مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مزایای به کارگیری از زامارین (Xamarin) :

طراحی اپلیکیشن   به کارگیری از مهارت های #C (برای یادگیری سی شارپ اینجا را کلیک نمایید ) و NET . ، برنامه نویسان و مهندسان نرم افزار وقت و انرژی بسیاری برای یادگیری ویژگی های گویش #C و طرز استعمال از آن و همچنین فریمورک NET . صرف کرده اند . با این که جاوا با زبان های شی گرا شباهت های بخش اعظمی دارااست البته در صورتیکه یک برنامه نویس #C بخواهد به عبارتی برنامه ای که می تواند در زبان #C بنویسد را در گویش جاوا بنویسد وقت و انرژی بسیار متعددی را می طلبد . هم اکنون در صورتیکه کسانی که به گویش #C برنامه ایجاد می نمایند بخواهند برای موبایل ها برنامه ایجاد نمایند بایستی آن برنامه را به زبان جاوا تولید نمایند . اما با به کارگیری از این نرم افزار به راحتی می اقتدار با به کارگیری از به عبارتی مهارت های #C برنامه اندروید تولید نمود و دیگر اضطراری نمیباشد که مشقت یادگیری گویش جاوا را تحمل کرد . علاوه بر این لینوکسی ها هیچ نگران نباشند زیرا Xamarin متعلق به پدیدآورندگان mono می باشد . mono یک محیط با امکانات Visual Studio و opensource در لینوکس می باشد . زیرا می توانید به راحتی با زامارین در لینوکس برای هر سه پلتفرم کدنویسی کنید .

طراحی اپلیکیشن
معایب 
به کارگیری از زامارین (Xamarin): 
دارا بودن لایسنس Xamarin .Android همانند Xamarin .IOS و Xamarin .OS x ابزارهای تجاری میباشند و می بایست خریداری شوند . ولی در میهن ما این نقص‌ حادی نمیباشد . 
توقع برای آپ تو دیت در بخش اعظم مواقع وقتی که یک نسخه از اندروید به بازار عرضه می شود مقطع زمانی وقتی ارتفاع می کشد که کمپانی Xamarin نرم افزار خویش را آپ تو دیت کند تا این نرم افزار با آخری ورژن اندروید سازگار باشد . 
سعی (performance) و مدیریت خیال و خاطر گاهی زمان ها گفته می شود که به کارگیری از لهجه #C برای بسط برنامه های اندروید سرعت را کاهش می دهد اما هنوز اندازه گیری و بررسی درستی از این موضوع به کار نیامده میباشد .

با کپی امنیتی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن شما با نسخه برداری امنیتی وب سایت توسط ابزارهای آنلاین و قادر میتوانید آسیب پذیری،تروجان،ویروس و بدافزارهایی که در وب سایت شما موجود هست را شناسایی کنید و آنها‌را از دربین ببرید.یکی‌از پر مشاجره ترین و ترند ترین مشاجره های اطلاعات و فناوری برای ایمن سازی وب است.

طراحی وب

نسخه برداری وب سایت و شناسایی زخم پذیری آن و سعی در برطرف کردن آن،جزء یک کدام از مهم ترین کارهایی می باشد که یک وب مستر باید به شیوه هفتگی،ماهیانه و یا فصلی انجام دهد.

در صورتی بخواهید به تنهایی با علم و دانش تان عملیات شناسایی و اسکن سایت را انجام دهید باید به شما بگوییم که به هیچ وجه عمل راحتی نیست و شما باید عصر های آموزشی متعددی را در این زمینه گذرانده باشید تا بتوانید چنین کاری نمایید،حتی با گذراندن وقت نسخه برداری امنیتی تارنما و ایجاد یک سایت ایمن،چند روز باید مشغول یک بخشی از سایت شوید تا بتوانید خطاها و جراحت پذیری های یک وب سایت را مشاهده کنید و برطرف کنید!.

ابزارهای آنلاین برای اسکن سایت

با پیشرفت دنیای وب و حاذق تر شدن ابزارهای آنلاین برای وب مستران،دیگر آنچنان نیازی به گذراندن بعد از ظهر های امنیتی برای ایمن کردن وب سایت ندارید و ابزارها هر روز توسط افراد متخصص برای شما آپ دیت و یا بروزرسانی می گردند و خطاها متعدد سایت ها را در ابزار قرار می‌دهند تا شما با یک اسکن امنیتی سایت به صورت ساده و وارد کردن URL و یا همان نشانی اینترنتی وب سایت،مشکلات و آسیب پذیری وب سایت را شناسایی کنید.

نسخه برداری امنیتی وب سایت
شما با اسکن امنیتی سایت توسط ابزارهای آنلاین و حاذق می توانید جراحت پذیری،تروجان،ویروس و بدافزارهایی که در سایت شما موجود هست را شناسایی نمایید و آن‌ها‌را از در بین ببرید.یکی از پر بحث ترین و ترند ترین دعوا های اطلاعات و فناوری برای ایمن سازی وب می باشد.

آیا شما میدانید که ۹۶ درصد از سایت هایی که بررسی شدند دارای زخم پذیری های مختلفی می‌باشند؟
ما معمولا به سئوی وب سایت،ساخت وب سایت و محتوای تارنما دقت می‌کنیم و قسمت امنیت وب سایت را فراموش کرده ایم.
در صورتی‌که شما مالک یک وب سایت اینترنتی میباشید،بایستی بدانید که ایمن سازی تارنما تان از همه چیز مهم تر است!.
ما در این نوشته ی علمی قصد داریم برای شما چند ابزار آنلاین را در موضوع اسکن وب سایت به شما کاربران و وبمستران عزیز معرفی کنیم تا بتوانید با به کار گیری از این ابزارهایی که معرفی می گردند،با خیال شل و ول به کپی امنیتی وبسایت تان مشغول شوید و زخم های آن را شناسایی فرمایید.

فهرست محتوای این نوشته‌ی علمی 
نسخه برداری امنیتی تارنما
معرفی ابزارهای آنلاین برای اسکن امنیتی سایت
ابزار آنلاین Scan My Server
ابزار آنلاین SUCURI
ابزار آنلاین SSL Labs
ابزار آنلاین Quttera
ابزار آنلاین Detectify
ابزار آنلاین اسکن امنیتی وب سایت SiteGuarding
ابزار آنلاین نسخه برداری امنیتی وب سایت Web Inspector
معرفی ابزارهای آنلاین برای اسکن امنیتی تارنما
ابزار آنلاین Scan My Server
ابزار آنلاین Scan My Server یکی‌از حرفه ای ترین ابزار های آنلاین است که به شما گزارش کاملی را در رابطه با وجود SQL اینجکشن،اسکریپت های مخرب تارنما،کدهای اینجکشن PHP،اینجکشن هدر HTTP و دیگر گزاراشات را به شما ارائه می دهد.شما برای استفاده کردن از این ابزار قدرتمند،نیازمند است که در تارنما به صورت مجانی ثبت نام نمائید و همچنین گزارش تهیه و تنظیم شده را به آدرس اینترنتی شما ارسال می نماید!.

معرفی کامل اپلیکیشن ساز آنلاین اپچار

طراحی اپلیکیشن با نرم افزار ساز آنلاین اپچار شما می‌توانید برای وبسایت وردپرس یا این که ووکامرسی تان فارغ از علم برنامه نویسی (و درد رمز های مربوط به آن) در یک‌سری دقیقه نرم افزار(نرم افزار فروشگاهی، نرم افزار وردپرس،نرم افزار ووکامرس) خویش را برای اندروید یا این که ios بسازید.




معرفی بی نقص اپچار نرم افزار ساز آنلاین


اپچار رویکرد کاری تازه و استثنایی برای معرفی تولیدات و سرویس ها شما میباشد . سوای نیاز به برنامه نویسی و با دست‌کم هزینه و صرفا با یک سری کلیک ، یک مغازه اینترنتی یا این که کاتالوگ آنلاین قابل نصب بر روی موبایل های هوشمند ، تبلت در کمترین عصر تولید کنید . شما با به کارگیری از اپچار کاتالوگ می‌توانید تولید ها خویش را معرفی فرمایید و در فیس استعمال از اپچار دکان علاوه بر معرفی تولیدها خویش قابلیت و امکان فروش آن‌ها‌را نیز دارید امروزه با ارتقا روز افزون یوزرها و به کار گیری کنندگان تلفن های هوشمند و تبلت ها در سراسر عالم و خصوصا در کشور ایران ، دنیای فناوری داده ها مبتلا دگرگونی شده‌است و مسیر تجارت های متعلق به حوزه فناوری داده ها و وب را تغییر‌و تحول داده میباشد . مبنی بر گزارش کمپانی فلاری ( فعال در مسئله ارزیابی و تبلیغات در رابطه نرم افزار های گوشی ) به کارگیری از برنامه های موبایل های هوشمند در سال 2014 پرورش 76 درصدی داشته میباشد و برنامه های خرید و دکان در بالا این لیست قرار دارا هستند .


طبق آمارهای قانونی باطن سرزمین تعداد تلفن همراه های هوشمند در کشور‌ایران از تعداد 2 میلیون در سال 92 به تعداد 20 میلیون در سال 93 رسید و این تعداد تا آخر سال 94 به تعداد 40 میلیون خواهد رسید ولی این آمار به استثنای دستگاه های تبلت است و مبتنی بر این آمار بیشتراز 60 درصد این تعداد اشخاص از اپ های متفاوت اینجانب پاراگراف اپ های فروشگاهی به کارگیری مینمایند .


براین اساس و مبتنی بر لحاظ کارشناسان در دور و اطراف کسب و عمل اینترنتی صرف داشتن یک دکان پایین اینترنت و یا این که یک تارنما کافی نمیباشد و داشتن یک اپ فروشگاهی الزامی میباشد . به این مراد اپچار دو راهکار به شما پیشنهاد می نماید :


درصورتی که که تمایلی به فروش اینترنتی ندارید می‌توانید با تهیه و تنظیم یک اپچار کاتالوگ محصول ها خویش را فقط اکران داده و معرفی کنید .


در شرایطی که که عشق مند به فروش اینترنتی می باشید میتوانید با پباده سازی نرم افزار فروشگاهی از نرم افزار فروشگاهی اپچار به کار گیری فرمایید این متاع علاوه بر قابلیت و امکان اکران و معرفی تولید ها شما قابلیت فروش آنان را نیز آماده مینماید . نکته حائض اهمیت در‌این کالا این میباشد که در حالتی که که شما دارنده یک سایت و یا این که دکان ذیل اینترنت می‌باشید با اتصال اپچار مغازه به تارنما خویش هر عصر که تارنما خویش را بروزرسانی نمایید اپ مغازه شما نیز به صورت هوشمند آپ دیت میگردد .




خصوصیت‌ها و مزایای اپچار:

موبایل‌های هوشمند را تبدیل به ویترین خویش فرمایید.


شما میتوانید تولیدها خویش را با استعمال از تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا به اکران بگذارید.


سوای نیاز به پیکربندی مازاد


برنامه موردنظر شما از درگاه پرداخت وبسایتتان به کار گیری می نماید و نیازی به تغییر تحول یا این که افزودن پیکربندی دیگری وجود ندارد.


فارغ از نیاز به کدنویسی


لازم وجود ندارد تخصصی در مورد برنامه‌نویسی داشته باشید تا بتوانید برنامه دکان خویش را صحیح نمایید. اسم دکان و برخی داده ها اول، صرفا چیزهایی می‌باشند که نیاز دارید. بعداز وارد کردن این داده ها، ما برنامه‌تان را یک روزه خوا‌هیم ایجاد!


با امکان اجرا در آندروید و آی.وی.اس


شما میتوانید برنامه‌تان را در هر دو سیستم دلیل آندروید و آی.وی.اس اخذ فرمائید تا مشتریان بیشتری برای مغازه خویش داشته باشید.


سریع، محلی و معمولی


این برنامه بر روی هر پلتفرم یا این که دستگاهی عمل خواهد کرد و حقیقتا سریع و کاربردی میباشد.


مجهز به سیستم‌های آماری و تحلیلی Google و Flurry


شما میتوانید با راه‌اندازی سیستم‌های آماری Google و Flurry، به آمارهای آنالیز و تحلیلی باارزشی از روش برخورد برنامه‌تان دست پیدا فرمایید و بخش‌های تاثیرگذار و مهم را پیدا فرمایید.


سیستم توسعه یافته کاوش


در صورتیکه مشتریان شما در پی یک مال یگانه می‌باشند، می توانند با استعمال از سیستم قدرمند کاوش و آراسته‌سازی، آن کالا را پیدا نمایند و آن را به سبد خریدشان طولانی تر نمایند. شما می توانید با فعال کردن سیستم کاوش، ترازو کاربردی بودن برنامه خویش را ارتقاء دهید و شایسته ترین فیض ممکن را از مشتریان خویش بگیرید.


رابطه اجتماعی


بازدیدکنندگان برنامه شما می توانند به صورت بدون واسطه و از روش ارتباط تلفنی، پیام کوتاه یا این که ای‌میل با فروشندگان یا این که مسئولین مغازه رابطه برقرار کرده و نظراتشان را به آنان اعلام نمایند و یا این که در رابطه تولید ها شما، داده ها بیشتری کسب نمایند.


اشتراک‌گذاری


شما با راه اندازی این خصوصیت، به مشتریان خویش اذن می‌دهید که تولیدها شما‌را در دایره‌های آشنایان خویش به اشتراک بگذارند و در واقع به ارتقای سریع و موءثر تولید ها خویش امداد میکنید. این خصوصیت به سریع‌خیس شناخته شدن شما و همینطور جذب مشتریان نو امداد مینماید.


محصول ها موردعلاقه


مشتریان شما با استعمال از این خصوصیت می توانند لیستی از تولیدها موردعلاقه خویش صحیح نمایند.


بسط اپلیکیشن اندروید

طراحی اپلیکیشن Android Studio مبنی بر IDEA IntelliJ برای توسعه اپلیکیشن اندروید میباشد. این ابزار بیشتر در مه 2013 برای توسعه اندروید منتشر گردیده بود،و درین زمانه با نسخه بتا به گسترش دهندگان اندروید معرفی شد و در june 2015 نسخه آخرین این برنامه معرفی شوید. درین فراگیری شما می‌توانید فرآیند پایین را برای نصب Android Studio یاد بگیرید.

طراحی اپلیکیشن


برای نصب اندروید استودیو(Android Studio) میبایستی که فایل نسخه نصبی اندروید استودیو را از اینترنت سایت بسط دهندگان اندروید دریافت و نصب فرمائید تا بعد از نصب اخرین نسخه SDk اندروید نیز یار آن نصب شود.

دور و اطراف اپلیکیشن Android Studio



بعضی از ایرادات متداول




1-خطای cannot start Android Studio :

ERROR: cannot start Android Studio. No JDK found. Please validate either ANDROID_STUDIO_JDK, or JDK_HOME or JAVA_HOME points to valid JDK installation. ECHO is off. Press any key to continue
این خطا به‌این عامل می‌باشد که هنگامیکه اپلیکیشن اندروید استودیو نصب شد و خواستیم آن را اجرا نماییم، درصورتی که با اخطار مواجه شویم و برنامه اجرا نشود، میبایستی که جاوا jdk 1.7 را نصب کنیم و یا این که در شرایطی‌که تا گذشته از این نصب گردیده باشد، بایستی مسیر آن را در بخش System Variable ویندوز ست کنیم

به مسیر پایین می‌رویم

Start menu > Computer > System Properties > Advanced System Properties. سپس آیتم Advanced tab > Environment Variables را گزینش می‌کنیم.

گزینه بیش تر کردن system variable را تعیین نمایید و در بخش name بایستی JAVA_HOME را بنویسید و در بخش value نیز مسیر نصب جاوا را مانند C:Program FilesJavajdk1.7.0_21 وارد کنید



2- خطای Android SDK is out of date or is missing templates :

Your Android SDK is out of date or is missing templates. Please ensure you are using SDK version 22 or later.
این خطا به این برهان میباشد که sdk اندروید شما زیر میباشد و نمی تواند اندروید استودیو از این sdk به کار گیری کند که می بایست sdk اندروید را بروز برسانی فرمائید.

مسیر نصبی sdk اندروید در ویندوز :

UsersAppDataLocalAndroidandroid-studiosdk
مسیر نصبی sdk اندروید در مک:

/Applications/Android Studio.app/sdk/
آن گاه بار دیگر Android Studio را اجرا فرمائید و به مسیر Configure > Project Defaults > Project Structure بروید و sdk اندروید خویش را روی نهایی ورژن Android SDK قرار دهید

چه طور صفحه اولیه کافه بازار را تسخیر کنیم؟

طراحی اپلیکیشن چه طور صفحه اولیه کافه بازار را تسخیر کنیم؟

آیا می‌دانستید یکی از مظلوم‌ترین و در عین حالا تاثیرگذارترین انسان‌های این کرهٔ خاکی چه افرادی می باشند؟

پباده سازی نرم افزار

برنامه نویس‌های اَندروید!


کافی است با یکی‌از آن ها به مصاحبه بپردازید تا متوجه عمق این نوشته‌ی علمی شوید!(من از خدا برای همه‌‌ٔ این عزیزانِ برنامه نویس طلب طاقت دارم)


یکی مراد‌های برنامه نویس‌های اندروید، این است که برنامه‌‌شان با تمام دردسرهایی که پشت رمز گذاشته می باشد (از فعال  سازی android studio تا release)، در برگهٔ اولیه کافه بازار به عنوان برنامهٔ برگزیده قرار بگیرد.


من با همکاری محمدرضا (برنامه نویس اپلیکیشن تارنما باسلام) تصمیم گرفتیم تا دست به کیبورد ببریم و تجربه‌‌مان را با شما به اشتراک بگذاریم.



اپلیکیشن باسلام به عنوان برنامه برگزیده در کافه بازار



روزی که محمدرضا هنگ کرد

عصر پنج شنبه بود و محمدرضا به خونه رسید و صرفا چیزی که به آن تفکر می‌کرد خواب بود.


دینگ دانگ!


صدای نوتیفیکیشن موبایل محمدرضا جلب دقت می‌کند...


یعنی چه کسی می‌تواند باشد؟ :)


با اشتیاق گوشی را آنالیز مینماید و در کمال ناباروری(چیز، ناباوری) نوتیف هم پا عزیزش را مشاهده می‌کند!


نوتیف گوشی Xiaomi mi5 اش را لمس کرده و سپس ایمیل زیر را می‌بیند:



خبر خوب کافه بازار به محمدرضا و تیم باسلام



و این چنین هنگ کرده و به بیان کردن کلمه و واژه «ایول» اکتفا می کند.(انتظار داشتم حداقل جیغ بکشد!)


لازم به ذکر می باشد کافه بازار به قولی که داده بود (وعده 8 آذر) کار کرد و در همین موعد اپلیکیشن باسلام به عنوان اپلیکیشن برگزیده، توانست برگه اولیه کافه بازار را تسخیر کند!




چگونه مُخِ کافه بازار را برای برگزیده کردن اپلیکیشن بزنیم؟

به گفته محمدرضا درصورتی که این اتفاق بیفتد، احتمال اینکه اپلیکیشن شما برگزیده شود را بسیار افزایش میدهد: «نصب زیاد در دوران دوران کمتر و امتیاز اضافه»


شاید این نکته مقداری بدیهی به نظر برسد، اما با همین نکته‌ی مهم توانستیم مُخِ کافه بازار را بزنیم!


در پس‌آیتمٔ این نکته پارامترهایی خوابیده می باشد که باید به آن ها دقت کرد و در فیس نیاز بهبود بخشید، تا منجر نصب اضافه، امتیاز بهتر و واکنش خوب کاربران شود:


رابط کاربری مناسب(UI)

تجربه کاربری مناسب(UX)

برنامه نویسی خوب و تا حد قابلیت سوای باگ(دوتا سوئیچ باهم روشن و خاموش نشوند!)

پشتیبانی از اپلیکیشن و آپدیت کردن منظم و رفع باگ‌ها(مخصوصا برای گوشی‌های دیرین)

لوگوی مرتبط

قرار دادن اسکرین شات های خوب و با کیفیت از اپلیکیشن

توضحیات خوب و واضح در کاغذ اپلیکیشن

شش دانگ حواستان به نظریات کاربران باشد

مارکتینگ و تبلیغات خوب