مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

برخی از عواملی که رویکرد استفاده از اپلیکیشن را توسعه داده است

. تعاملات عمیق با مشتریان:

با پرورش روز افزون تکنولوژی در تلفن همراه، وسعت معاملات موسسه ها، از آپدیت رسانی  طراحی اپلیکیشن حالت موسسه ها مبنی بر نیاز بازار و مشتریان، تا دانلود محتواهای تارنما ها و همیاری و تعامل متقابل، به طور قابل توجهی ارتقا یافته میباشد. حتی هنگامی که یوزرها در تعطیلات و یا این که در دفتر خویش باشند، میتوانند از روش نرم افزار ها، با بیزنس شما رابطه و تعامل بگیرند. به جز این، با به کار گیری از سامانه های مثل وضعیت‌یاب جهانی (GPS)، کسب و امور میتوانند به داده ها یوزرها غرض خویش دسترسی پیدا کرده و سرویس ها خویش را مبتنی بر نیاز مخاطب، فردی سازی نمایند، تا آنان را به طرز مؤثرتری به سمت خویش جذب کنند. اینگونه اپلیکیشن هایی میتوانند نرم افزار های مهاجرت، نرم افزار های فروشگاهی، نرم افزار های خزانه داری و غیره باشند.

2. ذخیره سازی گسترده اطلاعات:

نرم افزار های گوشی میتوانند داده ها، آرزوها و نیازهای مشتریان را به طور خودکار و هوشمندانه اخذ و ذخیره کنند. که در غایت قادر است به ارائه محتوا و داده ها فردی گردیده مرتبط با یوزرها یاری دهد. نرم افزار های موبایلی می‌توانند سازمان ها را از پروسه آرام و نماید گردآوری داده ها یوزرها و تجزیه محاسبه آن‌ها، نجات دهند.



3. سرویس ها و فروش عالی:

یکی شایسته ترین مثال ها می‌تواند وبسایت آمازون باشد، آنها مخاطبان متبوع خویش را تجزیه و بررسی کرده و خدماتی را ارائه میدهند که یوزرها به‌دنبال آن میباشند. بسیار اساسی و ضروری میباشد که یک نرم افزار تخصیص و ماهر برای تجارت خویش پباده سازی نمائید، و با ادراک عالی آرزوها و نیاز های مشتریان، داده ها اثرگذار و کاربردی در نرم افزار ها قرار دهید. دراین‌صورت، بیزنس شما با تحویل دادن سرویس ها مؤثر و ما یحتاج مشتریان، ترازو فروش و درآمدشان به طور قابل توجهی ارتقاء مییابد.

افزایش در آمد با طراحی و انتشار اپلیکیشن برای کسب و کار

طرز های گوناگونی برای درآمدزایی در نرم‌افزار وجود دارااست. طریق هایی مانند فروش فضای طراحی اپلیکیشن تبلیغاتی یا این که فروش ورژن VIP با تجهیزات ویژه، اکثر زمان ها اپ‌ها به آسانی از به دور بیرون می شوند و چندان بین رقیبان دوام نمی آورند. اکثر زمان ها این نرم افزار‌ها به اندازه کافی یوزرها و مخاطبان را جذب نمیکنند و چندان فایده آور نیستند. به همین مراد سازندگان آن ادامه سرمایه‌گذاری بر روی نرم افزار دوری می‌نمایند؛ البته چه عمل میتوانیم بکنیم تا درآمد از روش تکثیر نرم افزار میسر خواهد شد؟ به دنبال این نوشته ی علمی به‌این مسئله میپردازیم.

تا حدود یک ده سال پیش تلفن های هوشمند به صورت مدرن وجود نداشت؛ البته امروزه معاش روزانه ما فارغ از این دستگاه‌های الکترونیکی غیر قابل تصور میباشد. طبق گزارش های گوگل، کوشش موبایل شما حتی از ورژن دسکتاپ نیز در طی روز اساسی‌خیس میباشد. اکثریت ما بیشتر فرصت روزمان را صرف تلفن‌های یاروهمدم خویش می‌کنیم و بین نرم افزار‌ها و نرم افزار های متفاوت مجال خویش را میگذرانیم. راجع به پباده سازی نرم افزار کامل در نوشته ی علمی ای جدا توضیح داده ایم که می‌توانید به‌این نوشته ی علمی رجوع نمایید.

اکثر زمان ها این نرم‌افزار‌ها یا این که دربردارنده داده ها مهمی میباشد که در زمان روز از آن ها به کارگیری می‌کنیم. یا این که در تیم اپلیکیشن‌هایی قرار میگیرد که در اجرا عمل‌های روزانه به ما یاری می‌نماید. طبق پایانی برآوردها هزینه تبلیغات گوشی تا سال ۲۰۲۰ از کلیه رسانه‌های سنتی بالاتر میباشد.

به ذکر دیگر هزینه تبلیغات گوشی اکنون بیشتر از تلویزیون میباشد. همان طور که ما بیشتر فرصت خویش را در اپ های متعدد صرف می‌کنیم، مجال بیشتری برای توسعه و گسترش دهندگان سازندگان این اپلیکیشن‌ها به وجود میاید تا قضیه شغل خویش را بسط داده و درآمدزایی نمایند.

درآمد از روش نرم افزار
تکنیک‌های ارتقا درآمد از روش نرم افزار

از تجهیزات بدون‌پول و اثر گذار سود بگیرید.

یکی‌از موثرترین شیوه‌ها برای بهبود بها مالی یک اپ این میباشد که بعضا از خصوصیت های آن را به طور مجانی ولی محصور ارائه نمایید و وقتی که مخاطب این خصوصیت را پسندید، برای اخذ ورژن‌های عالی آن هزینه پرداخت نماید. از جمله یکی نرم افزار های اهل ایران که سرویس ها مجانی ولی محدودی را ارائه می نماید نرم افزار مانکن میباشد. شما میتوانید با امداد این نرم افزار معیار کالری مصرفی خویش را در طی روز به حساب آوردن نمائید و حتی تعداد کالری هایی که مصرف نموده اید را در آن وارد نمایید. البته برای اخذ یک نرم افزار رژیم غذایی منظم برای کاهش یا این که ارتقا وزن یا این که اخذ اپ اصولی ورزشی برای یک هفته بایستی هزینه ای پرداخت فرمائید.

با اینکه نکات تغذیه ای و حرکات ورزشی درین نرم افزار به طور بدون‌پول وجود دارااست؛ ولی چنانچه بخواهید به طور فردی سازی گردیده از آن ها به کار گیری فرمائید، می بایست هزینه ای را پرداخت فرمائید. این هزینه چنانچه سنجیده باشد و در مقایسه با رقبا چندان گران نباشد مخاطبان بخش اعظمی را به خویش جذب خواهد کرد.

روش های تبلیغ اپلیکیشن

3.اشتراک گذاری در شبکه‌های‌مردمی:

امروزه شبکه های مردمی دارنده محبوبیت خاصی دربین یوزرها تلفن همراه های طراحی اپلیکیشن هوشمند می باشند . شما میتوانید با ایجاد کرد یک حساب در‌این شبکه‌های‌مردمی عضو گردید و با دقت به ضوابط مرتبط با این کانال ها نرم افزار فروشگاهی خویش را معرفی و توزیع فرمایید. شایسته ترین این شبکه های عمومی برای توزیع نرم افزار به ترتیب :اینستاگرام ،چهره بوک ،توییتر میباشند.
4.تبلیغ در شبکه های عمومی سایرافراد:

درشبکه های اجتماعی دوست داستنی مثل :اینستاگرام و صورت بوک و یا این که تلگرام و.... شما به جز اینکه میتوانید برگه بسازید و خویش مبلغ خویش باشید میتوانید از صفحه ها ادمین های که تعداد فالورهایشان زیاد میباشد بخواهید که نرم افزار فروشگاهی شما‌را معرفی نمایند.
5.ساخت سایت :

برای نرم افزار فروشگاهی خویش اینترنت سایتی را تنظیم فرمایید درین سایت می‌توانید تصاویری دیدنی از تولید ها یا این که سرویس ها خویش ولی با بیان بها و جزئیات مایحتاج قرار دهید و همینطور تارنما خویش را تصویب موتورهای جستجوی شناخته گردیده بکنید بدین سیرتکامل قدمی مثبت در توزیع نرم افزار خویش بردارید.
6.وب لاگ نویسی:

امروزه در اکثر سایتها قسمتی به اسم وب لاگ وجود دارااست که درآن بلاگ نویسان مبادرت به تایپ کردن مطالبی مربوط به شغل وبسایت می نمایند .این فعالیت منجر می‌شود اشخاص بیشتری به سایت شما رمز بزنند و در فیض شما بتوانید نرم افزار فروشگاهی خویش را درحد عظیم تری توسعه و گسترش دهید.

از ایده ساخت اپلیکیشن‌ها تا طراحی چگونه می‌گذرد؟

امروزه بخش اعظمی از سازمان‌ها، مشاغل، کسب و امور، و حتی اشخاص تصمیم طراحی اپلیکیشن میگیرند که اپلیکیشنی را برای ارتقا اعتبار خویش و همینطور دسترسی شل‌خیس مخاطبین پباده سازی نمایند. در حین این پروژه بایستی مراحلی طی خواهد شد که در‌این نوشته‌ی علمی، مراحلی که از تشکیل داد ایده تا پباده سازی نرم افزار وجود داراست، آنالیز می گردد.


توجیه اقتصادی ایده

با پیشرفت تکنولوژی و نیاز بیشتر به نرم افزار‌ها، همواره اشخاص و سازمان‌ها، بدین فیض می‌رسند که به یک نرم افزار نیاز دارا‌هستند و همینطور ایده‌هایی برای آن مطرح می‌نمایند. آنگاه این نظرها و خلاقیت‌ها، بوسیله گروه برنامه نویس ها و بسط دهندگان، به طور نوآورانه پباده سازی میشود البته اساسی این میباشد که فرآینده پباده سازی ایده از نیاز (خواست)، ظهور ایده و پباده سازی (تقاضا)عبور کرده‌با‌شد.

برای فهم خوب تفاوت این سه آیتم می گردد تقاضای کالاهای خوراکی را نمونه زد که در واقع نیاز هر انسانی در طی گرسنگی، مواد خوراکی میباشد. البته هر شخصی کالای متفاوتی را تنظیم می‌نماید که بستگی به علایق، فرهنگ و تمدن، شخصیت و… داراست (خواست). در غایت نیز درصورتی که این خواست و میل همپا با توان اقتصادی و میزان دارایی شما باشد به آن نیز تقاضا گفته می‌‌خواهد شد.

در ساخت ایده نیز نخستین می بایست نیاز سنجی بازار مقصود را اعمال بخشید و نخست متوجه شد که چه شکافی میان نیازهای مخاطبین و سرویس ها نرم افزار‌های جانور وجود داراست تا سپس مطابق با هر فرهنگ وتمدن نیاز مخاطبین نرم افزار را به خواست تبدیل کرد و در شکل مهیا بودن وضعیت اقتصادی مخاطبین این خواست آن‌ها تبدیل به تقاضا گردد که قادر است در پوسته پیشنهاد و یا این که حتی پرداخت‌های باطن طرحی نرم افزار‌ها بروز نماید.


پتانسیل کلیه گیری ایده

مسلما نرم افزار‌هایی را چشم اید که کاربردی نبوده و تمامی گیر نیز نشده‌اند. برای کل آن ها وقت، هزینه، محتوا و انرژی صرف گردیده است و در حالتی‌که تک تک این هزینه‌ها، فرصت‌ها و انرژی‌ها، در کنار هم نهاده خواهد شد آن وقت متوجه می‌شویم مقدار قابل توجهی صرف گردیده است که به طور تقریب بی نتایج بوده و درواقع تک تک این موردها هدر رفته اند. از این جهت شخصی که قصد توصیه تشکیل داد نرم افزار دارااست بایستی بداند که فقط داشتن ایده کفاف نمیدهد بلکه می بایست ایده اش پتانسیل تمامی گیر شدن و کاربردی شدن را نیز داشته باشد. چیزی که در مرحله‌ی اولیه انتخاب میگردد، در غایت پس از اعمال پروژه تشکیل داد نرم افزار، به عبارتی خروجی خواهد بود و به نوعی با اهمیت‌ترین مرحله همین مرحله‌ی ابتدا، یعنی رشد ایده‌ای کاربردی و کارکشته میباشد.


توجیه بازاریابی ایده

طرح‌ها و ایده‌ها حتی ایده‌های تشکیل داد نرم افزار بایستی علاوه بر توجیه اقتصادی، توجیه بازاریابی نیز داشته باشند. در محاسبه اقتصادی هر طرح، ما می بایست به فیض‌ی بهره آور بودن یا این که نبودن آن طرح برسیم و محاسبات پهناور ای برای پروژه ایفا دهیم تا بدانیم به چه شکل بایستی فعالیت کنیم.

البته در توجیه بازاریابی یک ایده عواملی مثل اعتنا به گوشه و کنار، آنالیز بازاریابی و به طور کلی چگونگی وصال به هدف ها در ناحیه چهارچوب‌هایی که از نظر اقتصادی رقم خورده آیتم دقت می باشند.

شاید شایسته ترین ایده، کاربردی ترین سرویس ها و حتی توجیه قابل قبول اقتصادی را داشته باشیم ولی نتوانیم مطابق فضا بازار مقصود کار کنیم و مشکلات زیادی در حوزه‌‌ی فروش، تبلیغات و حتی‌د‌ر نصیب‌های دیگر بازاریابی اجرا دهیم و همین موضوع در پروسه تشکیل داد نرم افزار، فیض ایده آل رابرای ما نداشته باشد.

انواع سایت ها

وبسایت‌های شرکتی

گونه های تارنما - وب سایت‌های شرکتی طراحی سایت تارنما‌های شرکتی معمولا برای ارائه مثال تولیدها و سرویس ها استعمال می شوند. در تارنما‌های شرکتی مقصود فروش تولیدها و سرویس ها نبوده و فقط به معرفی آنان پرداخته میشود. اتصال به درگاه بانکی جزو تجهیزات تارنما‌های شرکتی نمی باشد. در تارنما‌های شرکتی معمولا معرفی سرویس ها و تولید ها و مثال امور و آلبوم چشم میشود. یک کدام از نصیب‌های اصلی وب سایت‌های شرکتی نصیب “در رابطه ما” بوده که رزومه کمپانی در آن قرار میگیرد. کمپانی‌ها می توانند براساس نیازهای خویش تجهیزات مازادی بدین نصیب‌ اضافه نمایند.
تارنما‌های فروشگاهی

گونه های تارنما - وب سایت های فروشگاهی

وبسایت‌های فروشگاهی نسبتاً بدون نقص‌ترین نوع تارنما میباشد که به جز تجهیزات استاندارد مانند آلبوم تولیدات و سرویس ها، در رابطه ما، تماس با ما و خبرها، قابلیت اتصال به درگاه بانکی را داشته و می‌قدرت به فروش محصول ها و سرویس ها پرداخت. مشتریان بر حسب نیازهای خویش میتوانند از سرویس ها خاصی مثل باشگاه مشتریان، ارزش خط خورده و تخفیف و غیره به کار گیری نمایند.

تا این بخش شما می توانید با اعتنا به نیازهای نخستین خویش نوع سایتتان را تشخیص داده و با پرداخت هزینه مطلوب به سود مناسب دست پیدا فرمایید.

پیرو به نظارت تفاوت وبسایت‌های منحصر و نصفه‌منحصربه‌فرد براساس استاندارهای کمپانی اینترنت‌راز می پردازیم.
تارنما‌های منحصر به فرد

گونه های وبسایت - تارنما های منحصربه‌فرد

تارنما‌های منحصر وبسایت‌هایی می باشند که پیش از آغاز کدنویسی، پباده سازی گرافیکی گردیده و صاحب کار قادر است مجموع جزئیات تارنما را تحقیق کند و تا وصال به طرح ایده‌آل و مناسب با گرافیست دسته در امر باشد و بعداز پذیرش بی نقص از طرف صاحبکار پروژه وارد مرحله کدنویسی میگردد.
تارنما‌های نصفه‌منحصر به فرد

ولی در تارنما‌های نصفه‌منحصر به فرد پباده سازی براساس پوسته‌های از پیش پباده سازی گردیده شکل می گیرد و صاحبکار نمی‌تواند تمامی ریزه کاری را تغییر‌و تحول دهد. در‌این نوع قراردادها بعداز سخن با صاحب کار چند طرح مربوط به نوع عمل و ذوق فرد ارسال می گردد. صاحب کار می تواند با گزینش طرح متبوع و همینطور ارسال محتوا و رنگ سازمانی و لوگو به طرح متبوع دست پیدا نماید. تارنما‌های نصفه‌منحصر هم میتواند کوشش قابل قبولی داشته باشد. تنها در حیث داشته باشید در صورتی‌که در‌پی افزایش تارنما در آینده و به تفکر بسط کسب وکار اینترنتی خویش می باشید، عالی میباشد از پباده سازی‌های منحصر به فرد استعمال نمایید. توسعه و گسترش وب سایت‌های نصفه‌منحصر به فرد در بیشتر مورد ها قابلیت و امکان پذیر نبوده و می تواند برای فرد در آینده خلل ساز خواهد شد. در بعضا از مورد ها صاحبان تارنما ناچار به پرداخت هزینه اضافی برای پباده سازی دوباره میگردند. ارزش طراحی وب در واقع هزینه‌ای میباشد که در برهه زمانی کوتاه به شما گشوده میگردد پس خوب میباشد با یک گزینش مطلوب سال‌ها کسب وکار اینترنتی خویش را بیمه فرمایید.