مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

باز‌بینی نرم افزار پولیک


باز‌بینی نرم افزار پولیک ؛ طرحی برای کسب درآمد اینترنتی (به یاور لینک و پیوند دانلود)

نرم افزار پولیک (Poulik) اپلیکیشنی میباشد که به ادعای تولید کننده، بواسطه آن میتوانید به طور اینترنتی کسب درآمد نمائید. پولیک بستری میباشد برای بازاریابی و فروش بسته‌های متعدد بیمه‌ای، جنس و تبلیغات.  

طراحی اپلیکیشن

پولیک یک شروع‌آپ میباشد که بواسطه یک اپلیکیشن در باب کسب و فعالیت اینترنتی کار مینماید. این اپلیکیشن با سود گیری از فضای اشتراک محتوا و سرویس ها متفاوت، برای او‌لین توشه میباشد که در مرزوبوم پباده سازی و پیاده سازی شده‌است. یوزرها آن می توانند از روش فروش تولید ها و محصول‌ها و سرویس ها، تبلیغات و به اشتراک گذاری نرم افزار‌ها (App Sharing) کسب درآمد نمایند.



آنطور که در اینترنت‌وبسایت قانونی این برنامه آمده میباشد با فعالسازی آن می‌قدرت ضمن کسب درآمد از مزایایی مختص مانند یک سال بیمه حادثه ها و هزینه‌های غرامت و طبابت به معیار ۱۰ میلیون تومان سود‌مند شد. به‌دنبال با تکراتو هم پا باشید تا نرم افزار Poulik را گزینه باز نگری قرار داده و درستی و سقم گفته‌های سازندگان آن را محک بزنیم.




عمل با نرم افزار پولیک متعلق به روزگار و مکان وجود ندارد و می‌اقتدار هر جا و در هر دوران از آن به کار گرفت. سازندگان آن داعیه میکنند که هر شخص قادر است با به کارگیری از این برنامه هزینه‌های روان خویش را تامین نماید؛ آن‌ها میگویند “پولیک درآمد ماهانه شمارا تضمین مینماید.”


طرز دانلود و موقعیت به کار گیری از نرم افزار پولیک

مطالب پیشنهادی


قالب یکسری منظوره مای ایکس | MYX


در صدر میتوانید فولدر APK این نرم افزار را از وبسایت قانونی پولیک یا این که گوگل پلی برای پلتفرم اندروید و یا این که از سیب اپ برای آی وی اس اخذ و بر روی موبایل هوشمند خویش نصب کنید.




بعداز نصب پولیک ، در صدر با برگه‌ای مواجه می شوید که از شما، شماره گوشی و تایید ضوابط فعالیت با نرم افزار را درخواست میکند. در نصیب مقررات، در آغاز به معرفی اجمالی برنامه پرداخته شده‌است. بعد از آمده میباشد:


پورسانت و کمیسیون جوارح به ازای عمل برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می شود.


اما شایان ذکر میباشد که همواره مبلغ ۱۰ هزار تومان به جهت آنچه “فعال بودن اکانت کاربری” تیتر گردیده، در کیف پول باقی می ماند. درآمد نتایج اعضای پولیک تحت عنوان اعتبار در کیف پول موجود هست و آنطور که در بخش قانون ها آمده میباشد، “قادر است به طور آنلاین بوسیله خویش استفاده کننده به یک یا این که یکسری شناسایی واریز و منتقل گردد.”


مطابق شرح ضوابط برنامه پولیک ، برای استارت عضویت و کسب درآمد درین برنامه ۴ نکته موجود هست:


واریز حق عضویت هر ساله به مبلغ ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان

وارد کردن شماره موبایل شخص داوطلب برای ارسال کد فعال‌ سازی

وارد کردن داده ها درست و حقیقی هویتی به وسیله جوارح (قابلیت و امکان به کارگیری از اسم‌های مستعار نیست)

کار با نرم افزار فقط بواسطه یک دیوایس (مشقت بار‌افزار) ممکن میباشد. در شرایطی که هم‌زمان یکسری دیوایس وارد یک اکانت کاربری گردیده باشند، برنامه به صورت اتومات فقط نهایی دستگاه را فعال و باقی را غیر فعال مینماید.

راجع به طرز کسب درآمد در اپ پولیک می بایست اشاره کنیم که سازه بر بیانات تولید کننده (که صحت آن برای بخش اعظمی اثبات نشده ما‌نده میباشد) درآمد نتایج از مشاهده و بازکردن تبلیغات به طور ماهیانه و در فروش محصول ها و سرویس ها به طور آنلاین، به کیف پول واریز میگردد.


در شرایطی که میخواهید با روش کسب درآمد در‌این نرم افزار کاملا آشنا گردید و ملاحظه کنید که آیا می‌اقتدار از پولیک کسب درآمد کرد یا این که نه، سفارش می کنیم تا بی تردید مقاله تحت را بخوانید.


اندروید چه می باشد ؟


اندروید چه می باشد ؟


اندروید یک سیستم مدیریتی متن گشوده بر مبنا لینوکس میباشد برای تلفن همراه هوشمند ،تبلت ها و...


اندروید جهت اتحاد موبایل ها به رهبری گوگل و بقیه شرکت ها توسعه و گسترش داده شده‌است

طراحی اپلیکیشن

اندروید رویکردی یک پارچه جهت توسعه و گسترش برنامه های گوشی ارائه میدهد و به‌این معناست که برنامه نویسان صرفا برنامه نویسی نمایند برای اندروید و برنامه ها بایستی قدرتمند به اجرا  روی دستگاه های متعدد اندرویدی باشند


او‌لین ورژن آزمایشی بسته گسترش قابل انعطاف افزاری اندروید (sdk) به وسیله گوگل در سال 2007 تکثیر پیدا کرد که اولی ورژن تجاری بود و بعد از آن اندروید 1.0سپتامبر 2008 تکثیر پیدا کرد


27 جوئن 2012 گوگل در کنفرانس خبری خویش اندروید نسخه 4.1 آبنبات ژله ای را ارائه نمود


آبنبات ژله ای پیشرفت چشمگیری نسبت به انگیزه اول از دید زیبایی و همت داشت


کد سیستم استدلال اندروید گشوده و سیستم دلیل اندروید نیز مجانی میباشد


گوگل بیش تر ورژن های اندروید را بر پایه ی ورژن بدون‌پول Apache  نسخه 2.0 بر اساس تغییرات هسته لینوکس و ورژن جهانی بدون پول آن ارائه میدهد


خصوصیت های اندروید :


اندروید یک سیستم عاملی قدرتمندی میباشد که رقابت می نماید با Apple 4GS  با خصوصیت های عالی


تنی چند از این خصوصیات عبارتند از :


Beautiful UI  :  اساس سیستم ادله اندروید ظاهری بسیار قشنگ و قابل لمس را در بر داراست


GSM/EDGE, IDEN, CDMA, EV-DO, UMTS, Bluetooth, Wi-Fi, LTE, NFC and WiMAX :  Connectivity 


Storage     : از SQLite یک مقر داده ارتباط ای سبک، برای هدف ها ذخیره سازی اطلاعات استعمال می‌شود


 H.263, H.264, MPEG-4 SP, AMR, AMR-WB, AAC, HE-AAC, AAC 5.1, MP3, MIDI, Ogg Vorbis, WAV, JPEG, PNG, GIF, and BMP  :  Media support


Messaging SMS  و  MMS


Web browser   :  WebKit که یاور کروم نسخه 8 و با پشتیبانی از جاوا اسکریپت T HTML5 و CSS3


Multi-touch :   اندروید دارنده پشتیبانی مستقر برای یکسری لمسی که در صدر در موبایل های مانند قهرمان HTC در دسترس ایجاد شده است.


Multi-tasking :  استفاده کننده میتواند از یک وظیفه به وظیفه دیگر و به عبارتی دوران برنامه های گوناگون قادر است هم‌زمان اجرا نماید


Resizable widgets   :  ویدجت ها قابل تغییر و تحول اندازه می باشتد یوزرها میتوانند  آنان‌را برای نشان دادن بیش تر محتوا بسط و یا این که کوچک شدن آن‌ها‌را به اندازه دلخواه تغییردهند


Multi-Language  :   پشتیبانی از اکثر زبانها حتی جهت نوشتاری آن‌ها


GCM  :   GCM یک خدمت میباشد که به گسترش دهندگان اذن میدهد تا ارسال داده پیام کوتاه را به یوزرها خویش را در دستگاه های آندروید فارغ از نیاز به اپراتور داشته باشند


Wi-Fi Direct   :  یک تکنولوژی که به برنامه ها اذن میدهد متصل شوند به طور بی واسطه فارغ از اتصال نزدیک یا این که با سیم


Android Beam :  حرفه آوری دوست داستنی بر طبق NFC میباشد که به یوزرها قابلیت می‌دهد بلافاصله به اشتراک گذاری، فقط با لمس دو موبایل NFC را فعال نمایید با هم.


برنامه های اندرویدی :


برنامه های اندروید معمولا به  لهجه جاوا و با استعمال از کیت گسترش اپلیکیشن(SDK) بوسیله برنامه نویسان نوشته می گردد.


هنگام ساخت اپلیکیشن اندرویدی بسته شما به آسانی قابل نشر بوسیله Google Play  و یا این که Amazon Appstore خواهید بود


اندروید اقتدار صدها میلیون از دستگاه های موبایل در بیشتراز 190 مرز و بوم در سراسر عالم میباشد


این اصلی ترین مقر نصب گردیده تمام Platform های موبایل و با‌گاز در هم اکنون پرورش میباشد


هر روز طولانی تر از 1 میلیون دستگاه نو اندروید در سراسر عالم ساخت می گردد


درین فراگیری همت می‌گردد مطالب به طور اساس ای منتقل شود و انگیزه از فراگیری کمکی به برنامه نویسان جهت ساخت اپلیکیشن های اندرویدی هست


چرا برنامه نویسی اندروید را تعیین کنیم؟


اضافه بخوانید:

چرا برنامه نویسی اندروید را تعیین کنیم؟


البته نرم افزار‌های تجاری دنیای متفاوتی دارا‌هستند. دنیایی که تمام جنبه‌های آن به حضور یوزرها و استقبال آنان بستگی دارااست. چون هر چقدر هم که عرضه وجود داشته باشد، سوای تقاضا هیچ ارزشی ندارد و عملا سودی وجود نخواهد داشت. نرم افزار‌های تجاری هم برای خویش طبقه‌بندی‌های خاصی را دارا هستند که هر مورد در یک یا این که یک سری گزینه از آنها عمل کرده و در واقع از این نحوه مبادرت به کسب درآمد می کنند. به‌دنبال با این نحوه‌ها آشنا می‌شویم.

طراحی اپلیکیشن

۱- فروش بدون واسطه نرم افزار

برنامه نویسان اندروید و iOS میتوانند به بی آلایش‌ترین صورت ممکن برنامه‌های خویش را بفروشند. در واقع این طریق، بی آلایش‌ترین جور درآمدزایی از روش نرم افزار میباشد. بدین فیس که برنامه نویس یا این که کمپانی آفریننده محتوا، نرم افزار خاصی را بسط می دهد و در غایت آن را در استور‌ها و دکان‌های مربوطه برای فروش قرار داده و پولی را هم برای آن گزینش می نماید. یوزرها هم در‌این مغازه‌ها با بازبینی نرم افزار‌های متعدد می توانند یکی‌از را تعیین کرده و خریداری نمایند. مبلغ نرم افزار خریداری گردیده هم پس از طی کردن مسیری معین، به اکانت بانکی توسعه و گسترش دهنده منتقل می گردد. پس با این اوصاف هر چقدر که یوزرها بیشتری برنامه را خریداری نمایند، درآمد بیشتری کسب خواهد شد. صد رد صد این هم اولی راهی میباشد که در قضیه کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید به ذهنیت شما خطور نموده است!




حافظه بگیرید:

عصر برنامه نویسی سی شارپ دات نت


البته برنامه نویسان می بایست در حیث داشته باشند که‌این یک ارتباط بدون واسطه دو طرفه دربین گسترش دهنده و استفاده کننده وجود ندارد. بلکه واسط دیگری هم درین میان موجود است. منظورمان به عبارتی استور یا این که دکان‌هایی میباشد که نرم افزار را برای فروش در آنجا قرار میدهیم. اکثر زمان ها استور‌ها به طور از پیش رقم خورده، درصدی از مبلغ هر فروش را تحت عنوان درآمد، برای خویش بر می‌دارا‌هستند که پلی استور (دکان اصلی نرم افزار گوگل)، آیتیونز (دکان نرم افزار اپل) و حتی کافه بازار و مایکت هم از این قافله مستثنی نیستند. ولی این تمام روایت وجود ندارد! مالیات و قیمت افزوده را هم می بایست بدین کسرها بیش تر فرمایید. بخش اعظمی از برنامه نویسان از این نصیب روایت به هیچ وجه خوششان نمی‌آید. چون معتقند که بسط دهنده تمام عمل‌های ایده تا طرح آخرین را انجام می دهد ولی بخش متعددی از درآمد به جیب دکان‌های نرم افزار می‌رود. شاید برهان آن ها منطقی باشد، البته این استور‌ها می‌باشند که منجر میگردند برنامه به آسانی در دست یوزرها متعدد در سرتاسر عالم قرار گیرند و به همین استدلال می بایست سهمی هم داشته باشند.


ولی ناگفته کنند که اکثر زمان ها مغازه‌های نرم افزار (Store) دارنده سیاست‌ها و چهارچوب‌های خاصی می‌باشند که توسعه و گسترش دهندگان بایستی آنها رعایت نمایند. مثلا گسترش دهندگان نباید در نرم افزار‌هایشان جواز‌های دسترسی مازاد از یوزرها اخذ نمایند و استور‌ها معتقدند که‌این عمل سبب ساز نقض اطراف محرمانه یوزرها میگردد. اما سیاست‌های این مغازه‌ها فقط به جواز‌های دسترسی برنامه محدود نمی شود و بخش‌های بسیار گسترده‌ای را دربرمیگیرد که برنامه نویسان با سپری شد دوران با تک تک آن ها آشنا میشوند. چون ملزم می باشند برای نشر نرم افزار‌هایشان در استور متبوع، سیاست‌های آن دکان را رعایت نمایند.


سوالاتی که می بایست پیشین از پباده سازی نرم افزار از خویش بپرسید


سوالاتی که می بایست پیشین از پباده سازی نرم افزار از خویش بپرسید
امروزه در عالم برای هر شاخه‌ای از کسب‌وکار، یک نرم افزار تلفن همراه موجود است. همان دیگر هر فروشگاهی چه کوچک و چه پهناور برای خودش یک اپلیکشن پباده سازی نموده است یا این که در تفکر ساخت آن هست. در واقع با اعتنا به ارتقاء استعمال از تلفن همراه‌های هوشمند و در فیض گونه های نصب گونه های نرم افزار ها در‌این تلفن همراه‌ها، کسب‌وکار به توان برنامه‌های تلفن همراه در بازاریابی و فروش خویش پی برده و از این رو، در صدد میباشند تا بتوانند سهمی از بازار به وجود آمده، در بسط کسب‌وکار خویش استعمال نمایند.
پباده سازی نرم افزار به خودی خویش یک پلتفرم خیلی خیر در توسعه و گسترش فروش هست؛ البته برای اینکه بتوانید یک نرم افزار توانمند پباده سازی نمائید، نکات و اصولی موجود هست که پیشین از کلیه می بایست آن­ها را در لحاظ بگیرید. این اصول خویش به دو جور فنی و غیر فنی تقسیم می شوند. متأسفانه طولانی تر طراحان اولیه از کلیه به سراغ اصول فنی میروند، اگر که‌این موردها غیر فنی و ارزیابی روانشناسانه کسب‌وکار و به خصوص تحقیق بازار میباشد که میتواند پیروزی کسب‌وکار شمارا تضمین نماید.

ما در‌پی این نوشته‌ی علمی قصد داریم تا تعدادی سؤال مهمی را که شما می بایست قبلی از برنامه نویسی گوشی پرسیده شود، بیان کنیم.

پیشین از تلاوت ادامه نوشته ی علمی، تلاوت مقاله ذیل را به شما پیشنهاد میکنیم

نکات کلیدی پباده سازی نرم افزار برای کسب وکارهای کوچک

سؤالات اساسی پیشین از پباده سازی نرم افزار
1.  آیا سایت شما رسپانسیو میباشد؟



شاید از خودتان بپرسید که‌این سؤال چه ارتباطی با پباده سازی نرم افزار داراست؛ البته در حقیقت بایستی اعلام کرد که‌این او‌لین سؤال و در واقع او‌لین اقدامی می‌باشد که می بایست گذشته از آغاز به پباده سازی در لحاظ بگیرید. طولانی تر یوزرها پیشین از استعمال از نرم افزار یک کمپانی، درصدد می‌باشند که اطلاعاتی در زمینه‌ی کمپانی یا این که راهنمای به کارگیری از بعضا تولیدها را در وب سایت مطالعه نمایند و از این رو از روش تلفن همراه وارد وب سایت می شوند.

 در شرایطی که وب سایت شما عکس العمل گرا نباشد، علاوه بر اینکه گوگل آن را جریمه خواهد کرد، به کارگیری از آن برای یوزرها خیلی طاقت فرسا خواهد بود، برای همین، در فیس داشتن تارنما، او‌لین مبادرت واکش گرا کردن آن هست. در لحاظ داشته باشید که یک کدام از هدف ها نرم افزار بازاریابی برای ارتقاء درجه بندی تارنما میباشد.

دلایلی برای پباده سازی نرم افزار


طراحی وب یا این که پباده سازی نرم افزار کدام مورد مطلوب‌تری جهت حضور در فضای مجازی هست؟ برای جواب به‌این سوال در او‌لین گام می بایست به‌این پرسش جواب دهید که مشتری انگیزه ما به کدام یک دسترسی بیشتری دارااست و اینکه مال یا این که خدماتی که میخواهیم ارائه دهید، در کدام یک از این طرز‌ها فروش بیشتری خواهند داشت. به‌دنبال توضیح جامعی درباره با ساخت سایت یا این که پباده سازی نرم افزار خواهم بخشید که با رعایت آن می توانید تصمیم بگیرد که کدام یک مطلوب کسب و عمل شما هست.

طراحی اپلیکیشن

دلایلی برای پباده سازی نرم افزار

ارائه تولیدات و سرویس ها قابل انعطاف افزاری

یک کدام از مهمترین دلایلی که به پباده سازی نرم افزار پیشنهاد میگردد، وجود محصول ها یا این که سرویس ها به طور اپلیکیشن می باشد. به صورت نمونه نرم افزار اینستاگرام، اپلیکیشنی می باشد که از آن برای دیدن عکس، کلیپ و ارسال پیام به کار گیری می شود. با اعتنا به امکاناتی که اینستاگرام دارااست، پباده سازی نرم افزار یک پلتفرم بسیار ایده آل و مطلوب می‌باشد چون به طور بی نقص توانسته همه کسب و عمل را پوشش دهد. اکنون فکر کنید اینستاگرام به جای پباده سازی نرم افزار از سایت برای ارائه سرویس ها خویش به کار گرفت، در‌این‌صورت علاوه بر آنکه تعداد مخاطبین بسیار کاهش می‌یافت، در دسترسی هم به کلیه تجهیزات مشقت بار میشد.


مارک شناخته گردیده

پباده سازی نرم افزار در بخش اعظمی از موردها برای برندهای دارای شهرت و شناخته گردیده بسیار اثرگذار می‌باشد. به صورت نمونه کمپانی پپسی، اپلیکیشنی با اسم پپسی پد پباده سازی نموده است که در آن به یوزرها اذن می‌دهد تا در هنگام خرید به اجرو پاداش‌های شگفت انگیزی دسترسی داشته باشند. نکته مهم در‌این نرم افزار آن میباشد که‌این برنامه انگیزه خاصی را دنبال مینماید و به مشتریانی که خرید کرده‌اند، جایزه میدهد. همینطور این نرم افزار به طور ورژن تلفن همراه اینترنت وجود ندارد و استفاده کننده میتواند به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.




طراحی سایت یا این که پباده سازی نرم افزار کدام؟

بخش اعظمی از اشخاص هنگامی که می خواهند وارد کسب و فعالیت مجازی شوند، درپی پباده سازی نرم افزار‌ های موفقی مانند snapchat می‌باشند. این درحالی می‌باشد که‌این نرم افزار‌ها به جهت ایده‌های ناب و خاصی که داشته‌اند توانسته‌اند، غالب شوند. کلاً نرم افزار هایی که به وسیله مردم بسیار گزینه به کار گیری قرار می گیرد، دربرگیرنده نرم افزار های کاربردی و اساسی مانند پیام رسان‌ها، تماس و نرم افزار‌های خدماتی و پر اسم و رسم می‌گردد.


به صورت میانگین یوزرها در زمان هفته فقط از ۶ تا ۱۰ برنامه در موبایل هوشمند خویش به کارگیری می‌نمایند که با اعتنا بدین آمار می‌قدرت فیض گرفت که پباده سازی نرم افزار عمل بسیار پرریسکی هست. با دقت بدین آمار و هزینه بسیار متعددی که برای تولید نرم افزار می بایست پرداخت شود، بایستی تصمیم بگیرید که آیا حاضرید برای اپلیکیشنی که شاید اشخاص پاره ای از آن استعمال نمایند، هزینه متعددی صرف فرمائید؟ هنگامی می بایست به تامل پباده سازی نرم افزار باشید که انگیزه و سعی بسیار توانمند داشته باشید.