مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

بهترین نکات سئو برای وب ‌سایت ASP.NET

اینترنت‌ وب سایت‌ها با به کار گیری از کادر‌ورک‌ها و لهجه‌های نرم افزار‌نویسی متفاوت طراحی اپلیکیشن ساخته می شوند. کادر‌ورک .NET یک کدام از مورد‌های فراوان میباشد که شما می توانید تعیین فرمایید. در‌صورتی‌که از آن به کارگیری فرمائید اینترنت‌تارنما با به کارگیری از ASP.NET بسط خواهد یافت. در صورتیکه شما یک مجموعه دارای اعتبار توسعه و گسترش اینترنت دارید که علم موردنیاز برای گویش مربوطه را دارااست، به راحتی شغل را ایفا می‌دهید. با این درحال حاضر، طراحی وب سایت‌وبسایت چیزی وجود ندارد که شما برای ایجاد درآمد و جذب ترافیک نیاز دارید. اینجاست که فاکتور seo بایستی در آن نظر خواهد شد.


اجرای تکنیک‌های مطلوب بهینه سازی

برای راه اندازی یک اینترنت‌تارنما تجاری، بایستی یک نرم افزار مطلوب دنبال خواهد شد. در اینجا تاکتیک‌هایی بیان شده میباشد که به شما در مشت‌یابی به جایگاه نخستین سئوی صفحه های و بهبود واحد سنجش ترافیک امداد می‌نماید.

تمرکز بدون نقص بر تلاش وب سایت

برای ادراک التفات سعی اینترنت‌تارنما،‌ خویش را به مکان مخاطب پایانی قرار دهید. فرض فرمایید از یک ورقه وبی بازدید میکنید که دربردارنده داده ها بسیار سودمندی میباشد و متناسب با علایق شما محتوای سکو یک ارائه میدهد. ایراد این میباشد که بارگیری صفحه ها بسیار زمانبر میباشد. طاقت می کنید یا این که ورقه را می‌بندید؟ اکثر عموم آیتم دوم را تعیین می‌نمایند و به سراغ پیوند‌های دیگر میروند.

برای افزایش عملکرد وب سایت، مجال بارگیری به ویژه فرصت مایحتاج برای بار گذاری کاغذ مهم را رسیدگی نمایید. بعضی اوقات تصاویر و فیلم‌های متعددی لود میشوند که سرعت را کاهش می دهند. صاحبان اینترنت‌وبسایت بایستی این گزینه را پژوهش نمایند. در حالتی که به‌این عامل مجال بارگیری زیاد شد‌ه‌است، بایستی در شکل قابلیت بعضا از آن ها را حذف نمایند. به صورت خلاصه، تجربیات کاربری بسیار اساسی‌خیس از تعداد تصاویر اینترنت‌وبسایت میباشد.

از محتوای بدون‌پول سرقت گردیده استعمال نکنید

در بعضا مواقع، شما در عده‌آوری داده ها بسیار طاقت فرسا شغل می کنید ولی جایگاه اینترنت‌وبسایت عوض این که بهبود پیدا نماید، ذیل می آید. سرقت داده ها اعتبار اینترنت‌وب سایت را برای مدام از در میان می برد. عموم به صفحاتی که در ارائه محتوای قابل قرائت و منحصر چیره نیستند، هیچ توجهی نمیکنند. شما می بایست محتوای اورجینال باکیفیتی ارائه دهید و به کار گیری از یک نظارت‌کننده‌ی محتوای سرقت‌گردیده شیوه نیکی برای جاری ساختن این عمل میباشد.

ارسال نوتفیکیشن در اپلیکیشن اندروید

آیا تا به هم اکنون نیاز داشته اید که در نرم افزار اندروید طراحی اپلیکیشن خویش نوتفیکیشن ارسال نمایید ؟ پس با ما همپا باشید تا فراگیری بدون نقص ارسال نوتفیکیشن را به شما بدهیم


درین نوشته‌ی علمی از وب سایت برنامه نویس ها قصد داریم که به شما فراگیری بدهیم که چه طور با به کار گیری از جاوا در نرم افزار اندروید خویش نوتفیکیشن ارسال نمائید 

 


int notifyId = 001;
NotificationManager mNotificationManager = (NotificationManager) getSystemService(Context.NOTIFICATION_SERVICE);
Notification.Builder mbuilder = new Notification.Builder(MainActivity.this);

//آیکون نوتفیکیشن

mbuilder.setSmallIcon(R.drawable. );


//اسم نوتفیکیشن

mbuilder.setContentTitle(\"اسم\");


//متن بدون نقص نوتفیکیشن

mbuilder.setContentText(\"متن\");
mbuilder.setDefaults( Notification.DEFAULT_SOUND | Notification.DEFAULT_VIBRATE);
if (Build.VERSION.SDK_INT >= Build.VERSION_CODES.O) {

String channelId1 = \"1\";

String channelName1 = \"channel1\";

NotificationChannel channel = new NotificationChannel(channelId1, channelName1, NotificationManager.IMPORTANCE_DEFAULT);

channel.enableLights(true);

channel.setLightColor(Color.BLUE);

channel.setShowBadge(true);

channel.enableVibration(true);

mbuilder.setChannelId(channelId1);

if (mNotificationManager != null) {

mNotificationManager.createNotificationChannel(channel);

}

} else {

mbuilder.setDefaults(Notification.DEFAULT_SOUND | Notification.DEFAULT_LIGHTS | Notification.DEFAULT_VIBRATE);

}

if (mNotificationManager != null) {

mNotificationManager.notify(notifyId, mbuilder.build());

}
//اصلی ترین انجمن برنامه نویس ها
//barnamenevisan.org
 

 

با به کار گیری از کد های بالا می‌توانید فارغ از خلل در نرم افزار خویش نوتفیکیشن ارسال فرمائید 

وب سایت برنامه نویس ها را دنبال نمایید به زودی یادگرفتن ارسال نوتفیکیشن فارغ از قابلیت نظافت کردن نوتفیکیشن را برایتان قرار خوا هیم اعطا کرد 

 

امیدوارم به دردتان خورده باشد 

غالب و غالب باشید

کتاب آموزش HTML (زبان نشانه گذاری وب)

امروز قصد داریم یکی شایسته ترین کتاب های طراحی اپلیکیشن یادگرفتن HTML را به شما معرفی کنیم


کتاب یادگرفتن لهجه Html
 

لهجه نماد‌گذاری ابرمتنی یا این که زنگام یا این که اچ‌تی‌ام‌ال، HTML یا این که HyperText Markup Language در کنار سی‌اس‌اس هستهٔ فناوری تشکیل داد برگه‌های اینترنت میباشند.

 اچ‌تی‌ام‌ال گویش تعریف ساختار شیت‌های اینترنت میباشد. زبانی‌میباشد برای علامت‌گذاری ابرمتن (فرامتن) که برای تدوین پوسته و دیزاین‌های اینترنت به عمل میبرند. آیین نامه‌های این لهجه، برچسب (Tag) اسم دارا‌هستند که محتوای یک کاغذٔ اینترنت، با آنها، آرم‌گذاری گردیده و به این‌ترتیب، طرزٔ اکران آن برگه برای مرورگرهای اینترنت، تعریف می گردد. تا به امروز ۵ ورژن از اچ تی ام‌ال عرضه شده است .

چند روش موثر برای تقویت استراتژی بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ)

امروزه دیجیتال مارکتینگ بیش ازهر مجال دیگری برای مشاغل اصلی میباشد. طراحی اپلیکیشن در هم اکنون حاظر، وب بازه زمانی هاست که از دید ابزارهای تبلیغاتی، پرچمدار میباشد. امروزه دیجیتال مارکتینگ بیش ازهر فرصت دیگری برای مشاغل اصلی میباشد. در درحال حاضر حاظر، وب دوران هاست که ازلحاظ ابزارهای تبلیغاتی، پرچمدار میباشد و هر شرکتی از استارتاپ ها گرفته تا موسسات تعدادی حرفه ای  از آن برای راندمان و برتری خویش استعمال می نماید.


ولی اشاعه آن معایبی نیز برای ذی نفعان هم پا داراست. با اعتنا به اینکه هر حصول و کاری کالای خویش را تبلیغ می نماید رقابت شدید میگردد. عملکرد برای مطرح شدن و جذب مشتری های نو فعالیت دشواری میباشد. با این حالا چشم شدن در وب برای بقای کمپانی شما ضروری میباشد.

به جهت ماهیت متنوع تبلیغات آنلاین، خوشبختانه شیوه های مختلفی وجود داراست که می‌توانید در مسیر وصال به توفیق طی نمائید. برای یاری به شما دراین مسیر، چهار نحوه ذیل را برای بهبود استراتژی بازاریابی دیجیتال مطرح کرده‌ایم که آنها در لحاظ بگیرید.

امکانات مهم PyCharm

PyCharm تجهیزات بخش اعظمی در دست یوزرها قرار می‌دهد تا طراحی اپلیکیشن کد نویسی را سهل و آسان نماید. در اینجا برخی از تجهیزات اساسی که به دیده می‌آیند نام برده مثلا  ویرایشگر کد(Code editor) که نرم‌افزار نویس را قدرتمند می سازد تا کدهای پایتون با کیفیت خوب را بنویسد.

ویرایشگر کد برنامه نویس ها را قوی می سازد تا کد را به راحتی از روش رنگ بخوانند. فرورفتگی ها را به طور خود کار روی خط تازه وارد می نماید، مدل رمز گذاری مطلوب را گزینش می نماید. نرم افزار نویس همینطور میتواند از ویرایشگر برای پیشرفت یک بلوک کد به یک expression  یا این که یک بلوک منطقی استعمال نماید.

این برای خطاهای کد، خطا های املایی، کشف کردن کد تکراری و کد هایی که به طور خود کار نوشته می‌شوند (auto-generate) سودمند میباشد. با دقت بدین خصوصیت، نرم‌افزار نویس قادر است کد را تجزیه و بررسی کرده و هنگام تایپ کردن کد، نادرست را شناسایی نماید.

● پیمایش کد: خصوصیت پیمایش هوشمند به اپلیکیشن نویس امداد می نماید تا فارغ از وقت مازاد و کارایی مازاد، کد را دستکاری نماید. IDE برای برنامه نویس ها رفتن به کلاس ها، نمادها و فولدر ها همدم با اعلان‌ها را سهل می نماید. به‌این استدلال استفاده کننده میتواند فورا سورس کد، قطعه کد، عنصر UI را پیدا نماید. می‌تواند کاربردهای متفاوت نمادها را گزینش نماید و بوک برند ها را در کد تهیه و تنظیم نماید. این خصوصیت به اپ نویس یاری می نماید تا کد را در شرایط لنز به صورت ظریف تحقیق کند.

● Refactoring: توسط PyCharm، گسترش دهندگان میتوانند تغییرات محلی و جهانی را تخت‌گاز و به صورت کارآمد پیاده سازی نمایند. گسترش دهنده از آیتم  refactoring ارائه گردیده بوسیله IDE برای تایپ کردن کد و فعالیت با کادر ورک پایتون به کار گیری می نماید. این آیتم قادر است چگونگی کد را با استحصال متغیرها، فیلدها، اثبات‌ها و پارامترها بهبود بخشد. با PyCharm، اپلیکیشن نویس میتواند کلاسها و متدهای زمانبر را بوسیله روال Extract  تفکیک نماید.

● جانبداری از فناوری اینترنت: بوسیله PyCharm، نرم افزار نویس با به کار گیری از تکنولوژی های اینترنت مانند HTML، CSS، JavaScript، Typescripts و Coffee Script یک اپ اینترنت متنوع را می نویسد. خصوصیت بازنویسی زنده ارائه گردیده بوسیله IDE به نرم‌افزار نویس این قابلیت را می‌دهد که تغییرات ساخت گردیده در کد را فورا در مرورگر اینترنت مشاهده نماید. توسط PyCharm، اپ نویس میتواند از ویرایشگر JavaScript debugger و Coffee Script و Typescript به کار گیری نماید.

● جانبداری از کادر ورک اینترنت پایتون: PyCharm از قاب‌ورک حاذق پایتون مانند جنگو نگهبانی می نماید. توسعه و گسترش دهنده قادر است از IDE برای به کارگیری از سفارش کامل شدن کد برای تگ ها، غربال، پارامتر و متغیرهای template به کار گیری نماید. پایتون به گسترش دهنده اینترنت یاری می نماید تا سبک Django را دیباگ نماید، کد را پوسته بندی نماید، کد را تأیید نماید و کنسول های .py را مدیر نماید. این از کادر ورک های اینترنت پایتون مانند pyramid و Web2py هواخواهی می نماید.

● حفاظت از کتابخانه های خاص پایتون: PyCharm به برنامه نویس ها امداد می نماید تا از پایتون به صورت کارآمد در پروژه هایbig data  و  data scienceاستفاده نمایند. همینطور از برخی کتابخانه های علمی پر کاربرد مانند NumPy، Anaconda و Matplotib  نگهبانی می نماید. پیشرفت دهنده قادر است با این کتابخانه های علمی فعالیت نماید.