مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

اپلیکیشن های بازی و سرگرمی :

سوای نیاز به توضیح زیاد بدیهی میباشد که مقوله بازی و سرگرمی یک مقوله طراحی اپلیکیشن بسیار اصلی و بسیار گسترده و وسیع میباشد و به همین ادله در بین بسط دهندگان و طراحان یک مقوله بسیار رقابتی و دوست داستنی به حساب آورده می شود رایا پارس به این دلیل که یوزرها در هفته و حتی‌د‌ر روز بارها و بارها از آنان به کارگیری می نمایند و با آن‌ها رمز و شغل دارا هستند. application  چیره ترین نرم افزار های بازی و سرگرمی، اکثر زمان ها دارنده فرآیند وقت گیر و زیاد می باشند . کوشش فرمایید که نرم افزار سرگرمی تان اعتیاد آور باشد و مخاطب را مجاب نماید تا مجدد به سراغ نرم افزار بیاید. بعضا از برگزیدگان نرم افزار های بازی و سرگرمی عبارتند از: انگری پیروزی ( پرنده ها خشمگین )، کلش آف کلنز، ساب او سورف ( موج سواران مترو ).

5- نرم افزار های بهبود منفعت وری:
در حالتی که چه ممکن میباشد این نوع نرم افزار ها خسته کننده و بیهوده به حیث برسند البته در واقعیت بسیار اساسی و ضروری میباشند . این نوع نرم افزار ها به استفاده کننده امداد می نمایند تا شغل های خویش را به طور هرچه مفید خیس، عالی، سریع خیس و ریلکس خیس به جاری ساختن برساند. پس چطور ممکن میباشد که بیهوده باشند؟ مثال هایی از نرم افزار های سود وری اپل و گوگل عبارتند از:

Docs (اوراق)

Sheets (صفحه ها)

Wallet/Pay (کیف پول / پرداخت)

6- نرم افزار های خبری و آگهی:
نرم افزار های خبری و آگهی، نرم افزار هایی بسیار مصرح می‌باشند . آنان خبرها و داده ها مایحتاج استفاده کننده را در اختیارش قرار میدهند و براین اساس استفاده کننده را به خویش جذب کرده و به سمت آن چیزی که میخواهند هدایت می نمایند. بعضا از برگزیدگان نرم افزار های خبرها و آگهی عبارتند از:

• Buzzfeed

• Smartnews

• Google News & Weather

نرم افزار های بالا بلندمرتبه ترین و مشهور ترین نرم افزار های خبری و آگهی می‌باشند. بیایید در نرم افزار های خبریتان راهی اختصاصی بفرد را جهت رابطه با یوزرها پیدا فرمائید به این دلیل‌که خبرها تمامی یکسان میباشد و چیزی که سبب ساز میگردد تا یوزرها به نرم افزار شما جذب شوند همین خط مش ارتباطی و کیفیت رساندن خبر ها به گوش آن‌ها و همینطور نوع این خبرها میباشد. می بایست متوجه گردید که کاربرانتان در‌پی چه چیزی می باشند و دقیقا چه میخواهند تا به این ترتیب بتوانید متناسب با آن کار نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.