مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

توسعه اپلیکیشن نیتیو یعنی چه؟


نرم افزار های نیتیو سعی و کارآیی بهتری را به اکران می گذارند

در بسط نرم افزار های نیتیو، نرم افزار برای یک پلتفرم خاص ساخته و seo گردیده‌است.  طراحی اپلیکیشن از این رو اینگونه اپلیکیشنی تلاش قادر تری را به اکران می‌گذارد و سرعت ایفا و برخورد گرایی آن فراتر میباشد. نرم افزار های نیتیو برای آن پلتفرم خاص تشکیل شده اند و با استعمال از لهجه نرم‌افزار نویسی و APIهای اساسی پلتفرم کامپایل می گردند.


براین اساس نرم افزار کارآمدتر گردد و می تواند از سرعت پردازش موبایل برای اجرای عملیات خویش به کارگیری نماید. در طی ناوبری در نرم افزار نیتیو، همه محتوا و عنصرها بصری در تلفن همراه ذخیره می‌شوند و همین دستور نیز سرعت لود را بیشتر میکند.


به گفته یکی بسط دهندگان نرم افزار های اندروید به اسم Katie Liu، در نرم افزار های نیتیو به جز گویش کدنویسی، معماری و تجربه کاربری نیز نیتیو می‌باشند.


در صورتی‌که که نرم افزار بر طبق استانداردهای پلتفرم پباده سازی گردیده باشد، شایسته ترین کوشش را هم به اکران خواهد گذاشت.


 


نرم افزار های نیتیو از امنیت بیشتری برخوردارند

اینترنت نرم افزار ها برای جاری ساختن عملیات خویش به مرورگرها و تکنولوژهایی مانند JavaScript، HTML5 و CSS متعلق اند. البته بسط نرم افزار به طور نیتیو طریق ضمانت گردیده تری از حیث امنیت داده ها می باشد.


 


نرم افزار های نیتیو از معیار تعامل بیشتری برخوردارند

نرم افزار های نیتیو قابل انعطاف خیس اعمال میگردند و ظواهر آن ها شباهت متعددی به رابط سیستم دلیل داشته و با آن یک پارچه هست.


سودمندترین مزیت نرم افزار های نیتیو تجربه کاربری خوب و حاذق آن ها است. این نرم افزار ها به صورت منحصربه‌فرد برای یک سیستم استدلال خاص تشکیل‌شده اند و به اصول و قواعد پیاده سازی در آن سیستم ادله پایبندند. با این اوصاف، مخاطب فعالیت با نرم افزار را شل خیس و سریع خیس حافظه می گیرد و عملیاتی مانند تزکیه یک عنصر از شیت را به آسانی و سرعت اجرا می‌دهد و قادر است از جسچرها و عملیاتی که از قبلی با آن‌ها آشنا بود و در بقیه مناطق آیتم استعمال قرار میداد، استعمال کند.


استفاده از ترکیب رنگ های مناسب در طراحی گرافیکی اپلیکیشن اندروید:


پیش از ورژن آخری، ورژن ای را به مشتری بدهید تا برخورد و لحاظ مشتری طراحی اپلیکیشن  در ارتباط نرم افزار را بدانید و ظواهر آن از نگاه وی هم آیتم محاسبه قرار گیرد.

در غایت اپلیکیشنی کاربرپسند تحویل مشتری داده شود.

زمان پیشنهادی برای شما :

زمان جامع تشکیل داد اپ اندروید

بعضا از نکات پباده سازی گرافیک اندروید : 

استعمال از مخلوط رنگ های مطلوب در پباده سازی گرافیکی نرم افزار اندروید: 

درصورتی که شما اپلیکیشنی پباده سازی نمائید که همت خیلی خیر و خوبی داراست البته رنگ بندی قابل قبولی نداشته باشد و تو سلیقه مخاطب بزند، شک و تردید نکنید انرژی که برای کوشش نرم‌افزار گذاشتید بی سود شود زیرا از همین نخستین امتیاز منفی را کسب کردید!


پس کوشش از رنگ های دیدنی و امروزی به کار گیری فرمائید که مخاطب پسند باشد خیر ذوق فردی شما! برای یادگیری این دانش بهتر میباشد داده ها خویش را بالا ببرید و مطالعاتی در قضیه ادغام رنگ، روانشناسی رنگ ها و طرق تازه پباده سازی اعمال دهید.


در گوگل بنویسید لول کالر یا این که lol color می‌بینید که کلی وب سایت برای شما می‌آورد. اینها پالت های رنگ مهیا ای می‌باشند که مبنی بر استاندارهای خاصی پباده سازی گردیده اند و در دست شما قرار دارا‌هستند تا بتوانید از مخلوط رنگ صحت در قالب پباده سازی گرافیک اندروید یا این که حتی طراحی وب خویش به کار گیری فرمائید.


یا این که به عنوان مثال میتوانید از وب سایت هایی مثل پالت رنگ متریال طراحی صفحه به کارگیری نمایید.


به کارگیری از فونت مطلوب برای پباده سازی گرافیکی نرم افزار اندرویدی : 

فونت یکی راه و روش های ارتباطی اصلی دیگر در گرافیک اندروید با یوزرها میباشد که تاثیر متعددی روی به کارگیری از نرم افزار داراست. بعد از فونت هایی به کارگیری فرمائید که خوشگل البته در عین حالا تلاوت آنان معمولی باشد. هرگز از فونت های مهیا و پیشفرض به کارگیری نکنید و کارایی نمایید فونتی که برای نرم افزار خویش در حیث میگیرید مطابق با ظواهر و مسئله نرم افزار شما باشد.


اپلیکیشن‌‌های موبایل از چه طریق به کسب و کار شما رونق می بخشند؟


دنیای جدیدی که کسب و کار الکترونیک با به کار گیری از نرم افزار های گوشی و اپ های کاربردی  طراحی اپلیکیشن   بسیار متعددی که در مشت صاحبان مشاغل و کسب و شغل های کوچک و گرانقدر قرار داده، توانسته بعد از ظهر نوینی برای ارتقاء و رونق اقتصاد فعالان بازارهای گوناگون در بر داشته باشد.
درآمدزایی سوای بیزنس الکترونیک تا کجا؟ درآمدزایی فارغ از به کار گیری از نرم افزار های تلفن همراه و نرم افزار های کاربردی تا چه وقت؟ و پرسش هایی از این دست امروزه تماما منسوخ میباشند به دلیل آن که هر کسب و کاری که هیچ ارتباطی با این حوزه برقرار نکرده باشد به زودی محکوم به سقوط و نزول در بازار فروش و ارائه ی سرویس ها مختلف به مخاطبین و مشتریان بالقوه میباشد.

 


 

آنچه خواهید خواند [پنهان]

1 ضرورت به کار گیری از نرم افزار های گوشی:
2 فردای پباده سازی نرم افزار های تلفن همراه:
3 نرم افزار های گوشی چه‌طور فراگیر شدند؟
4 بحران تکنولوژی ها و نرم افزار های گوشی:
ضرورت استعمال از نرم افزار های گوشی:

امروزه حوزه های تبارک اقتصادی در سراسر عالم اعم از بورس های تعالی جهان، بازارهای طلا و جواهرات و سکه، جواهرات و بخش اعظمی از خرده فروشان دارای اعتبار بدین زمینه پی برده اند که از چه طریقی می‌توانند ارتباط مجاورت و صمیمی تری با مشتریان خویش داشته باشند. این کسب و امور که به صورت ویژه به بیزنس الکترونیک و کاربرد نرم افزار های گوشی نگاه می نمایند بدین قضیه رسیده اند که با به کارگیری از این ابزار های نسبتا نادر هزینه خیس میتوانند خیلی شل و آسوده در جیب عموم مکان بگیرند تا بخشی از سهم بازار خویش را از این نحوه ارتقاء دهند.
امروزه کشف کردن رویه های نو و گرانبها مانند به کار گیری از نرم افزار های گوشی برای کسب و امور و رونق اقتصادیشان از نان شب نیز واجب‌خیس میباشد به این دلیل که تضمین نگهداری ثبات و کوشش بهتر آن‌ها دربین مخاطبین و یوزرها حقیقی آنهاست.
دنیای بیزنس الکترونیک به مرزی از بسط و پیشرفت رسیده که نرم افزار‌های گوشی و به کارگیری از آنان در اطراف های گوناگون با گاز در حالا پرورش میباشد. بخش اعظمی از کسب و امور بر این نکته تأکید دارا هستند که بتوانند مشتریان خویش را به خیر و خوبی در پروسه خویش مشغول نمایند یا این که در واقعیت بتوانند آن‌ها‌را بخشی از دسته اقتصادی خویش قلمداد نمایند.


آمارهای جانور از ساخت و ساز نرم افزار های تلفن همراه در سال قبل، عجله غیر قابل تصوری را نشانه میدهد به نحوی که ترازو یا این که تعداد دانلود های انجام یافته برای این نرم افزار ها، رقمی بالاتر از تعداد اشخاص روی این کره خاکی میباشد. نگاه هوشمندانه ی کسب و کارهایی که رویت کرد بازی به آینده دارا هستند به یکی‌از طریق‌هایی ختم می گردد که در غایت بیزنس الکترونیک پیش پای آنان قرار میدهد.
نرم افزار های گوشی را می اقتدار مسیر پر‌نور امروز و فردای مشاغلی دانست که به‌دنبال کسب فایده بیشتر و ارتقا سهم بازار خویش میباشند.


فردای پباده سازی نرم افزار های گوشی:

تشکیل داد یک نرم افزار گوشی شاید او‌لین و ابتدایی ترین قدم برای گسترش یک تجارت قلمداد گردد. بعد از ایجاد کرد یک نرم‌افزار کاربردی بایستی به خیر به‌این مسئله پرداخته خواهد شد که چه گونه و با طی کردن کدام مسیر می شود به توفیق رسید؟ در دوران ای که شاید در هر ثانیه تعدادی آیتم نرم افزار گوشی با موضوعات متفاوت در سراسر عالم ساخت‌و‌ساز گردد، چه عنوان ها و موضوعاتی میباشد که موجب پیشرفت پله‌پله یا این که مرگ نابهنگام و زودرس یک اپلیکیشن کاربردی گوشی می گردد؟
جهشی در بازار ایجاد و مصرف نرم افزار های گوشی در حالا ساخت میباشد که اهمیت مطالعه درباره‌ی چگونگی کارکرد ابزارهای مختلف برای رویش را بیشتر از گذشته می نماید. اینکه با چه مدل و نگاه از کاربرانی روبرو میباشید یااینکه آینده نرم افزار گوشی شما به چه سمت و سویی خواهد بود، می تواند اثربخشی قابل توجهی در پروسه بسط یا این که سقوط اپ نخستین شما باشد.

 


 



طراحی یک اپلیکیشن موبایل چقدر خرج دارد؟


انقلاب تلفن همراه کسب وکارها را وارد دنیای مهیج نموده است.  طراحی اپلیکیشن  سایت‌ها و پلتفرم های شبکه های مردمی دیگر صرفا شیوه ساخت و ساز قیمت برای مارک و ساخت فروشِ بیشتر وجود ندارد. ساختن نرم افزار های تلفن همراه سفارشی در حال حاضر حرکت تازه مبلغی برای بیزینس هاست و این زمینه تعجب برانگیز وجود ندارد در سال ۲۰۱۷، ۱۹۷ میلیارد دانلود نرم افزار پیش آمده میباشد .این عدد در پهنا ۲۰ سال با ضریب ۳ این صنعت را منفجر خواهد کرد.




 این احتمال نیز وجود داراست که شما همچنان متکی به وبسایت خویش باشید. شاید فرصت و سرمایه‌گذاری مالی گزافی که تصور می‌کنید برای تشکیل داد یک نرم افزار نیاز میباشد شما‌را از این عمل بازداشته میباشد. واقعیت این میباشد که شما به راحتی می توانید این فعالیت را جاری ساختن دهید. یک نرم افزار گوشی این ایام می‌تواند سوای زحمت زیاد ساخته خواهد شد.


 این زمینه مارا به پرسش اصلی می رساند:


 یک نرم افزار سفارشی دقیقاً چه مقدار پول نیاز خواهد داشت؟


بگذارید همین اولیه برایتان پر‌نور کنیم. هیچ فرمول جادویی نیست که هزینه تشکیل داد یک نرم افزار را انتخاب نماید. آنچه اساسی میباشد پلتفرم میباشد. ابهام میباشد. استعداد میباشد و یکسری برهان دیگر. در‌این نوشته ی علمی در رابطه آحاد متغیرهایی که در هزینه‌ها و بعضا ارقام ظریف اثر خواهد گذاشت، دعوا می کنیم. به‌این نحوه دقیقاً خواهید دانست دارید وارد چه کاری می‌شوید


 البته اولیه...


 یک نرم افزار گوشی سفارشی چه است؟


در شرایطی که نخواهیم متعددی فنی حرف کنیم، یک گوشی نرم‌افزار قابل انعطاف افزاری میباشد که به صورت خاص برای مخاطب روی یک تلفن همراه تلفن همراه مثل یک اسمارت فون یا این که تبلت پباده سازی گردیده است.


آیا تمامی نرم افزار‌ها به صورت یکسان ساخته می گردند؟


به هیچ وجهً اینطور وجود ندارد.


سه نوع نرم افزار وجود داراست که هریک از آنان نقاط قوت و ضعف خویش را دارا‌هستند.


نرم افزار ساکن، اینترنت و هیبرید


 بیایید به اختصار هرکدام از اینها را ارزیابی کنیم.


یک نرم افزار اینترنت در واقع ورژن موبایلی یک سایت میباشد. در فضای آنلاین گوشی-پسند بودن قضیه مهمی میباشد. به همین برهان اینجانب به طور تقریبً مطمئن هستم که در‌صورتی‌که  کلیه بیزینس‌ها نرم افزارِ اینترنت نداشته باشند، اکثر اوقات آن ها دارا هستند و در شرایطی‌که بخواهم درستگو باشم این کفایت نمیکند. لااقل از حیث یوزرها کفایت نمیکند بدیهی میباشد که یوزرها اپلیکیشن‌ها را به اینترنت‌وب سایت‌های موبایلی ترجیح میدهند.




فاکتورهایی که هزینه‌های توسعه و گسترش نرم افزار شمارا زیر تاثیر قرار میدهد


نرم افزار‌های تلفن همراه در تنوعی از وسعت، صورت، رنگ و کوشش چشم میگردند. تعداد خیلی متعددی ادله وجود دارااست، و کلیه این عوام روی هزینه‌ها تاثیر می گذارد.


فاکتورهای اول‌ای که بر هزینه‌های توسعه و گسترش نرم افزار تاثیر دارا‌هستند عبارتند از:


سبک تجارت

پلتفرم

همت

پباده سازی

توسعه و گسترش دهنده

و بعداز آن، هزینه‌‌های پنهانی وجود داراست که ماجرا آن کلاً فرق داراست.


بیایید نگاه ظریف‌تری به هرکدام از این موادتشکیل دهنده بیندازیم:


سبک تجارت

تحقیقات برای ساختن یک اپلیکیشن با طرح بیزنس شما و سبک بیزینس تان برای ساخت‌و‌ساز منفعت شروع میشود. این سبک مهم ترین برهان برای هزینه هایی میباشد که برای ایجاد کرد نرم افزار شما نیاز میباشد. هنگام ایجاد کرد نرم افزار به طرح بیزنس خویش نگاه می‌کنید و میپرسید \"به چه چیزی نیاز دارم؟\"


مشتریان متبوع شما وقت خویش را در کجا سپری می‌نمایند؟


 آنان چه دستگاه‌ها و پلتفرم‌های را به کارگیری میکنند ؟

به چه شکل از این نرم افزار پول در میاورید؟

 آیا دانلود آن مجانی خواهد بود؟

آیا آن را با ارزش اثبات به فروش خواهید رساند؟

آیا با خرید های داخل طرحی درآمدزایی خواهید کرد؟

آیا نرم افزار شما برای تبلیغات تولیدها خودتان به کارگیری شود و یا این که طریق پولسازی شما مرتبط با اطلاع رسانی فرد دیگری خواهد بود؟

 آیا دنبال کنندگان شما بیشتر به پباده سازی بصری اهمیت می دهند یا این که به کارآمدی عملی؟

 آیا تجربه ای که کارایی دارید پیاده نمایید بر پایه ی دسترسی به داده ها میباشد و یااینکه خاص و بی‌همتا بودن این تجربه برای‌تان اساسی میباشد؟

هر مورد از این دست اندرکاران دست اندرکاران بیشمار دیگر گزینش خواهد کرد که نرم افزار شما بایستی به چه شکل باشد و لذا بر روی مقدار هزینه ای که بایستی در حوزه دسترسی پلتفرم، کوشش، پباده سازی و بسط سپرده گذاری گردد، تاثیر خواهد گذاشت.


از جمله آسانتر میباشد که اپی که صحیح می کنیم فقطً به قیمتی اثبات و معلوم فروخته خواهد شد. خرید های باطن طرحی فرصت بیشتری برای پیاده سازی احتیاج دارااست و لذا گرانتر تک تک می گردند. و در شرایطی‌که بخواهید یک تجربه بیزنس الکترونیک عالی بسازید، انتظار هزینه‌های بیشتری را نیز می‌اقتدار داشت.


برای آنکه سبک بیزنس خودتان را ظریف‌خیس نگاه فرمائید بایستی در حیث داشته باشید که


برای برقراری رابطه با مشتریانتان به چه چیزی نیاز دارید

بها برای شایسته ترین فروش نرم افزار شما چه قیمتی میباشد

استراتژی پولسازی شما چه می باشد

این فقط راهی میباشد که بفهمید چیزی که میسازید حقیقتا پولسازخواهد بود یا این که خیر. بیایید هریک از این مسائل را بازتر کنیم.




لیست اپلیکیشن های ساخته شده با react native


تا کنون نرم افزار‌های متعددی با react native تشکیل شده‌‌اند و این فریمورک فی مابین   طراحی اپلیکیشن ‌نویس‌ها علاقه مندان متعددی داراست. البته ماهیت React Native چه چیزی است و چرا محبوبیت متعددی پیدا نموده است؟ React Native یک چارچوب جاوا اسکریپت میباشد که برای ایجاد کرد نرم افزار‌های متناسب با سیستم برهان‌های iOS و Android آیتم استعمال قرار میگیرد. توسعه و گسترش‌دهندگان نرم افزار برای اجرای پروژه‌های گران قدر و ساخت و ساز اپ‌هایی کیفیت عالی که رابط کاربری فوق‌العاده‌ و سرعت قابل قبولی داشته باشند از ری اکت نیتیو استعمال می‌نمایند. در پی لیستی از نرم افزار‌های درست شده با react native را مشاهده خواهید کرد. در شرایطی‌که شما نیز دوست دارید اپلیکیشنی کاربردی برای کسب‌وکارتان پباده سازی نمایید، از سرویس ها باشگاه نرم افزار به کارگیری فرمائید.

لیست نرم افزار های درست شده با ری اکت نیتیو react native
در ذیل لیست گونه های نرم افزار های تشکیل شده با ری اکت نیتیو را می‌بینید:

1. نرم افزار Facebook Ads Manager تشکیل شده با react native


نرم‌افزار Facebook Ads Manager او‌لین نرم افزار کراس پلتفرمی (cross platform) میباشد که بوسیله شرکت فیسبوک گسترش یافت. این نرم افزار کاربرانی در سراسر عالم داراست. هریک از این یوزرها اطلاع رسانی‌های متنوعی دارا هستند، از کشورهای مختلفی می‌باشند، فرصت و ساعت‌ها کشورشان با هم گوناگون میباشد، هرمورد پول رایج منحصر به فرد به خویش را دارا‌هستند و … البته Facebook Ads Manager توانسته به خیر مجموع این تفاوت‌ها را پوشش دهد. چرا‌که این نرم افزار بوسیله ری اکت نیتیو پیشرفته میباشد و در ری اکت نیتیو نیز از چارچوب جاوا اسکریپت استعمال میگردد. پس به نیکی میتواند به تفاوت‌ها رسیدگی نماید و تجربه کاربری نیکی را برای استفاده کننده رقم بزند.

2. اپلیکیشن Bloomberg پیشرفته با ری اکت نیتیو


نرم افزار Bloomberg کاربرانش را در جریان جدیدترین خبر‌ها ناحیههای بیزنس و کارها مالی قرار می دهد. پیش از اینکه اعضای مجموعه بلومبرگ از react native برای گسترش نرم افزار خویش استعمال نمایند، مجال متعددی را صرف می‌کردند تا بتوانند ورژن‌های اندروید و iOS را به صورت غیر وابسته به روز نمایند. ولی زمانی با ری اکت نیتیو و مزایای آن آشنا شدند، توانستند هم زمان ورژن‌های اندروید و  iOS را به روز نمایند، در طی خویش صرفه‌جویی نمایند و کیفیت رابط کاربری این نرم افزار را ارتقا دهند.

3. نرم افزار AirBnB تشکیل‌شده با react native


یکی نرم افزار‌های دارای اسم و رسم جهانی که از روش ری اکت نیتیو پیشرفته، AirBnB میباشد. طبق گفته یکی‌از مهندس‌های اپلیکیشن کمپانی AirBnB، روزمره 60 نفر از اعضای دسته بسط، روی فناوری ری اکت فعالیت می‌نمایند. به کارگیری از react native معمولی میباشد و کدهایی که از روش این فریمورک ساخته می گردند، امکان این را دارا هستند که به صورت دوباره، گزینه به کارگیری قرار بگیرند.

4. اپ Gyroscope پباده سازی گردیده با ری اکت نیتیو


از روش این نرم افزار یوزرها می توانند به خیر تمامی مواقعی که مرتبط با تندستی‌شان میشود را در دست گرفتن نمایند. تعداد گام‌های روزمره اشخاص، ضربان قلب‌شان، معیار کاهش یا این که ارتقا وزن و … کلیه از روش این اپ قابل پیگیری می باشند. علاوه بر این، اطلاعاتی که مرتبط با سالمی یوزرها می شوند در قالب گزارش‌های روزمره، هفتگی و ماهانه قابل اخذ می باشند. این گزارش‌ها به اشخاص یاری می‌نمایند برای داشتن معاش سلامت‌خیس، نرم‌افزار‌ریزی نمایند و مسیر وصال به معاش تندرست و مالامال نشاط را به خیر و خوبی طی نمایند. روند پباده سازی و تشکیل داد نرم افزار Gyroscope به یاری ری اکت نیتیو صورت گرفته میباشد. همین سبب ساز گردیده امکاناتش به راحتی ارتقاء پیدا نمایند و یوزرها نیز به خیر و خوبی از آن استعمال نمایند.

5. نرم افزار UberEats پیشرفته با ری اکت نیتیو

اگرچه ری اکت نیتو در ایجاد کرد نصیب کوچکی از این نرم‌افزار نقش داشته میباشد، ولی توانسته تجربه فوق‌العاده‌ای را از حیث UI و UX برای یوزرها رقم بزند. این نرم افزار به داشبوردی نیاز داشت که از روش آن بتواند برای رستوران‌ها نوتیفیکیشن ارسال نماید. اعضای مجموعه نرم افزار اوبر از پیشین تجربه فعالیت با ری اکت را داشتند، به همین خیال تصمیم گرفتند برای پباده سازی این داشبورد نیز از react native به کار گیری نمایند. پباده سازی این قسمت از UberEats با استعمال از ری اکت، تصمیم هوشمندانه و موفقی برای این موسسه محسوب میشود.

6. نرم‌افزار Instagram پیشرفته با react native


استعمال از فناوری‌های تازه برای نرم افزار‌هایی که فرآیند‌ پباده سازی‌شان کامل شدن شده است، فرایندی بحران بر انگیز میباشد. البته اینستاگرام رابط کاربری معمولی‌ای داشت، به همین خیال استعمال از ری اکت نیتیو برای گسترش آن نسبتا بی آلایش‌خیس بود. همینطور به کارگیری از ری اکت نیتیو برای بسط اینستاگرام سبب ساز شد که مراقبت این نرم افزار برای سیستم‌برهان‌های اندروید و iOS معمولی‌خیس خواهد شد.

7. نرم افزار Walmart تشکیل‌شده با ری اکت نیتیو


شرکت والمارت قصد داشت به تعالی‌ترین خرده‌فروشی آنلاین در سراسر دنیا تبدیل خواهد شد. چهت نیل بدین مقصود، مدیران والمارت می بایست ریسک می‌کردند و اقدامات جسورانه‌ای اعمال می‌دادند تا بتوانند با به کار گیری از مزایای نرم افزار خویش، مزیت رقابتی نیکی به دست آورند. به همین خیال و خاطر آن ها با استعمال از فناوری‌های تازه در پی نحوه‌هایی برای بهبود تجربه مشتری بودند. هنگام به کار گیری از فناوری‌های نو، آن ها با ری اکت نیتیو آشنا شدند. ری اکت نیتیو منجر کوشش عالی نرم افزار والمارت شد و این قابلیت و امکان را برای مدیران والمارت مهیا کرد تا بتوانند اپلیکیشن‌ای مشابه به نرم‌افزار‌های نیتیو و همین طور برنامه کودکان‌های بسیار جاری داشته باشند.

8. اپلیکیشن SoundCloud Pulse پیشرفته با react native


نرم افزار SoundCloud Pulse به اشخاصی که موسیقی، پادکست و … ساخت می‌نمایند، یاری می‌نماید تا اکانت‌های خویش را در اختیار گرفتن نمایند. زمانی مجموعه فنی SoundCloud pulse در ادامه پباده سازی دومی دسته از نرم افزار‌های نیتیو این موسسه بود، با مشکلی مهم مواجه شد و قوی نبود پباده سازی ورژن iOS را به نقطه نهایی برساند. اعضای مجموعه در جست‌‌وجوی خط مش حلی برای این اختلال بودند که با react native آشنا شدند. سپس، ری اکت نیتیو میان آنها محبوبیت متعددی پیدا کرد. به دلیل آن که فعالیت کردن با این فریمورک برای آنان بی آلایش‌خیس از عمل کردن با نرم افزار‌های نیتیو بود و ایرادات قبل‌شان را نیز کاملا از میان موفقیت.

9. نرم افزار Townske پباده سازی گردیده با ری اکت نیتیو


اپلیکیشن Townske به یوزرها امداد می‌نماید تا جای گزینه عشق خویش برای مسافرت را پیدا نمایند. این نرم افزار داده ها جامعی در رابطه جاذبه‌های توریسم شهرها و کشورهای متفاوت در دست مخاطب قرار می دهد. نکته قابل توجه این میباشد که اشخاص برای به کار گیری از Townske مایحتاج وجود ندارد اکانت کاربری ساخت و ساز نمایند. استعمال از ری اکت نیتیو برای تشکیل داد این نرم افزار منجر گردیده لود فولدر‌ها در Townske با سرعت بهتری صورت پذیرد.

10. نرم‌افزار Wix تشکیل‌شده با react native


Wix نرم افزار‌ای میباشد که سرویس ها پباده سازی نرم افزار را به کاربرانش ارائه می دهد. یوزرها با به کارگیری از Wix می توانند اپ‌های اینترنت ساخت‌و‌ساز نمایند و از آن برای جذب کاربر بیشتر به کارگیری نمایند. علاوه بر این، اشخاص برای به کار گیری از این نرم‌افزار و طراحی وب سایت‌تارنما گزینه نظرشان نیاز ندارند مانند اپ‌نویس‌ها کد نویسی بلد باشند. پباده سازی نرم‌افزار Wix با ری اکت نیتیو سبب ساز گردیده این نرم‌افزار سرعت بسیار خیر داشته باشد و استفاده کننده از فعالیت کردن با آن لذت برنده شود.

11. نرم افزار Delivery.com پیشرفته با ری اکت نیتیو


یوزرها از این نرم افزار به کارگیری می‌نمایند تا بتوانند مواد غذایی یا این که غذای گزینه نیازشان را از مجاورت‌ترین رستوران و مغازه تهیه و تنظیم نمایند. پباده سازی این نرم افزار با ری اکت نیتیو به مخاطب این قابلیت را میدهد تا به خیر و خوبی از نقشه و خصوصیت‌هایی همانند زوم کردن، چرخش و … به کارگیری نماید. در واقعیت ری اکت نیتیو فی مابین افزونه و ماژول‌های نیتیو رابطه برقرار می‌نماید و قابلیت به کارگیری از خصوصیت‌های متفاوت نقشه را برای کابر آماده می‌نماید.