مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن اندروید چیست؟


نرم افزار اندروید یا این که به عبارتی نرم‌افزار گوشی اندروید ابزاری میباشد که به وسیله آن استفاده کننده طراحی اپلیکیشن قادر است شغل های لازم خویش را بسته به کاربری این نرم افزار ایفا دهد.



برای دانلود نرم افزار گوشی بسته به بستر آن مغازه هایی وجود دارااست که شما می‌توانید این ابزارها را از این دکان ها دانلود فرمایید. برای دانلود نرم افزار اندروید شما میتوانید از روش مغازه نرم افزار اندروید گوگل یا این که اصطلاحا Play Store مبادرت به دانلود این قابل انعطاف افزارهای اندروید فرمائید. این نرم افزار های اندروید ممکن میباشد بسته به لحاظ تولیدکننده به طور بدون‌پول و یا این که به طور مبلغی ارائه شوند. یکی از دیگر از جای هایی که می‌توانید در آن مبادرت به دانلود نرم افزار اندروید فرمائید \"نرم افزار اندروید بازار\" میباشد. این نرم افزار اندروید اهل ایران بوده و از گویش فارسی تامین می نماید و از‌آنجا‌که در Play Store ممکن میباشد همگی ابزارهای اهل ایران و فارسی مو جود نباشند شما می توانید از روش این نرم‌افزار به دانلود نرم افزار های اندروید گوناگون و گوناگون در هر مسئله ای که نیاز دارید بپردازید. به عنوان مثال در بازار، قابلیت و امکان دانلود نرم افزار اندروید به عنوان مثال نرم افزار اندروید خزانه ها، نرم افزار اندروید وقت ها دینی، نرم افزار اندروید بورس، نرم افزار اندروید پزشکی، نرم افزار اندروید روزنگار خورشیدی، نرم افزار اندروید تلگرام و وایبر و واتساپ، نرم افزار اندروید اینستاگرام و غیره وجود دارااست. حتی در‌حالتی که که شما بخواهید اطلاعاتی را از شهر خودتان در دسترس داشته باشید ممکن میباشد بتوانید در نرم افزار اندروید بازار به دانلود آن ها مبادرت نمایید. مثلا از مفاد پباده سازی نرم افزار گوشی در مشهد قابل انعطاف افزارهایی در بازار وجود داراست که میتوانید از روش این ورقه اطلاعاتی در زمینه‌ی آن‌ها دستیابی نمائید، البته چنانچه بخواهیم در بعضا از پباده سازی نرم افزار تلفن همراه مشهد را اسم ببریم می شود به نرم افزار اندروید نقشه یاور مشهد، نرم افزار گوشی مشهد گردی، نرم افزار اندروید نقشه آفلاین مشهد، نرم افزار تلفن همراه مشهد اتفاق افتاد، نرم افزار اندروید شهرنمای مشهد، نرم افزار اندروید اتوبوس های مشهد، نرم افزار تلفن همراه مشهد آهن و همینطور نرم افزار اندروید مشهد دکتر معالج اشاره نمود.


ممکن میباشد شما قصد داشته باشید برای ایده خویش و یا این که کار کمپانی خویش، نرم افزار اندروید پباده سازی فرمایید. در شرایطی که تمایل به پیشنهاد ایجاد کرد نرم افزار اندروید و مغازه اندروید دارید می‌توانید اینکار را به یک کمپانی پباده سازی نرم افزار اندروید و گوشی بسپارید تا این مجموعه بعداز تحقیق ایده یا این که پیشنهاد پباده سازی نرم افزار اندروید و گوشی شما هزینه و بها و تعرفه تشکیل داد و پباده سازی نرم افزار اندروید و تلفن همراه مربوطه را به شما آگهی کند تا در شکل گرایش پیشنهاد پباده سازی نرم افزار اندروید یا این که تلفن همراه خویش را به آن کمپانی بسپارید. کمپانی پباده سازی نرم افزار اندروید فراتک افتخار داراست با گروه نرم‌افزار نویسی اندروید قوی خویش، هر نوع پیشنهاد نرم افزار اندروید و گوشی کمپانی یا این که موسسه و یا این که سازمان شما‌را پیاده سازی کند. در صورتیکه که میل دارید داده ها بیشتری درباره ی نرم افزار اندروید و نرم افزار تلفن همراه و کمپانی پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار اندروید و همچنین هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید حصول نمائید توصیه میکنیم از صفحه ها تحت بازدید فرمائید:


امکان سنجی فنی


برای فرایند پیشرفت نرم افزار تلفن همراه، می بایست لازمات فنی را در حیث بگیرید. در‌این مرحله می بایست طراحی اپلیکیشن بررسی‌ای بدون شوخی و جامع راجع به اینکه آیا میتوانید از حیث فنی نرم افزار را جاری ساختن و تامین نمایید، داشته باشید.
بررسی قابلیت و امکان‌سنجی فنی، منابع فنی موردنیاز مانند مشقت بار‌افزار، اپلیکیشن و غیره برای پباده سازی و توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه را رسیدگی می‌نماید. این به شما امداد می‌نماید تا پیش از آغاز پروسه توسعه و گسترش، هر آنچه را که برای توسعه و گسترش مورد نیاز میباشد محیا فرمایید.

پباده سازی پایانی نرم افزار
این مرحله اصلی برای توسعه و گسترش نرم افزار شماست. چون نرم افزار در اینجا تکامل یافته و فراهم افتتاح میباشد. پباده سازی اولی چیزی میباشد که یوزرها مطابق آن نرم افزار شمارا قضاوت می‌نمایند. صورت ظاهری، کاربری سهل، آزمایش خطاهای رایج و موردها دیگر بوسیله کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه اعمال میگردد و به یاری آن کمپانی مطمئن میگردد که آیا همگی جنبه‌ها در حیث گرفته شد‌ه‌است یا این که نه.
در لحاظ داشته باشید که شما می بایست در نقطه پایان هر فرایند از کمپانی پباده سازی نرم افزار خویش برخورد بگیرید.

استقرار و توسعه
در انتها بایستی اپ برای پذیرش به دکان گوگل پلی ارسال خواهد شد تا سپس گوگل اذن استقرار نرم افزار ما در گوگل پلی را پذیرش نماید. این یک روند معمولی میباشد و صرفا می بایست یک اکانت کاربری در دکان گوگل پلی ساخت خواهد شد. آنگاه نیز می بایست سرور اینترنت API اپلیکیشن خویش را در یک فضا ایجاد ساکن فرمایید. ولی همگی این مورد ها به وسیله کمپانی پباده سازی نرم افزار تلفن همراه جاری ساختن می شود، ولی بد وجود ندارد که در خصوص آن درایت داشته باشید تا بتوانید عالی فرآیند اجرا فعالیت را پایین حیث داشته باشید.

پس از استقرار اپلیکیشن، گوگل به شما راجع‌به این نرم افزار حقوق و دستمزد بی نقص می دهد تا از مراقبت دستمزد خویش درباره‌ی نشر و سوء استعمال سایرین مطمئن باشید. این روند معمولاً در کمتر از 48 ساعت به نقطه پایان می رسد. یک نرم افزار می بایست هم خوانی با آحاد شیوه نامه‌های گوگل باشد تا زودتر این فرایند طی خواهد شد. ولی با این وجود هنوز هم نمی‌توانید نرم افزار تلفن همراه خویش را در دکان گوگل ببینید.

مرحله پس از استقرار
ساخت‌و‌ساز و عرضه یک نرم افزار گوشی و استقرار آن در گوگل پلی صرفا 90٪ از فرآیند شغل میباشد. سایر موردها بعداز عرضه آن اجرا می شود. بعداز استقرار، نشر نرم افزار شما 10 تا 15 روز طول خواهد کشید.

برای ایجاد پالت‌های رنگی، چطور رنگ‌‎ها را ترکیب کنیم؟


ولی که قرار وجود ندارد از یک رنگ به طور کلی اپ‌تان به کار گیری فرمایید و به همین استدلال به ترکیبی طراحی اپلیکیشن دیده نواز از رنگ‌ها احتیاج پیدا خواهید کرد. برای ادغام رنگ‌ها، هنرمندان و طراحان از ابزاری به اسم چرخه‌ی رنگ‌ها یا این که Color Wheel به کارگیری می‌نمایند.



پالت رنگی آنالوگ



برای این ادغام شما رنگی را از چرخه‌ی رنگ‌ها گزینش کرده و آن گاه رنگ‌های مجاورش را تعیین می کنید و با آن رنگ‌ها به پباده سازی میپردازید. رنگ‌های آنالوگ پباده سازی‌ای ساخت‌و‌ساز می‌نمایند که هارمونی داشته و نگاه کردن به آن سهل میباشد.

پالت رنگی کامل کننده



برای این ادغام یک رنگ را گزینش کرده و بعد رنگ متضادش را تعیین می کنیم. از جمله در اینجا سبز و قرمز‌رنگ. این نوع پالت رنگی خیلی جلب دقت کننده بوده و خیلی برای رابط اساسی و دور نما مطلوب نیستند. در قبال می توانید از آن برای آیکون یا این که اسکرین شات‌ها استعمال فرمائید.

پالت رنگی منشعب



 

برای این ادغام رنگی یک رنگ را تعیین کرده و بعد از آن دو رنگی که همسایه مخالفت آن رنگ میباشند را تعیین میکنیم. هنوز هم جلب اعتنا کننده میباشد البته نگاه کردن به آن خوشایند میباشد.

پالت رنگی سه گانه



یک رنگ را گزینش کرده و یک مثلث متساوی ترسیم می کنید. این نوع ادغام شم توازن می دهد. این پالت رنگی در ده سال‌ی 90 بیشتر ترویج داشته و ممکن میباشد برای الان پاره ای کهن بنظر رسد. بخش اعظمی از فست فود‌های آن مجال هنوز هم در لوگو‌ها‌یشان از این طرح به کار گیری می‌نمایند.

طراحی اپلیکیشن درآمدزا


7. تغییر تحول و تهیه
بعد از تست بدون نقص مثال اول، ممکن میباشد یک‌سری ترفند دیگر وجود داشته باشد طراحی اپلیکیشن که بایستی اعمال دهید. به گروه پیشرفت و طراح خویش بازگردید و از آنان بخواهید هر سیرتکامل تغییری که فکر می‌کنید سبب بهبود بیشتر نرم افزار شما میشود، ساخت نمایند.

8. آزمایش بتا
ممکن میباشد مجال متعددی را صرف پیشرفت نرم افزار خویش و ساخت‌و‌ساز خصوصیت های آن کرده باشید، و حتی مجموع مجموعه شما با برخورد تحقیق گردیده اند. البته نرم‌افزار شما در یک اطراف زنده چه‌گونه خواهد بود؟ تست بتا لنز دیگری را ارائه میدهد که از روش آن میتوانید اپ خویش را ببینید – شاید مهم ترین آن‌ها: مخاطبان غرض شما.

از روش توییتر، ردیت و بخش اعظمی از اینترنت‌وب سایت‌های دیگر که در سرویس این مقصود خاص می‌باشند، روی استخدام تست‌کنندگان بتا مطلوب (یعنی پذیرندگان نخستین شما) تمرکز فرمائید. آن‌گاه، نرم افزار خویش را از روش پلتفرم هایی مانند Apple’sTestFlight و Google Play Beta Testing توزیع فرمائید. تست کنندگان بتا خویش را سرگرم فرمایید و به‌دنبال اخذ بازخوردهای کیفی تا حد ممکن باشید. برای ساخت و ساز علت در آنان، میتوانید جایزه هایی مانند کارت کادو برای خریدهای داخل طرحی یا این که حتی خویش نرم افزار به طور بدون‌پول ارائه دهید.

9. نرم‌افزار خویش را آزاد فرمائید
با نقطه نهایی یافتن آحاد تغییرات آخری، مجال توزیع اپلیکیشن شما فرا رسیده میباشد! برای اندروید، میتوانید به آسانی نرم‌افزار خویش را اضافه نمائید و استارت به فروش نرم‌افزار خویش در Google Play نمائید. برای اپل، نرم افزار شما پیش از تکثیر تحقیق میگردد. مجال مایحتاج برای تحقیق گروه اپل گوناگون میباشد. انتظار می رود در میان 3 تا 10 روز ارتفاع بکشد.

10. نرم‌افزار خویش را بازاریابی فرمایید
تنها چرا‌که اپلیکیشن شما در حال حاضر در مغازه پست شد‌ه‌است، بدین مضمون‌ وجود ندارد که بلافاصلهً میخواهید درآمد دستیابی نمائید. بازاریابی یک دستور ضروری میباشد! پژوهش ها خویش را درباره‌ی بازاریابی نرم افزار تلفن همراه اعمال دهید و استراتژی های مختلفی را آزمون فرمائید تا مطمئن گردید نرم افزار شما در دراز بازه غالب میباشد. از عنصرها مهم اپلیکیشن خویش (تیتر، توضیحات، نشان و تصاویر) تحت عنوان زمان های بازاریابی برای تسهیل یوزرها از مشاهده نرم افزار تا دانلود آن غافل نشوید. لغت ها کلیدی گوناگون را آزمون نمائید و حتی در صورتیکه منطقی میباشد، گروه بندی را تغییر‌و تحول دهید. همان گونه که اپ شما به جهت تغییر و تحول تقاضای مصرف کنندگان و رقابت نیاز به تغییر‌و تحول مداوم دارااست، بازاریابی شما نیز به همین ترتیب میباشد. اصلی وجود ندارد از کدام استراتژی استعمال می‌کنید، سفارش می‌کنیم اپ خویش را به یک اپ تحلیلی دکان نرم افزار متصل نمایید تا نتیجه ها خویش را اندازه گیری و باصرفه فرمائید.

بهترین ابزار ها برای ساخت اپلیکیشن های موبایل کدام اند؟


Buildbox به شما این قابلیت و امکان را می‌دهد که نرم افزار متبوع خویش را بسازید. طراحی اپلیکیشن شما با کشیدن و رهاکردن ابزار می‌توانید بازی های خاصی بسازید. اینکار به هیچ علم نرم‌افزار نویسی نیاز ندارد. این نرم‌افزار در سال 2014 به وسیله تری اسمیت ساخته شد تا به کارآفرینان، طراحان و طرفداران تجربیات ایجاد کرد و گسترش راحت نرم افزار را بدهد. بازی های Hit مانند colorswitch,Line zen در یک هفته با استعمال از Buildbox ساخته می گردند.


ShoutEm

 


ShoutEm یک پلتفرم متن گشوده میباشد که برای بسط دهندگان قابلیت توسعه و گسترش و تشکیل داد سفارششان را از روش یک نرم افزار برای پباده سازی در react Native را می‌دهد. نسل پنجم این پلتفرم یوزرها را حاذق می سازد نرم افزار هایی مستقر و متقارن تولید نمایند. بیشتراز 200 قالب قابل تهیه و تنظیم و مدل های بصری برای پاسخگویی به نیازهای یوزرها درین اپلیکیشن وجود دارااست.


RhoMobile

 


 RhoMobileیک نرم افزار ساز میباشد که برای مشتریان و بسط دهندگان تاسیس شده است. به کار گیری از این پلتفرم سهل وآسان میباشد و به استفاده کننده اذن می‌دهد تا اپ ها را با به کار گیری از لهجه های CSS ، HTML و جاوا اسکریپت بیفزاید. PhoneGap روند توسعه و گسترش را برای بسط دهندگان تسریع می نماید، تا بتوانند به‌سرعت مهارت های بسط اینترنت را جابجایی دهند.


AppInstitute

 


این نرم افزار به کارگیری سهل وآسان از ماژول ها برای پیشرفت نرم افزار ها را برای SMES و تجهیزات بیشتر ارائه میدهد. این پلتفرم قابلیت و امکان ساخت اپ های سفارشی را فارغ از نیاز به تایپ کردن کد مهیا می نماید. همینطور تجزیه و نظارت اپلیکیشن، اطلاعیه ها و ابزار رئیس مشتری را مهیا می نماید. AppInstitute  یک پلتفرم میباشد که در در سال 2011 برای هر دو سیستم استدلال iOS و اندروید ساخته شد که به هیچ مهارت نرم افزار نویسی نیاز ندارد. AppInstitute طیف وسیعی از پوسته های نرم‌افزار و یک ویرایشگر اثرگذار برای کشیدن و رهاکردن برای رسیدگی بر فروش اپلیکیشن، اطلاعیه ها و تجزیه و بررسی ارائه می‌دهد.