مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

۱۰ ویژگی یک اپلیکیشن ساز رایگان


با توسعه یافتن کسب و شغل های آنلاین ابزارهایی نیز برای راحتی مخاطب و فروشنده صورت گرفتند. طراحی اپلیکیشن  تا یک سری سال پیشین در شرایطی که قصد خرید از یک دکان به طور اینترنتی را داشتید، بایستی از لپ تاپ برای دسترسی به وبسایت به کار گیری می‌کردید ولی با ورود گوش‌های هوشمند نحوه‌های سهل‌تری برای خرید از اینترنت پدید آمد. برنامه های فروشگاهی مثال‌ای از این ابزارها می‌باشند. ممکن میباشد در صدر فکر کنید برای پباده سازی یک برنامه نیاز به دوران و یک شخص کارشناس برای کدنویسی دارید البته با پیشرفت فناوری نحوه‌های جدیدی مانند اپ ساز گزینه به کارگیری قرار گرفتند. بخش اعظمی از صاحبان و مدیران رغبت دارا هستند پیش از معرفی ورژن اساسی اپلیکیشن خویش را با استعمال از نرم افزار ساز بدون پول پباده سازی و آیتم به کار گیری قرار دهند. شما نیز در حالتی که قصد ساخت و ساز یک نرم افزار بدون پول را دارید، یاور ما باشید تا شمارا با خصوصیت‌های این برنامه‌ساز آشنا کنیم.

برنامه ساز بدون پول چه می‌باشد؟
همان گونه که از اسم نرم افزار ساز بدون‌پول معلوم میباشد این اپلیکیشن تماما بدون پول میباشد و اشخاص میتوانند سوای پرداخت کردن هزینه‌ای در کمترین مدت ممکن اپ خویش را در دست داشته باشند ولی تعداد خصوصیت‌ها و امکاناتی که دارااست بسیار محدودتر از سایر ورژن‌ها میباشد.

خصوصیت‌های به کارگیری از نرم‌افزار ساز مجانی
۱) ساخت و ساز نرم افزار سوای پرداخت هزینه
عدم پرداخت هزینه یک کدام از مهم ترین عارضه ها برای به کارگیری از اپ ساز مجانی میباشد. با امداد این نرم‌افزار میتوانید تنی چند از قالب‌ها را به طور بدون‌پول در مشت داشته باشید و از آنها به کار گیری فرمائید.

۲) صرفه جویی در طول
شاید یک کدام از مهم‌ترین عواملی که اشخاص را از تولید برنامه برای کسب و فعالیت خویش پشیمان می‌نماید، وقت‌گیر بودن مقطع آن میباشد ولی با به کارگیری از برنامه ساز بدون پول و فارغ از نیاز به کدنویسی می‌اقتدار در کوتاه‌ترین مقطع ممکن برنامه را پباده سازی کرد.

۳) در مشت داشتن تجهیزات پباده سازی نرم‌افزار
با به کارگیری از نرم‌افزار ساز مجانی می توانید اکثری از امکاناتی که در یک برنامه‌ساز رشته‌ای میباشد را در مشت داشته باشید و نرم افزار خویش را در یک اطراف به طور کامل رشته‌ای با قالب‌ها و ماژول‌های مختلف پباده سازی فرمائید.

۴) ساخت‌و‌ساز اپ برای پلتفرم‌های متعدد
یکی خصوصیت‌های یک برنامه ساز بدون‌پول خوب بضاعت پباده سازی اپلیکیشن برای هر دو پلتفرم اندروید و ios میباشد تا مخاطب ناچار به خریداری یا این که به کارگیری از یک نرم‌افزار دیگر نشود.

۵) به کارگیری از فناوری‌های نو
از سایر سرویس ها و تجهیزات یک برنامه ساز بدون‌پول می‌اقتدار به به کارگیری از جدیدترین فناوری‌ها مانند آگهی از روش پست الکرونیکی یا این که پیامک، بازنویسی کردن داده ها و … اشاره نمود.

۶) seo برنامه
یک نرم افزار برای آنکه بتواند به مخاطب خویش معرفی خواهد شد نیاز به seo و آپدیت رسانی دارااست. از سایر خصوصیت‌های به کار گیری از اپ ساز مجانی قابلیت و امکان سئو آن در App Store و Google Play میباشد.

۷) پباده سازی نرم‌افزار با دقت به نیازهای مالک کسب و فعالیت
از سایر خصوصیت‌ها و مزیت‌ها استعمال از نرم‌افزار ساز مجانی پباده سازی فضا کاربری با اعتنا به نیازهای مدیریت مانند نوع و سایز فونت، تصویر قضیه و رنگ‌بندی، نماد و لوگو مخصوص و … میباشد.

۸) قابلیت پرداخت آنلاین در برنامه
قابلیت پرداخت آنلاین یک کدام از مهم‌ترین خصوصیت‌های یک برنامه فروشگاهی میباشد. با خریدن این خصوصیت به وسیله نرم‌افزار ساز بدون‌پول یوزرها میتوانند در کمترین بازه زمانی هزینه جنس خویش را پرداخت نمایند.

۹) محدود بودن بازه زمانی به کارگیری از برنامه
از سایر خصوصیت‌های یک برنامه ساز بدون پول، محدود بودن مدت به کار گیری از آنان میباشد. این نرم افزار‌ها بازه زمانی محدودی را در مشت مخاطب قرار میدهند و شخص فقط در آن مقطع می تواند از برنامه خویش به کار گیری نماید.

۱۰) افزایش دادن به ورژن رشته‌ای اپ ساز
همان گونه که گفتیم برنامه ساز بدون‌پول مدت محدودی دارااست و در حالتی که بخواهید از این نرم افزار به طور هر ساله به کارگیری نمائید بهتر میباشد آن را به ورژن‌های رشته‌ای افزایش دهید و از سایر تجهیزات آن ها که بسیار بیشتر از ورژن بدون پول می باشند استعمال نمائید.

سخن انتها
با فراگیر شدن تلفن‌های هوشمند و در دسترس بودن وب به کارگیری از برنامه‌های فروشگاهی و دیگر اپلیکیشن‌ها نسبت به سال‌های قبل ارتقاء یافته میباشد. برنامه ساز مجانی با داشتن خصوصیت‌های مطلوب توانسته نیاز بخش اعظمی از مدیران را برای پباده سازی یک نرم‌افزار فردی‌سازی گردیده برطرف نماید. شما نیز چنانچه تجربه به کارگیری از این نرم‌افزار‌ها را دارید با ما و دیگر یوزرها به اشتراک بگذارید.

طراحی اپلیکیشن پزشکی


چرا به نرم‌افزار منحصر پزشکی نیاز دارید؟
امروزه اکثر کسب و عمل ها به سمت دنیای مجازی و دیجیتالی شدن پیش می‌روند .   طراحی اپلیکیشن  از آن جایی که موبایل های گوشی جزئی از معاش اشخاص شده‌است به این ترتیب اشخاص صاحب و مالک کسب و عمل مبادرت به پباده سازی برنامه املاک ، پباده سازی اپ حمل و نقل ، پباده سازی نرم افزار حسابداری و .. می نمایند.  هایی مثل پباده سازی اپ . درپی آن‌ها نیز کلینیک ها ، مرکز ها درمانی ،بیمار‌ستان ها و … در این‌شیوه گام نهاده اند. طراحی وب سایت های پزشکی و پباده سازی نرم افزار های پزشکی برای مثال کارهایی که برای پیش پیروزی عمل های خویش از آنها استعمال می نمایند.امروزه اکثر عموم بیش خیس وقت خویش را در فضای وب می‌گذرانند و برای اکثر وقت ها نیاز های خویش آن امداد می‌گیرند . وجود یک برنامه منحصربه‌فرد پزشکی می‌توانند یاری شایانی به آنان نماید.
عارضه ها اکثری وجود دارااست که شما‌را برای ساخت‌و‌ساز اپلیکشن های منحصر به فرد قانع می نماید . البته ما در این مکان به مورد ها پایین اشاره میکنیم:

یاور دائمی بیماران
وجود یک نرم افزار گوشی برای پزشکان ، مطب های پزشکی ،درمان گاه ها و داروخانه ها مراحل معالجه بیماران را تسریع می‌بخشد. با دقت به به کار گیری عموم از فضای مجازی ، برنامه های پزشکی را مطب آنلاین می نامند . پزشکان توسط ی آن می‌توانند با بیماران خویش رابطه برقرار نمایند ، داده ها و مقاله‌ها پزشکی اثر گذار را در دست بیماران و یا این که اشخاص متعدد قرار دهند. این داده ها دربرگیرنده داده ها تماس ، چگونگی پرداخت آنلاین ، رزرو آنلاین و … باشند. نکته قابل توجه دیگر بعداز ورود یوزرها، نگه داشتن آنان در‌این نرم‌افزار هاست.از بزرگترین اصولی که در این مورد وجود دارااست ، گرافیک کار کشته ، ظواهر مطلوب و تجهیزات بی نقص میباشد . همینطور سرعت برنامه و نیز عملکرد آن هم در دنیای اینترنت بسیار گزینه اعتنا میباشد.



راهنمای گزینش پزشک معالج بیماران
فعلا ، فضای مجازی فی مابین عموم بسیار پرطرفدار گردیده و اشخاص برای مجموع فعالیت های معاش  به عنوان مثال معالجه بیماری در فضای مجازی پیرو شایسته ترین ها می باشند. در فیض وجود پزشکان کارشناس در فضای مجازی امری واجب میباشد. پزشکان میتوانند سوالهای یوزرها را جواب دهند و نیز تخصص خویش را معرفی نمایند تا یوزرها بتوانند به راحتی پزشک معالج متبوع خویش را پیدا نمایند .

درمان‌گاه ها، درمان‌گاه ها و نیز کلینیک ها هم میتوانند از این تجهیزات فایده ببرند . آن‌ها میتوانند پزشکان خویش را معرفی نمایند ، سرویس ها پزشکی خویش را به اکران بگذارند و از تجهیزات ماهر این نرم‌افزار ها استعمال نمایند. با بیماران در رابطه باشند ، داده ها تماس بیمار ستان یا این که پزشک معالج را در چنگ یوزرها قرار میدهند.

ارائه سرویس ها به بیماران بیشتر با هزینه کمتر
حتی در حالتی که در شایسته ترین موقعیت ممکن مطب یا این که کلینیک درمانی شما در راءس شهر باشد ، گشوده هم عده ای در منطق دیگر شهر و یا این که شهرستان ها می باشند که نمی توانند ازخدمات شما دیدن نمایند و بضاعت و توان تصمیم گیری داشته باشند و یا نمی توانند هر موقع که بخواهند از نقاط گوناگون میهن به مطب شما بیایند.
بدین ترتیب در به عبارتی شهر خویش و در حوزه‌ ای مجاورت محله به برطرف کردن نیاز های درمانی خویش میپردازند. اکنون در صورتیکه شما یک نرم افزار پزشکی معمولی داشته باشید ، میتوانید این مسافت را از فی مابین ببرید و به هر مکان ای که دلتان بخواهد سرویس ها خویش را ارائه فرمائید.



چشم شدن تخصص پزشکان
شما میتوانید با پباده سازی برنامه پزشکی ، قابلیت و امکان چشم شدن و کاوش بوسیله یوزرها را به خودتان می دهید. البته بایستی اعتنا داشته باشید که داشتن خلاقیت دراین باره قادر است شما‌را مخصوص نشان دهد. این قابلیت و امکان در دانش تجارت ، مزیت رقابتی خوانده میشود. همان گونه که تجربه اثبات کرده ایده خوب از باکیفیت بهتر میباشد. اما این کلام معارضان متعددی را داشته میباشد. چون آنها معتقدند برای این یوزرها محصولی را قبول نمایند ، بایستی کیفیت خیر داشته باشد. پس یک یک برنامه می بایست ایده خوب و کیفیت عادی داشته باشد.

خریداری نمودن بازار هدایت بیماران
در فضای مجازی ، شما میتوانید با کاوش و سرچ درین فضاها هر اطلاعاتی را که بخواهید در امر هر موضوعی پیدا فرمایید. به عبارت دیگر فیض ی جستجوی مخاطب نمایش داده میشود. از خصوصیت های مثبتی که پباده سازی برنامه های پزشکی دارا هستند، این میباشد که شما میتوانید به طور احتساب گردیده و در مقطع های وقتی خاص به یوزرها پیام ارسال نمائید. این موردها میتواند دربرگیرنده تخفیف ها ، ارائه سرویس ها نو ، نوشته‌ی‌علمی های منتشر گردیده و.. باشند که با یک کلیک تمامی ی این داده ها در اختیارشان قرار می‌گیرد.



شم مالکیت و وفاداری در بیماران
مثلا کارهایی که در قبلی برای به وجود داخل شدن شم مالکیت و و وفاداری انجام می دادند، ارائه خدماتی زیرا تولیدات ، کارت های امتیاز، بن تخفیف و یا این که حتی پیگیری مشتریان بعداز خرید بود. البته امروزه با در حیث به دست آوردن خدماتی که در دنیای فناوری و داده ها شکل می‌گیرد ، این مسئولیت را به عهده ی نرم افزار های تلفن همراه گذارده اند. برای این که‌این قضیه را بهتر ادراک فرمائید ، فرض را بر این بگیرید که شما قابلیت و امکان این را داشتید که برای هر مشتری که از سرویس ها بهداشتی و پزشکی شما استعمال می نماید ، یک وسیله کوچک الکترونیکی به وی بدهید. علاوه بر این این قابلیت را داشتید که اشخاص را به آوردن وسیله خویش مکلف فرمایید. این خیلی خوب میباشد که شما بتوانید اشخاص را در هر لحظه هدایت فرمایید.

با چه سرویسی اپ بنویسیم

 
از سرویس ها کمپانی‌‌های نرم افزار نویسی استعمال فرمایید!  طراحی اپلیکیشن پس در صورتی‌که حالت یادگیری کد نویسی را ندارید، می­توانید از طریق سوم یعنی کمپانی‌های نرم‌افزار نویسی به کارگیری نمایید. از آنجایی که تیم‌های تولید کننده نرم افزار به طور فن‌ای پروژه شمارا پیگیری می­نمایند شما می بایست مبلغ متعددی را تحت عنوان حقوق و دستمزد به آن‌ها بدهید. همینطور ازدیاد پروژه‌ها ممکن میباشد سبب ساز گردد اپ شما به موقع ساخته نشود. ولی این نحوه بسیار مطمئن میباشد چون که اشخاص کارشناس عمل شما‌را انجام می­دهند و شما با به کار گیری از علم آن ها می­توانید با سرعت بیشتری عمل ایجاد اپ خویش را پیش ببرید.
 
مزایا : از آن جایی که اشخاص کارشناس این فعالیت را برای شما انجام می­دهند درصد نادرست به شدت کاهش میابد.مدیر پروژه شما با تمرکز و به صحت انجام می­گردد. 
معایب : این شیوه از طرق دیگر مالامال هزینه‌خیس میباشد، چون یک سری نفر روی پروژه شما فعالیت می­نمایند. در‌این طریق شما می بایست بازه متعددی را صرف رفت و آمد برای پیگیری و بستن قرارداد فرمائید و در اثر این رفت و آمد شما متحمل هزینه هم می­گردید. 
کمپانی‌‌های نرم‌افزار نویسی
 
عمل را به فریلنسر‌ها بسپارید!در صورتی‌که می­­­خواهید بخشی از عمل خویش را به فرد متخصصی بسپارید، فریلنسرها که به طور شخصی و آزاد فعالیت می­نمایند و از روش تارنما‌های گوناگون می­توانید با آنان رابطه بگیرید مراد‌هایتان را بیان نمائید و با توافق طرفین استارت به همیاری فرمایید.
 
مزایا : به سهولت می­توانید سفارشتان را مطابق میل‌تان پیش ببرید.به انگیزه شخصی بودن این عمل با مزد پاره ای با شخص متخصصی همیاری می­فرمائید. 
معایب :ممکن میباشد شخص فعالیت را به موقع تحویل ندهد.به انگیزه مجازی بودن شناخت با فریلنسر اعتماد در گفتگو اولیه طاقت فرسا خواهد بود.
فریلنسر‌ها
 
از برنامه فراهم به کار گیری فرمائید!در‌حالتی که هیچکدام از طریق‌های فوق برای شما مطلوب وجود ندارد و نرم‌افزار را به طور فوری نیاز دارید و هزینه‌ی تولید برنامه برای شما مطرح وجود ندارد، فعالیت را معمولی کرده و از نرم افزار مهیا به کار گیری نمایید.
 
مزایا :مطمئن بودن اپ و فاقد باگ در آیندهبه کار گیری سریع از تجهیزات نرم افزار 
معایب :در برخی مورد ها ممکن میباشد برنامه خصوصیت های گزینه نظرتان را نداشته باشد .نسبتا مالامال هزینه میباشد .درین نوشته‌ی علمی در مورد لزوم داشتن نرم افزار برای کسب‌و‌کارتان و شیوه‌هایی که می توانید نرم‌افزار مرتبط با کسب‌وکار خویش را بسازید، سخن کردیم و به دنبال اشکال طرز‌‌ها را توضیح  داده و مزیت‌ها و معایب آن را تحلیل کردیم. در انتها، امید‌واریم که‌این نوشته‌علمی به شما در سمت و سوی گزینش طریق ساخت و ساز برنامه‌تان یاری کرده‌با‌شد.

اهمیت و نقش رنگ ها در طراحی اپلیکیشن


اهمیت و نقش رنگ ها در پباده سازی اپ
در پباده سازی نرم افزار‌ها تنها نباید به طریق کارایی و امکان‌های آن دقت کنیم طراحی اپلیکیشن بلکه بایستی اهمیت ویژه‌ای نیز برای گزینش رنگ قائل شویم؛ به دلیل آن که این رنگ‌ها میباشند که میتوانند از حیث روحی و رمانتیک بر مخاطبان و تصمیم‌های آنان تاثیر بگذارند و منجر ساخت‌و‌ساز واکنشی عاطفی و خیالی از سوی آن ها شوند.

رنگ‌ها به یوزرها امداد می‌نمایند تا به راحتی متوجه محتوای برنامه شوند و با موادتشکیل دهنده متعدد آن رابطه برقرار نمایند. تعیین رنگ‌های مطلوب، کیفیت تعامل مخاطب با نرم افزار را ارتقا میدهد، تجربه کاربری خیر برای مخاطبان رقم می زند و قادر است آنها‌را به یک کدام از مشتری‌های بامسئولیت کسب‌وکار شما تبدیل ‌نماید.

روانشناسی رنگ در اپ
گزینش رنگ در ساخت‌و‌ساز اپ فقط یک مسئله زیبایی‌شناسی وجود ندارد. در لحاظ داشته باشید که هر مورد از رنگ‌ها می توانند منتقل کننده پیام و رمانتیک خاص باشند و تاثیر ویژه‌ای بر احساسات و روش تامل یوزرها داشته باشند. پس چنانچه از تئوری و روانشناسی رنگ در اپ‌ها درایت داشته باشید می توانید با استفاده رنگ‌های مطلوب در وضعیت‌های متفاوت،بر تصمیم‌گیری استفاده کننده‌ تاثیر بگذارید. البته هریک از رنگ‌ها چه مفهومی را منتقل می‌نمایند و چه کاربردی دارا هستند؟

قرمز رنگ: معمولا مواردی که بخواهید یوزرها را دعوت به انجام کاری نمائید (Call to Action)،  ضرورت انجام کاری را نشان دهید یا این که شوق واشتیاق آن ها را برای انجام کاری زیاد نمائید می توانید از رنگ قرمز‌رنگ استعمال نمائید. علاوه بر این، برای نشان دادن عشق و علاقه و اقتدار نیز می‌قدرت از این رنگ بهره برد.

رنگ زرد: این رنگ منتقل کننده شم شور و خوشحالی میباشد، معیار خوشبینی را در یوزرها ارتقا می دهد و اعتنا آن‌ها‌را به خویش جلب می‌نماید.

آبی‌رنگ: رنگ آبی رنگ سبب ساز ساخت و ساز شم امنیت، اطمینان، متانت و ارتقا سود‌وری می شود.معمولا کسب‌وکارهایی که از رنگ آبی‌رنگ برای پباده سازی اپ خویش به کار گیری می‌نمایند، مشتری‌های وفادارتری دارا هستند.

سبز: این رنگ مرتبط با طبیعت و تازگی می شود و احساس تن درستی را به مخاطبان منتقل می‌نماید. در بازاریابی از رنگ سبز برای آهسته کردن مشتری‌ها و یوزرها به کارگیری می شود.

بنفش:رنگ بنفش نشان دهنده برد و علم میباشد. همینطور کسب‌وکارهایی که اکثر مخاطبانشان خانم‌ها می‌باشند، از این رنگ در پباده سازی لوگو و برنامه خویش به کار گیری می‌نمایند.

نارنجی رنگ: نارنجی رنگ نشان دهنده هیجان و پر نمک و شوق واشتیاق میباشد و مانند رنگ قرمز رنگ می‌اقتدار از آن برای دعوت به انجام کاری (Call to Action) بهره مند شد.

طرز گزینش رنگ در پباده سازی اپ
هنگامی فرآیند گزینش رنگ در پباده سازی نرم افزار را ابتدا میکنید با گروه‌ای از رنگ‌ها مواجه میشوید و بایستی از بین آن ها یک یا این که یک سری رنگ را که با هم هماهنگی دارا‌هستند، تعیین فرمائید.

بعداز سال ها جست‌وجو و امتحان و نادرست، طراحان توانسته‌اند با به کارگیری از چرخه رنگ، ادغام رنگ‌هایی که اثرگذاری متعددی دارا هستند را معلوم نمایند.

پباده سازی تک رنگ: این طرح صرفا از یک رنگ و سایه‌های متفاوت آن ساخته شده‌میباشد.


رنگ‌های شبیه: در‌این طرح، از رنگ‌هایی که در چرخه رنگ کنار یکدیگر قرار می گیرند، به کار گیری میشود.


 

رنگ‌های تکمیل کننده: این طرح از رنگ‌هایی تشکیل می شود که در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار میگیرند و غرض آن ساخت‌و‌ساز ناهمخوانی میباشد تا رنگ نرم افزار یکنواخت و خسته‌کننده نشود.


 

رنگ‌های تکمیل کننده معادل‌الساقین: در‌این طرح، رنگ‌ها به صورت مثلث هم اندازه‌الساقین با هم مخلوط می شوند. از جمله، در صورتی‌که شما رنگ آبی‌رنگ را تعیین می کنید، بایستی زردرنگ و نارنجی رنگ را نیز گزینش فرمایید که در جوار رنگ مخالف آبی‌رنگ قرار دارا‌هستند.


 

رنگ‌های سه‌گانه: درین طرح سه رنگ تعیین میشوند که در چرخه رنگ با فواصل متساوی از هم قرار دارا هستند (سه کناره مثلث معادل‌الاضلاع). برای اینکه هارمونی قابل قبولی در بین این سه رنگ برقرار فرمایید، یکی‌از را رنگ مهم و دو رنگ دیگر را رنگ شالوده در لحاظ بگیرید.


 

رنگ‌های تکمیل کننده دوبل: این طرح از چهار رنگ تشکیل می‌گردد و دارنده دو جفت رنگ کامل کننده میباشد. درصورتی که این چهار رنگ را در چرخه رنگ نشان دهیم، در چهار کناره یک مستطیل قرار میگیرند.


چنانچه هنوز نتوانسته‌اید مخلوط رنگ مطلوب اپ‌تان را تعیین فرمایید، با پشتیبانی باشگاه برنامه در واتس برنامه مشورت کردن فرمایید!

نکات اساسی  گزینش رنگ در پباده سازی نرم‌افزار
1– ضابطه 60%–30%–10% را حافظه بگیرید.
رنگ‌های اپلیکلیشن شما بایستی طبق تناسب 60%–30%–10% با هم ادغام شوند. حدود 60 درصد بایستی به رنگ چیره تخصیص یابد، 30 درصد به رنگ ثانویه و 10 درصد نیز به سومی رنگ تا بتوان پباده سازی هماهنگی انجام اعطا کرد که برای یوزرها هم جالب باشد و دیده آنان را هم اذیت نکند.

2– برای گزینش رنگ نرم افزار‌ از طبیعت الهام بگیرید.
زیباترین و هنرمندانه‌ترین مخلوط رنگ‌ها در طبیعت یافت میگردند. میتوانید از رنگ‌های مو جود در طبیعیت الهام بگیرید و از آنان در تعیین رنگ نرم افزار استعمال نمائید.

3– استعمال از ناهم خوانی رنگی را فراموش نکنید.
رنگ‌های ضد و نقیض به شدت می‎‌توانند لحاظ یوزرها را به خویش جلب نمایند. از جمله در شرایطی‌که می‌خواهیداز دو دکمه استعمال فرمایید و برای‌تان اصلی میباشد که استفاده کننده قطعا روی آن‌هاکلیک نماید، میتوانید از دو رنگ آبی‌رنگ و قرمز رنگ برای منقطع کردن آنها از دیگر موادسازنده اپ‌ به کار گیری نمائید.

4– در گزینش رنگ برای پباده سازی برنامه، تفاوت‌های فرهنگی را در لحاظ بگیرید.
عموم در هر فرهنگی باورها و ذوق وسلیقه‌های خاص خودشان را دارا هستند. مخاطبان‌ کسب‌وکار خویش را خوب بشناسید و مبتنی بر خصوصیت‌ها و ذوق وسلیقه‌های آنان، رنگ‌های مطلوب نرم افزار را تعیین فرمائید.

عده‌بندی
پباده سازی نرم افزار و گزینش رنگ مطلوب در پباده سازی آن اهمیت بخش اعظمی در اثرگذاری و تلاش نرم افزار داراست. تحت عنوان یک طراح یا این که مالک کسب‌و‌عمل موردنیاز میباشد با جاری‌شناسی رنگ‌ها در تولید برنامه آشنا باشید. مطالب بالا به شما یاری می‌نماید رنگ یا این که رنگ‌های قابل قبولی متناسب با مورد کسب‌و‌عمل خویش و همینطور مخاطبان غرض‌تان گزینش فرمایید و به صحت از آنان در پباده سازی برنامه استعمال نمایید. همینطور میتوانید از سرویس ها پباده سازی و تعیین رنگ باشگاه نرم‌افزار استعمال نمایید و همه فرایند ایجاد برنامه را به طراحان این باشگاه بسپارید تا به راحتی اپلیکیشنی بر پایه ی ذوق وسلیقه و نیاز مخاطبان‌تان برای شما مهیا نمایند.

چرا ساخت وب سایت فروشگاهی مهم است

معماری ساخت وب سایت فروشگاهی
بعضا از گسترش دهندگان وبسایت طراحان گرافیک بزرگی می‌باشند که با مهارت مجموع به کدنویسی میپردازند.   طراحی سایت  سایرافراد برنامه نویس ها بزرگی اند که میتوانند پباده سازی را انجام دهند.

در سئوکار ما یک مجموعه از کارشناسان متبحر در همگی موضوع های توسعه و گسترش وبسایت (پباده سازی گرافیک، کدنویسی، استراتژی طراحی وب و ....) را گرد هم آوردیم  که با مخلوط مهارت های  شخصی خویش  معماری بی نظیری در طراحی وب سایت فروشگاهی شما به وجود خواهند آورد که در بالاترین سطح به رویش کسب و فعالیت شما امداد می نمایند.

تجهیزات ضروری در ساخت وب سایت فروشگاهی
سئوکار یک لیست از مجموع خصوصیت های مورد نیاز برای فعال سازی و طراحی سایت فروشگاهی را به شما ارائه می‌دهد.

ساخت وب سایت فروشگاهی قوی با پنل مدیریتی بی آلایش برای سایت
ارائه یک تجربه خرید وسیع
ساخت و ساز پرداخت آنلاین ایمن
به کار گیری از تم های ماهر وبسایت
رئیس تصاویر و فیلم ها
واردات و عرضه تولیدات به بازار
نشر به هر سرور و آغاز به فروش
طراحی وب عکس العمل گرا
قرار دریافت کردن در بالاترین جای موتورهای کاوش \"گوگل\"
·ارتقا فروش تولیدات با  تخفیف
تبدیل مشتریان به اعضای متعهد وبسایت
محافظت از تحویل تولید ها خریداری گردیده
اتصال به سیستم حسابداری تارنما  و سیستم آمارگیری جامع و ظریف
پیگیری حاصل تبلیغات محصول ها
دریافت نمایندگی فروش تولیدات
مدیر توصیه تولیدات از جای‌جای و مکانی
ایده آل برای کسب وکارهای کوچک و وسیع به صورت یکسان
تهیه و تنظیم کسب و عمل شما در سطح دربین المللی
تهیه نمودن اقتدار بیشتر از روش شرکای نو
100٪ گارانتی رجوع پول در شکل نارضایتی از مال
فعال سازی سالن گفتگوی مشتریان
رابطه با مشتری و فعال‌سازی سیستم رئیس crm
در شکل نیاز طراحی وب چندزبانه
ساخت و ساز موقعیت  اکران اسلایدی تصاویر محصول ها
تمامی چیز با طراحی وب سایت فروشگاهی برای پرورش کسب وکار شما مهیاست
سئوکار می‌تواند یک استراتژی بی نقص بازاریابی آنلاین (بازاریابی دیجیتال) را که منحصربه‌فرد  در وصال به هدف ها عالی شما در کسب و عمل تان را متناسب با

مسئله کار تان به شما ارائه دهد.

با مهم‌ترین استراتژی های بازاریابی آنلاین (و اجتناب از اشتباهات) همانند آدرس اینترنتی مارکتینگ، seo، بازاریابی رسانه های اجتماعی و ... به بهترشدن کسب و فعالیت شما می‌پردازیم.

شما میتوانید با تماس با ما از تجربیات غالب مان در موضوع طراحی وب فروشگاهی و بسط وبسایت مغازه‌های اینترنتی از مشورت بدون‌پول ما برخوردار گردید.