مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

معرفی برنامه نویسی دسکتاپ


معرفی برنامه نویسی دسکتاپ
خواسته از برنامه نویسی دسکتاپ تولید برنامه هایی میباشد که در کامپیوترهای خانگی (PC) یا این که لپ تاپ ها اجرا شود. حجم متعددی از برنامه نویسی دسکتاپ مرتبط با سیستم دلیل ویندوز میباشد و برنامه نویسان متعددی برای این سیستم استدلال برنامه میسازند.
برنامه نویسی دسکتاپ طیف گسترده ای را دربرگیرنده می گردد که به احتمال زیاد با اکثری از این قابل انعطاف افزارها پیش از این عمل نموده اید. یکی دارای اسم و رسم ترین قابل انعطاف افزارهایی که نسبتاً روی هر ویندوزی به چشم می خورد و یوزرها بسیار متعددی داراست، اپلیکیشن Office میباشد که علاقه مندان متعددی هم دارااست. قابل انعطاف افزارهای مالی و حسابداری یک قسمت مهم از قابل انعطاف افزارهای دسکتاپ را تشکیل می‌دهند. این نکته را در حیث داشته باشید با اینکه مدتی میباشد تب برنامه نویسی دسکتاپ افول کرده و به محبوبیت تعدادی سال قبلی وجود ندارد، ولی هنوز هم سیستم ادله هایی مثل ویندوز نیاز به قابل انعطاف افزارهای جانبی دارا‌هستند و این گرایش از برنامه نویسی کاملا از دربین نرفته میباشد.

این روز ها درخواست های برنامه نویسی دسکتاپ بسیار افول کرده ولی هنوز به خط صفر نرسیده میباشد.


اشکال بستر های برنامه نویسی و شناسایی عشق و علاقه مندی و مهارت و استعداد
 

معرفی برنامه نویسی زیر اینترنت
لازم وجود ندارد کارشناس کامپیوتر باشید تا بفهمید این روز ها چقدر قابل انعطاف افزارهای ذیل اینترنت و وبسایت ها دوست داستنی گردیده اند. اکثری از کارهایی که تا تعدادی سال گذشته وقت متعددی را از شما می گرفت، امروز با به کارگیری از یک وب سایت آنلاین به راحتی انجام می گردد.
دسترسی به قابل انعطاف افزارهای ذیل اینترنت از روش مرورگرها انجام میشود. این چنین که مرورگر امرها گوناگون استفاده کننده را از کامپیوتر وی گرفته و به سرور ارسال میکند. سرور بعداز انجام پردازش های متبوع فیض را مجدد به مرورگر استفاده کننده برمی گرداند. به خیال و خاطر تخصصی شدن این ارسال و اخذ امروزه برنامه نویسی اینترنت را به دو بخش کلی فرانت اند و بک اند تقسیم مینمایند. فرانت اند به پباده سازی ظواهر وبسایت میپردازد و بک اند منطق خدمت ذیل اینترنت را پیاده می‌نماید.
بعداز محبوبیت و آموزش تارنما ها و خدمت های زیر اینترنت، بازار ساخت سایت بسیار داغ شد. کسانی متعددی سراغ یادگرفتن طراحی وب رفتند و این حوزه اضافه از مدام آیتم اعتنا قرار گرفت. امروزه کسب و شغل های سنتی هم نیاز به یک وبسایت دارا‌هستند و اکثری از کسب و امور به طور کامل بر پایه ی اینترنت می‌باشند که‌این قضیه اهمیت ساخت وب سایت را دو چندان می‌نماید.

ربات تلگرام چه می باشد؟


ربات تلگرام

ربات تلگرام چه می باشد؟

ربات تلگرام قابلیتی مشابه مجموعه یا این که شبکه تلگرام میباشد با این تفاوت که جواب دهی و رئیس مکالمات بصورت سیستمی و اتومات انجام میگردد.

طراحی اپلیکیشن

 به‌این مراد ربات میتواند بصورت اتومات و بر پایه ی نیاز استفاده کننده، جواب دهد یا این که لیستی از وظایف را انجام دهد (توضیحات طولانی تر).


 


 



قابلیت و امکان های ربات تلگرام

کمپانی فرآیندمدار نت همگام با تکنولوژی روز جهان ربات هایی با امکان های پایین ارائه میدهد:


ساخت منو یا این که صفحه کلید منحصربه‌فرد که در ذیل مکالمات نشان داده می شود

رابطه با سایت، اپلیکیشن یا این که بقیه سیستم های کاری مشتری جهت تبادل داده ها اتومات

امنیت بالا و عدم ارسال تبلیغ بقیه شرکتهای

ارسال خبر‌ها و عکس ها از سامانه فردی

امکان بیش تر شدن ربات به بقیه مجموعه ها یا این که مکالمات دو نفره تلگرام

ارسال داده ها فرم های فردی یا این که انجام تاییدات لازم و انتقال داده ها به بقیه سیستم ها

اکران لیست ارزش ها و محصول ها با تعیین استفاده کننده

 


دقت نمایید که کمپانی مراحل مدار نت اصلا از ابزارهای مهیا ایجاد ربات به کار گیری نمی نماید (به علت نگهداری امنیت ، دوری از تبلیغات های ناخواسته در بات) و از صفر تا صد پباده سازی و کد نویسی بات تلگرام با خویش کمپانی میباشد.


تلفن همراه بویژه اسمارت فون برای خلاقیت


از محدودیت های تلفن همراه بویژه اسمارت فون برای خلاقیت فایده ببرید. بعنوان نمونه می اقتدار از یک نرم افزار برای تشخیص صورت به کار گرفت تا بجای برش تصویر بصورت دستی auto crop در راس فوکوس تصویر صورت بپذیرد.
به کارگیری باصرفه از آندسته از قابلیت و امکان های گوشی که در کامپیوتر وجود ندارند. بعنوان نمونه می اقتدار از دوربین موبایل برای کاستن از پیشنهادها در کاوش یا این که  supplierها استفاده نمود. به کارگیری از سنسورها بویژه جاهایی که دیتای مازاد آن‌ها قادر است از عملکرد استفاده کننده یا این که نرم افزار بکاهد.

سهولت پباده سازی. طراحان برنا معمولا از متن های کوچک و لی اوت های دشواری استفده می نمایند که قرائت و ضربه زدن های ظریف را برای یوزرها کهن سال خیس مشقت بار می‌کند. از افکت Retina استعمال نکنید چون اینک پیکسل های کوچکتری وجود دارا‌هستند که متن را حتی‌در سایزهای کوچکتر از نظر فنی خواناتر می‌نمایند. دیده های بشر با عبور از سن سی و پنج سالگی کارکشته به تلاوت متن های خیلی کوچک نمی‌باشد. به این ترتیب بهتر میباشد از پباده سازی قابل تطبیق استعمال شود که لی اوت را برطبق اندازه متن تهیه و تنظیم مینماید. رابط کاربری سایز متن در iOS7 حجم کدنویسی برای آیفون ها و آی پدها را کاهش می‌دهد.

پروتوتایپ ها و گونه های تستی را روی دستگاه و اپلیکیشنی که اجرا خواهد شد به مشتری یا این که یوزرها نشان دهید.  پی دی اف یا این که فوتوشاپی که روی اسکرین کامپیوتر آزمایش شود نمی تواند رفلکس دقیقی از چیزی باشد که در اسکرین تلفن همراه یا این که تبلت نمایش داده می شود. بعلاوه تعاملات آنان از قبیل تاچ، سوایپ و تایپ نیز یکسان وجود ندارد. آنچه که در اسکرین های وسیع با موس و صفحه کلید بخوبی فعالیت می‌کند ممکن میباشد در تاچ اسکرین های کوچک خشن بنظر رسد. برعکس این گزینه نیز راست گو میباشد آنچه که در موبایل های گوشی بخوبی فعالیت می‌کند می‌تواند در اسکرین کامپیوتر کارایی ضعیفی داشته باشد. بدین ترتیب پروتوتایپ ها و مثال های تستی را در کانتکست صحیح به مشتری نشان دهید.

شناخت با تشبیهات ((Metaphors.  تشبیهات گرافیکی جهانی اندکی وجود دارا هستند. شما میتوانید روی اشخاصی اکانت نمایید که با تصاویر آنالوگ دیرین مانند اسکرین های تلوزیون، در اختیار گرفتن های رادیو، نوار ضبط و غیره شناخت دارا‌هستند. نسل های جوانتر با آن‌ها شناخت ندارند حتی درصورتی که در فیلم های سابق چشم باشند. هرچند آیکونوگرافی از نظر نظری قابلیت و امکان پباده سازی جهانی بیشتری را میسر می نماید ولی اکثری از مورد های آنالوگ برای آیکون ها چندان آشنا نبوده و یوزرها را حیران می نمایند. استعمال از متن حتی درصورت نیاز به لوکالیزیشن قادر است بهتر باشد.

اجتناب از آسانی بیش تر از حد هنگامیکه تمامی چیز از قبیل رنگ، وزن و غیره مشابه یکدیگرند. آسانی بیشتراز حد صحیح به سرگردان کنندگی پیچیدگی زیاد میباشد چراکه هردو در تمرکز استفاده کننده روی وظایف یا این که محتوا اخلال ساخت مینمایند.

پباده سازی apps خیر applications. هرچه اپ پیچیده خیس باشد به کار گیری از آن و نویگیت دشوارتر خواهد بود، بخصوص در تلفن همراه های هوشمند و قوانینی مانند نوروفروغ معدود یا این که زیاد و حالت یوزرها(موقعیت ایستاده یا این که نشسته). درصورت خیل‌عظیم همت هایی که برای ارائه دارید میتوانید آنها‌را بین گروه ای ازاپ های دارای ارتباط تقسیم نمائید. بنابراین هر اپ بر یک همت متمرکز میگردد و توشه مازاد به آن وارد نمی شود. عدم پیچیدگی بیشتراز حد و گم راه کننده یک ضرورت به حساب می آید.

پباده سازی برای لایه هایی از تجربه. کاربرانی که برای اولیه توشه از یک نرم افزار جدید وارداتی به بازار به کارگیری مینمایند می بایست چیزی گران بها و ویژه در آن شم نمایند. یوزرها آتی نیز بایستی فواید طولانی تر و با دسترسی آسوده آنرا دریابند. کسانی که بطور تروتمیز از یک اپ به کار گیری می کنند معمولا بدنبال کاربردی عمیق خیس برای استعمال مداوم و استوار میباشند. یک مثال ی خوب از چنین اپی، Flipboard میباشد.

انتقال دیتا به یوزرها در کانتکست. برخی تکنیک ها برای بی نیاز خیس کردن تجربه کاربری از جنبش(motion) و تغییر و تحول((transitions به کارگیری کرده و قیمت اپ پباده سازی گردیده را به یوزرها منتقل کرده و آنان‌را وادار به جستجوی آن نمی کنند.



فراگیری ویدئویی عادت


نکات مثبت:


کامپایلر آنلاین و داوری اتومات کدهای درج شده

محتوای متنوع آموزشی مشتمل بر درسنامه، تمرین، حل قضیه و پروژه‌های حقیقی و واقعی

پشتیباتی اساتید و رابطه با کمپانی کنندگان دیگر عصر

دارنده سند آخر عصر

محتوای فارسی

نکات منفی:

طراحی اپلیکیشن


در‌صورتی‌که به فراگیری ویدئویی عادت دارید، ممکن میباشد مقداری ارتفاع بکشد تا به فراگیری تعاملی عادت نمائید.

۳. وبسایت Javatpoint


وب سایت Javatpoint

مطلوب برای: سطح تازه کار تا توسعه یافته

دسته یادگرفتن: متن‌محور

این تارنما یک کدام از دوست داستنی‌ترین وب سایت‌ها برای یادگیری لهجه‌های برنامه‌نویسی مختلفی از پاراگراف Java ،C++ ،C و سایر گویش‌ها میباشد. عصر‌های آن در حوزه جاوا مشتمل بر این‌ها می‌گردد:


یادگرفتن مقدماتی جاوا

درپی فراگیری‌های جدا دیگری برای برنامه‌نویسی اندروید و قاب‌ورک‌های دارای شهرت جاوا برای مثال Struts2 ،Hibernate و Spring نیز موجود است.

بخش یادگرفتن جاوا، هر آنچه که نیاز دارید را در مشت شما میگذارد. آغاز این فراگیری‌ها از اصول و ساختار اول این گویش آغاز میشود، و در زمینه ی پارادایم‌های شی گرایی کلام می‌نماید تا مباحث توسعه یافته کانال و...


نکته مهم و جذاب این وبسایت، قرار دریافت کردن درسنامه‌ها در منویی در کنار برگه میباشد که با یک جستجوی ریلکس میتوانید تخت گاز درسنامه متبوع خودتان را پیدا فرمائید. این فراگیری‌ها مشتمل بر تصاویر، نمودار و نمونه‌های زیادی میباشد.


نکات مثبت:


دارنده رابط کاربری بسیار سهل

دارنده محتوای آموزشی متنوع دربرگیرنده مثال کدها، تصاویر، نمودارها و...

فراگیری‌های قدم‌به‌قدم

دارنده کامپایلر آنلاین برای آزمایش کد

نکات منفی:


ساختار فراگیری‌ها مقداری پیچیده میباشد.

متن‌محور بودن یادگرفتن‌ها ممکن میباشد پاره ای صبر‌سربر باشد.

ورژن گوشی آن داری بعضی خطاها کاربری میباشد.

۴. وبسایت Tutorialspoint


سایت Tutorialspoint

مطلوب برای: تازه کار تا توسعه یافته

جور یادگرفتن: متن‌محور

این وبسایت یکی از دیگر از منابع آموزشی عالی برای یادگیری لهجه‌های برنامه‌نویسی متفاوت و فناوری‌های اینترنت میباشد. زمان‌های آن برای جاوا عبارت‌اند از:


فراگیری مقدماتی جاوا

یادگرفتن تکنولوژی‌های جاوا: مباحث مختلفی از جاوا را آیتم پوشش قرار داده میباشد. برای مثال: Apache Ant, iBatis, Hibernate, Maven, JSP, servlets و...

نکات مثبت:


به راحتی مبحثی را که در ادامه آن می‌گردید پیدا می‌کنید

دارنده کامپایلر جاوا برای آزمایش کدها

مشتمل بر اکثری از مباحث تکمیلی‌خیس لهجه جاوا

نکات منفی:


به غیر از فراگیری‌های ویدئویی، دوران مشخصی برای به روزرسانی فراگیری‌ها نیست.

متن‌محور بودن یادگرفتن‌ها ممکن میباشد یه خرده صبر‌سربر باشد.


آیفون آسوده ترین گوشی برای استعمال میباشد


درصورتی که از طرف داران iOS می‌باشید و عارضه ها برتری اندروید نسبت به سیستم استدلال محبوبتان را در نوشته‌ی‌علمی شب قبلی پذیرش نداشتید، در‌این مقاله نوبت به شما رسیده. مطمئنا هیچ یک از اشخاص، حتی متعصب ترین دوستداران اندروید هم نمی توانند آسانی و لذت فعالیت با آیفون و آیپد را انکار نمایند. محصول ها شیک و خوش تراش شرکت اپل همواره برای میلیون ها دلداده تکنولوژی در سراسر عالم دلبری کرده اند و کماکان با اقتدار بدین راه ادامه می‌دهند.


برای هر کس قصد خرید یک اسمارت فون نو دارااست، عوارض منطقی و محکمی وجود دارا هستند که تعیین او از در میان یکی‌از تولیدها اپل باشد. در‌این نوشته‌ی علمی به قریه گزینه از قدرتمندترین این عوارض خوا‌هیم پرداخت.


در پی با دیجیاتو هم پا باشید. 


1- آیفون آسوده ترین گوشی برای استعمال میباشد



 طراحی اپلیکیشن


علیرغم تمام همت های سازندگان گوشی های اندرویدی برای به دست آوردن یک رابط کاربری معمولی، گشوده هم این آیفون میباشد که با اختلاف متعددی بی آلایش ترین اسمارت فون برای به کار گیری در دنیاست.


همگی نرم افزار ها در iOS فارغ از هیچ بخش جداکننده ای روبروی شمایند و هیچ بازدارنده مزاحمی برای دسترسی به آن ها نمی‌بینید. ممکن میباشد بعضی از عدم تغییر و تحول iOS در زمان این سالها گله مند باشند، البته ما معتقدیم که‌این رابط کاربری در فعالیت، کماکان به به عبارتی خوبیست که در سال 2007 بود.  تلفن همراه را بردارید، روشنش نمائید و وارد نرم افزار ها گردید. به همین آسانی.


اما اپل چندان هم نسبت به انجام تغییرات در iOS بی ملاحظه نبوده، به همین خیال Siri و راءس در اختیار گرفتن را به آیفون های جدیدش آورده.


2- بروزرسانی سیستم ادله در هر دوران که بخواهید

اندرویدی ها اصلا از این گزینه خوششان نخواهد آمد. طبق آمار، تا مورخ اولیه ژوئن این سال صرفا 12% از گجت های اندرویدی از نهایی ورژن این سیستم دلیل (لالی پاپ) به کارگیری میکنند. این به‌این معناست که صرفا یک نفر از فی مابین قریه نفر میتوانند از پباده سازی متریال یا این که شرایط Priority و تجهیزات دیگر سیستم ادله اندروید فایده ببرند.


دقیقا عکس همین راه و روش را فی مابین یوزرها iOS می بینیم. طبق جدیدترین آمار منتشر گردیده، تا مورخ اولیه ژوئن 2015 حدودا 83% صاحبان آیفون از جدیدترین ورژن سیستم دلیل iOS به کارگیری می نمایند.


نقص‌ اینجاست که در اندروید به جز تلفن همراه های اصیلی همچون نکسوس، شرکت هایی همچون سامسونگ، ال جی و اچ تی سی بایستی برای کسب سند به کار گیری از آخری ورژن سیستم دلیل و آوردنش به تولید ها خویش زحمت بیشتری را متقبل شوند. متأسفانه این تولیدکنندگان در سالهای اخیر، به جای تشویق مردم به بروزرسانی، با تنبلی در ارائه ورژن های نو اندروید برای گوشی های دیرین احوال را حتی بدتر کرده اند.


در صورتی‌که قرار باشد که امروز ورژن جدیدی از iOS عرضه شود، همگی دارندگان آیفون از به عبارتی لحظه نخستین عرضه میتوانند نسبت به بروزرسانی تلفن همراه هاشان مبادرت نمایند. به حیث میرسد که اپل آنقدری عاقل می‌باشد که به‌این زودی ها چنین روش ای را تغییر تحول ندهد.