مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

ویژگی های یک اپلیکیشن موبایل حرفه ای چیست؟


امروزه به کارگیری ی وسیع از گونه های تلفن همراه های هوشمند باعث به توسعه و گسترش و پیشرفت طراحی اپلیکیشن  هرچه بیشتر نرم‌افزار نویسی در حوزه برنامه های تلفن همراه شده‌است.


یوزرها با برنامه های متفاوت تلفن همراه می توانند ریلکس خیس و سریع خیس از نسبت به تارنما و کاوش در گوگل نیاز های خویش را برطرف نمایند. شاید بتوان بیان کرد دسترسی بهتر و بیشتر یوزرها بi برنامه ها مزیت عظیم آن‌ها در مقابل تارنما ها میباشد.


البته آن چیزی که نرم افزار های یکسان از نظر کاربری را از یکدیگر متمایز میکند به کارداران مختلفی بستگی دارااست که ما درین نوشته‌ی علمی عملکرد کرده ایم به یک سری گزینه از مهم‌ترین عامل ها تاثیرگذار در پباده سازی یک برنامه چیره اشاره کنیم. پس تا انتهای نوشته‌علمی یار ما باشید.




 


پباده سازی UI/UXمناسب


در بخش اعظمی از شرکت ها اپ نویسی طراح رابط کاربری یا این که به اصطلاح شخصی که گرافیک اپلکیشن ها و سایت را پباده سازی میکند نیست و فرد نرم افزار نویس یا این که مجموعه نرم افزار نویسی با توکل بر تجربه و پروژه های شبیه یا این که به کار گیری از صفحه ارایی های مهیا گرافیک پروژه را انجام می‌دهند.


ولی به جهت علم ناکافی اپ نویس در پباده سازی استاندارد ui و ux اپ، فیض فعالیت مناسب مشتری نخواهد شد و نرم افزار پباده سازی گردیده از حیث گرافیک بضاعت و توان رقابت با مثال ها شبیه خویش از نظر کارکرد را ندارد. سفارش ما به شما این میباشد که درپی پباده سازی و نرم‌افزار نویسی نرم‌افزار های ماهر میباشید اهمیت پباده سازی آن را نادیده نگیرید.



در‌صورتی‌که نرم‌افزار رابط کاربری استاندارد و ماهر داشته باشد:

 



* یوزرها با اولی ورود می توانند شیوه ی فعالیت با اکثر قسمت های نرم‌افزار را فرا بگیرند.



* پباده سازی گرافیک ماهر اپ فضای آن را دلنشین خیس میکند.



* مخاطب با کمترین معیار کلیک قادر است به مقصود خویش رسد.



* نرم افزار در بازه مقطع کوتاهی دوستداشتنی می‌شود.



وسعت مطلوب برنامه


یکی از دیگر از عامل ها تاثیر گذار در پباده سازی یک نرم افزار برنده وسعت مطلوب آن می‌باشد. پباده سازی و اپ نویسی نرم افزار با وسعت مطلوب با دقت به نوع کارکرد آن برخی می‌تواند متعدد باشد.


از جمله نرم‌افزار های بازی به جهت برخورداری از گرافیک سنگین خیس از وسعت بیشتر برخوردار میباشند. در غایت با نرم‌افزار نویسی باصرفه و استعمال از اخرین نسخه های لهجه های نرم افزار نویسی میتوان وسعت برنامه را با صرفه کرد.




اندروید و ای وی اس در کنار یگدیگر


درصورتی که به تاءمل فعال‌ساز‌ی برنامه برای سرویس ها خویش میباشید همت فرمائید هر دو ورژن نرم‌افزار را برای یوزرها گوناگون خویش پوشش دهید. امروزه یوزرها ای وی اس و اندروید انقدر زیاد می باشند که شما برای فعال سازی پلتفرم خویش به عنوان مثال چنانچه یوزرها ای وی اس را نادیده بگیرید و تنها برای یوزرها اندروید برنامه خویش را پیاده سازی نمائید وسعت وسیعی از مشتریان خویش را از دست می دهید .


همینطور به جهت توسعه و گسترش نرم افزار نویسی در حوزه نرم‌افزار تکنولوژی هایی مانند react native و native script هزینه و مقطع اجرای هر دو پلتفرم را کاهش داده میباشد.


در پباده سازی اپ ios و پباده سازی برنامه اندروید خویش به طبع اپ ها و رقبای جان دار را نیز در هر دو ورژن تحلیل نمائید تا اپلیکیشنی خوشگل زبده کاربری بالا برای خویش به ارمغان آورید .


آیا رقبایتان اینک یک نرم افزار ارائه داده اند؟


آیا رقبایتان اینک یک نرم افزار ارائه داده اند؟
هنگام نظارت اینکه آیا پباده سازی نرم افزار مطلوب کسب و عمل شماست یا این که نه، منطقی میباشد که تلاش رقبا را محاسبه نمایید. در حالتی‌که رقبایتان اکنون یک اپ ارائه داده اند، در شکل وجود، آمار جان دار از   طراحی اپلیکیشن    استورها ، تعداد بارگیریها و بررسیهای یوزرها که یک دیدگاه باارزش از طرز اخذ نرم‌افزار حریف به وسیله مصرف کنندگان را ارائه می‌دهد، را گردآوری نمایید.

از سوی دیگر، در‌صورتی‌که رقبایتان تا به امروز اپلیکیشنی ارائه نداده اند، استدلال بر توقف ورود شما بدین عرصه وجود ندارد. شما میتوانید او‌لین کسی باشید که داده ها دست اولیه در زمینه ی چگونگی خلق و خوی بازار در فضای بازاریابی گوشی را دارااست. این فرمان به شما قابلیت و امکان میدهد تا پیش از ورود رقبا بدین حوزه، پیشتاز بمانید و کشش بازار خویش را به دست آورید.

 

آیا قصد برندسازی و اعتماد سازی برای کسب و کارتان را دارید؟
زمانی یوزرها نرم‌افزار شمارا بارگیری می نمایند، یک جای گران بها از فضای موبایل خویش را به شما تخصیص داده اند. با نصب نرم افزار به وسیله یوزرها، به آسانی مارک شما در کاغذ مهم تلفن همراه تک تک کاربرانتان قرار می‌گیرد و در طی روز  بارها بوسیله مخاطبانتان دیده میشود که‌این دستور به مراقبت مارک تجاری شما و کسب اعتماد مخاطب یاری می نماید.

 

آیا میتوانید در دراز برهه زمانی از نرم‌افزار پشتیبانی نمایید؟
اکثری از شغل ها با مسئولیت به ایجاد یک نرم‌افزار می‌باشند ولی کلیه آنان دارای مسئولیت به مراقبت آن نیستند. برای رفع اشکالات، بهبود رابط کاربری و افزودن قابلیت و امکان های نو، بایستی اپ هابه طور تروتمیز به روزرسانی شوند. در صورتی در روند ایده پردازی و طرح ریزی  پباده سازی یک اپ می باشید، مطمئن گردید که از منابع انسانی و وقتی کافی برای تکامل و نگهداری نرم افزار برخوردارید.

به روزرسانی برنامه دربرگیرنده تجزیه و چک خوی استفاده کننده داخل نرم افزار، اعتنا کردن به برخورد جامعه و غیره میباشد. شما بایستی برای این کار ها مقطع و میزان دارایی تخصیص دهید یا این که در ایده خویش در خصوص فعال سازی یک نرم‌افزار کاربردی گوشی تجدید حیث نمائید.

 

کلام آخرین
در حالتی که شما صاحب و مالک کسب و عمل کوچکی میباشید و به سؤالهای فوق جواب مثبت داده اید، دوران آن رسیده میباشد که یک اپ گوشی برای کسب و فعالیت خویش پباده سازی فرمائید. البته تنهاً ساختن یک برنامه کفایت نمیکند، باید تمرکز خویش را بر ارائه مزایای ملموس به مشتریان خویش متمرکز فرمایید. ساختن یک نرم افزار گوشی یک سپرده گذاری باارزش میباشد که میتواند راندمان پهناور ای را به همپا داشته باشد.

آموزش برنامه نویسی اپلیکیشن کنترل با بلوتوث اندروید (به زبان خیلی ساده)


به طبعً با فرآیند پیشرفت به کار گیری از تلفن‌های هوشمند در همگی جنبه‌های معاش آدم آشنا می باشید طراحی اپلیکیشن و کاربردهای آن روز آپ تو دیت بیشتر می گردد و کلاً آدم‌ها راحتی را دوس دارن. بشر‌ها دوس دارن چراغ خانه را با تلفن همراه هوشمندشان و حتی با ساعت هوشمندشان در دست گرفتن نمایند. آدم ها دوس دارن هنگامی در یک مراسم عروسی هستن با تلفن همراه هوشمند نور و روشنایی LED های دور و اطراف را تغییر تحول و تن و همینطور دمای اتاق را با موبایل ببینن و صدها ابداع دیگر در در اختیار گرفتن وسایل برقی از رویه بدور که بدستان شما ساخت و ساز خواهند شد.




در آموزشی که برای شما تنظیم کرده‌ایم خواهید آموخت چه‌طور به لهجه معمولی اپلیکیشن نویسی یک اپلیکیشن به تلفن همراه‌های هوشمند بنویسید و همینطور یک hardware معمولی را صحیح نمایید و همینطور یک اپ به لهجه بی آلایش به hardware بنویسید.


قطعات مستعمل براحتی در بازار یافت میگردند و همینطور بصورت آنلاین می توانید توصیه دهید و همینطور قابل انعطاف افزارهای لازم را هم به راحتی میتوانید دانلود و نصب فرمائید. راز هم کردن قطعات هم بصورت خیلی راحت میباشد و ولی پس از یادگیری و در شرایطی‌که اساس دانش الکترونیک داشته باشید خیلی رشته‌ای‌خیس نیز می توانید از این فراگیری‌ها خاطر بگیرید.





برنامه اندرویدی در گوشه و کنار B4A که به گویش بیسیک میباشد فراگیری داده می‌گردد و همینطور یادگرفتن اپلیکیشن نویسی hardware نیز در دور و اطراف BASCOM که به لهجه بیسیک می باشد یادگرفتن داده میشه و اما در شرایطی که شما با گویش C هم برای میکروکنترلر اپلیکیشن می‌نویسید نیز می توانید از توضیحات B4A به کارگیری فرمایید.


قطعات مستعمل برای یادگرفتن قطعات خیلی بی آلایش و مو جود در بازار میباشند که دانشجو یان برق و کامپیوتر بیشتر با اونها آشنا میباشند مانند AVR، ماژول بلوتوث، مقاومت، خازن، رگولاتور، سیم، پیروزی موفقیت می‌باشند.


ساخت و بسط بوسیله مجموعه‌های نرم‌افزار نویسی


مارکت‌پلیس یا این که یک‌سری فروشندگی چه چیزی است؟
مارکت پلیس در واقع یک پلتفرم فروشگاهی میباشد که طراحی اپلیکیشن از آغازین روز‌های فعالیت اینترنت وجود داشته میباشد. چنانچه طراحی وب‌های فروشگاهی عادی را یک دکان فرض کنیمَ، مارکت پلیس مثل یک پاساژ میباشد. یعنی اینکه خویش مارکت پلیس چیزی نمی‌فروشد بلکه بستری میباشد که فروشندگان به طور گروهی در آن توده می شوند .
خریداران برای رفع نیاز‌های خویش و خرید تولیدها به آن مراجعه می‌نمایند و به راحتی می توانند در بین فروشندگان متعدد در ادامه چیزی که می خواهند بگردند. این فرم یک سری فروشندگی یک شرایط رقابت فی مابین فروشندگان ساخت‌و‌ساز خواهد کرد که سبب ساز فراتر رفتن کیفیت فروش و خدماتی که فروشندگان ارائه میدهند گردد. روش کارکرد مارکت پلیس اساسا به‌این شکل میباشد که یک پنل کاربری به فروشندگان خویش میدهد و آنها خودشان تولیدها را در آن قرار میدهند و به فروش میرسانند و سامانه یک‌سری فروشندگی عمدتا وظایف فنی و تبلیغات کلی و وسیع را بر عهده می گیرد.اما گونه های مختلفی از مارکت پلیس وجود داراست که با هم به تحلیل آن ها هم خوا‌هیم پرداخت.

مغازه ساز با امکان یک سری فروشندگی
با به کار گیری از دکان ساز با امکان یک سری فروشندگی شما می توانید فروشگاهی بسازید که فروشندگان متعدد در آن عضو می‌شوند و با قرار دادن محصولاتشان بر روی وب سایت شما به راحتی آنان را به فروش می رسانند. یوزرها با خرید این تولیدها نیازهای خویش را از وب سایت شما تامین می‌نمایند. در واقع شما با ساخت وب سایت فروشگاهی با قابلیت و امکان تعدادی فروشندگی فقطً فعالیت معامله را مدیر میکنید و تامین و فروش محصول ها بوسیله یوزرها وب سایت شما شکل میگیرد. شما در اینجا عمل داد و ستد را برای فروشندگان و خریداران شل‌خیس کرده‌اید و به ازای خدماتی که به آنان ارائه داده اید کارمزد اخذ می کنید. طرق مختلفی برای اجرای چنین فروشگاهی وجود دارااست که ما به تنی چند از آن‌ها اشاره می کنیم.



گونه های دکان ساز با امکان چندین فروشندگی
استعمال از اسکریپت‌ها
مضمون‌ لغوی اسکریپت اشاره داراست به گویش‌های اپ نویسی خاصی که بر بستر اینترنت اجرا میگردند البته در اینجا اصطلاحا اشاره داراست به کد تارنما‌هایی که لایسنس آن ها گشوده گردیده و برای یوزرها اهل ایران قابل به کار گیری میباشد. شما می توانید این اسکریپت‌ها را از وبسایت‌های گوناگون که آنها راست چین کرده اند خریداری نمائید و با نصب و فعال‌سازی آنان پباده سازی دکان ساز یکسری فروشندگی اتان را به روش بیندازید.

به کارگیری از قالب‌های مهیا
حالا در بازار دکان ساز‌های مختلفی وجود دارا هستند مانند مجنتو که یک پباده سازی دکان ساز متن گشوده و بدون‌پول میباشد، اپن کارت، پرستاشاپ که پلاگین‌ها و قالب‌های فراوانی شامل است و از محبوبیت بالای در کشور‌ایران شامل است و غیره.برای همگی این مغازه‌ها قالب‌های فراهم دکان ساز چندین فروشندگی فراوانی وجود دارااست که شما می توانید مبتنی بر نیازهای خویش از در میان آنان تعیین کرده و مغازه ساز یکسری فروشندگی تان را فعال سازی فرمایید. از مزایای این طرز این میباشد که سرعت آن بسیار بالا بوده و هزینه یه خرده در طی فعال‌سازی گردد.

ساخت و بسط بوسیله مجموعه‌های نرم‌افزار نویسی
در‌حالتی که که نتوانستید از روش طرق ارائه گردیده به موردها دلخواه خویش برسید و برای پیاده سازی ایده‌های خویش به ابزار دیگری نیاز دارید درین بازه میتوانید به تیم‌های نرم افزار نویسی مراجعه نمایید تا با یاری آن‌ها وبسایتی ساخت فرمایید و گسترش دهید که با نیازهای شما همخوان باشد و مشخصاً برای هدف ها شما پباده سازی گردیده باشد. از روش این شیوه شما به پباده سازی دکان ساز چندین فروشندگی به طور کامل دلخواه خویش خواهید رسید. ولی می بایست اعتنا داشت که‌این طرز دوران و هزینه متعددی خواهد موفقیت .

طراحی وب اینتن با گروه فن ایی خویش توانسته یک کدام از شایسته ترین شرکت ها ساخت وب سایت در تهران را به خویش تخصیص دهد.این مجموعه با بیش تر از ۸ سال سوابق در زمینه‌ی طراحی وب های اینترنتی، بهینه سازی و seo تارنما در حالا کار میباشد و بیشتراز ۴۰۰ وبسایت دارای اعتبار را پباده سازی و به اسم خویش تخصیص داده میباشد.برای کسب داده ها بیشتر با کارشناسان ما در نصیب تماس با ما در رابطه باشید تا در حوزه‌ ی کاری خویش داده ها بیشتری کسب فرمائید.

سیستم عامل دوست داشتنی اندروید

طراحی اپلیکیشن


سیستم‌ادله دوستداشتنی اندروید بیش‌از دهه میباشد که عرضه و امروزه به طور کامل بر بازار موبایل‌های یاروهمدم برنده شده‌است. البته آیا گوگل به به کارگیری از اندروید ادامه خواهد بخشید؟


از عرضه نخستین اندروید بیشتراز دهه می‌گذرد. امروزه سیستم‌استدلال دوستداشتنی اندروید وسیع‌ترین سیستم‌برهان جهان میباشد و بیشتراز ۲/۵ میلیارد دستگاه فعال به‌شکل ماهانه از آن منفعت میبرند. امروز گوگل نتایج دهه کاشتش را درو می‌نماید.


البته با توسعه و گسترش سلطه‌ی اندروید بر بازار گوشی، گوگل در توسعه و گسترش این سیستم‌دلیل و تکرار برد آن بالاتر از تلفن همراه‌های یاور‌با ناکامی موجه گردیده‌ میباشد؛ امری که اپل با iOS برنده به انجام آن گردیده‌ میباشد.


طی سال ها، گوگل اندروید را برای طیف عظیم‌ای از دستگاه‌های گوناگون عرضه کرده و آرزو داشته تا بتواند سلطه خویش بر بازار را به لطف سیستم‌برهان متن‌گشوده و منعطف خویش بیشتر نماید. ولی با مجموع همت‌ها اندروید هنوز نتوانسته پا بالاتر از تلفن همراه‌های هوشمند و در قلمرو ناشناخته‌ها بگذارد.


تبلت‌های اندرویدی در نقطه بحرانی قرار دارا هستند و پوشیدنی‌های اندرویدی نیز نسبتاً در برزخ به راز میبرند. سهم تلویزیون‌های اندرویدی از بازار در اکنون لغزش میباشد و پلتفرم وب اشیاء بر پایه ی اندروید موسوم به Android Things عملا مرده به حساب می آید.


جادوگری با یک جادو؟

ارقام به ما نشان می دهد که گوگل تا چه معیار برای جاافتادن اندروید در بقیه دستگاه‌ها تقلا می‌نماید. در آمریکا، اندروید تی‌ایشان بعد از سیستم‌های برهان منحصر سامسونگ و ال‌جی در درجه‌ی سوم جای دارد. هردو این مجموعه‌ها از سیستم‌های غیراندرویدی استعمال می‌نمایند. افزون بر آن، آمازون و روکو (Roku) هفتاد درصد صنعت ساخت‌و‌ساز دستگاه‌های استریم را در اختیار دارا‌هستند. ور اواس (Wear Operating System) نیز با شکافی قابل‌دقت دستگاه‌های سامسونگ و اپل را تعقیب می‌نماید. نیمی از بازار تبلت‌ها نیز در اختیار اپل میباشد.