مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

اما هزینه‌ی طراحی اپلیکیشن تحت سیستم عامل اندروید چگونه تعیین می‌شود؟

روانشناسی رنگ در طراحی سایت چه‌گونه به ما امداد می‌نماید؟

در صورتی بتوانید جزو اولی عده ای باشید که در منطقهی خویش،  طراحی اپلیکیشن  از نرم افزار تحت عنوان یک ابزار بازاریابی و فروش به کارگیری می‌نماید مطمئنا حالت شما در آینده تقویت شود. 


در آخر این نصیب می بایست به‌این نکته اشاره نمود که در دنیای مالامال رقابت مدرن موردنیاز میباشد از ابزار‌های مو جود جهت ارتقاء فروش و جذب مشتری به شایسته ترین صورت ممکن استعمال فرمایید.


مثال محتوای تبلیغاتی نرم افزار

تعرفه و ارزش پباده سازی برنامه تلفن همراه

پیش از جواب دادن به پرسش بالا بد وجود ندارد اشاره‌ای کنیم که اپ‌های تلفن همراه به دو دسته جداگانه و اپلیکیشن‌های ذیل اینترنت (PWA) تقسیم میگردند که به‌دنبال اولیه به هزینه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار‌های غیر وابسته و بعد از آن به اپلیکیشن زیر اینترنت یا این که PWA خوا‌هیم پرداخت. 


اپ‌های غیروابسته اکثر وقت ها برای دو سیستم برهان اندروید و iOS منتشر میشوند که هزینه‌ی پباده سازی هرکدام با دقت به عامل ها گوناگون قادر است گوناگون باشد. 


هزینه پباده سازی برنامه اندروید

هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید

اندروید سیستم برهان متن بازی میباشد که در مرزوبوم ما توانسته سهم قابل توجهی از بازار را از آن خویش نماید به همین استدلال تولید اپ پایین سیستم ادله اندروید در مرزوبوم ما از مقبولیت بیشتری شامل است.


البته هزینه‌ی پباده سازی نرم افزار پایین سیستم استدلال اندروید به چه شکل گزینش می‌گردد؟


با دقت به کیفیت و تلاش خاص هر برنامه، نمی‌اقتدار ارزش دقیقی را برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار اندرویدی در حیث گرفت مثلا اپلیکیشنی مانند اسنپ با پیچیدگی‌ها و هوش تصنعی به عمل رفته در آن مطمئنا هزینه بسیار بالایی را در برخواهد داشت و در قبال آن نرم افزار یک دکان تخصصی که خصوصیت‌ها و پیچیدگی‌های خاصی ندارد هزینه‌ی نسبتا کمتری را برای صاحب کار در برخواهد داشت.


البته کلاً می‌قدرت اینگونه اظهار کرد که هزینه ایجاد اپ اندرویدی نسبت به سیستم استدلال iOS کمتر خواهد بود.


هزینه پباده سازی نرم افزار iOS

هزینه ایجاد و پباده سازی نرم افزار iOS

سیستم برهان iOS دو‌مین سیستم دلیل دوستداشتنی عالم به شمار می‌رود و استقبال آن در دنیای امروز بسیار زیاد میباشد ولی در مرزو بوم ما به جهت تحریم‌ها قابلیت و امکان دسترسی به دکان iOS یه خرده دشوار شده‌است، به همین برهان سیستم ادله iOS در کشور ایران نسبت به اندروید از مقبولیت کمتری شامل است.


در غایت هزینه‌ی ایجاد یک نرم‌افزار با سیستم دلیل iOS نسبت به اندروید بیشتر خواهد بود.


تعرفه و هزینه ساخت‌و‌ساز اینترنت نرم‌افزار 

اینترنت نرم‌افزار‌ یا این که نرم افزار ذیل اینترنت با دقت به ساختارشان این روز‌ها از محبوبیت متعددی برخوردار می باشند در صورتی نمی‌دانید ماهیت اینترنت اپلیکیش چه است و به چه شکل فعالیت می‌نماید سفارش میکنم نوشته‌علمی اینترنت نرم‌افزار چه چیزی است و چه تفاوتی با نرم‌افزار داراست؟را مطالعه فرمایید.


هزینه اپ‌های ذیل اینترنت با اعتنا به نوع ساختار به مراتب بسیار ارزان‌خیس از اپ‌های جداگانه خواهد بود و قابلیت و امکان نصب بر روی کلیه سیستم استدلال‌ها درین نوع برنامه‌ها وجود خواهد داشت.


هزیه ایجاد اینترنت اپ با دقت به کوشش و کیفیت وبسایت مختلف خواهد بود شما می توانید برای ارشادوراهنمایی بیشتر در امر بها از روش پیوند تحت با به طور بدون‌پول با ما در تماس باشید.


مشورت کردن پباده سازی اپ


عواملی که بر بها پباده سازی نرم افزار تاثیرگذار میباشد

در صدر به‌این نکته اشاره کردیم که نوع سیستم استدلال در نرخ‌گذاری تاثیرگذار خواهد بود ولی به جز آن، موردها اساسی دیگری هم وجود دارا‌هستند که ارزش‌گذاری اپ را پایین تاثیر خویش قرار خواهند بخشید. 


بعداز پباده سازی ظاهری، اپ‌ها یا این که به طور Native و مخصوص برای هر پلتفرم توسعه و گسترش داده می گردند یا این که با react-native به طور cross-platform توسعه و گسترش داده می شوند که در وضعیت cross-platform هزینه‌های کلی کمتر از وضعیت قبلی گردد. 


هزینه‌ی ایجاد و پباده سازی یک برنامه عادی با اعتنا به نوع پروژه و پیچیدگی‌های خاص آن، سطح تخصص و تجربه‌ی طراح و پباده سازی جداازهم برای سیستم دلیل‌های متعدد (پباده سازی منحصربه‌فرد برای آیفون، آیپد، اندروید، اپل واچ و… ) انتخاب میشود.


بعضی از اپ‌ها مانند واتس نرم‌افزار ظواهر بسیار بی آلایش‌ای دارا هستند ولی این نوع برنامه‌ها در حدود ۷۰۰ ساعت بازه برای اجرا و بسط‌ی نخستین نیاز دارا‌هستند. براین اساس نمی‌قدرت کل نرم‌افزار‌ها را با اعتنا ظاهرا آنها نرخ‌گذاری کرد.


کلام آخری

وجود یک نرم‌افزار در کسب و فعالیت‌ قادر است پرورش قابل توجهی در فروش تولیدها هر کمپانی به وجود آورد ولی تنها پباده سازی نرم افزار و تکثیر آن نمی‌تواند فروش مارا متحول نماید بلکه بازاریابی و چگونگی جذب مشتری از روش برنامه منتشر گردیده قدم بعدی یک کسب و فعالیت برای پیروزی شما خواهد بود.

6 روش طراحی اپلیکیشن که بازار را دگرگون کرد

6 روش 2020 صنعت طراحی را تغییر داده است


سال 2020 به عنوان سالی تغییر می کند که کل جهان تغییر می کند. هیچ صنعتی از تغییرات رخ داده در امان نبوده است. طراحی اپلیکیشن  از آنجا که طراحی تقریباً هر وجهی از زندگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد ، صنعت طراحی باید آماده سازگاری با تغییرات باشد.

در حالی که بسیاری از تجزیه و تحلیل روندهای طراحی صرفاً بر روندهای بصری متمرکز هستند ، سال 2020 تغییراتی اساسی در روش استفاده از اینترنت ایجاد کرده است. طراحانی که بتوانند به سرعت با این تغییرات سازگار شوند و انتقال را برای مشتری های خود راحت کنند ، نسبت به رقبای خود برتری خواهند داشت.

2020 آمار آماری بازاریابی
2020
توسط DANIELA LAN برای RENDERFOREST
مشاهده در مورد DRIBBBLE

1. ایجاد اعتماد به نفس مصرف کننده حیاتی است
اقتصادهای سراسر جهان به دلیل همه گیری جهانی متزلزل شده و اعتماد مصرف کننده در بهار ضربه بزرگی را به خود دید. در حالی که این تعداد در بسیاری از مکان ها در حال بهبود است ، مصرف کنندگان هنوز هم می خواهند توسط شرکت هایی که پول خود را صرف آنها می کنند اطمینان حاصل کنند.

ایجاد اعتماد به نفس تنها کار طراحان نیست ، اما انتخاب های طراحی می توانند به روند کار کمک کنند. وقتی مصرف کنندگان به یک نوع محیط اطمینان ندارند (مانند خرید حضوری) ، این احساس ناراحتی می تواند به مناطق دیگر (مانند تجارت الکترونیکی) سرازیر شود.

طراحان باید به دنبال ترکیب عناصری باشند که باعث می شود مصرف کنندگان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.
طراحان باید از عناصری استفاده کنند که باعث می شود مصرف کنندگان احساس راحتی کنند. این کار را می توان از طریق مواردی مانند اثبات اجتماعی (توصیفات ، به اشتراک گذاری مطالب از مشتریان خوشحال و غیره) انجام داد تا اطمینان حاصل کنید که رابط های شما به راحتی قابل استفاده و بصری هستند.

پاسخگویی به س questionsالات خود را از طریق سQالات متداول قوی و عناصر تعاملی مانند چت بات ها برای مصرف کنندگان ساده کنید. حتی اطمینان بخشیدن به مصرف کنندگان در مورد مواردی مانند پروتکل های ایمنی موجود در انبارها ، محصولات فیزیکی موجود در انبارها می تواند بر اعتماد آنها به تجارت با یک شرکت خاص تأثیر بگذارد.

سرانجام ، تجربه های آسیب زای را که همه ما امسال به اشتراک گذاشته ایم ، نادیده نگیرید. مستقیماً به آنها خطاب کنید ، اما از بالا نروید. مصرف کنندگان می خواهند بدانند که مشاغل در حال پاسخگویی به رویدادهای جهانی هستند اما نمی خواهند احساس کنند تحت حمایت و حمایت قرار گرفته اند.

مراقبه های صبح

اپلیکیشن بهتر است یا وبسایت ؟


کور گره ای به اسم گزینش نرم‌افزار یا این که سایت برای استارت کسب و فعالیت ، طراحی اپلیکیشن گرفتاری فرضی تعداد کثیری از فعالان اقتصادی میباشد.
آیا میدانستید آنچه منفعت و بهره شما‌را تضمین میکند ، گزینش های پلکان به پلکان شماست ؟
در صورتی اولِ مسیر استارتاپ باشید ، برای طرح ریزی در زمینه ی دورنمای مسیرتان نیاز به یک تعیین آخر و عاقبت ساز دارید

برنامه یا این که سایت؟ مورد این میباشد!


گزینش دربین اپ یا این که طراحی وب
واقعیت این میباشد که نمیتوانیم منکر گره کوری شویم که میان گزینش برنامه و تلفن همراه خورده شده‌است . کسب و فعالیت آنلاین با برنامه و پباده سازی سایت پیوند خورده میباشد و انتخاب حق تقدم فی مابین این دو مسیر، پاره ای نگاه تخصصی و دانش فنی می خواهد که با گروه ما مکان هیچ نگرانی وجود ندارد .

شاید گزینش برنامه و سایت همزمان برای گام نخستین ، انتخابی تمامی جانبه و جسورانه به حیث بیاید البته حاشا به‌این جسارت که ممکن میباشد اولی و پایانی نادرست کسب و کارتان باشد !

این طور که از شواهد داستان معلوم میباشد ، با پدیده ای بالاتر از یک گزینش عاقبت ساز مواجهیم پس این نوشته‌ی‌علمی می‌تواند در حکم فرشته نجات شمارا از خسارت مالی نجات دهد .

همین اولیه فعالیت بگوییم که ماهیت حوزه کاری شما انتخاب میکند فی مابین نرم‌افزار یا این که تارنما یکی‌از (یا این که هردو) را در حق تقدم قرار دهید . البته تجربه نشان داده میباشد در حق تقدم بندی ها ، داشتن تارنما یک رمز و گردن از حریف خویش جلو زده میباشد .


عدم قصد به نصب برنامه نو
برای اینکه اثبات کنیم یوزرها دنیای اینترنتی چندان وسط ای با اپ ندارند بهتر میباشد دست به دامن آمار و ارقام شویم . آمار نشان می دهد 60 درصد از یوزرها اینترنتی ، اصلا رغبت ندارند در طی ماه ، نرم‌افزار جدیدی را به گوشی هوشمند خویش اضافه نمایند.
صرفا 10 درصد از یوزرها بیشتراز 4 اپلیکیشن در ماه نصب میکنند که الحق و الانصاف آماری قابل دیده پوشی میباشد . اکنون از شما می پرسیم : “آیا گذراندن وقت و هزینه برای 10 درصد از بازار غرض ، عمل عاقلانه ای میباشد ؟”

در حالیکه یوزرها تلفن های هوشمند در ماه از 4 الی 6 برنامه تکراری به کار گیری میکنند ، ورود بدین جامعه آماری ریسک بزرگی میباشد . این درحالیست که وب سایت هیچ یک از ریسک های آمار و ارقامی را ندارد .

از طرف دیگر بخش اعظمی از یوزرها هر روزه با گوشی خویش خطاها زیادی را تجربه میکنند که اکثر قریب به اعتقاد آن ها از نصب نرم افزار نشات گرفته میباشد. از این جهت میل به نصب به اپ نو هر روزه کمتر و کمتر میگردد.

از سوی دیگر ، تجربه اثبات میکند هرچه شناخت کاربر با دنیای دیجیتال بزرگ خیس باشد ، تمایلش برای به کارگیری از اپلیکیشن های موبایلی تازه کمتر میگردد و ورود برنامه نو واردی را به اطراف دیجیتال خویش نمی پذیرند.

بیایید مارک معتبری مثل دیجی جنس را چک کنیم . دیجی فرآورده با پباده سازی یک تارنما “دیجی مال” شد و برای کامل شدن کلکسیون خویش از نرم افزار هم به کار گرفت . در واقع برنامه حق تقدم دوم و شاید چندم دیجیکالا را به خویش تخصیص داده بود .

تا اینجای عمل چه فیض ای گرفتیم ؟
در یک حرف ، صرفا وقتی پباده سازی نرم‌افزار برای کسب و فعالیت حق تقدم پیدا میکند که ماهیت کسب و عمل اپ را بطلبد ! (از جمله توصیه آنلاین آژانس)

ولی طراحی وب ریسپانسیو بی برو برگرد تعیین صدق میباشد و می‌تواند عملکرد های شمارا به ثمر بنشاند . در واقع تارنما ریسپانسیو عرصه را برای عمل یوزرها موبایلی هم آماده میکند و تا حد متعددی از ضرورت پباده سازی برنامه میکاهد .

تنها همین ؟

خیر ! هنوز به اصل قصه نرسیده ایم . در شرایطی‌که اولِ کسب و عمل خویش باشید نیاز به مشتری دارید . مشتری هم از دو منش جذب شما گردد : بازاریابی و تبلیغات ! 

هیچکس نمیتواند منکر هزینه مطلوب و سهولت بازاریابی محتوا به امداد موتور های جست و جو ( مثل ابرجستجوگر گوگل) گردد .  هنگامی صاحب و مالک یک وب سایت باشید ، موضوع برایتان آماده میباشد که مجموع مشتریان بالقوه خویش را به مشتریانی بالفعل تبدیل نمائید . در شرایطی که که‌این فرآیند در اپ پاره ای طولانی خیس و نیاز به سرمایه بزرگ تری برای تبلیغات داراست . نوشته‌ی‌علمی چرا هنوز seo شایسته ترین نوع بازاریابی ست را به شدت به شما پیشنهاد می کنیم.

به هیچ عنوان چه دلیلی سفت خیس از این می خواهید که حدودا صد در صد یوزرها دنیای مجازی نیاز و درخواست خویش را در گوگل سرچ میکنند ؟! این گزاره حجت را برای کسب و فعالیت های بچه کل میکند و چالشی به اسم “جذب و مشتری” را هدفمند به سوی پیشرفت موعظه میکند.

در اپ خبری از مشتری اول نخواهد بود مگر آنکه خودتان با دست خودتان مشتری را پیدا نمایید و به سمت کسب و کارتان هدایت فرمایید . شاید برنامه پروسه پیشرفت کسب و عمل شما‌را بسط دهد البته برای برای استارت ، ابدا کاندیدای قابل قبولی وجود ندارد و به طور تقریب در 70 درصد تایم ها وب سایت کاپ قهرمانی در‌این عرصه را به خویش تخصیص می‌دهد .

معرفی ۱۸ نمونه از بهترین طرح های رابط کاربری اپلیکیشن موبایل


درین پست تنی چند از پربازدید ترین مثال شغل های رابط کاربری و تجربه کاربری طراحی اپلیکیشن  که به وسیله یوزرها درباره با برنامه تلفن همراه گزینش گردیده رو  قرار میدم.


این مثال عمل ها بوسیله گروه پباده سازی سپهر پلاس به طور منحصر به فرد پباده سازی شده‌است .


 




پباده سازی رابط کاربری و تجربه کاربری نرم‌افزار گوشی اکسچنج ۹۸

برنامه اکسچنج ۹۸ یک نرم‌افزار صرافی آنلاین معامله همه ارزهای دیجیتال است.


 




 


پباده سازی ui و ux برنامه تلفن همراه ویزیت سنتر

برنامه گوشی ویزیت سنتر برای رئیس نوبت ها برای بیمار ستان ؛ کلینیک ، آزمایشگاه ، مطب ، آرایشگر و پیرایشگران و… می باشد که سرویس ها دهنده با تثبیت اشکال سرویس ها خویش قابلیت و امکان رزرو آنلاین نوبتها به هم پا پرداخت + قابلیت رزرو حضوری نوبت ها را به استفاده کننده می دهد. (پباده سازی رابط کاربری تارنما و پنل مدیر هم به وسیله مجموعه پباده سازی سپهر پلاس پباده سازی گردیده و در نصیب مثال عمل ها قابل مشاهده میباشد).


 


 




 


پباده سازی گرافیک (UI) نرم‌افزار تلفن همراه صرافی علیزاده

اپ صرافی علیزاده قابل انعطاف افزاری برای آگهی نرخ ارز ، طلا جواهرات و سکه می باشد و در‌این ضمینه عمل میکند.


 




 


پباده سازی رابط کاربری نرم‌افزار کافه میوه

نرم افزار گوشی کافه میوه یک نرم‌افزار فروش آنلاین میوه،صیفیجات و نوشیدنی است .(پباده سازی رابط کاربری وب سایت و پنل رئیس هم به وسیله مجموعه پباده سازی سپهر پلاس پباده سازی گردیده و در نصیب مثال فعالیت ها قابل مشاهده میباشد).


 


تلاوت این نوشته ی علمی توصیه می شود: پباده سازی رابط کاربری زبده کاربری و تفاوت آنان


 




 


پباده سازی گرافیک (UI) برنامه گوشی پی پکس

پی پکس یک سیستم پرداخت آنلاین و در بین المللی میباشد که می‌تواند کلیه خدماتی که سیستم های پرداختی همانند پی پال عرضه میکنند را به یوزرها خویش ارائه دهد. شما با به کار گیری از این سیستم پرداخت میتوانید مبادرت به به چنگ آوردن درگاه پرداخت فی مابین المللی کرده و درآمدهای ارزی خویش را چه در درون و چه در بیرون از جمهوری اسلامی ایران عیب گیری فرمایید.


 




 


پباده سازی ui ux ایکس تو چنج

اپ ایکس تو چنج یک نرم‌افزار فرنگی میباشد که در ضمینه معامله و تبدیل اررز های دیجیتال عمل میکند .


 




 


پباده سازی گرافیک برنامه فراگیری لغت ها سالین

 




 


پباده سازی گرافیک (UI) نرم افزار تلفن همراه مارکتو

مارکتو یک برنامه تلفن همراه فروشگاهی می باشد که در ضمینه فروش تولید ها دیجیتال کار میکند.


 




 


پباده سازی گرافیک (UI) نرم افزار گوشی نقلینو

نرم‌افزار نقلینو به در ضمینه حمل و نقل میباشد که به شما یاری میکند در کمترین بازه ممکن حمل و نقل امروزی در حدود خویش را پیدا نمایید.


 


 




 


پباده سازی گرافیک (UI) و تجربه کاربری (UX) برنامه تلفن همراه پی ۹۸

نرم‌افزار پی ۹۸ یک خدمت همگانی میباشد که برای ارائه سرویس ها پرداخت انلاین و انتقاد کردن درآمد های ارزی ( درآمدهای برنامه نویس ها ، وبمستران ، عکاسان و .. ) برای یوزرها اهل ایران راه‌اندازی شده‌است.


 




 


پباده سازی ui ux چک بر خانواده sfp

SFP یک بسته قابل انعطاف افزاری گوشی با نصب سهل وآسان میباشد که با نصب آن روی موبایل فرزندانتان به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا از منش به دور تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین، تلگرام ،اینستاگرام و… را ذیل لحاظ بگیرید.


 




 


پباده سازی گرافیک (UI) نرم‌افزار تلفن همراه ورق

هوشمند حافظه دهید، هوشمند حافظه بگیرید و هوشمند یار باشید. ورق طرحی امداد آموزشی با مقصود پیشرفت علم آموزان در یادگیری و علم آموزی به طریق ای نوین و خلق کننده عمل میکند. (پباده سازی رابط کاربری وبسایت و پنل رئیس هم به وسیله مجموعه پباده سازی سپهر پلاس پباده سازی شده‌است که در بخش مثال عمل ها می‌توانید آنها را ببینید).


 




 


پباده سازی گرافیک (UI) نرم‌افزار تلفن همراه آهنک

 


 




 


پباده سازی گرافیک (UI) اپ گوشی چنج



 


پباده سازی گرافیک (UI) برنامه گوشی پرشک یاروهمدم

اپ دکتر معالج همدم مرجع بی نقص ورژن های درمانی طب سنتی معلم خیراندیش است.


 




 


پباده سازی گرافیک (UI) نرم‌افزار تلفن همراه نوپ

نرم افزار کاربردی نوپ می‌توانید به سادگی شارژ بخرید، قبوض خدماتی، قبض تلفن همراه و قبض جریمه پرداخت فرمائید، کارت به کارت فرمائید، بلیت قطار و هواپیما بخرید، بیمه فرد ثالث خویش را تمدید فرمائید، به شرکتهای خیریه یاری فرمائید، بسته اینترنتی بخرید و در فستیوال‌ها و مسابقات نوپ پیروز جوایز ارزنده گردید.


 




پباده سازی ui ux برنامه تلفن همراه دانشنامه ارتوپدی کشور‌ایران

دانشنامه ارتوپدی کشور ایران یک اپلیکیشن درباره‌ی آناتومی تن آدم، برای سیستم دلیل اندروید هست.گرافیک این اپ گوشی به وسیله مجموعه پباده سازی سپهر پلاس به طور منحصر پباده سازی شده‌است .


 




 


پباده سازی گرافیک برنامه تلفن همراه بادکش درمانی

این نرم افزار برای یادگرفتن استعمال از بادکش تحت عنوان ابزار طب سنتی و طب اسلامی برای یاری به معالجه بیماریها میباشد. درین اپ مبانی تئوری و اثرات درمانی بادکش گذاری نقل شده میباشد.


اپلیکیشن (Application) چیست؟انواع اپلیکیشن و تفاوت وب اپلیکیشن با وب سایت


تا یکسری سال پیش هیچ اثری از موبایل های هوشمند و اپ ها در معاش هیچ یک از ما نبود. اما امروزه بیشتر طراحی اپلیکیشن   بازه زمانی شبانه روز ما صرف به کار گیری از موبایل های هوشمند و همین برنامه ها می شود. بهتر میباشد بدانید که موبایل های هوشمند کلیه محبوبیت خویش را وام دار همین اپ ها می باشند.

نرم افزار گوشی یا این که اپلیکیشن گوشی، اندروید و IOS کلمه و واژه های پرکاربردی میباشند که‌این روز ها خیلی زیاد به گوش ما می خورد.از زمانیکه اپ های تلفن همراه وارد بازار شدند، فورا در کلیه نصیب‌ها بازی و سرگرمی، کانال‌های اجتماعی ، خبر‌ها، و حتی برای کسب‌وکار آیتم به کار گیری قرار گرفتند.

ولی به حقیقت نرم افزار تلفن همراه چه چیزی است و چه کاربردی دارید؟ به دنبال یار و همدم رایانمهر باشید تا ما به اختصار همه سوال ها شمارا جواب دهیم.

نرم‌افزار (application) چه می‌باشد؟
برای معرفی برنامه باید بگوییم که کلیه قابل انعطاف‌افزارهایی که روزمره از آن ها استعمال میکنیم بنوعی نرم‌افزار محسوب می گردند. صرفا قابل انعطاف‌ افزار هایی مانند اپلیکیشن سیستم دلیل و یا این که گویش‌های نرم افزار نویسی جزء اپ‌ها به اکانت نمی آیند.

واژه و کلمه ی Application  در لهجه فارسی به معنای ابزار کاربردی هست، البته در دنیای کامپیوتر و تلفن همراه های هوشمند، به هر قابل انعطاف افزاری که بتوان آن را روی تلفن همراه تلفن همراه، کامپیوتر، لپتاپ، تبلت یا این که هر وسیله ای که سیستم استدلال داشته باشه نصب کرد، اپ گفته میگردد.


برنامه چه می‌باشد
آپ ها  مبتنی بر کارهایی که انجام می‌دهند، دسته بندی های مختلفی دارا هستند. به‌دنبال تنی چند از این دسته ها را معرفی خوا هیم کرد.

اشکال اپ ها                                  
آموزشی
فراگیری مدام از وسیع ترین گرفتاری های آدم به شمار می رود و همین دستور موجب گردیده که‌این روز ها اشخاص متعددی طرفدار نرم‌افزار های آموزشی باشند.

می اقتدار اظهار کرد که به نوعی این ها نقش کتاب های آموزنده را برای یوزرها ایفا می‌نمایند و با وجود این اپ های تلفن همراه، یادگرفتن و یادگیری راحت خیس از مدام می‌گردد.

اپ های آموزشی نظیر فراگیری گویش، یادگرفتن کنکور، عکاسی، آشپزی، جغرافیا و ..از دوست داستنی ترین برنامه های آموزشی می باشند. با دقت به دیجیتالی شدن اکثر وقت ها فراگیری ها، این ها بسیار زیاد گزینه اعتنا قرارگرفته اند.

ورزشی و سالم
گرفتاری های کاری امروزه، بازدارنده از حضور بخش اعظمی از ما در باشگاه های ورزشی میگردد.

البته شما می‌توانید با نصب اپ های ورزشی، کلیه حرکات ورزشی را سوای مربی و در خانه انجام دهید. درین خصوص به کارگیری از آپ های ورزشی نظیر Fitnet ،Blogilates ،Couch to 5K و… برای مراقبت تندرست و تندرستی به شدت توصیه میشود.

نرم افزار های ارتباطی و شبکه های مردمی
آپ های ارتباطی مثل پیام رسان ها و تماس گیرنده ها اهمیت بسیار متعددی در دنیای تلفن همراه های هوشمند دارا‌هستند، چون ما می توانیم به امداد آنان تماس برقرار کنیم و یا این که در قالب های متعدد، پیام های تصویری و متنی برای دوستانمان بفرستیم. از این جهت آپ هایی مانند telegram ،whatsApp ،instagram و… از گونه های اپلیکیشن های ارتباطی میباشد که امروزه به صورت پهناور ای آیتم به کار گیری قرار میگیرند. به اشتراک گذاری خبرها، تصاویر و کلیپ ها، طرح ریزی برای وعده دیدار ها، تولید تیم ها و صفحه ها متنوع از امکان های این اپ ها میباشد.

شاید این پست هم برایتان دیدنی باشد :   یاهو میل به جیمیل مشابه می گردد
ابزاری و خدماتی
می اقتدار اذعان کرد پر کاربرد ترین برنامه های ارائه گردیده برای دستگاه های تلفن همراه در‌این دسته قرار میگیرند.

اپ هایی مانند ماشین اکانت، لامپ قوه، بارکدخوان، روزنگار، ضبط صدا و همینطور اپلیکیشن های دستکاری تصاویر و ساخت و ساز افکت بر روی آنان، پخش موسیقی و فیلم و ‌… جزء آپ های ابزاری میباشند.

نرم‌افزار های درخواست ماشین کرایه ای آنلاین مانند اسنپ، پیشنهاد طعام، پرداخت آنلاین، نرم افزار استورها و… هم در دسته اپ های خدماتی قرار میگیرند. کلاً آپ های دسته ابزار از تجهیزات جان دار در موبایل استعمال می نمایند تا شغل های ما یحتاج ما شل خیس و سریع خیس انجام بدهند.

اپ های بازی
این روز ها بازی های آنلاین طرف داران متعددی را از بین جوان ها و نوجوان ها به خویش جذب نموده است. ولی ناگفته نماند که همین بازی های آنلاین، به غیر از جوان ها، اکثری از بزرگسالان را نیز به خویش عشق مند نموده است.آپ های بازی در جایگاه های سنی متفاوت ساخت و در دسترس همگان قرارگرفته میباشد.