مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

برخی از اصلی ترین مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن معرفی سریع تر تولیدها
درصورتی که شما بتوانید تولید ها دکان خود را به طور سریع تری به مشتریان معرفی کنید، بی تردید شاهد رشد و پیشرفت آن در طول کمی خواهید بود. اینک بیشتراز نیمی از جمعیت مرزو بوم از تلفن های هوشمند به کار گیری می‌کنند و با اعتنا به پیشرفت فناوری این ترازو طولانی تر هم خواهد شد. به همین استدلال باید همت کنید تا از این زمان نهایت به کار گیری را ببرید و افراد را برای نصب اپلیکیشن فروشگاهی خود بر روی گوشی های شان ترغیب کنید.

رقابت بهتر و کسب اعتبار طولانی تر
یکی وسیع ترین مزایای ایجاد اپلیکیشن فروشگاهی، متمایز نشان دادن خود فی مابین سایر همکاران و هم صنفان تان می باشد. شما با داشتن یک اپلیکشن می‌توانید خود را به روزتر از سایر رقبا نشان دهید و اعتبار بالاتری را برای خود کسب فرمائید.

ارائه منظم تر خدمات
در حین به کارگیری از اپلیکیشن فروشگاه تان متوجه خواهید شد که در اکنون ارائه مطلوب تر خدمات هستید و می توانید کالاهای خود را به طور منظم تری به فروش برسانید. البته این مورد ها به جور اپلیکیشن شما، امکانات و طرز تولید آن بستگی دارد. به هر درحال حاضر مشتریان شما می توانند یک متاع را با توجه بهتری باز‌نگری نموده و آن را با سایر نمونه ها مقایسه کنند. بدین روش خواهید دید که مشتریان رضایت بیشتری از خرید خود دارند و کسب و فعالیت شما هم منظم تر شده است.

عدم نیاز به مکان خاصی برای فروش
یکی مزایای داشتن اپلیکیشن این است که شما میتوانید تولیدها و خدمات خود را تنها به صورت آنلاین ارائه دهید. یعنی حتی در صورتی‌که مغازه فیزیکی ندارید و یا در حالا جا به جایی فروشگاه، تعمیرات و … می باشید، فروش شما ادامه داشته و کار متوقف نمی شود.

تولید استراتژی و تعیین کالا با دقت به مدل و هزینه

طراحی اپلیکیشن  تولید استراتژی و تعیین محصول با دقت به گونه و هزینه: طراحی اپلیکیشن

پباده سازی اپلیکیشن در صدر باید در حیث داشته باشید که خریداران درپی محصولی با قیمت مطلوب میشوند. از این رو در شرایطی که به دنبال فروش بالا می‌باشید، محصولی را از در بین محصولاتتان گزینش فرمائید که علاوه بر کیفیت، قیمت مطلوب‌تری داشته باشد. از جانب دیگر، اشخاص محصولاتی که نیازمند آن می‌باشند را دنبال مینمایند، پس از در بین تولیدها خویش، مال یا خدمتی که به نظرتان بیش تر گزینه استعمال و نیاز مردم می باشد را معرفی نمائید.

این نکته نشان از تولید یک استراتژی دارد که مطابق با سیرتکامل کسب‌وکار شما میباشد. اینکه ترجیح می‌دهید تولیدات لاکچری خویش را در صدر نشان دهید تا مخاطبان مختص شما‌را پیگیری کنند یا محصولاتی را ارائه دهید که از کیفیت و بها معمولی برخودار میباشند تا مخاطبان عام‌تری را به سمت خویش کشانید.

ابزارهای مطلوب در چنگ خویش قرار دهید:برای تولید محتوای خوب و کیفیت بالا، نیازمند ابزارهای متنوع میباشید. ابزارهایی که کمک کند تصاویر خوب، گیف‌های مفید و ویدیوهای مطلوب تهیه کنید. برای ارزیابی و درک اثرگذار بودن مطالب خویش نیز می توانید از ابزارهای بررسی منفعت ببرید. از این ابزارها برای واحد سنجش بازدید و عشق و علاقه مخاطبان به محتوای‌تان به کارگیری نمایید تا ذوق و سلیقه آنها‌را برای ایجاد محتوا در آینده دخیل کنید.

با اشخاص تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) همکاری فرمایید:اشخاص تاثیرگذار می توانند نقش عمده‌ای در نشان دادن شما به دیگر اشخاص داشته باشند؛ زیرا آنان مخاطبان زیادی دارا هستند که از سبک‌شان، تقلید و الگوبرداری می‌نمایند. با نشان دادن سرویس یا کالای شما تحت عنوان محصولی که آن ها به کارگیری می‌نمایند، محصولتان را به چرخه‌ی زندگی اشخاصِ متاثر وارد می کنند. پس تاثیرگذاران موءثر را برای خویش لیست فرمایید و با آنها همکاری فرمایید.

تعدادی وقت یکبار استراتژی خویش را بسنجید:مهمترین استدلال به کارگیری شما از این تجارت، بالا بردن معیار فروش می باشد. پس باید هر چندین وقت یکبار با دقت و ریزبینی به احتساب استراتژی پرداخت که چه معیار اثر گذار بوده و چقدر شما را به انگیزه موردنظرتان نزدیک کرده میباشد. از این گام به کارگیری کنید تا برنامه بلندمدت و دقیق‌تری به دست بیاورید.



همانطور که مطرح شد با اعتنا به میزان درصد پیش‌بینی گردیده‌ی به کار گیری اشخاص در آینده از تلفن‌ یاروهمدم و شبکه‎های اجتماعی، یکی‌از موثرترین راه و روش‌های فروش تولیدها، تجارت اجتماعی می باشد. در صورتی‌که برای پیشگفتار و تقویت استراتژی مدیریت شبکه‌های اجتماعی خویش نیاز به ارشادوراهنمایی‌های کاربردی دارید، می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.


مزایای تولید نرم افزار برای کسب

طراحی اپلیکیشن در اینجا مزایای ایجاد اپلیکیشن برای کسب و کارتان را به صورت مختصر باز‌نگری می کنیم


1.سبقت از رقبا: با قرار دادن کسب و کارتان بر روی گوشی یاور مشتری، از رقبایتان متمایز میشوید.

2.ارتباط مداوم با مشتری: اپلیکیشن موبایل کسب و کار شما همیشه نام شمارا به مشتری یاداوری می نماید.


3.کاهش شدید هزینه تبلیغات: هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف شده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی تلفن همراه مشتری قرار می‌گیرد.


4.ارتقا تصویر برند شما: تولید یک اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و عمل شما نشانگر آپ دیت بودن و جذب مشتری های امروزی می باشد.


5.آپ تو دیت رسانی: مشتریان هر لحظه لیست آپ تو دیت تولیدها و خدمات شما‌را می‌بینند و از جدیدترین خبر‌ها شما با خبر می گردند.


6.افزایش فروش: اپلیکیشن کسب و فعالیت، مشتریان شما را به مبلغین کسب و کار شما تبدیل می نماید.


7.در دسترس بودن همیشگی برای مشتری:شما می توانید با طراحی یک اپلیکشن منحصر در حوزه کاری خود محصول ها و خدمات تان را برای کاربران به اشتراک نهاده ،بطوریکه همیشه این سرویس ها در دسترس کاربران شما باشد.


8 . سهولت دسترسی : هنگامی کاربران، وبسایت شما‌را مشاهده میکنند مطمئن می شوند که شما اپلیکیشن موبایل نیز دارید که آنها می‌توانند در هر جایی، با به کارگیری از تلفن های یار خود از آن به کارگیری کنند. میل بیشتری به این دارند که از خدمات شما استعمال کنند .زیرا میدانند به سهولت در دسترس هستید.


و در نهایت به کلیه اشخاصی که دارای کسب وکار هستند و مایلند به غیر از مشتریان فعلی مشتریان جدیدی را جذب کنند و ارتقا فروش داشته باشند با اعتنا به رونق گوشی های هوشمند سفارش میدهیم یک اپلیکیشن موبایل برای تبلیغ تولیدات خود بسازند که پیوستن به این فناوری می‌تواند تضمینی برای حاصل گزینه انتظار برای کسب و کار شما باشد .


10 روش برای بهبود اپلیکیشن ها

طراحی اپلیکیشن   سال 2014 سال پیشرفت های چشم گیر برای گوشی بوده و قرار می باشد سال 2015 شاهد تغییرات بیشتری باشیم. شما به عنوان صاحب اپلیکیشن های موبایلی می بایست دقیقا بدانید که مخاطب از اپلیکیشن چه به کار گیری ای می نماید بعد اطمینان نتیجه ها می کنید که کاربران در‌پی چه قسمتی از اپ هستند و آیا می توانند به راحتی آن قسمت را پیدا کنند؟

وقتی وب سایت شما سازگار با تلفن همراه می باشد به راحتی در دسترس کلیه ی کاربرانی قرار میگیرد که از دسکتاپ، گوشی هوشمند و یا تبلت به کارگیری مینمایند. همین مورد یکی‌از مزایای اصلی سایت سازگار _با تلفن همراه_ است. بطوریکه محتوای برگه به راحتی در چنگ کاربر قرار میگیرد البته هنگامی که یک اپ مخصوص طراحی می کنید همه چیز عوض میشود.

وقتی شما پیرو ساخت اپ می‌باشید می بایست مطمئن شوید که کاربر اپ شما را می شناسد، و می داند که بایستی چطور آن را دریافت و نصب کند. براین اساس هنگامی که به صنعت تجارت الکترونیک قدم میگذارید، نه تنها بایستی مدیریت اپلیکیشن را بر عهده بگیرید بلکه بایستی آن را به مخاطب مورد نظر بشناسانید.

برای معرفی اپ و شناساندن آن به مخاطب مورد نظر، 10 روش وجود دارد:

اپلیکیشن را روی وبسایت اصلی نمایش دهید
می توانید در مورد اپ در قسمت بالای وبسایت نوشته ی علمی بنویسید و یا برای آن یک ورقه ی جدا در نظر بگیرید. در نهایت می بایست کاری نمائید که مخاطب اپ شما را بشناسد. میتوانید در زمینه ی اپ در هر بخشی از سایت که مناسب میدانید تبلیغات کنید.

نوشته‌علمی ی بررسی اپلیکیشن را در سایت های پهناور و معروف باز‌بینی اپ منتشر نمایید
با اینکه این عمل به عملکرد اکثری نیاز دارد، می توانید مقاله ی باز بینی اپ مورد نظر را در وبسایت های معروف منتشر نمائید و درانتظار ورود کاربران از آن وبسایت ها شوید.

از تاثیر روزنامه ها غافل نباشید
حتی پرمشغله ترین افراد هم تلاوت آدرس اینترنتی ها را جز الویت های خودشان می‌دانند. با صادر کردن مجله آن‌ها را با اپ خودتان آشنا کنید. در این مجله ها دکمه ای قرار دهید که کاربران را مستقیما به اپ می رساند. با این کار ورود کاربران به اپلیکیشن بسیار ساده می شود.

در شبکه های مردمی درخصوص اپلیکیشن جدیدتان نوشته‌ی‌علمی بنویسید
در حالتی‌که می خواهید در شبکه‌های‌عمومی تبلیغ فرمائید دو راه دارید: شیوه اول این است که برای اپ یک برگه ی رسمی جدا فعال سازی نمائید. در طریق دوم می توانید در خصوص اپ در برگه ی اصلی کسب و کارتان در سایت هایی مانند توییتر و گوگل پلاس نوشته‌ی‌علمی قرار دهید. از اینستاگرام و پینترست برای ارسال تصویر بخش هایی از اپ به کارگیری نمائید و به مخاطب نشان دهید که فضای داخلی اپ به چه چهره می باشد.

در شبکه‌های‌عمومی تبلیغ نمایید
با این کار مخاطب های اصلی را شناسایی می‌کنید. چنین تبلیغاتی واقعا تاثیر گذار میباشند. درصورتی که پرداخت هزینه ی تبلیغات برای شما زمینه ی مهمی نیست این طریق واقعا برای شما مناسب می باشد.

اپلیکیشن خودتان را در بهترین قسمت وبسایت ها (مربوط به فروش اپ) نمایش دهید
اپ شما باید در نوع بندی درست قرار بگیرد چون تنها در این‌حالت کاربران میتوانند اپلیکیشن مورد نظر را پیدا کنند. قرار به چنگ آوردن آن در دسته بندی نامربوط به حیف کردن مخاطب منجر میشود.

در انجمن های آنلاین (forum) در باب اپلیکیشن صحبت فرمایید
با صحبت کردن درباره ی اپ در انجمن های آنلاین مثل یاهو، مجموعه های لینکدین، گوگل پلاس، توییتر و ... وضعیت بسیار نه برای تبلیغات پدید می آید.

یک نوشته ی علمی برای وبلاگ بنویسید
در مطلبی از ویژگی های اصلی و کاربردی اپ بنویسید. در صورت قابلیت تصاویری از اپلیکیشن به آن بیشتر فرمائید. حتی می توانید یک کلیپ دمو هم در نوشته ی علمی قرار دهید.

لینک و پیوند اپلیکیشن را در اختیار کاربرانی که از وبسایت خرید کردند قرار دهید
میتوانید لینک اپ را در ایمیل های تایید مراحل خرید بگنجانید. بدین ترتیب اپلیکیشن شما در گوشی مشتری های با مسئولیت نصب میشود. به علاوه می‌توانید یک کوپن تخفیف برای مشتری ها در حیث بگیرید و کاری کنید که مشتری ها بتوانند فقط از طریق داخل شدن به اپلیکیشن از آن استفاده کنند.

باز بینی اپلیکیشن در تارنما های فروش اپ(سایت های اپلیکیشن ساز آنلاین)
زمانی که اپ شما به دفعات بسیار زیاد دانلود می‌گردد و نظرها مثبتی در مورد آن نوشته می گردد عمل شما بسیار عادی میشود. این بررسی ها اپلیکیشن شما را در میان کاربرانی که ذوق وسلیقه ی مشابه دارند معروف می کند.

در انتها به خاطر داشته باشید که هدف شما خلق و خوی اپلیکیشنی ست که کاربران در پی آن می‌باشند، به راحتی آن را پیدا می کنند، دانلود و نصب مینمایند و به راحتی از آن استعمال مینمایند.

یک طرف دور و بر تلفن همراه نو جذابیت مختص خویش

 طراحی اپلیکیشن  وقتی یک تلفن همراه تازه میخرید کلیه چیز از تازه پیشگفتار می گردد! از یک طرف دور و اطراف موبایل نو جذابیت خاص خود را برایتان داراست البته از طرف دیگر تامل اینکه اکنون باید تمام پیکربندی، نرم افزار ها، دفترچه تلفن و خلاصه همه چیز را از گوشی کهن تان به تلفن همراه جدیدتان منتقل کنید آزارتان می دهد! یک روش آن این است که تمام این امور را دستی انجام دهید. یعنی پیکربندی را از نو تعیین نمایید، نرم افزار ها را از تازه نصب نمائید و کسانی که در دفترچه تلفن تلفن همراه قدیمی تان داشتید را یکی‌از یکی از به گوشی جدیدتان منتقل فرمائید که کار بسیار وقت گیر و خسته کننده ای می باشد.

پباده سازی اپلیکیشن 

البته نیازی بدین امور وجود ندارد! یک طریق عادی تر هم موجود است و آن هم به کارگیری از مورد \\\"ورژن پشتوانه و بازیابی آن\\\" (Backup and Restore) در تلفن همراه تان است. چطور می‌شود از این مورد برای انتقال محتویات از تلفن همراه سابق به گوشی تازه استفاده کرد؟ پاسخ این سوال را در‌پی خواهید یافت. با ما باشید!

تهیه ورژن حمایت کننده از محتویات موبایل کهن
گذشته از هر چیز باید وارد ورقه پیکربندی موبایل تان شوید. آن گاه مورد System را لمس کنید. در‌صورتی‌که‌که تلفن همراه تان سامسونگ می باشد آیتم Accounts and Backup را لمس کنید. برگه دوم را خواهید مشاهده کرد (از چپ به راست). در این کاغذ گزینه Backup and Restore را لمس نمائید. با این عمل به صفحه پایان (از چپ به راست) منتقل خواهید شد.



در قوانینی که تلفن همراه تان سامسونگ می باشد مطابق صورت فوق نخست گزینه Backup my data (تنظیم ورژن حمایت کننده از داده ها) و بعد مورد Google Account را انتخاب نمایید. قبلی از اینکه به مرحله بعد برویم بایستی به‌این نکته اشاره کنیم که گوگل از اکانت کاربری (حساب) گوگل شما برای تهیه و تنظیم ورژن حامی از همگی محتویات موبایل تان در گوگل درایو به کارگیری می‌کند. شما در شرایطی‌که از هرکدام از خدمت های گوگل همچون جی میل، گوگل درایو و … به کارگیری میکنید خود به خود دارنده یک اکانت کاربری (حساب) گوگل هستید که از اسم کاربری و گذرواژه آن برای دسترسی به سایر خدمت های گوگل نیز می توانید به کارگیری نمایید.