مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مزایای نرم افزار های هیبریدی

مزایای نرم افزار های هیبریدی چه می باشد ؟

نرم افزار هیبریدی مانند اپلیکیشن های اینترنت به مرورگر اینترنت نیاز ندارند.

طراحی اپلیکیشن  نرم افزار های هیبریدی به API های داخلی دستگاه و hardware دستگاه دسترسی دارا هستند.

نرم افزار های هایبریدی می‌توانند در سیستم دلیل های متعدد شغل نمایند، از جمله میتوانند در هر دو سیستم برهان Android و iOS شغل نمایند چون آن‌ها دارنده یک مقر کد واحد می باشند. همینطور ، رابط کاربری اثبات (UI) آن را کار کشته می سازد تا در اکثر دستگاه ها شغل نماید.

گسترش و مراقبت (دربرگیرنده به روزرسانی ها و ساخت‌و‌ساز تغییرات) در نرم افزار های ترکیبی سریعتر میباشد چون گسترش دهندگان می بایست صرفا یک مقر کد ساخت‌و‌ساز نمایند.

داشتن کد واحد در نرم افزار Hybrid منجر مقرون به صرفه بودن آن‌ها می‌شود چون برای توسعه و گسترش به مجال کمتری نیاز دارااست و مثل نرم افزار های Native به گسترش دهندگان متعددی نیاز ندارد.

معایب نرم افزار های هیبریدی چه میباشد ؟

اپ های Hybrid بسیار کندتر از نرم افزار های Native میباشند.

با گسترش نرم افزار ترکیبی، برای استقرار پکیجینگ نرم افزار به یک فرد ثالث متعلق می باشید.

سفارشی سازی بیشتری که اپلیکیشن به آن نیاز دارااست ، از توسعه و گسترش ترکیبی می کاهد، که هزینه بیشتری را صرف هزینه می نماید و میتوانید با گسترش نرم‌افزار ساکن پس انداز نمایید.

با گسترش اپ ترکیبی، شما می بایست با مشکلاتی روبرو گردید که هم از سیستم های مستقر و هم از سیستم های ترکیبی ناشی میشود و این قضیه رفع انواع را دشوارتر می نماید.

تلاش نرم‌افزار های هیبریدی هم می‌تواند یک عیب محسوب خواهد شد چون اپ های هیبریدی در یک اینترنت لود میگردند.

تجربه مخاطب اکثر زمان ها با یک نرم افزار هیبریدی قربانی می‌شود چون شما نمی توانید نرم افزار را مبنی بر سیستم دلیل سفارشی نمائید.

امکان فردی سازی یک عیب شایان توجه برای نرم افزار های هیبریدی میباشد. هرچه سفارشی سازی بیشتری اجرا دهید، بیشتر به سمت نرم افزار های ساکن هدایت میشوید.

در صورتیکه سفارشی سازی برای شما اصلی میباشد، بعداز ساختار نرم افزار Native برای بسط مفیدتر خواهد بود. در واقع، هرچه سفارشی سازی بیشتری در اپ هیبریدی خویش بخواهید، هزینه پروژه گران خیس خواهد بود و به این ترتیب یک راهکار مستقر در غایت مقرون به صرفه خیس خواهد بود.

مقایسه اشکال نرم افزار های نیتیو ، اینترنت و هیبریدی در یک نگاه

مقایسه اشکال نرم افزار های اندروید و iOS - تارنما فراگیری اپلیکیشن نویسی اندروید استودیو و جاوا الکامکو



مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن

مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن



طراحی اپلیکیشن  نرم افزار های هوشمند انقلابی در تکنولوژی قرن 21 تولید نموده است طوری که ما فارغ از امداد نرم افزار ها از دنیای مالامال سرعت امروز جا می‌مانیم. بخش اعظمی از عمل های روزمره، شغل های بانکی، بازی و سرگرمی تا شغل های تخصصی را می اقتدار با تلفن همراه یار و همدم و یک کلیک در سراسر عالم جاری ساختن بخشید. فارغ از اغراق می اقتدار خاطرنشان کرد در آینده ای مجاورت نرم افزار ها قسمت عمده ای از معاش ما‌را هدایت خواهند کرد.

شناخت با فرآیند ایجاد کرد نرم افزار گوشی
فهمیدن فرآیند تشکیل داد نرم افزار و ریزه کاری فنی آن به شما این قابلیت و امکان را میدهد که با درایت مورد نیاز گام در دنیای هوشمند امروز بگذارید و با یقین از تلاش و فواید تکنولوژی هوشمند، ایجاد کرد نرم افزار منحصربه‌فرد خویش را به گروه بسط دهنده بسپارید. ما درین نوشته‌ی علمی به توضیح فرایند تشکیل داد نرم افزار از ایده تا ساخت و ساز میپردازیم تا روءیت کرد شمارا نسبت به پیشرفت های دانش و ایجاد کرد نرم افزار حجم ببخشیم.