مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

موضوع های شغلی برنامه نویس ها php

موضوع های شغلی برنامه نویس ها php :
فرض فرمایید الان شما یک نرم‌افزار نویس ماهر php می‌باشید و می خواهید با تخصص خویش کارتان را آغاز فرمائید. چه مسئله های شغلی برای شما آماده میباشد؟

از   طراحی اپلیکیشن  جمله میتونید در یک کمپانی یا این که سازمان آیتی تحت عنوان اپ نویس استخدام گردید و ماهانه Nمیلیون تومان دستمزد اخذ فرمایید. مدام موسسه ها متعددی است که نیاز به نرم‌افزار نویس دارا هستند همین الان میتونید یه راز به وب سایت های اطلاع رسانی استخدامی اپلیکیشن نویسی بزنید تا به تعدد آنان پی ببرید. (در‌صورتی‌که گویش نرم افزار نویسی دیگری را هم تعیین میکردید همین موقعیت را داشتید)

میتونید بصورت فری لنسری و آزاد با شرکت ها متعدد تفاهم نامه های پروژه ای ببندید و یا این که خودتان از وب سایت هایی مثل پونیشا یا این که جابینجا پروژه php قبول نمایید و عمل نمائید.
و البته تفاوت و امتیاز گران قدر php نسبت به دیگر لهجه های اپلیکیشن نویسی که منجر برتری php گردیده… وردپرس


وردپرس، برگ چیره php
مطلقا نام سیستم رئیس محتوای وردپرس رو شنیدید که امروزه در مشاجره ساخت سایت حقیقتا داره جولون میده و هر روزهم داره گسترش پیدا میکنه و توسعه یافته خیس میشه بطوری که هرکس الان میخواد سایت فعال سازی کنه مسلما گزینش اولش وردپرسه. و جالبه بدونید با اینکه قدمت خیلی وقتگیر هم نداره ولی بیشتراز یک سوم وبسایت های تمام عالم با وردپرس پباده سازی شدن.

درحال حاضر وردپرسی که اینقدر فراگیر گردیده و بازاربسیار تعالی و مالامال درآمدی داره با php تشکیل‌شده و شما چنانچه بخواید توی دعوا وردپرس عمل بکنید به عنوان مثال :

بخواید قالب وردپرس پباده سازی بکنید

قالب وردپرس توسعه و گسترش یا این که بازنویسی فرمائید

پلاگین یا این که افزونه پباده سازی بکنید.

یا این که هرچیز دیگه که با کدنویسی وردپرس بخواید مشغول بشید قبلش می بایست php رو بلد باشید.

در حوزه وردپرس اونققدرر بازارخوبه و گنجایش کسب درآمد زیاده که در حالتی‌که بالفرض وردپرس رو یک لهجه نرم‌افزار نویسی میدونستیم براحتی میتونست با دیگر لهجه های نرم‌افزار نویسی رقابت کنه. البته حال این وردپرس تبارک بخشی از php گردیده.



چرا پیدا کردن مخاطب برای اپلیکیشن ها اهمیت دارد ؟


چرا کشف کردن استفاده کننده برای نرم افزار ها اهمیت داراست ؟
امروزه    طراحی اپلیکیشن  تلفن های همدم دنیا را به سلطه ی خویش در آورده اند. موبایل های هوشمند به یک کدام از ابزار های ضروری معاش بدل گردیده اند و ادامه ی معاش فارغ از آنها ناممکن به حیث می‌رسد و نسبتاً راجع به هر موضوعی نرم افزار پباده سازی شد‌ه‌است.

ما در سرزمینی از نرم افزار های متفاوتی(مانند نرم افزار فروشگاهی,نرم افزار وردپرس)معاش میکنیم. در‌این کشور جستن مخاطب متبوع ضرورت و اهمیت بخش اعظمی دارااست. متاسفانه بیشتر سازندگان نرم افزار ها تلاش می نمایند از طرق غلط درپی استفاده کننده متبوع بگردند.

پرسش مهم این میباشد که چرا یافت کردن استفاده کننده متبوع تا این حد اهمیت دارااست؟
تفاوت اساسی یک نرم‌افزار برنده و نرم افزار ناموفق به واحد سنجش فهم و شعور استفاده کننده از آن نرم افزار مربوط می‌گردد. دولوپرهایی که در پی صفحه ها فردی مطلوب میشوند بهتر می‌توانند با یوزرها رابطه برقرار نمایند و در غایت از این‌شیوه درآمد کسب نمایند.

چنانچه بتوانید به معیار کار های استفاده کننده، علایق و به کارگیری ی آن‌ها از نرم‌افزار های حریف پی ببرید دقیقا می‌دانید که می بایست چه کاربرانی را مقصود قرار دهید. با این که اینگونه اطلاعاتی کافی نیستند لزوما بایستی بدانید که کاربر های حقیقی و واقعی چه افرادی می‌باشند و چه خصوصیاتی دارا‌هستند. دولوپر ها بایستی بدانند که کاربرها هنگام استعمال از اپلیکشن ها چه طور اخلاق و رفتار می نمایند همینطور علایق مخاطب و کردار های وی بیرون از نرم افزار چه تاثیری در رفتارهای وی هنگام به کار گیری از نرم افزار داراست.

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

نکات مهم در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی




او‌لین      طراحی اپلیکیشن    دکان های مجازی در بستر وب در قالب تارنما فروشگاهی به وجود آمدند. به گذر زمان با گسترش ارتباطات و تکنولوژی و توسعه و گسترش به کارگیری از تلفن های هم پا در سراسر جهان، مغازه های اینترنتی در قالب پباده سازی نرم افزار فروشگاهی اندروید و ios عرضه شدند.

تصویب توصیه و مشورت
امروزه با بسط تعداد یوزرها موبایلی، به کار گیری از نرم افزار فروشگاهی پرورش دیده گیری دارااست و درصد استعمال از آن روز آپ تو دیت بیشتر میگردد. این رخداد سبب ارتقا رقابت دراین باره شد‌ه‌است البته چک مثال های فرنگی و داخلی آرم میدهد که در‌صورتی‌که روند پباده سازی نرم افزار صحیح صورت بپذیرد، بازار بسیار خیر و خوبی برای کسب و امور خواهد داشت. ولی برای پباده سازی نرم افزار فروشگاهی، بایستی نکاتی را در لحاظ گرفت و رعایت کرد که در پی به‌این نکات می‌پردازیم.

10 نکته قابل توجه در پباده سازی نرم افزار فروشگاه آنلاین:


گزینش استراتژی مطلوب
قبل از هر کاری می بایست استراتژی خودرا معین نمائید. مقصود شما از پباده سازی نرم افزار فروشگاهی چه می‌باشد؟ قرار میباشد چطور محصول ها و سرویس ها خودرا در آن ارائه نمایید؟ هم اینگونه می بایست مخاطبان خودرا به خیر بشناسید و باتوجه به پرسونای مشتریان خویش به پباده سازی نرم افزار فروشگاهی بپردازید. باتوجه به اینکه قرار میباشد اپلیکیشن فروشگاه آنلاین شما وارد یک بازار رقابتی گردد، به این ترتیب می بایست آشنایی نیکی از رقبای خویش نیز داشته باشید.


گرافیک وبسایت

مرحله سوم : طبقه بندی داده ها ، دکوراسیون محتویات ، نوع نگارش و دسترسی وبسایت,
بعداز     طراحی اپلیکیشن  مرحله گزینش و گزینش هدف ها ، استراتژی و سیاست سایت و محتوای وبسایت روش در دسترس قرار دادن و ارائه داده ها در حق تقدم سوم جای‌دارد.فکر کنید که شما ارائه دهنده سرویس ها خاصی می باشید و یا این که شاید مخاطبان شما شناخت بی نقص با سرویس ها و یا این که تولیدها شما ندارند؟ در‌این‌حالت‌ وظیفه شما ارائه توضیحات موردنیاز و کافی و همینطور برطرف کردن ابهامات و سوالهای احتمالی و متداول میباشد. دو شرایط برای ساخت عدم وضوح و عدم جواب به کاربر وجود دارااست.

• وجود نداشتن و یا این که غیر قابل درک بودن داده ها.
• در دسترس نبودن و عدم هدایت درست استفاده کننده برای کسب داده ها.
این نکته بسیار اصلی میباشد که بدانید چنانچه استفاده کننده عدم وضوح و یا این که پرسش سوای جوابی در ارتباط سرویس ها و یا این که تولید ها شما داشته باشد ، بدنبال منابع دیگری برای جواب دادن به سوالهای خویش و از بین بردن ابهام می‌شود و این یعنی حیف کردن کاربر.

مرحله چهارم : گرافیک وبسایت
یک کدام از مهم ترین و کلیدی ترین نکات در یک تارنما گرافیک تارنما میباشد.با دقت به فضای رقابتی و به هم ریخته دنیای اینترنت جلب اعتنا کاربر در مرحله ابتدائی جای دارد. فکر کنید که قصد دیدن یک تارنما را دارید که از حیث فرصت لود و یا این که بالا داخل شدن بسیار نماید و از دید نمای ظاهری نکته ای برای جلب دقت شما ندارد هر تعدادی که شاید مطالب بسیار موءثر و یا این که سرویس ها بسیار خیر و خوبی ارائه دهد.در اکثر مورد ها شما این تارنما را خواهید بست و به سراغ تارنما دیگری خواهید رفت. با اعتنا به مطالعات و تجربیات ما در مورد پباده سازی و بسط اینترنت ، بر این اعتقادیم که رعایت اصل ” خلاقیت همپا با آسانی ” می‌تواند فضایی بسیار قشنگ و کارآمد در وبسایت شما ساخت نماید.در این شیوه گزینش رنگها و طرح های مطلوب با فضای کاری شما بسیار گزینش کننده میباشد. بیان این نکته بسیار اصلی میباشد که گرافیک اینترنت شاخه ای غیروابسته از گرافیک چاپ میباشد و پباده سازی در اینترنت اصول و استانداردهای مختص به خویش دارااست.

مرحله پنجم : رعایت استانداردها در پباده سازی
استانداردها یاری می نمایند تا مطمئن شویم که تک تک اشخاص به اطلاعاتی که ما تامین می‌کنیم دسترسی دارا‌هستند و همواره گسترش اینترنت را سریعتر و لذت بخشترمی نماید. استانداردها امداد می نمایند که سایت شما در همگی مرورگرها به طور یکسان اکران داده شوند ، توسعه و گسترش آن‌ها راحتتر اعمال گیرد ، بوسیله موتورهای کاوش دقیق تر و سریعتر سکو بندی و آنالیز شوند و ….

مرحله ششم : مدیر سایت
امروزه اینترنت سایتهای داینامیک و پویا سهم عمده ای از دنیای اینترنت را تشکیل می‌دهند. این اینترنت سایتها با استعمال از زبانهای اپ نویسی و بانکهای اطلاعاتی به وجود می‌آیند و تکان می نمایند. با اعتنا به گستردگی زبانهای نرم‌افزار نویسی زیر اینترنت ، عنصرها : دانش روز ، تجربه و خلاقیت در به کار گیری از زبانها و بانکهای داده ها نقش گزینش کننده ای در بازدهی و فایده وری وبسایت شما دارااست .در اینترنت سایتهای داینامیک بخشی با تیتر رئیس وبسایت ، برای رئیس ( بروزرسانی ، بازنویسی و … ) اجزاء و مطالب تارنما در مشت شما قرار می گیرد. آسانی در روش به کار گیری ، تجهیزات و امنیت از نکات اصلی در رئیس تارنما می‌باشند. این نصیب به وسیله مخاطبان معمولی وبسایت شما غیر قابل رویت است و در عین اکنون نصیب مهم تشکیل دهنده وبسایت های داینامیک میباشد.

سایت داینامیک و استاتیک چه میباشد ؟
می قدرت تارنما ها را با اعتنا به طرز در دسترس قرار دادن داده ها ، رئیس و یا این که بازنویسی داده ها به دو مجموعه استاتیک و داینامیک تقسیم بندی نمود. در تصور عامیانه ” داینامیک ” به اینترنت سایتهایی گفته می گردد که دارنده تصاویر و یا این که اجزاء متحرک میباشند و تارنما های “استاتیک” دارنده فضایی غیر متحرک !؟ مغایر تصور عامیانه ، تفاوت اینترنت سایتهای داینامیک و استاتیک در بضاعت و یا این که عدم بضاعت و توان در مدیر ، بازنویسی و بروز رسانی محتویات وبسایت خلاصه می شود. به‌این معنا که در اینترنت سایتهای استاتیک مطالب و محتویات غیر قابل بازنویسی و تغییر تحول می باشند و در اینترنت سایتهای داینامیک امکان رئیس مطالب ، محتویات و اجزاء ، به طور انلاین وجود داراست.

مرحله هفتم : سئو تارنما برای موتورهای کاوش بهینه سازی
برای کسب مرتبه بهتر و کسب مخاطبان بیشتر به طور هدفمند ( کسب مخاطبانی که حقیقتا درپی سرویس ها ما می‌باشند ) از موتورهای کاوش ، سئو سایت برای موتورهای کاوش امری موردنیاز و ضروریست ، سئو تارنما یک شاخه جداگانه از طراحی سایت وجود ندارد و طراحان اینترنت بایستی راههای سئو اینترنت سایتها را برای موتورهای کاوش به خیر و خوبی بدانند و در حین پباده سازی و کد نویسی یک سایت رعایت نمایند. توسط سئو وب سایت موتورهای کاوش ،راحتتر ، سریعتر و دقیق تر وبسایت ما‌را ارزیابی می نمایند .برای سئو که امروزه شاخه ای از فعالیتهای زیر اینترنت میباشد و به طور آکادمیک در کالج های دارای اعتبار عالم فراگیری داده می‌شود روشهای متفاوتی وجود دارااست.گهگاه عدم دوراندیشی و یا این که به کارگیری نا مطلوب از این تکنیکها منجر نتیجه ها معکوس می‌شود.بدین مفهوم که موتورهای کاوش وبسایت شما‌را تحریم می نمایند. بدین ترتیب گزینش طریق درست و استاندارد بسیار اصلی میباشد

این نکته بسیار اصلی میباشد که نصیب عمده ای از بازدید کنندگان شما به جهت مطالب اثرگذار ، پباده سازی مطلوب ، و سرویس ها خوب شما ، به سایت شما می‌آیند و همگی موردها راجع‌به یک سایت به طور زنجیره ای به یکدیگر پیوسته اند و شاید ضعف یکی رینگ های این زنجیر سبب عدم فایده وری وبسایت شما باشد. اینکه تکنیکهای seo به چه طریق و ترتیبی انجام خواهد شد ، در جایگیری و درجه بندی شما در موتورهای کاوش بسیار تایین کننده میباشد. مراحل منطقی و استاندارد ذیل می‌تواند بسیار موثر باشد :

• استاندارد سازی کدهای HTML ، CSS و .. در سایت شما
• ساخت‌و‌ساز ساختار مطلوب در وبسایت برای سهولت دسترسی موتورهای کاوش به وبسایت شما
• آنالیز رقبای شما
• تحلیل کلمه ها کلیدی مربوط به محتوای سایت شما
• seo متن ها تارنما شما
• ساخت و ساز لینکهای مطلوب و مربوط به تارنما شما برای ارتقا PageRank و درجه در موتورهای کاوش
• تبلیغات هدفمند
مرحله هشتم : تبلیغات
حالا فکر کنید که اینترنت سایتی بسیار قشنگ یار با مطالب بسیار موءثر و مخاطب پسندی دارید . یوزرها چه‌طور می‌توانند سایت شما‌را پیدا نمایند و به آن دسترسی پیدا نمایند؟ یک کدام از مهم ترین مسائل در کسب توفیق و بازدهی یک تارنما تبلیغات مطلوب و هدفمند آن تارنما میباشد.این نکته را مجدد ذکر می‌کنیم که تبلیغات بایستی به طور هدفمند شکل گیرد و به کارگیری از تکنیکهای غیر استاندارد برای تبلیغات میتواند سود معکوس داشته باشد.

نکات طراحی اپ

۶- در لحاظ به چنگ آوردن غرض در تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی و یوزرها
برای   طراحی اپلیکیشن   پباده سازی و ساخ نرم افزار فروشگاهی نخست می بایست به یک‌سری سوال اساسی با تمرکز و وسواس جواب بخشید؟

چه کسی از نرم افزار احتمال دارااست به کارگیری نماید؟
مقام اجتماعی بیشتر استعمال کنندگان در جامعه کجاست؟
انتظارات وی از نرم افزار چه میباشد؟
چه نیازی از یوزرها و در چه سطحی برآورده میگردد؟
نرم افزار چه کمکی به آن ها می نماید؟
به عنوان مثالً در پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی می بایست ظواهر اپلیکیشن قانونی و دارنده نصیب بندی های منظم باشد علاوه بر این رابط کاربری راحت و شل داشته باشد تا اشخاص را به خویش جلب نماید. برخلاف نرم افزار های بازی و سرگرمی که میتواند از رنگ بندی های متعدد و گرافیک بغرنج به کارگیری نمایند نرم افزار های فروشگاهی بایستی معمولی خیس و منظم خیس باشند.

۷- داشتن وسعت مطلوب
یک کدام از دیگر از خصوصیت های تشکیل داد نرم افزار که آن را از سایر اپلیکیشن ها متمایز می نماید داشتن وسعت مطلوب میباشد. یک نرم افزار فروشگاهی با داشتن وسعت مطلوب به راحتی قادر است بارگذاری گردد و سرعت لودینگ آن کاهش مییابد همینطور یوزرها متعددی ترغیب می‌شوند که آن را دانلود نمایند. خویش شما چندبار به خیال نداشتن فضای کافی از دانلود یک نرم افزار صرف لحاظ نموده اید؟ این زمینه در عین آسانی اصلی میباشد.

۸- تعیین لوگو و اسم خوب
گزینش لوگو و اسم برای پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی بسیار اصلی میباشد. می بایست اسم و لوگو متناسب با نرم افزار و محتوای مو جود در اپلیکیشن گزینش گردد. به ذکر بی آلایش خیس یوزرها به محض دیدن لوگو و یا این که شنیدن اسم نرم افزار بتوانند به کار و محتوای تارنما و نرم افزار فروشگاهی پی ببرند. در حالتی که به این شکل بود مطمئن باشد در‌پی توفیق های بزرگی کسب می‌کنید و ماندگاری مارک شما در ذهن یوزرها بیشتر خواهد بود.

۹- افزونگی مطلوب برای استفاده کننده
یک برنامه خوب اپلیکیشنی میباشد که بتواند افزونگی و توشه اضافه برای وسایل یوزرها آماده نکند. به‌این معنی که یوزرها ناچار باشند برای استعمال از اطلاعات و یا این که صرف انرژی وسایل خویش مانند گوشی و یا این که تبلت محتاطانه فعالیت نمایند. همینطور کندی و یا این که بروز اختلال در دستگاه یوزرها آنان را از به کارگیری از نرم‌افزار پشیمان نماید.


۱۰- تجهیزات فراتر و بهتر نسبت به نرم افزار های شبیه
برای پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی داشتن تجهیزات بهتر و فراتر نسبت به نرم افزار های شبیه سبب ساز می گردد یوزرها بیشتری جذب شوند. این تجهیزات قادر است در سطح رئیس نیز مهیا گردد و سهولت بیشتری در امور ساخت‌و‌ساز نماید مثلا نرم افزار های فروشگاهی منحصر به فرد و ماهر می‌توانند تجهیزات حسابداری، حمل و نقل، کیف پول، پرداخت دو مرحله ای و … را اجرا دهند و شما‌را از صرف مخارج بیشتر برای نیروی انسانی نجات دهند. یک کدام از این نرم افزار های فروشگاهی که بخش اعظمی از تجهیزات ماهر برای یوزرها و مدیران برنامه را مهیا کرده نرم افزار فروشگاهی فراشاپ میباشد.

سود گیری
برای تشکیل داد نرم افزار ماهر بهتر میباشد مقایسه ای میان موسسات نرم افزار ساز داشته باشید و مسائل بیان شده را به اعتنا آنالیز نمایید. علاوه بر این مقایسه ای میان شایسته ترین دکان سازهای بدون‌پول و ماهر در کشور‌ایران داشته باشید تا بتوانید صحیح و منطقی تصمیم خویش را بگیرید. در شرایطی که شما از سیستم cms به کارگیری میکنید و علاقمند به تشکیل داد نرم‌افزار در وردپرس میباشید نوشته‌علمی فراگیری ایجاد کرد نرم افزار اندروید بدون پول و سوای اپلیکیشن نویسی به شما دراین باره امداد می نماید.