مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن خبری | ویژگی ها و نکاتی که باید رعایت شوند


برای آغاز، یک پرسش مهمی که در ذهن صورت میگیردرا مطرح می‌کنیم. طراحی اپلیکیشن به چه عامل اپ های خبری پر اسم و رسم می‌باشند؟ پباده سازی نرم‌افزار خبری یکی اشکال اپلیکیشنهای پرطرفدار میباشد چون اشخاص میخواهند در وضعیت متفاوت به خبر‌ها تازه و آپدیت دسترسی داشته باشند و اپ های خبری این قابلیت و امکان را مهیا می سازد.


درواقع عموم به مجله الکترونیکی عشق دارا هستند. خصوصیت اساسی این نرم افزار ها این میباشد که حتی می‌توانند آفلاین نیز کارآمد باشند و شما هیچ گاه با کمبود خبر‌ها مواجه نخواهید شد چون مطالب خبری را ذخیره می نمایند.


مشتریان می‌توانند اشکال خبر‌ها آیتم عشق و علاقه خویش را پیدا نمایند. آنان میتوانند محتوای خبر را مبتنی بر شهر، دسته بندی های خبری مانند سرگرمی ها، بازی ها، مسائل سیاسی و اقتصادی و موردها دیگر را تعیین نمایند. زیرا این نرم افزار های مجله در باطن موبایلها ذخیره گردیده اند، سمشتریان میتوانند در هرجا ای که نیاز دارا‌هستند، به نرم‌افزار مراجعه نمایند.


خبرها در اپ های خبری تر و تمیز آپ تو دیت رسانی می‌گردد و هر مشتری جدیدترین خبر ها را با امداد فقط چندین تماس لمسی اخذ میکند. قابلیت و امکان به اشتراک گذاری محتوا در نرم افزار خبری مشتریان را قدرتمند میسازند خبر ها را در شبکه‌های‌مردمی دوست داستنی خویش به اشتراک بگذارند. پباده سازی برنامه خبری اندروید و پباده سازی نرم‌افزار خبریIOS هردو بسیار پر بازدید میباشند.


نکات پررنگ که در پباده سازی نرم‌افزار خبری و یا این که پباده سازی اپ مجله می بایست مدنظر قرار گیرند:

کمپانی پباده سازی برنامه که به خیر سازماندهی گردیده باشد نکات اصلی برای برقراری رابطه با یوزرها در تمامی سطح های را بایستی بداند تا به مدیران اپ اذن دهد تا با یوزرها تعامل داشته باشند.


در اینجا یک سری آیتم اساسی که اپ های خبری ارائه می‌دهند را شرح میدهیم:


UI هوشمند و جالب:


یکی‌از بخشهای حیاتی در پباده سازی اپلیکیشنهای خبری، پباده سازی گرافیکی و قالب آن است. برنامه خبری بایستی یک UI منظم و ساختار یافته داشته باشد. طراحیUI مناسببرای نرم‌افزار خبری امداد می نماید تا خبر‌ها به شایسته ترین صورت دسته بندی گردیده و اکران داده شوند. این استدلال نقش مهمی در پیروزی پروژه پباده سازی اپلیکیشنهای خبری iOS و اندروید دارااست.


مشتریان میتوانند مطالب و محتوا را طبق علایق خویش تروتمیز سازند:


قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز دستهبندی دلخواه از خبر‌ها برای یوزرها بسیار جالب میباشد و سبب ساز جلب لحاظ آنان میشود. غرض این فعالیت این میباشد که اشخاص متفاوت با ذوق وسلیقه و احساسات متعدد را به یکدیگر متصل سازد. در فیض، مشتریان میتوانند اخباری را که برای آن ها مطلوب میباشد را مشاهده نمایند و مواقعی را که دوست ندارند را به هیچ عنوان نبینند.


قابلیت و امکان تعیین طرز اکران متن ها:


وقت آن میباشد که از تجربه مخاطب محافظت نمائید. یکی‌از خط مش های ساخت تعامل دربین خواننده و نرم‌افزار شما بدین میباشد که اذن دهید استفاده کننده پیکربندی سفارشی خویش را انجام دهند


خواننده گان بایستی بتوانند فونت محتوای برگه اکران را تغییر و تحول دهند و غلو نمایند. مقصود پشت آن امداد به فهم و شعور خلاصه خبر و تلاوت آسوده آن سوای نیاز به انباشته کردن چشمها میباشد. همینطور به کاربرانی که خلل ضعف بصیرت دارا هستند امداد می نماید تا از نرم افزار خبری به کارگیری نمایند و بدلیل کوچک بودن فونت اخبار آنها را از دست ندهیم.   


دسترسی آفلاین به خبرها:


محتوای خبری وقتی که نرم افزار به وب وصل میباشد در یاد دانلود و ذخیره شده‌است. در سود وقتی که وب نیست، می‌توانید به آن دسترسی پیدا نمایید. در واقع این قابلیت و امکان دسترسی بدون‌پول به خبرها را ارائه می‌دهد.


به اشتراک گذاشتن مطالب خبری:


چنین عنصری مشتریان را توانمند می سازد تا آنچه را که در اپ می‌خوانند به اشتراک بگذارند. آن‌ها می‌توانند در شبکه های گوناگون کانال اجتماعی عمل نمایند. این عمل یوزرها برنامه را توسعه میدهد چون آنهارا تبدیل به تبلیغ کنندگان نرم‌افزار شما می کند.


داشتن CMS کارآمد:


در پباده سازی اپ خبری شما همینطور نیاز به یک CMS بی نقص برای رئیس محتوا و خبر ها خواهید داشت. داشتن CMS سرازیر و ماهر در یک نرم‌افزار خبری، کارانتشار خبر‌ها را تسهیل می نماید و بهبود می‌بخشد.


ورود و عضویت اعضاوجوارح


یک نرم افزار فارغ از این خصوصیت، به طور تقریب غیر قابل تصور میباشد و نرم افزار خبرها نیز استثنا وجود ندارد. ما به شما پیشنهاد میکنیم به یک سری آیتم برای نام نویسی تصور کنید تا بتوانید کل پیکربندی کاربری را در لحاظ بگیرید. بطور نمونه، زمان نام نویسی با به کارگیری از ...


شماره تلفن؛

شبکه‌های‌مردمی؛

اکانت کاربری گوگل؛

پست الکترونیک.

احتکار کردن مقاله ها و خبر‌ها


این خصوصیت که قابلیت و امکان ذخیره مقاله‌ها خبری آیتم عشق و علاقه را آماده می نماید بسیار موءثر میباشد. یوزرها حقیقتا از این که‌این قابلیت و امکان را در چنگ آنان قرار می دهید از شما سپاس خواهند کرد.


کاوش خبر‌ها


در صورتی میخواهید بدانید که چه نوع نرم افزار خبری گزینه تأیید یوزرها میباشد و انها آن را تأیید می نمایند، کافیست خصوصیت جستجوی خبرها را در نرم‌افزار خبری خویش ارائه دهید. اذن دهید آنان خودشان آنچه را که عشق و علاقه مند می‌باشند پیدا نمایند.


به کار گیری از اینفوگرافیک ها


به کارگیری از اینفوگرافیکها یک رویه دوستداشتنی و ریلکس برای انتقال داده ها میباشد. با اینفوگرافیک ها شما خبرها را به طور گرافیکی می خوانید. این فعالیت فهم و شعور خبر به وسیله خواننده را تسهیل می نماید.


خبر‌ها ویدئویی


اخیرا، خبر‌ها ویدیویی محبوبیت باورنکردنی به دست آورده میباشد. بدین ترتیب، کسی که که می‌خواهد یک اپ خبری با محتوا با باکیفیت داشته باشد، بایستی از یک منبع ویدئویی استعمال نماید. شما میتوانید خبر ها منظم را به فیلم های کوتاه تبدیل نمایید ویا از ویدئوهای مهیا با موضوعات متفاوت مانند گفت و گو های سیاسی، ورزشیو غیره ... استعمال نمائید.


خبرها صوتی


عموم مدام فرصتی برای تلاوت مقاله‌ها یا این که تماشای فیلم ها برای مثال در هنگام رانندگی میکنند ندارند. در‌این مورد ها، رانندگان معمولا به رادیو یا این که موسیقی گوش می‌دهند. به این ترتیب، خبر‌ها به فرمت های صوتی تبدیل گردیده و که قابلیت پخش آفلاین نیز داشته باشند قادر است دوست داران متعددی دربین یوزرها داشته باشد. چرا با موسیقی و سرویس ها رادیویی رقابت نمیکنید؟


VR


ولی این خصوصیت یک کدام از گران ترین هاست. متأسفانه، در صورتی شما قصد پباده سازی برنامه خبر‌ها را با ساخت و ساز یک سبک MVP دارید، بایستی اعلام کنیم که نیاز میزان دارایی بیشتری خواهید داشت. می‌توانید این قابلیت و امکان را در طرح ریزی آینده نرم افزار خودقراردهید. یوزرها مطلقا از این که زمان این را داشته باشند که در کنارخواندن خبرها و تماشای کلیپ، در صحنه رخداد (گردباد، تظاهرات و ...) حضور داشته باشند لذت خواهند پیروزی. چون فارغ از اینکه در معرض خطر قرار گیرند می‌توانند آن را تجربه نمایند. این قابلیت و امکان حقیقتا تجربه کاربری را بهبود خواهد داد.


سخن پایان


در صورتی‌که شما عشق و علاقه مند به اطراحی برنامه خبری می‌باشید که می‌تواند منبع قابل اعتماد درآمد استوار باشد، نخست بایستی پیمانکار مطلوب را تعیین فرمایید. ما خوشحالیم که سرویس ها پباده سازی اپ منحصر به فرد برای کسب و فعالیت شمارا ارائه میدهیم، گسترش نرم افزار های iPhone و Android یکی کار های ما میباشد. ما تجربه متعددی داریم و خواهیم توانست موثرترین راه‌حل ها برای کسب و فعالیت شمارا تضمین کنیم.


ما میدانیم که چه‌طور می قدرت یک نرم‌افزار خبری را ساخت که حداکثر فایده خویش را به مالک آن برساند. در صورتیکه شما نیاز به توسعه و گسترش اپلیکیشن خبره دارای شرایط دارید، با مجموعه راهکار پویا تماس حاصل نمایید و در غایت عرش های جدیدی را برای کسب و کارتان خواهید روءیت کرد که منفعت قابل توجهی برایتان خواهید داشت.


ساخت اپلیکیشن برای بچه ها؛ روش کسب درآمد با اپلیکیشن و معیارهای اپلیکیشن خوب


در‌این نوشته‌ی علمی به سه فاکتور اساسی درباره به تولید طراحی اپلیکیشن  برای طفل ها مطالب اصلی و اثرگذار را خوا هیم اعلام‌کرد. در‌حالتی که شما یک طراح برنامه بچه می‌باشید و یا این که تصمیم دارید برای نوباوه ها اپ پباده سازی فرمائید، این مقاله را همین امروز بخوانید.


کارتون و صداها
انمیشن ها خیلی قشنگ و عالی می‌باشند، البته این نکته را بدانید که هنگامی از آنها به کار گیری کردید می بایست در کلیه مکان نرم افزار استعمال نمایید. زیرا معمولا عنصرها استاتیک در بک گراند های انیمیشنی قابل رویت نیستند.

زمانی موادتشکیل دهنده مو جود در اینترفیس به اخلاق و رفتار یوزرها برخورد بدهد. این موقعیت با ادغام صدا خیلی جالب خیس هم به حیث میرسد. از جمله:

صدای افتادن سکه ها مقطع صعود به مرحله بعدی بازی  
زمانی استفاده کننده به پرسش جواب صحت بدهد، کارکاتری به موسیقی در هم اکنون پخش برقصد
ارشادوراهنمایی هایی که به فهم و شعور اپ یاری می نماید

تولید برنامه برای طفل ها

صداهای تشویق دسته جمعی و بانگ خرسند کننده میتوانند خردسالان را به ادامه ی بازی تشویق نماید. طفل ها مدام به موسیقی جواب مثبتی می‌دهند، بدین ترتیب چنانچه چنین فرصتی میباشد به طبع آن را در برنامه استعمال نمایید.

تست
آزمایش و تست اپ تلفن همراه یکی موادسازنده اساسی چرخه ساخت و ساز نرم‌افزار میباشد. این خیلی اصلی میباشد به دلیل آن که مهارت های حرکتی کودک ها به اندازه بزرگسالان خوب وجود ندارد و کودک ها نمی توانند به نیکی با نرم افزار عمل نمایند.

تست همت هم همان گونه که برای  خالق اپ اصلی میباشد، برای طراحان نیز اهمیت ویژه ای داراست. آن‌ها می‌توانند با بعضی از خلق غیر منتظرانه ای که خردسال ها با اینترفیس انجام می‌دهند؛ آشنا شوند.

در حالتی‌که بتوانید نرم‌افزار را با یک کاربر غرض حقیقی و واقعی تست فرمایید، خیلی بهتر میباشد. می‌توانید از نوپا های خویش؛ کودک های دوستان خویش امداد بگیرید. همینطور از مربی های پیش دبستانی و بقیه کارشناس ها نیز می‌توانید مشورت بگیرید.

تست نرم افزار می بایست در مجموع فرآیند گسترش آن شکل بگیرید. قبل از کلیه این ها، چیزی که برای شما قابل ادراک باشد، ممکن میباشد برای بقیه افراد گنگ باشد. و شیوه به کارگیری و واکنش یوزرها ممکن میباشد گوناگون از انتظارات شما باشد.

اپ ساز ها چه‌طور میتوانند با ساخت و ساز نرم افزار تلفن همراه نوپا ها درآمد کسب نمایند؟
جدای از اینکه آفریننده نرم‌افزار چه هدفی از ایجاد اپ طفل ها داراست، کسب درآمد از نرم‌افزار هنوز هم اهمیت خودش را دارااست. در صورتیکه نرم‌افزار درآمد یا این که پشتیبان مالی نداشته باشد خیلی طاقت فرسا میباشد که کارشناس ها به سمت و سوی ساخت محتوای کیفیت بالا تکان نمایند. البته ادغام ابزارهای توسعه یافته و تکنولوژی ها و سبک های نو کسب و فعالیت سبب ساز شده‌است حاصل پر رنگ ای بدست بیاید.

۳ طرز کسب درآمد با نرم‌افزار نوپا ها وجود داراست:
مشتری در طی خرید برنامه یکبار پرداخت می‌کنید؛
نرم‌افزار های بدون‌پول (نصب بدون پول) این نرم‌افزار ها مجانی میباشند البته قادر است در درون نرم افزار خصوصیات و پروسه تازه را برای مخاطب بفروشند.
سبک اشتراکی که قابلیت و امکان استعمال از اپ را برای  یوزرها به بازه یک ماه یا این که تعدادی ماه و حی یک‌سال فعال می نمایند.
از آن جایی که به صورت پهناور پدر و مادر طفل ها برای نرم افزار ها پول پرداخت می نمایند و فروختن چیزی باطن اپلیکیشن برای نوپا ها فعالیت مشقت میباشد؛ آیتم های ۱ و ۲ برای کسب درآمد از اپ نوباوه ها مطلوب میباشد.




جنبه‌هایی از طراحی UX و UI که در طراحی اَپ‌های تلفن همراه مؤثر هستند:


اصطلاحاتی مثل تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) امروزه در توسعه و گسترش نرم افزار‌های گوشی خیلی زیاد به فعالیت میروند. پباده سازی UX و UI امروزه برای برد هر نرم‌افزار موبایلی ضروری میباشد، طراحی اپلیکیشن مخصوصاً به دلیل آن که در صورتی‌که اپ موبایلی سوای تحقیق صحیح و حسابی پباده سازی گردیده باشد، خیلی زود از دید ظاهری و همین‌طور جلب کردن حیث کاربرها به شدت کسل‌کننده می شود. به عبارت دیگر پباده سازی UX و  UI اولی چیزی میباشد که استفاده کننده توی اَپ شما می‌بیند و همین مسئله او‌لین برداشت وی از اپ شمارا توی ذهن ایشان صورت میدهد. به همین ادله در توسعه و گسترش اپلیکیشن‌های تلفن همراه پباده سازی بسیار اصلی میباشد.

در حالتی که هم پباده سازی UI و هم پباده سازی UX را در نرم افزار موبایل خویش بگنجانید، سبب میشود نرم‌افزار‌ای به طور کاملً بی‌عیب و نقص و با تعاملی دو طرفه داشته باشید، که برای شما تجارتی بزرگتر و مشتریانی با مسئولیت دست و پا می‌نماید. گرچه این ابزارها و تیم مهارت‌ها برای گسترش‌ دهندگان مستلزم علم یکسان هر دو طراح UI و  UX می باشد. و در اصلً این دو پباده سازی دو حرفه تماماً غیروابسته در چارچوب پباده سازی اپ‌های موبایل میباشند.

تفاوت UI و UX در بنا شده در شیوه مجاورت شدن یوزرها به یک نرم افزار میباشد. کاربرهای امروزی صرفا پیرو اَپ‌هایی نیستند که ظاهری جالب دارا‌هستند (که پباده سازی UI باشد)، بلکه اَپ‌هایی را ترجیح می دهند که مورد‌های در میان‌بر آسوده‌تری داشته باشند (که پباده سازی UX باشد) تا با تلاشی کمتر در نرم‌افزار کاوش نمایند. از این رو عمل طراح UX بیشتر به شیوه تلاش نرم افزار در تلفن‌های همدم و تمامی‌ی سیستم‌‌های ادله مربوط میباشد، درحالی‌که طراح UI وظیفه‌ دارااست ظاهری جالب ساخت نماید تا استفاده کننده بتواند ریلکس‌خیس و با اپلیکیشن رابطه برقرار نماید. (رنگ‌ها، آیکون‌ها و…)

زمانی پباده سازی UX و UI برنامه‌های گوشی با هم ادغام میگردند، میتواند راهی برای تجارت به وجود بیاورد که بر اساس فهم و شعور یا این که انتقال بی واسطه مفاهیم باشد و در عین درحال حاضر برای مشتری‌ها جذابیت داشته باشد. قبلا‌که به مورد ها ضروری پباده سازی UX و UI وارد شویم، بیایید نگاه سریعی به اصول هریک از آنها بیندازیم.

در‌این‌جا سؤال‌ها و پاسخ‌های وب سایت Hokuapps راجع به مهم‌ترین موادسازنده پباده سازی UX و UI آورده شده‌است:

 

پباده سازی رابط‌کاربری (UI) چه می‌باشد؟
به خیال و خاطر واژه «رابط» معمولاً به موادتشکیل دهنده ظاهری یک نرم‌افزار مانند اندازه برگه و مخلوط رنگ فکر‌می‌کنیم. با این هم اکنون، این مورد در مورد پباده سازی اپلیکیشن‌های تلفن همراه بسیار وسیع‌خیس میباشد. پباده سازی UI به ارائه کلی اپ مربوط می گردد. راجع‌به این‌که از نگاه ظاهری چقدر خوب به لحاظ میرسد و به هنگام به کارگیری مشتری‌ها آیا سعی صحت داراست یا این که خیر. برای قابل انعطاف و سرازیر عمل کردن اپ، طراحان UI اکثر وقت ها روی معمولی بودن و دکمه‌های کاربردی معمولی تمرکز می‌نمایند.

به کار گیری از پباده سازی UI در پباده سازی برنامه‌های گوشی به تجربه بازریابی خیلی متعددی از سوی گسترش دهندگانش نیاز داراست. چون آنان بایستی به سیرتکامل‌ای با یوزرها در تعامل باشند که بتوانند خصوصیت‌ها و عملکردهایی بی آلایش برای آن ها در حیث بگیرند.

 


UX و UI

 

پباده سازی تجربه کاربری (UX) چه چیزی است؟
به عبارتی‌طور که از نامش پیداست پباده سازی UX با در لحاظ دریافت کردن طرز تعامل استفاده کننده با نرم افزار، عملکردی را برای بالا بردن تجربه کلی اپ در یوزرها تولید می‌نماید. در پباده سازی اَپ‌های گوشی، طراح UX در هر مرحله از عمل نیاز به احساسات و سلایق فردی مخاطب داراست.

طراح UX دائماً برخورد تست کنندگان را قبلی و حین گسترش عده می‌نماید. بعد از ساخت و ساز برنامه، خصوصیت‌های آن را طبق نظرها یوزرها تصحیح می‌نماید. مقصود کلی پباده سازی UX در ساخت و ساز اَپ بهبود تعامل و دسترسی استفاده کننده به کل امکان‌های اَپ با استقاده از معمولی و همینطور آیتم پسند استفاده کننده نگه داشتن آن میباشد.

طراح UI بایستی دائماً روی طرز اکران متاع با کل عنصرها بصری مو جود توی آن فعالیت نماید. از سوی دیگر طراحان UX برای ساخت و ساز نرم افزار‌ای مخصوص و همینطور منطق محور می بایست در تجزیه و چک رقابتی اَپ‌ها کمپانی نمایند و فرایندهای تجاری و نیازهای اَپ شما‌را ادراک نمایند.

 





معرفی برترین اپلیکیشن های رنگ آمیزی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس


یک سرگرمی لذتبخش که در سال های اخیر دوست داران متعددی پیدا کرده طراحی اپلیکیشن رنگ کردن میباشد. این تفریح را شاید قبلی خیس اختصاصی کودک ها می دانستند، البته هم اکنون اثبات گردیده رنگ کردن برای بزرگسالان هم فواید متعددی دارااست که رفع اضطراب و ارتقا تمرکز تنها دو آیتم از آن‌ها میباشد. کتاب های رنگ کردن در سال های اخیر بسیار پرفروش بوده اند. البته از آنجایی که ما در بعدازظهر دیجیتال به راز می‌بریم، هم اکنون پای این سرگرمی لذتبخش به دنیای برنامه های موبایلی هم گشوده گردیده و نرم افزار های متعددی با این مورد ساخت و ساز گردیده اند. به این ترتیب در حالتی‌که از هوا داران نقاشی کردن باشید، با داشتن یک موبایل گوشی یا این که تبلت میتوانید در هر هنگامی که مایل باشید خویش را با این سرگرمی لذتبخش سرگرم فرمایید و از فواید آن برخوردار گردید. پیرو برگزیدگان نرم افزار های نقاشی کردن را به شما معرفی خوا هیم کرد. این نرم افزار ها هم بر روی موبایل های اندرویدی قابل به کارگیری میباشند و هم بر روی موبایل های آی وی اس.

۵- Colorfy



نرم‌افزار Colorfy یک کتاب نقاشی کردن با بیشتر از ۵۰۰ طرح متفاوت میباشد. این اپ علاوه بر اینکه بدون پول میباشد، برای عمل با آن نیازی به وب ندارید. پس ریلکس در کناره ای بنشینید، طرح آیتم عشق و علاقه تان را گزینش نمائید و با خودکار مجازی خویش آن را نقاشی کردن فرمایید.

دانلود از گوگل پلی

مطالب پیشنهادی
مکان آسیب روی پوستتان باقی‌مانده؟ با این نحوه از در بین میرود (شماره خویش را وارد فرمایید)

با این شیوه تیرگی پوستتان از دربین میرود (شماره خویش را وارد فرمایید)

عرضه محلول ضدعفونی کننده دست با مطلوب‌ترین بها!

دانلود از نرم افزار استور

۴- Mandala Coloring



پژوهش ها نشان داده کتاب های رنگ کردن دربردارنده طرح های ماندالا مثل گل ماندالا میتوانند تأثیر ضد اضطرابی بر اشخاص داشته باشند و ذهن را آهسته نمایند.

برنامه های نقاشی کردن ماندالای منحصر بزرگسالان مملوء از طرح های ضد اضطراب و ماندالاهایی پیچیده می باشند که رنگ کردن آن‌ها کلیه ی توجه و تمرکز شما‌را می طلبد. این عمل به شما یاری می نماید احساسات خویش را از روش نقاشی کردن ابراز نمائید و یک احساس برد در شما ساخت و ساز می نماید.

اپ Mandala Coloring دربردارنده ۲۰۰ طرح رنگ کردن برای بزرگسالان و کودک ها میباشد. این طرح ها گونه های مختلفی از بی آلایش تا پیچیده می‌باشند، به همین استدلال هر کسی می‌تواند از آن لذت غالب شود.

دانلود از گوگل پلی

دانلود از نرم‌افزار استور

۳- Colority



این اپلیکشین رنگ کردن برای هر کسی میباشد که خواستار دریافت کردن وقار و کاهش اضطراب باشد. شایسته ترین کاری که میتوانید انجام دهید این میباشد که از مزایای متفاوت برنامه Colority منفعت ببرید:

از پالت ها و طیف های رنگی متفاوت آن گزینش فرمائید.
فیلترها و استیکرهای قشنگ به طرح خویش اضافه فرمایید.
نقاشی کردن خویش را در آلبوم نرم افزار ذخیره فرمائید.