مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

اهمیت و کاربرد اپلیکیشن

این روز ها زمانی پای بعضا اپلیکیشن‌ها و مسابقات تلویزیونی می‌نشینیم، چه زمانی که اپ‌ها و مسابقات طراحی اپلیکیشن ورزشی را تماشا می کنیم و چه هنگامی که نرم‌افزار‌های علمی و فرهنگی را تماشا میکنیم، از ما می خواهند برای کمپانی در نرم‌افزار و احتمالاً رأی و حیث دادن یک نرم افزار خاصی را نصب کنیم یا این که یک نرم افزار را معرفی می‌نمایند که حمایت کننده و حامی مالی اپ میباشد و به شغل ما میاید و با آن کلیه شغل های بانکی و غیر بانکی را میگردد ایفا اعطا کرد! نو به همین هم بسنده نمی کنند بلکه میخواهند سایر افراد را دعوت و عضو کنیم و پاداش و امتیاز بگیریم.

غیر از تلویزیون هم هنگامی پای حرف دوستان و قوم و قبیله می‌نشینیم به ما کلی نرم افزار و نرم‌افزار‌های اندرویدی معرفی می‌نمایند. درحال حاضر بیایید ببینیم نرم افزار چه می باشد و چرا این قدر اهمیت و کاربرد داراست.
نرم افزار چه چیزی است؟

«اَپلیکیشن» تلفظی از کلمه و واژه انگلیسی Application میباشد که گهگاه به طور مخفف و کوتاه گردیده «اَپ» (App) به فعالیت می‌رود. نرم افزار یک بسته و گروه قابل انعطاف‌افزاری میباشد که مهمترین خصوصیت‌اش کاربردی بودن آن میباشد؛ یعنی یک نرم‌افزار‌ای میباشد که کارایی خاصی را برای یوزرها جاری ساختن میدهد.

به خیال همین خصوصیت مهم، به نرم افزار در فارسی «برنامه کاربردی» یا این که «اپ کاربردی» می گویند و بسته به‌این که در چه پلتفرم و سیستم عاملی عمل می‌نماید، اصطلاحات دیگری به آن اضافه می شود؛ برای مثالً نرم افزار یا این که اپلیکیشن اندرویدی ...، اپ یا این که اپ آی اُ اِس (IOS: سیستم استدلال اَپل) ... یا این که اپ پایین اینترنت (اینترنت نرم افزار) ... .

نرم افزار کسب و کار چه خدماتی به ارائه می کند؟

به طبع برای خودتان هم اتفاق افتاده میباشد که همواره قابلیت مراجعه به یک تارنما خاص را ندارید! طراحی اپلیکیشن به این دلیل‌که یا این که فراموش میکنید و یا این که مداوم فرصت را به تعویق می اندازید; ولی هنگامی که اپلیکیشنی مرتبط با سایت و کسب و کاری خاص داشته باشید، شما خیلی عالی و ریلکس خیس می‌توانید از سرویس ها آن استعمال فرمایید.
در‌صورتی‌که بخواهیم روی هم رفته به خدماتی که اپ گوشی تجارت به ما ارائه می نماید، حرف کنیم، قادر خواهیم بود به مورد ها ذیل اشاره نماییم:

ارتقاء تعداد مشتریان
ارتقا پرستیژ کاری
قابلیت و امکان رئیس ریلکس و عالی کارگر
قابلیت مدیر شل و عالی مشتریان
قابلیت و امکان ارائه سرویس ها غیر حضوری به مشتریان
ارتقا و راحتی مشتریان
قابلیت و امکان فروش بعضا تولیدات خاص
قابلیت و امکان ارائه بعضی اعلامیه های خاص
ارتقا قابلیت برندسازی و شناخته شدن در حوزه بیزنس خویش

دیدنی میباشد بدانید که اینها تنها بعضی از مزایا بودند که اهمیت پباده سازی نرم افزار گوشی را آرم میدهند. امروزه روز آپ دیت مزایای بیشتری از این نرم افزار ها یافت می گردد و بدین واسطه بیزنس اشخاص بخش اعظمی رونق خواهد یافت.
چرا ما می بایست برای بیزنس خویش مبادرت به پباده سازی نرم افزار کنیم؟

اهمیت پباده سازی نرم افزار گوشی را در مثالی برای شما بیان خوا هیم کرد که با این نمونه بیشتر به‌این موضوع پی ببرید که چرا شما بایستی برای تجارت خویش، اپلیکیشنی پباده سازی کنید!

احتمالا سایت دیجی جنس را بخش اعظمی از شما می‌شناسید; این وبسایت در قبلی صرفا در وبسایت خویش محصولاتش را به فروش میرساند! ولی امروزه با پباده سازی اپلیکیشن تلفن همراه برای یوزرها خویش، فروش خویش را چند برابر نموده است; در اینجا اهمیت پباده سازی نرم افزار برای کسب و کارتان را فهم میکنید.
با این شغل دیگر یوزرها و مشتریان دیجی جنس موردنیاز وجود ندارد کلی وقت بگذارند و به تارنما مراجعه نمایند! بلکه تنها با تعدادی کلیک بی آلایش میتوانند خریدشان را جاری ساختن دهند، سابقه خرید خویش را مشاهده نمایند، از تخفیف های روز آگاه شوند و …!



مشتریان هم دقیقا مانند شما می باشند و به‌دنبال ارتقاء راحتی خویش می‌باشند.

شما با پباده سازی اپلکیشین تجارت و برنامه گوشی برای خویش، این راحتی را به آن‌ها کادو خواهید بخشید و آنان برای بازه ها جزو مشتریان اثبات شما قرار خواهند گرفت.

از ابزار‌ها و سایت‌های ساخت اپلیکیشن استفاده کنید!

او‌لین طریق تشکیل داد نرم افزار، نحوه به کارگیری از ابزارها و وبسایت‌های ایجاد کرد نرم افزار میباشد: این طرز طراحی اپلیکیشن برای هنگامی مطلوب میباشد که شما نمی­خواهید خودتان اپلیکیشن نویسی را به طور تخصصی بیاموزید و همینطور به عوارض گوناگون اقتصادی قصد استخدام تیم اپلیکیشن نویسی را ندارید، همان گونه که تمامی‌ی ما می دانیم هزینه‌های استخدام مجموعه نرم‌افزار نویسی بسیار زیاد میباشد.

آسوده‌ترین و به صرفه‌ترین شیوه هم از نظر هزینه و هم از نظر وقت، به کارگیری از وب سایت‌هایی میباشد که با امداد تکنولوژی آن ها می توانید یک نرم افزار منحصربه‌فرد خودتان برای موبایل‌های هوشمند با سیستم ادله اندروید و ios به طور آنلاین و در اطراف سایت بسازید. با به کارگیری از این وب سایت‌ها شما از روش کامپیوتر و تلفن همراه گوشی تان که از سیستم برهان اندروید و ios به کار گیری می‌نماید، حاذق به ایجاد کرد نرم افزار می‌باشید. درین تارنما‌ها شما با یک سری کلیک معمولی می­توانید نرم افزار منحصر به فرد خویش را بسازید. کافیست وارد وب سایت گردید نوع کار خویش را مشخص و معلوم نمائید، به عنوان مثال فروشگاهی و آن گاه داده ها خویش را وارد کرده و با یاری کارشناسان و مشاوران حامی وبسایت، نرم افزار سفارشی خویش را با اعتنا به نیازهایی که معین کرده‌اید به طور آنلاین در معدود‌ترین مجال و با معدود‌ترین هزینه بسازید.

یک کدام از این اینترنت‌وبسایت‌ها، تارنما نرم افزار ساز اپلیکیشن ساز می باشد که شما می‌‌توانید با به کارگیری از تجهیزات این سایت، نرم افزار ما یحتاج کسب‌وکار خویش را آنلاین بسازید. برای به کارگیری از این سایت هیچ علم تخصصی درخصوص اپ نویسی و دولوپ نرم افزار‌ها نیاز ندارید و به راحتی میتوانید در حین و هزینه صرفه جویی فرمایید. علاوه بر این، می توانید با به کارگیری از اینترنت‌تارنما‌های تشکیل داد نرم افزار، برای سیستم استدلال‌های گوناگون همانند اندروید و ios نرم افزار بسازید.

یک کدام از دیگر از راه و روش‌ها، به کارگیری از پکیج نرم‌افزار نویسی جاوا میباشد؛ برای اینکه به طور بدون پول با سیستم دلیل اندروید نرم افزار بسازید، کافی میباشد که نرم افزار بدون پول گویش نرم‌افزار نویسی جاوا را دانلود فرمایید. درین پکیج طرز ایجاد کرد نرم افزار آیتم استعمال برای اندروید به طور بدون نقص به شما یادگرفتن داده می­گردد و خصوصیت مثبت این اپ گوشی این میباشد که شما می­توانید پس از تشکیل داد نرم افزار خویش آن را آزمون فرمایید. با این اپ به راحتی می­توانید به ابزارها و منبع کدهای نرم افزار نویسی دسترسی پیدا کرده و با به کارگیری از آنان نرم افزار خویش را بسازید.

تشکیل داد نرم افزار از سیستم ادله ios: در سیستم برهان ios شما می­توانید در نصیب ios developer center با پرداخت فقط ۹۹ دلار از تجهیزات فوق العاده آن به کارگیری کرده و با به کار گیری از ابزارهای متعدد و متنوع نرم افزار خویش را بسازید و پیش از ارائه به مردم نیز آن را آیتم آزمایش و آزمون قرار دهید.

در حال حاضر مزایا و معایب این طرز از تشکیل داد نرم افزار را گزینه نظارت قرار می­دهیم .


مزایا :

به کارگیری از آن به تخصص احتیاج ندارد و مردم اشخاص می­توانند با به کار گیری از یادگرفتن‌های هر اینترنت‌وب سایت یا این که پکیج به راحتی از آن به کارگیری نمایند.
هزینه آن در مقابل کوشش که داراست بسیار ناچیز میباشد و شما هم می­توانید ورژن اندروید و هم ios نرم افزار خویش را بسازید.
در طی غایت صرفه جویی را می­نمایید و در هنگامی کمتر از ۶۰ دقیقه می­توانید نرم افزار خویش را بسازید.
محتوای شما فعال خواهد بود و به امداد پنل پایین اینترنت می­توانید داده ها خویش را طبق تغییرات تولید گردیده در کسب و کارتان بروزرسانی نمایید.


معایب :

در‌این شیوه کل تجهیزات مبنا ای به خیر و خوبی ساپورت می­خواهد شد البته ممکن میباشد نتوانید از بعضا تجهیزات توسعه یافته مثل فعال کردن سنسورها به کار گیری نمایید .
در شرایطی که تشکیل داد نرم افزار ها از روش وبسایت ها یا این که پکیج های مبلغی باشد می بایست چندین وقت یکبار آن را شارژ نمائید.
پکیج هایی که در ابتدا معرفی شد نیاز اندکی به علم اپ نویسی دارا‌هستند اما در شرایطی که شما سوای داده ها از اپلیکیشن نویسی می­خواهید نرم افزار بسازید می­توانید از وبسایت های ایجاد کرد نرم افزار به کار گیری فرمایید. بعضا از این وب سایت ها عبارتند از : native، appsaz و appypie.

تشکیل داد نرم افزار با سیستم ادله اندروید و ios و برای تلفن همراه های اندروید و آیفون

آشنایی با ابزار برنامه نویسی اندروید و معرفی آن ها

تلفن های هوشمند، مثلا مهمترین گجت هایی می‌باشند که در سال های اخیر معاش انسان طراحی اپلیکیشن را در تک تک بعد ها دستخوش تغییرات شگفت انگیز کرده اند. توسعه کلان این تلفن ها در کنار اقیانوس نرم افزار های در درحال حاضر گسترش که هر ثانیه به تعداد آنان اضافه میگردد، از بخش اعظمی از جهات، معاش بر روی این کره را برای بشر ها بی آلایش خیس کرده و نقش بسزایی در انفجار درایت در سطحی جهانی جاری ساختن کرده است. خدمت اندروید، بیشتر از ۸۰% بازار تلفن های هوشمند را در چنگ داراست و یک کدام از مهم‌ترین عارضه ها توسعه و گسترش این امپراطوری وسیع، وجود ابزار اپلیکیشن نویسی اندروید و امکاناتی میباشد که برای اپ نویسی در چنگ طرفداران خویش قرار داده میباشد. اکنون مجاورت ۱۴ میلیون نفر (یا این که دسته) بسط دهنده در سراسر عالم سرگرم ساخت و ساز اپ برای گوشی می باشند که از این تعداد، نیمی از آنان فقط بر روی سیستم اندروید تمرکز دارا‌هستند.

در شرایطی‌که شما نیز جزو دوست داران به پباده سازی نرم افزار و ابزار نرم افزار نویسی اندروید می باشید و تصمیم دارید ایده های خویش را عملی فرمائید، قبل از هر چیز ما یحتاج میباشد که قدرتمندترین ابزارها برای نرم افزار نویسی اندروید را بشناسید. به همین جهت درین نوشته‌ی علمی مهمترین ابزارهای این عرصه را به شما معرفی خوا‌هیم نمود.
معرفی مهم‌ترین ابزار نرم افزار نویسی اندروید

Android Studio (IDE)

اندروید استدیو که در سال ۲۰۱۳ بوسیله گوگل ارائه شد، به عقیده اکثری از کارشناسان، شایسته ترین، جامع ترین و کاربردی ترین ابزار نرم افزار نویسی اندروید میباشد. از خصوصیت های اصلی این اپلیکیشن می شود به کاربرپسند بودن، داشتن ویرایشگر کد منبع، داشتن ابزارهای منحصر به فرد امتحان و اشتباه، داشتن مورد پیش فرض Firebase برای ایفا، داشتن آنالیزور APK و مواقعی از این دست اشاره کرد. این نرم‌افزار به طور مجانی در مشت تمامی قراردارد و یادگیری فعالیت کردن با آن از دیگر ابزارها معمولی خیس میباشد.

Android Debug Bridge (ADB)

این ابزار توانمند که در واقع سعی بدون نقص آن در دل اندروید استدیو نیز وجود دارااست، یکی شایسته ترین ابزارها برای یافتن و رفع باگ های کد نویسی هنگام اجرای دستورها نرم افزار میباشد. طرز عمل ADB به‌این شکل میباشد که می بایست تلفن همراه هوشمند دارنده ورژن آزمایشی نرم افزار را به کامپیوتر متصل نمائید و بعد اوامر قابل انعطاف افزاری را یکی‌از بعد از دیگری در گوشی جاری ساختن کرده و درین نرم‌افزار، درستی کدنویسی آن را آیتم ارزیابی قرار دهید. به این ترتیب چنانچه شما از ابزاری غیر از اندروید استدیو استعمال میکنید، مورد نیاز میباشد که صدق روند فعالیت خویش را در ADB آیتم سنجش قرار دهید.


FlowUp

این ابزار برای مثال ابزارهای کاربردی برای پایین لحاظ داشتن و در دست گرفتن طریق کوشش اپ ساخت و ساز گردیده در تلفن های هوشمند میباشد. FlowUp به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا تلاش تمامی نرم‌افزار هایی که ایجاد میکنید را با تمرکز نظارت و در دست گرفتن نمایید. داشبورد دستی این ابزار نرم‌افزار نویسی اندروید به شما یاری می نماید تا آمار و معیارهای نرم افزار را که مشمول ترازو به کار گیری از دیسک و CPU، معیار استعمال از یاد، ترازو به کارگیری از باتری و… میشود را به خیر در دست گرفتن نمائید.

ضابطه حق تقدم لینک و پیوند نخستین را به حافظه داشته باشید در وبسایت های متعددی این غلط وجود داراست و ممکن میباشد شما هم آن را طراحی اپلیکیشن مشاهده کرده باشید. از جمله فرض کنیم شما دو پیوند را در کاغذ ی وبسایت خویش دارید. هر دوی این پیوند ها به یک کاغذ اشاره می نمایند. به لحاظ شما گوگل به کدام متن لنگر دقت می نماید؟ متن لنگر اولیه؟ متن لنگر دوم؟ یا این که هر دو؟

مبتنی بر ضابطه حق تقدم پیوند نخستین، گوگل فقط به متن لنگر نخستین اعتنا می نماید.

شاید بگوید این چه اهمیتی داراست؟

شاید شما یک نوار نوابری مانند نوار تحت در وب سایت خویش دارید:

به جهت اینکه شما این نوار را در بالای شیت ی خویش دارید، گوگل از نخستین این پیوند ها را می بیند.

در سناریوای این ماجرا بغرنج می‌گردد که شما در نوار ناوبری خویش یک پیوند به اسم Recipe Index دارید و در زیر می‌خواهید متن لنگری را برای دستوراعمل های غدا سلامت به اسم healthy recipes تولید فرمایید.

>متاسفانه متن لنگر مرتبط با healthy recipes بوسیله گوگل نادیده گرفته میشود.

گوگل صرفا به متن لنگر لینکی که او‌لین توشه چشم میباشد دقت می نماید و متن های لنگری که بعداز متن لنگر اولیه می‌آیند را نادیده میگیرد.

پس اعتنا نمایید که متن های لنگری را که در نصیب ناوبری تارنما به کار گیری میکنید، کلمه ها کلیدی بی نیاز باشند. زیرا همان گونه که گفتیم گوگل به متن های لنگری که بعدا برای این لینک و پیوند ساخت میشوند توجهی نمی نماید.
18. لغات کلیدی خویش را ساخت و ساز نمایید

این شایسته ترین پیشنهاد ای میباشد که شما میتوانید دراین مورد بشنوید.

رنک اولیه را برای واژه کلیدی کسب نمائید که خویش شما آن ساخت نموده اید!

موضوعی که ما دراین مورد صحبت میزنیم این میباشد که شما بایستی برای توشه اولیه چیزی را ساخت‌و‌ساز فرمایید - مانند یک مارک، فرآورده یا این که یک سیستم - شما فقط کسی میباشید که میتوانید برای این حالت سئو جاری ساختن دهید.

بعداز این که‌این عمل را اجرا دادید در صورتی‌که که ساخته شما دارای اسم و رسم گردد میبینید که شما برای یک واژه ی کلیدی که خودتان آن را ساخت‌و‌ساز نموده اید و وسعت جستجوی بالایی داراست،‌پیوند نخستین را کسب نموده اید!

به عنوان مثال تارنما بکلینکو یک استراتژی seo برای پیوند سازی ساخت و آن را تکنیک اسمان خراش «The Skyscraper Technique» نامید.

الان هر روزه ترافیک قابل قبولی برای این کلمه و واژه کلیدی که خودش ساخت‌و‌ساز نموده است کسب می نماید.

شما هم می‌توانید این شغل را اجرا بدهید. به‌این شکل که فرصت بعدی که می‌خواهید یک تکنیک، یک نحوه یا این که یک سیستم را در هر قضیه ای ساخت و ساز نموده اید و میخواهید آن را با اشخاص دیگر بین بگذارید، یک اسم مطلوب برای آنها گزینش نمائید.