌توانید لیستی از کلماتی که فکر میکنید نباید در پایین پست ها درج شوند و یا این که توهین آمیز می‌باشند را تولید فرمایید تا اینستاگرام به صورت خود کار آنها را از تحت پست های تان منزه نماید. این ترفند اینستاگرام به شما امداد می‌کند که از اطراف فردی خویش به خیر و خوبی حفظ نمائید.

ترفند اینستاگرام

تروتمیز کردن لیست دنبال شوندگان
شاید در بین یوزرها متعدد در‌پی یکی صفحاتی میگردید که در قبلی با آن تعامل متعددی داشته اید و در سعی میباشید که یک توشه دیگر به آن برگه رجوع‌نمایید. البته جستن چنین صفه ای بین انبوهی از کاربرانی که احتمالا دنبال می‌کنید، عمل زیاد معمولی ای وجود ندارد.

اینستاگرام مدام در درحال حاضر آپدیت رسانی می‌باشد و با ساخت تکنیک ها و ترفندهای تازه به نوعی یوزرها خویش را غافل گیر می‌نماید. جدیدترین ترفند اینستاگرام، قابلیت و امکان تروتمیز کردن لیست دنبال شوندگان می‌باشد. برای این عمل بایستی لیست را گشوده نمایید و نشانه دو اشاره گر موازی در جهت راست و بالای لیست را تعیین فرمایید. با این فعالیت سه مورد را خواهید رویت کرد که با اعتنا به آن‌ها می‌توانید به صورت پیش فرض، نظم دهی مبتنی بر آخری یا این که اولی فالو شونده را انجام دهید.

آمار دقیقی از این کانال اجتماعی به دست آورید
درصورتی که تعداد فالورهای متعددی دارید، بهتر می باشد تا حساب خویش را به یک حساب تجاری تبدیل نمائید. با این فعالیت اینستاگرام سرویس ها بیشتری را به شما ارائه میدهد که یک کدام از آنان، آمار دقیقی از معیار محبوبیت پست های شما، بیشترین زمانه کار و بازخوردهای دریافتی تان، معدل سنی و جنسیت فالورها و بخش اعظمی داده ها دیگر می باشد. با این فعالیت میتوانید ورقه خویش را بهتر رئیس کرده و حاصل مناسب تری را اخذ نمایید.

اضافه یوزرها به رام اندروید نیازی ندارند


شاید اکثری از یوزرها سیستم برهان گوگل عبارت رام اندروید را شنیده باشند، ولی این احتمال موجود است که با بعضا از خصوصیت های آن شناخت نداشته باشند. درین مقاله نگاهی به برخی خصوصیت های رام اندروید داریم. همپا ما باشید.



شاید در نگاه نخستین ROM به معنای read-only memory (یاد تنها خواندنی) باشد البته در دنیای اندروید واژه و کلمه ROM (رام) کاربرد متفاوتی دارااست. رام اندروید به معنای سیستم عاملی میباشد که دستگاه شمارا مدیر می نماید. در پی به معرفی رام اندروید میپردازیم.

رام های متعددی برای سیستم برهان اندروید موجود هست

تلفن همراه های هوشمند اندرویدی با هم مختلف میباشند به این دلیل‌که سازندگان آنان را با سیستم برهان فردی سازی گردیده روانه بازار می نمایند. به همین علت تولید ها تولیدی سامسونگ و ال جی با وجود اینکه هر دو از سیستم دلیل اندروید به کارگیری میکنند، با هم تفاوت های متعددی دارا‌هستند.
در کنار رام های قانونی که برای سیستم ادله اندروید موجود هست، اشخاص نیز رام های مختلفی را برای تولیدها اندرویدی گسترش می‌دهند. برخی مواقع یک رام اندروید برای هدفی یگانه بسط پیدا می‌کند. حتی این احتمال موجود است که برخی از هوا داران یک مارک مختص گروه کوچکی را تشکیل دهند تا برای دستگاه های خویش یک رام منحصر به فرد را گسترش دهند.

رام های غیررسمی خصوصیت های مختلفی را در چنگ یوزرها قرار میدهد

همانگونه که تلفن همراه های سامسونگ از خصوصیت هایی فایده می‌برند که در دستگاه های مجهز به اندروید ناپخته نمی اقتدار آنان‌را پیدا کرد، رام های غیررسمی اندروید نیز قابلیت و امکان های مختلفی را در چنگ یوزرها قرار میدهد. مثلا شاید در رام های غیررسمی استفاده کننده بتواند به تنظیماتی مختص دسترسی پیدا نماید.

بروزرسانی نسبتاً منظم رام های غیر قانونی یک کدام از خصوصیت های جذابی بوده که در مشت یوزرها قرار میگیرد. بخش اعظمی از موبایل های هوشمند ارزان بها اندرویدی بروزرسانی های نو سیستم استدلال گوگل را اخذ نمی‌کنند. این مورد سبب میشود که طیف وسیعی از یوزرها اندروید از دسترسی به پچ های امنیتی و خصوصیت های تازه محروم بمانند. 

در قبلی اضافه یوزرها این تولیدها به علت عدم بروزرسانی بدون چاره به نصب رام های غیرقانونی بودند، با این وجود در سالیان اخیر موسسه ها بروزرسانی های جزئی را برای دستگاه های خویش ارائه میکنند که سبب ساز میگردد اشخاص بیشتری از رام قانونی دستگاه خویش استعمال نمایند.

اضافه یوزرها به رام اندروید نیازی ندارند

کاستوم رام ها یا این که به عبارتی رام های غیر قانونی در سالهای اخیر با کاهش محبوبیت روبه‌رو گردیده اند. یکی‌از عوارض اصلی این فرمان مرتبط با رضایت یوزرها از رام های قانونی تولیدات خویش می باشد.

وقتی که شما بر روی دستگاه خویش یک رام غیر قانونی اندروید را نصب می‌کنید ریسک ساخت خلل در آن را به جان میخرید. در واقعیت بعضا از کاستوم رام ها سبب میشوند که شما داده ها خویش را از دست بدهید و یا این که سعی برخی قطعات موبایل های هوشمند مبتلا ایراد شود.

رام قانونی که بر روی موبایل های اندرویدی به طریق پیش فرض نصب گردیده اند پایداری بسیار بالاتری نسبت به کاستوم رام ها دارا هستند. علاوه بر این زمینه ورژن های تازه اندروید پیکربندی بیشتری را در دست یوزرها قرار می‌دهد که سبب ساز میشود یوزرها در دست گرفتن بهتری بر روی دستگاه خویش داشته باشند.

با وجود موضوعات نقل شده در ابتدا هنوز بعضی اشخاص و یا این که مجموعه ها در حالا توسعه و گسترش کاستوم رام ها برای موبایل های متفاوت اندرویدی میباشند. توسعه و گسترش رام های غیرقانونی را بایستی یک کدام از خصوصیت هایی دانست که اندروید را تبدیل به یک سیستم برهان بی سابقه در دنیای فناوری نموده است.