مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

نرم افزار تشخیص دست نوشته


نرم افزار تشخیص دست نوشته

 آذر ۸, ۱۳۹۴  mostafa  اندروید  هیچ دیدگاهی برای نرم افزار تشخیص دست نوشته تثبیت نشده

نرم افزار تشخیص دست نویس

نرم افزار تشخیط دست نوشته گوگل یکی دوستداشتنی ترین نرم افزار های این موسسه میباشد. ولی نکته ی جدید و تازه و آیتم اعتنا آن بیشتر شدن گویش فارسی بدین برنامه است. فعلا به معرفی بیش تر Google handwriting input میپردازیم.

طراحی اپلیکیشن 

نرم افزار Google Handwriting Input قابلیت و امکان ورود داده ها از روش تشخیص دستخط استفاده کننده را مهیا مینماید. در جدید‌ترین بروزرسانی این نرم افزار، پشتیبانی از لهجه فارسی به آن طولانی تر شده‌است.


هنگامی گوگل در اولِ سال جاری از نرم افزار مجزای تشخیص دستخط خویش رونمایی کرد، کسانی که از نوشتن با کیبوردهای لمسی روی تلفن همراه خسته گردیده بودند، از این مسئله خرسند شدند. برای بخش اعظمی از یوزرها تایپ کردن متن روی تبلت یا این که تلفن همراه هوشمند بسیار ریلکس‌خیس از نوشتن میباشد. ولی این نرم افزار در بالا صرفا از یک‌سری گویش مهم پشتیبانی می کرد و به مرور بروزرسانی‌های متفاوت پشتیبانی از لهجه‌های جدیدی را به آن بیشتر می کرد. در جدیدترین بروزرسانی این نرم افزار پشتیبانی از ۵ لهجه عربی، فارسی، اردو، عبری و برمه‌ای به آن بیش تر شده‌است و اکنون یوزرها فارسی‌گویش نیز می توانند با دستخط خویش روی تلفن اندرویدی‌شان بنویسند و دستگاه دستخط آنان را تشخیص داده و به کاراکتر تبدیل نماید.


طولانی تر شدن این لهجه‌ها از این جهت مهم میباشد که نوشتن آنان به جهت چسبیده بودن حروف به هم بسیار دشوارتر از لهجه‌های دیگر میباشد و درحال حاضر کاربرانی که به‌این گویش‌ها رابطه برقرار میکنند می توانند از روش دستخط، پیام خویش را منتقل نمایند.


پیش از بیش تر شدن شدن این لهجه‌ها در بروزرسانی ورژن ۱.۵.۱ پشتیبانی نرم افزار تشخیص دستخط گوگل یا این که به عبارتی Google Handwriting Input از ۸۲ لهجه پشتیبانی می کرد. حتی می توانید از روش این اپ، ایموجی‌ها را هم بکشید تا به ایموجی که متبوع شما می‌باشند تبدیل شوند.


 




این بروزرسانی برای یوزرها اندروید طولانی تر گردیده و انها می‌توانند از این نرم افزار به کار گیری نمایند. البته برای آن که به گویش گزینه نظرتان دسترسی داشته باشید می بایست بسته مرتبط با آن را از باطن نرم افزار به طور جداازهم دانلود نمائید. نکته دیدنی در رابطه این نرم افزار این میباشد که مبتنی بر تجربه ما حتی درصورتی که چندان خوش خط هم نباشید گویش فارسی به خیر تشخیص داده می‌گردد.


چطور موبایل اسیب دیده را درست کنیم


4. از یک تکه پارچه یا این که دستمال کاغذی برای کم آب کردن درون موبایل استعمال فرمائید. همت فرمائید پارچه یا این که دستمال را تکان ندهید زیرا این عمل خویش سبب پخش آب خواهد شد. پارچه یا این که دستمال را روی بخش های تر بگذارید و اذن دهید تا آب جذب آن ها شود. بعد از آن این فعالیت را با بخش های دیگر پارچه یا این که دستمال که هنوز کم آب می باشند انجام دهید تا گوشه و کنار درون موبایل به طور کامل کم آب شود.


5. یک رویکرد بهتر آن میباشد که از دستگاه های مکنده (مثل جارو برقی های دستی کوچک) برای مکش آب به کارگیری نمائید. این فعالیت قادر است قطرات کوچک آب که احتمالا در درزها و شیارها نفوذ کرده اند و به دست آوردن آنان با دستمال یا این که پارچه ممکن وجود ندارد را از درون تلفن همراه بیرون نماید. مطمئن گردید که سیم کارت و کارت یاد را بیرون نموده اید تا از مکش ناخواسته آن ها و رفتن شان به درون جارو برقی خودداری شود.



6. یک نحوه دیدنی برای کم آب کردن باطن موبایل که ممکن میباشد ابدا به ذهن تان خطور نکرده باشد آن میباشد که موبایل را در یک گونی در بسته برنج قرار دهید! برنج جاذب آب میباشد و می‌تواند آن را به خیر و خوبی جذب نماید. اما می بایست اذن دهید موبایل یک یا این که دو روز درون بسته برنج باقی بماند و تماما بوسیله دانه های برنج تسلط شود تا از آبگیری آن مطمئن گردید.



درضمن می‌توانید از بسته های کم آب کن که دربردارنده مواد کم آب کننده می باشند و در بازار مو جود می‌باشند نیز برای این مراد استعمال فرمایید. هنگامی تلفن همراه تر می‌شود می بایست هر چه سریعتر آن را کم آب فرمائید تا قطعات داخلی آن جراحت نبینند. در حالتی که هنوز بسته کم آب کن تنظیم نکرده اید و می‌خواهید جدید بروید و آن را خریداری نمائید بهتر میباشد از به عبارتی راه‌حل انبان برنج استعمال نمایید! به دلیل آنکه در غیر این رخ به قطرات آب دوران کافی خواهید اعطا کرد تا خویش را به قطعات داخلی موبایل برسانند.

7. حال دیگر می‌توانید باطری را درون تلفن همراه قرار داده و آن را پر‌نور فرمائید.

8. در حالتی که تلفن همراه پر‌نور نشد آن را شارژ فرمایید و در‌حالتی که گشوده هم پر‌نور نشد میتواند به‌این ادله باشد که باطری تلفن همراه مجروح میباشد. در‌حالتی که باطری تلفن همراه تان قابل بده بستان میباشد از باطری دیگری به کارگیری نمایید و در‌حالتی که وجود ندارد موبایل را برای تعمیر پیش یک تعمیرکار ماهر یا این که راءس گارانتی ببرید.



9. در حالتی‌که تلفن همراه تان پر‌نور می‌شود و عمل می‌نماید به‌این معنی وجود ندارد که زخم ندیده میباشد. بخش های گوناگون آن را ارزیابی فرمائید (برای مثال موسیقی پخش نمایید و ملاحظه کنید اسپیکرها صحیح فعالیت می نمایند یا این که خیر یا این که برگه لمسی آن را ارزیابی فرمایید) و طی یک سری روز آینده به طور کامل حواستان به آن باشد و ببییند هیچ تغییری در کارکرد آن تاسیس شده است یا این که نه. در‌صورتی‌که مشکلی وجود داشت گشوده هم میتوانید برای تعمیر آن را پیش یک تعمیرکار ماهر یا این که راءس گارانتی ببرید.

پیشگیری بهتر از معالجه!
عملکرد نمایید پیشین از هر چیز موبایل تان را در محل هایی که قابلیت تر شدن آن موجود است مثل کنار سینک سرویس بهداشتی یا این که حاشیه استخر قرار ندهید. از فریم های ضد آب نیز می‌توانید به کار گیری فرمایید (شایسته ترین برندهای قاب موبایل Ottherbox، Griffin Survivor و Catalyst میباشند). و بالاخره اینکه از یک تلفن همراه ضد آب مثل سامسونگ گالاکسی S10 استعمال فرمائید. لکن دقت داشته باشید که ضد آب بودن یک موبایل به آن معنا وجود ندارد که آن تلفن همراه زیر هر قوانینی ضد آب میباشد. این معمولا بستگی دارااست به اینکه تلفن همراه تا چه عمقی در آب فرو رفته باشد، معیار شفافیت آب چقدر باشد و اینکه چه بازه هنگامی موبایل در آب ما‌نده میباشد.

قالب نرم افزار اندروید برای پرستا شاپ


قالب Prestashop Application | قالب نرم افزار اندروید برای پرستا شاپ

اگر نیاز دارید سایتتان با اپلیکیشنی هماهنگ شود واپلیکیشن وب سایت خویش را در دست مشتریان خویش قرار دهید . این جنس را تعیین فرمایید . دکان ساز پرستاشاپ یکی‌از قدرتمندترین مغازه ساز های وجود دارد که همه خصوصیت های یک دکان اینترنتی ایده ال را دارا می‌باشد .

طراحی اپلیکیشن

بسته ای که پیش روی شماست به شما امداد می نماید تا دکان پرستاشاپ خویش را در قالب یک نرم افزار اندروید اجرا نمایید . تا هم از دید سرعت و هم از لحاظ کیفیت اجرا در اندروید اکران سایت شما بهبود پیدا نماید .


لطفاً بعداز خرید نشانی مغازه آنلاین خویش را یاور با کد رنگ و آیکون متبوع خویش در اندازه 512*512 به آدرس اینترنتی ما به نشانی پست الکرونیکی ما که بعداز خرید مشاهده می‌کنید ، ارسال نمایید تا نرم افزار شما کمتر از 24 ساعت ساخت و ارسال شود .




نکات مهم :

1 – اعتنا داشته باشید که در فایلی که بعد از خرید دانلود میکنید ، صرفا مثال موجود هست و نرم افزار اصلی بعداز اخذ داده ها شما برای شما ساخت و ارسال می گردد .


2 – این بسته آپ دیت رسانی خواهد شد و ورژن های توسعه یافته تری از آن در مشت شما قرار خواهد گرفت در شرایطی که که‌این قالب را خریداری نمایید ، آپدیت رسانی های تازه با ارزش گذشته خریداری گردیده شما در دست شما قرار می‌گیرد .


3 – در هم اکنون حاظر این ورژن با اندروید کیت کت 4.4 به بالا سازش بیشتری داراست .


مزایای کمپانی برنامه نویسی اندروید


در‌این نوشته‌علمی در بالا به باز بینی بعضا مزایای کمپانی برنامه نویسی اندروید و در‌پی نیز به مزیت های فریلنسرها خوا‌هیم پرداخت، تا برای گزینش هرچه بهتر، این موردها را در لحاظ داشته باشیم.

طراحی اپلیکیشن

مزایای کمپانی برنامه نویسی اندروید

یک مجموعه یا این که یک کمپانی برنامه نویسی اندروید، معمولا برای یک گسترش بی نقص تمامی متخصصین موردنیاز مشتمل بر توسعه و گسترش دهنده فرانت اند و بک اند، طراحان، مهندسین QA و مدیران پروژه را دارا‌هستند. یک کمپانی توسعه و گسترش دهنده خوب، در سریع ترین روزگار ممکن به شما جواب می‌دهد.  همینطور طیف گسترده ای از مزایا را در بر می گیرد که در پایین به برخی از آنان می پردازیم:


مشورت کردن

در حالتی که پروژه خویش را به یک کمپانی برنامه نویسی اندروید سپرده اید، با نکات و مشورت های بسیار اثرگذار به شما یاری خواهند کرد. آن ها به شما خواهند خاطرنشان کرد چه تکنولوژی و دستورالعمل هایی برای پروژه شما مطلوب خیس میباشد. در صورتی می‌خواهید یک استارتاپ فعال سازی فرمایید، در مسئله استراتژی کسب درامد، انگیزه قرار دادن مخاطبین، به کارگیری از کدام ابزار تحلیلی، اضافه کردن و یا این که حذف چه مواقعی از پلن نیز راهنما خواهند بود.


با یک کمپانی برنامه نویسی اندروید، یک اتاق تامل خواهید داشت، پر‌از ایده و انرژی که به امداد شما میشتابد. در حالتی‌که این‌شیوه برای شما تازه میباشد و او‌لین استارتاپی میباشد که فعال‌سازی می‌کنید، شایسته ترین مورد برای شما عمل کردن با یک کمپانی برنامه نویسی اندروید میباشد. کمپانی تابان شهر، با انجام سرویس ها پباده سازی نرم افزار اندروید، تولید نرم افزار iOS و طراحی سایت فراهم سرویس گذاری به شما میباشد. 


پیشرفت مهارت ها و حرفه آوری

یک کمپانی برنامه نویسی اندروید علاقمند به  استخدام کسانی میباشد که فراهم گسترش خویش و علم شان می باشند. به همین ادله هم کارایی میکنند فناوری های نو را با سرعت بیشتری حافظه بگیرند. بدین ترتیب، هنگامی که شما یک گروه را گزینش می‌کنید، آنان می خواهند پایانی ابزارها و تکنولوژی ها را به شما معرفی و توصیه دهند.


هماهنگی

هنگامی که فعالیت خویش را به یک کمپانی برنامه نویسی اندروید سپرده اید، نگرانی کمتری خواهید داشت؛ خصوصا در شرایطی‌که عشق و علاقه ای به رئیس ندارید! البته اینگونه وجود ندارد که شما تعاملی با اعضای مجموعه نداشته باشید.


شفافیت و رسمی بودن

یک کدام از مزایای سپردن پروژه تان به مجموعه یا این که کمپانی، رسمی فعالیت کردن آنهاست. آنان معمولا نماینده قانونی دارا هستند که تمام قراردادها و ورقه ها را باز بینی می کند.در شرایطی که کمپانی طرف قرارداد شما به شما سفارش امضای قرارداد را می‌دهد؛ بدین معناست که آن‌ها نگران دستمزد شما و ضوابط می‌باشند. با این وجود، هیچ وقت تا تمامی چیز را دو توشه نظارت نکرده اید، امضا نکنید.


اپ تلفن همراه مانند یک بیلبورد خالی


آگاهی درباره برند یعنی اینکه مشتری برندی را بشناسد و بتواند آن را به خیال و خاطر بیاورد. «آگاهی درباره برند» قضیه مهمی در فتار مشتری، مدیریت تبلیغات، و رئیس برند است و در تدوین استراتژی توسعه موسسه ها نقش بسزایی دارد. اینکه مشتری برندی را بشناسند و توانا باشد آن را به خاطر بیاورد در تصمیم گیری او برای خرید نقش مهمی خواهد داشت. در صورتیکه مشتری نداند تولید ها شما چه است و برندتان را نشناسد قاعدتا موقع خرید به شما مراجعه نخواهد کرد. بنابراین، ایجاد تدبیر درباره برند هدف بسیاری از کسب و کارهاست و اپلیکیشن موبایل میتواند به شما در‌این عمل کمک زیادی کند. اجازه دهید قضیه دور اندیشی درباره برند را به دو بخش «برند» و «آگاهی» تقسیم کنیم و به هرکدام جدا بپردازیم و ببینیم اپلیکیشن شما چه طور قادر است در این مورد نقش آفرینی کند:

طراحی اپلیکیشن

برند: اپ تلفن همراه مانند یک بیلبورد خالی می باشد. شما می توانید هر طرح و پیامی که میخواهید را روی آن اجرا فرمائید؛ طراحی شما می تواند شیک، ساده، کاربردی، تعجب آور، و آموزنده باشد. اما آنچه مهم می باشد این می باشد که مخاطب به طرح و پیام شما علاقمند شود و با آن ارتباط برقرار کند. به این ترتیب، اپلیکیشن می‌تواند طرح و پیام برند شما‌را بصورت قشنگ، کارآمد و تاثیرگذار به مشتری ارائه دهد و امکاناتی را در اختیار او بگذارد که علاقه او به برندتان را ارتقاء دهد.

تدبیر: هرچه مشتریانتان طولانی تر از اپلیکیشن موبایلتان استفاده کنند، زودتر تمایل پیدا می نمایند که جنس و خدماتتان را بخرند. این به کارگیری مداوم از اپ و دیدن مکرر نام و آیکون برندتان باعث میشود که برندتان طولانی تر و بهتر دیده شود و در خاطر بماند.

 


5. بهبود ارتباط با مشتری



 


صرف حیث از اینکه چه جنس یا خدماتی عرضه میکنید، مشتریانتان باید راهی برای ارتباط با شما داشته باشند. در حالتی که داخل اپتان سرویس پیام رسان داشته باشید میتوانید در شیوه ارتباط با مشتریانتان تغییر و تحول چشمیگیری ایجاد فرمائید.


 


6. تمایز از رقبا



 


موقتی تعداد کسب و کارهای کوچکی که دارای اپ موبایل می باشند زیاد نیست، و این برای شما یک مزیت می باشد؛ زیرا باعث میگردد از رقبایتان پیشی بگیرید. اولین نفری در محله یا شهرتان باشید که به مشتریانش اپ تلفن همراه داده می باشد. بی تردید مشتریانتان شما را به عنوان یک کسب و فعالیت پیشرو خواهند شناخت.


 


7. ایجاد وفاداری در مشتری



 


آخرین مزیتی که در‌این نوشته ی علمی به آن اشاره خواهیم کرد، که ولی مزایای بیشتری را میتوان درباره اپ تلفن همراه برشمرد ولی ما در اینجا به همین 7 مزیت بسنده میکنیم، این است که شما می توانید به وسیله اپ موبایل احساس وفاداری نسبت به برندتان را در بین مشتریان تولید فرمائید. با اعتنا به حجم انبوهی از تبلیغات که مشتریان را شبانه روز اشراف کرده، مانند بیلبورد و بنر در خیابانها، تبلیغات روزنامه، مجلات و رادیو تلویزیون، تبلیغات ایستگاه های مترو و اتوبوس، تراکت و بروشور، کدهای تخفیفاتی، سایت، بنرهای تبلیغاتی آنلاین، و آدرس اینترنتی های تبلیغاتی، شرکت های برای رساندن پیام و تاثیرگذاری بر مخاطب با شرایط طاقت فرسا و پیچیده ای روبرو هستند. در چنین شرایطی، ایجاد یک رابطه نزدیک و صادقانه با مشتریان از طریق اپ موبایل و کسب اعتماد و وفاداری آن‌ها ضروری می باشد. البته ادعا نمی‌‌کنیم که اپ موبایل همگی مشکلات را حل خواهد کرد و منجر رشد و شکوفایی کسب و کارتان خواهد شد. البته یقینا باعث می‌شود ارتباط نزدیک تری با مشتریانتان برقرار کنید و در نوک انگشتانشان قرار گیرید.


اکنون که با مزایای اپ گوشی بیشتر آشنا شدید میتوانید از آن برای کسب و کارتان به کار گیری نمائید. اما برای ایجاد اپ موبایل می بایست از کجا آغاز کرد؟ برای این عمل دو راه و روش موجود هست:


برون سپاری پروژه ساخت اپ موبایلتان به یکی‌از شرکت ها طراحی و توسعه اپ گوشی، یا استخدام تیم بسط اپ گوشی در باطن مجموعه تان.

استفاده از یکی از سرویس های اپ ساز اتوماتیک آنلاین، مانند اپلیکیشن ساز اپچار، که به وسیله آن می‌توانید فارغ از نیاز به برنامه نویسی اپ موبایلتان را بسازید.