مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی

هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشینی بیش تر از آنچه که تصورش را بکنید طراحی اپلیکیشن  در نرم افزار گوشی دارای اهمیت گردیده اند. هوش تصنعی و مصنوعی خویش را به صورت ربات های چت نماد میدهد.  هوش تصنعی خویش را در پوسته chatboots نشانه می دهد و این یکی‌از اصلی ترین دلایلی میباشد که قسمت بزرگی از نرم افزار ی موبایل را بخود تخصیص داده میباشد. رایا پارس  یکی‌از نیازهای رو به رویش یادگیری ماشینی و هوش تصنعی در پوسته دستیار مجازی و chatboot، چیزی میباشد که ما می خواهیم و درسال ۲۰۱۹ بدست خواهد آمد.


3) ارتقاء تقاضا برای دستگاه‌های پوشیدنی و اینترنتی (IOT)

پیشرفت دهندگان نرم افزار تلفن همراه درپی توسعه و گسترش نرم‌افزار‌هایی برای دستگاه‌های پوشیدنی می‌باشند application که اکثر زمان ها آنان ساعت های هوشمند میباشند. فعلا ، صنایعی همانند ساعت سازی و صنعت تن سازی و رویش اندام میباشد که در پی ساعت های هوشمند می‌باشند، البته تعداد اندکی مانند Zomato و Uber در تشکیل داد اپلیکیشن های پوشیدنی سپرده گذاری کرده اند. هر یکسری بیشتر آن ها تنها با سطح اندکی از تن در تماس می باشند. سال ۲۰۱۹ وعده می دهد که ساعت‌های پوشیدنی، باندهای تناسب اندام، گام سنج های حرکتی و غیره را به ارمغان بیاورد.


4) چت– بات ها بدون نقص میشوند

طبق آمارها، پیش‌بینی می‌گردد که بازار جهانی چت- بات تا سال ۲۰۲۵ به ۱۲۵۰ میلیون دلار ایالات متحده رسد. می ‌قدرت به آسانی فیض گرفت که نانو روبات‌ها اینک به خیر و خوبی بخشی از حقیقت دیجیتال می باشند. چت - ربات‌ها درحال حاضر تحت عنوان دستیاران مجازی در نرم افزار گوشی شغل می‌نمایند. با دقت به گسترش هوش تصنعی و مصنوعی، در حال حاضر ترکیب چت – بات ها در نرم‌افزار‌ها سوای سرگرم کردن اپلیکیشن‌نویسی بغرنج، شغل بسیار معمولی ای میباشد. یک اتاق بازرگانی دیجیتال نسبتا جذاب نشانه میدهد که بیشتراز ۵۰ درصد خریداران B۲B سرویس ها CRM را ترجیح می دهند. چت بات ها، طرز جدیدی برای بسط رئیس رابطه با مشتری میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.