مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

ضرورت و مزایای داشتن و استفاده از اپلیکیشن در کسب و کارهای کوچک


ضرورت استعمال از نرم افزار تا چقدر قادر است روی تجارت ما تاثیر بگذارد؟

طراحی اپلیکیشن در دنیای توسعه یافته امروز، رسانه های دیجیتال نقش بسیار متعددی در معاش ما دارا‌هستند. با این وجود، اکثری از کسانی که دارنده کسب و شغل های کوچک میباشند هنوز معتقدند که داشتن یک سایت یا این که برگه رخ بوک برای جذب و رابطه با مشتریان خویش کافی میباشد اما این صحیح وجود ندارد.


به کار گیری از نرم افزار های فروشگاهی و تجاری گوشی سوای دقت به اندازه ای که کسب و امور دارا هستند به ابزاری ضروری برای بازاریابی و ارتقاء فروش تبدیل گردیده اند البته بخش اعظمی از صاحبان کسب و امور ممکن میباشد تاءمل نمایند بسط و داشتن نرم افزار خیلی گران آحاد می‌گردد یا این که یک سپرده گذاری غیر ضروری به حساب آورده می شود! البته ابدا اینطوری وجود ندارد و داشتن نرم افزار گوشی برای کسب و امور می‌تواند به رابطه بیشتر با مشتریان امداد متعددی نماید که سود آن ارتقا فروش و مشهور شدن در دنیای دیجیتالی میباشد! پس اهمیتِ داشتن نرم افزار در دنیای مدرن آنقدر زیاد میباشد که می قدرت تقریب زد سرمایه ای که خرج تشکیل داد نرم افزار و فعال سازی آن گردیده تعدادی برابر بازگشت داده می‌شود.


در اینجا ۱۰ عامل وجود دارااست که شما‌را از مزایای استعمال از نرم افزار گوشی برای شغلی که دارید باخبر می نماید تا بفکر سپرده گذاری درین بخش از بازاریابی کسب و کارتان باشید!  

۱- داشتن نرم افزار افزایش محصول ها یا این که سرویس ها شمارا آسانتر می نماید


شرکتهایی که از نرم افزار برای داد و ستد محصول ها یا این که سرویس ها خویش به کار گیری می نمایند، سود بهتری از کسب و کارشان نسبت به شرکتهایی که از نرم افزار به کار گیری نمی‌کنند میگیرند. استعمال از نرم افزار سبب ساز می گردد تا بیزنس شما از دیگر رقبا متمایزتر گردد و به روزرسانی های مکرر آن با دقت به علایق مشتری به تولیدات شما، در به دست آوردن فیض عالی یاری می نماید. همینطور با به کارگیری از نرم افزار میتوانید در هزینه ها نسبت به بقیه تکنیک های تبلیغاتی مانند تبلیغات در خبرنامه ها و بیلبوردها صرفه جویی نمائید.


۲- به کارگیری از نرم افزار به شما یاری می نماید تا با مشتریان خویش بیشتر در تماس باشید


با استعمال از نرم افزار های تلفن همراه، صاحبان مشاغل این زمان را در مشت دارا هستند تا در طی حقیقی وواقعی با مشتریان خویش رابطه برقرار نمایند. هم اکنون این تماس می‌تواند چت کردن، زنگ زدن، تبلیغ یا این که حتی حیث سنجی باشد که تمامی اینها منجر یک رابطه دو طرفه میگردند و سبب ساز جذب مشتریان و وفاداری آنان میشود. به خاطر داشته باشید، مشاغل بهتر هیچوقت رابطه ها خریدار و فروشندگی را فورا بعداز خرید جدا نمیکنند.


۳- به کارگیری از نرم افزار در کسب و کارتان زمان دریافت کردن برخورد از مشتریان را به شما می‌دهد


مشتریان شما ممکن میباشد حرفی برای بیان کردن داشته باشند برای اینکه یک بیزنس بهتر داشته باشید، مشتری می بایست فرصتی داشته باشد تا بتواند نیازهای خودش از جنس یا این که خدمتی که ارائه می دهید را ذکر نماید  و از طرفی این اعلام کردن نیازها که در پوسته سفارش و حتی گلایه در رابطه تولید ها یا این که سرویس ها شما میباشد سبب میگردد تا شما داده ها بیشتری بدست بیاورید و درپی خوب کردن آن نیازها در راستای علایق مشتریان همت فرمایید و از طرفی فیض بهتری در ارائه آن‌ها و از طرفی ارتقاء فروش اخذ فرمائید.


۴- استعمال از نرم افزار رجوع سپرده گذاری را ارتقا می‌دهد


چنانچه نگران هزینه تشکیل داد نرم افزار تجاری می‌باشید، این مسئله را با یک توسعه و گسترش دهنده اپلیکیشن یا این که اپلیکیشن نویس دربین بگذارید و آحاد مخارج جانور را از پیشین تحلیل و برآورد نمایید. آنوقت خواهید رویت کرد که مزایای استعمال از نرم افزار تلفن همراه در تجارت از هزینه نخستین ای که برای ایجاد کرد آن سپرده گذاری می‌کنید بیشتر میشود!


۵- با داشتن نرم افزار مشتریان خویش را توسعه و گسترش می دهید


زمانی که نرم افزار شما در مارکت پلیس ها (مانند گوگل پلی و کافه بازار و …) در دسترس مردم قرار بگیرد و آن را به طور آنلاین تبلیغ کرده باشید، شانس اینکه اشخاص بیشتری درباره ی متاع شما اطلاعاتی اخذ نمایند بیشتر میباشد؛ پس این ارتقاء بازدید به احتمال زیاد فروش شما‌را نیز ارتقا میدهد. اپ های موبایل همینطور می‌توانند با رسانه های اجتماعی مخلوط شوند و از این شیوه نرم افزار شما میتواند به عمل شما یاری دهد تا مخاطبان بیشتری را به طور آنلاین پیدا نماید.


۶- داشتن نرم افزار میتواند به شما در فروش سریعتر یاری دهد


در صورتی کالا خاصی را دارید که می‌خواهید پیش از یک دوران معین بفروشید، میتوانید کدهای تخفیف تبلیغاتی با “فرصت محصور” را از روش نرم افزار به مشتریان خویش ارسال نمائید. اینگونه تبلیغاتی سبب ساز ترغیب به خرید میگردند و همینطور تبلیغاتی را برای برندینگ شما آماده می نمایند.


ایده های خارق العاده برای طراحی اپلیکیشن در دوران کرونا


دنیای امروز دنیای کسب و شغل های آنلاین میباشد. در موقعیت کاری مدرن وبا محدودیت های طراحی اپلیکیشن بهداشتی که به جهت بیماری فراگیر COVID-19 تشدید گردیده‌است، با آنلاین کردن کسب و کارتان میتوانید کسب درآمد بیشتری داشته باشید. یکی خط مش های آنلاین شدن کسب و کارتان، پباده سازی نرم افزار منحصر به فرد کسب وکار شماست. این ایده، علاوه براینکه مشکلات صفحه ها مجازی را ندارد، تعامل با یوزرها را به آسانی ممکن می نماید.



اهمیت نرم افزار درعصرحاضر
در واقع امروزه بیشتر کاربری های وبسایت ها، تلفن همراه های هوشمند گوشی و هر وسیله دیجیتالی که در درون خانه، اتومبیل و دفتر استعمال میکنیم، بر طبق وجود نرم افزار مربوطه میباشد. این آیتم تا این حد پیشرفت نموده است که خریداری هر وسیله ای در حوزه ی موردها تیتر گردیده، فارغ از پباده سازی نرم افزار حرفه‌ای نمی تواند تصور خواهد شد. داشتن نرم افزار پولساز به خصوص برای کسب و شغل های جدید احداث که فضای فیزیکی ندارند، مقرون به صرفه میباشد. همینطور با به کار گیری از امکاناتی که نرم افزار ها در مشت شما قرار می‌دهند، می‌توانید هر روز مقابل دیده مخاطبان و مشتریانتان باشید و دسترسی مخاطبان به فرآورده یا این که سرویس ها را ارتقاء دهید،  آن‌ها‌را با یک نوتیفیکیشن از خبر ها و داده ها آگاه فرمایید، رابطه موثری با مخاطبان داشته باشید و از عمل و عکس العمل های مخاطبان گزارش بگیرید.

۳ نکته ی اعجاز آسا برای یافتن ایده های دیدنی پباده سازی نرم افزار
از نرم افزار های جامعه ها دیگر فایده بگیرید.

آینده نگر باشید و کارایی نمائید مدام چندین گام جلوتر را ببنید.

نرم افزار های کهن را بسط دهید.

خاص ترین نظرها برای پباده سازی نرم افزار در برهه زمانی ویروس کرونا
در‌حالتی که جدیدا میخواهید کسب و کاری را در فضای اینترنت فعال‌سازی نمائید، در‌این بخش ایده هایی کاربردی برای پباده سازی اپیلیکیشن هایی که میتوانید با به کار گیری از آنان بیزینس جدیدی را فعال سازی نمایید وبخصوص درین زمان بیماری فراگیر COVID-19 درآمد نیکی از آن ها کسب نمائید را به شما یادگرفتن میدهیم پس با ما یاور باشید.

پباده سازی نرم افزار ورزش در منزل
جاری ساختن تمرین های ورزشی در منزل فارغ از مربی و سفارش های حرفه‌ای شغل زیاد سادگی نیست. به همین استدلال برنامه ای نرم افزار ورزش در منزل که غرض آن تولید علت برای مراقبت تناسب تن وزندگی تندرست خیس باشد قادر است مشتریان متعددی داشته باشد.

کمک طراحی اپ به کسب و کار

حالا با به کار گیری از طریق های نوین بازاریابی میتوانید طراحی اپلیکیشن یوزرها را تشویق نمایید تا لینک و پیوند دانلود نرم افزار شمارا به دوستان و خانواده خویش ارسال نمایند. با همین طریق می‌توانید به طور هرمی یوزرها خویش را ارتقاء دهید و هیچ هزینه ای بابت تبلیغ نپردازید.

 

نرم‌افزار سبب خرید دوباره مخاطب از شما می‌شود
هر شخص در روز حدود 4 ساعت از موبایل خویش به کارگیری می نماید. این یک معدل میباشد و ممکن میباشد یک مخاطب بیش تر از این نیز از موبایل خویش استعمال نماید. ولی به هر ترتیب این علامت میدهد که هر مخاطب روزمره بارها و بارها تلفن همراه خویش را گشوده می نماید.



درحال حاضر در‌حالتی که برنامه شما بر روی موبایل استفاده کننده نصب باشد، در حین روز یک سری رتبه نرم‌افزار شما‌را مشاهده می نماید. حتی درصورتی که یک درجه هم آن را گشوده نکند، هر فرصت به خدماتی نیاز داشته باشد که شما ارائه می‌کنید، او‌لین تعیین وی شما میباشید.

برهان آن نیز معین میباشد، چون شما جلو دیده وی می باشید و با داشتن نرم افزار شما ترغیب می‌گردد سریع خیس مبادرت به درخواست خدمت یا این که خرید متاع نماید.

 

پباده سازی نرم افزار، ROI تجارت شمارا ارتقا می‌دهد
ROI یک کدام از قسمت های اساسی برای تجارت و یکی‌از پارامترهای اساسی برای قسمت مارکتینگ هر تجارت میباشد. هر چه ROI یا این که برگشت سرمایه بیشتر باشه، رویش بیزنس شما هم بیشتر میباشد. ارزیابی علامت می‌دهد که با اعتنا به هزینه نرم افزار، راندمان و درآمد نتیجه ها از آن بسیار فراتر میباشد و ریسک تجارت شما به شدت کاهش مییابد.

 

با آگهی و نوتیفیکیشن فروش خویش را ارتقاء دهید
یک کدام از قابلیت و امکان های نرم افزار آگهی میباشد. این اطلاح رسانی هم می‌تواند باطن نرم افزار صورت بپذیرد و هم از روش پوش نوتیفیکیشن! البته پوش نوتیفیکیشن از محبوبیت بیشتری شامل است، چون مخاطب سوای مفتوح کردن نرم افزار میتواند پیام و آگهی شمارا ببیند.

برنامه نویسی اندروید با زبان سی شارپ از طریق تکنولوژی زامارین


یک کدام از دیگر از گویش های نرم افزار نویس اندروید، سی شارپ میباشد. زبانی که در کشور ایران به شدت طراحی اپلیکیشن محبوبیت داراست و می اقتدار از آن تحت عنوان دوستداشتنی ترین لهجه اپلیکیشن نویسی در جمهوری اسلامی ایران خاطر کرد. این گویش قابلیت و امکان نرم‌افزار نویسی برای بیشتر پلتفرم ها رو داراست. از سی شارپ میتوانید برای نرم‌افزار نویسی ویندوز بهره مند شد یا این که می اقتدار با آن ساخت سایت ایفا اعطا کرد. یا این که ابدا می‌توانید با سی شارپ مبادرت ساخت نرم افزار های اندروید و IOS کرد.

سی شارپ، یک لهجه یک‌سری الگویی میباشد که علاوه بر شی گرا بودن جز گرا نیز میباشد. این لهجه نرم افزار نویسی که بوسیله مایکروسافت تاسیس شده است دارنده هدف ها همگانی است. خواسته از هدف ها همگانی داشتن این میباشد که محدوده کلان ای از اپ های گوناگون را می اقتدار با به کار گیری از سی شارپ ساخت‌و‌ساز نمود. با به کارگیری از سی شارپ می اقتدار اشکال مختلفی از اپلیکیشن ها به عنوان مثال نرم افزار های سرور، بازی هایی برای دسکتاپ و تلفن همراه، خدمت های اینترنت و … را ساخت نمود. در حالتی که شما میخواهید یک نرم افزار بازی ساخت‌و‌ساز فرمایید، شایسته ترین انتخابی که شما می‌توانید داشته باشید سی شارپ میباشد چون این گویش بوسیله Unity3D پشتیبانی می‌گردد.

در صورتی‌که می خواهید شروعی سهل وآسان و در عین هم اکنون قادر داشته باشید پیشنهاد می شود از مخلوط سی شارپ و Unity به کار گیری نمایید. یونیتی یک موتور بازی سازی (یعنی می تواند محاسبات فیزیکی و رندرهای گرافیکی 3D را اعمال دهد) و یک IDE همچون اندروید استودیو میباشد. یونیتی یک ابزار بدون‌پول میباشد و به یاری آن میتوان بازی ها را به روش باورنکردنی به راحتی ساخت، و صرفا با تعدادی خط کد میتوان یک بازی را در کمتر از یک ساعت ساخت. فارغ از اغراق یونیتی حقیقتا کارکشته میباشد، و ابزار گزینه استعمال اکثری از استودیوهای بازی سازی در گوگل پلی میباشد. و همینطور یونیتی مولتی پتفرمی میباشد.

یونیتی برای ساخت و ساز بازی مطلوب میباشد اما چنانچه می‌خواهید یک اپلیکیشن اندروید که مطابق با استانداردهای گوگل باشد را ساخت و ساز فرمائید به کار گیری از یونیتی غیر استاندارد میباشد و شما‌را محصور میکند ، البته در‌حالتی که قصد گسترش یک بازی را دارید یونیتی تماما مطلوب و متخصص است. البته در‌حالتی که برای یادگیری یونیتی مشتاق نیستید می‌توانید از Unreal و یا این که GameMaker استعمال فرمایید.

همینطور سی شارپ قادر است با Xamarin در ویژوال استودیو گزینه به کار گیری قرار گیرد. که میتوان از مزیت چندین سکویی (cross platform) نیز به کار گرفت (یک شالوده کد برای اندروید و iOS) . برای یک تازه کار این مسیر پاره ای طاقت فرسا میباشد ولی برای یک کمپانی کوچک که می‌خواهد یک نرم افزار برای اندروید و iOS ساخت و ساز نماید مطلوب میباشد.

سی شارپ یک ورژن معمولی خیس و شی گرا از C و ++C میباشد که به وسیله مایکروسافت پباده سازی گردیده‌است. این لهجه دارنده اقتدار ++C و سهل وآسان بودن ویژوال بیسیک میباشد و همینطور تحت عنوان یک ورژن بی آلایش از جاوا نیز ذکر شده میشود. همچون جاوا، سی شارپ نیز قابلیت و امکان بازیافت خاطر (آشغال‌روبی ) را دارااست و این یعنی نیازی به نگرانی در مواقعی مانند کمبود یاد و رهاکردن حافظه موقت نیست. در عین اکنون سی شارپ جدیدتر از جاوا میباشد. تعیین شایسته ترین گویش برای نرم افزار نویسی اندروید معمولا بستگی به ذوق وسلیقه شخص داراست.

دقت: در‌صورتی‌که می‌خواهید داده ها بیشتر نسبت به اپلیکیشن نویسی سی شارپ پیدا نمائید توصیه می‌کنم نوشته‌علمی گویش اپ نویسی سی شارپ چه میباشد؟ رو مطالعه فرمائید.

دلایل داشتن اپ فروشگاهی


قابلیت و امکان پرداخت آنلاین در نرم افزار فروشگاهی

یک امکانی میتواند نرم افزار شما داشته باشد اما کانال اجتماعی و مغازه حضوری شما ندارد طراحی اپلیکیشن پرداخت آنلاین میباشد بدین نحو که مشتری تولیدات و بها ها را می بیند، به سبد خرید خویش اضافه می نماید و همانجا وجه توصیه را بصورت آنلاین پرداخت می نماید و این یعنی حتی چنانچه شما در خواب باشید و دکان فیزیکی شما هم تعطیل باشد مشتری میتواند سوای هیچ پرسش و ارسال فیش پرداختی براحتی سفارشات خویش را تصویب و پرداخت کند و حال چه چیز از این عالی…


 


رقبا

آنچه که در صنفها متعدد مشخص و معلوم میباشد اکثر زمان ها در درحال حاضر ساخت و ساز نرم افزار منحصربه‌فرد می‌باشند و شاید دیگر نتوان صنف فروشگاهی را پیدا کرد که دیگر هنوز هیچکدام از فروشندگان آن صنف برای داشتن نرم افزار فروشگاهی خویش اقدامی نکرده باشند و همان گونه که پیش از این گفته شد یک دلیلش این میباشد که مشتری امروز چیزی بیشتر میخواهد و خوب میباشد همین حال شما هم به‌این مسابقه بپیوندید و یک قیمت نو به تجارت خویش اضافه کنید.


 


وفاداری مشتری را ارتقا دهید

امروزه نرم افزار های موبایل توانسته به فروشندگان این زمان بی نظیر را بدهد تا بصورت منحصر با مشتریان خویش در تعامل باشند و مثلا زمانی مشتری وارد دکان فیزیکی شما میگردد و میخواهد نرم افزار شمارا نصب نماید یعنی وی تعیین کرده بیشتر با شما در تعامل باشد و همانگونه که می‌دانید هرچه تعامل بیشتری با مخاطبان خویش داشته باشید در سود فروش بیشتری خواهید داشت.


همینطور این تعامل و ساخت‌و‌ساز اکانت منحصر در نرم افزار برای مشتریان قادر است آنها‌را به تجارت شما دارای مسئولیت سازد  تا از این طرز بتوانند:


– محصول ها را کاوش نمایند داده ها را ببینند


– بدانند چه کالاهایی در انبار مو جود میباشد


– با شما در امر باشند


 


و در مقابل شما بتوانید:


– متناسب با مدل معاش و نیاز مشتریان خصوصیت های کالای خویش را ارائه فرمائید


– در فضای نرم افزار خویش تخفیف های خاص بدهید


– در هنگام ورود مشتریان به دکان در نرم افزار درود و احوالپرسی کنید


– آن‌ها‌را در جریان پایانی خبر ها و اتفاقات مغازه خویش قرار بدهید و…


و همگی این مورد ها جملگی قادر است تجربه یک خرید عالی را در ذهن کاربر شما تولید نماید که همین دستور موجب محافظت و اعمال خرید دوباره مشتریان شما گردد


 


نرم افزار فروشگاهی به تبلیغات شما اعتبار می‌بخشد

داشتن یک نرم افزار قادر است بیزنس شما‌را پررنگ نماید و همین که سبب صرفه جویی در هزینه و وقت مشتری می گردد یاری خواهد کرد تا باعث عشق و علاقه مندی و جلب اتکا مشتریان شما گردد. مثلا فرض فرمایید شما در مجله، بیلبورد یا این که در یک فضای آنلاین تبلیغ یک مغازه پوشاک را مشاهده می‌نمایید…


حال در کدام وضعیت ذیل این مغازه از نگاه شما دارای اعتبار خیس میباشد:


– یک دکان که تنها قابلیت خرید حضوری دارااست


– یک مغازه که هم قابلیت خرید حضوری و هم قابلیت خرید آنلاین از روش وبسایت را داراست


– یک دکان که قابلیت خرید از سه شیوه حضوری، تارنما و هم نرم افزار را داراست


از حیث شما کدام یک از این سه مغازه دارای اعتبار میباشد؟


 


مسلما دکان سوم چرا؟ زیرا اثبات شد‌ه‌است که عموم اکثر اوقات به دکان هایی متکی بودن پیدا می نمایند که امکان های آن‌ها آپدیت و منحصر خیس به حیث برسند و درحال حاضر درصورتی که شما دستکم بتوانید تولیدات خویش را به دو نحوه هم ارائه نمائید گشوده هم از دید کاربر اختصاصی خواهید بود چراکه هنوز خیلی از رقبای شما از یک طرز در حالا استعمال میباشند.