مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

طولانی‌نویسی و تشریفات در تولید محتوا

مساله دیگری که وجود داراست این میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد که توسعه و گسترش‌دهندگان کد پاک و مختصر را دوست دارا‌هستند. کد کوتاه مجال کمتر برای تایپ کردن و فرصت کمتر برای تلاوت را صرف می‌نماید و کمتر در معرض غلط میباشد. البته با جاوا شما می بایست کد متعددی بنویسید تا حتی معمولی‌ترین امور را ایفا دهید. در شرایطی که توسعه و گسترش‌دهنده اندروید باشید، احتمالا آن را تجارب کرده‌اید.

تشریفات قابل توجهی در APIهای جاوا وجود داراست، و اندروید حتی این مورد ها را با بدون چاره کردن توسعه و گسترش‌دهندگان برای طی کردن روند زیاد، با ترتیبی خاص برای ایفا شغل های متفاوت مثل دسترسی به مقر داده خراب‌خیس می‌سازد.

چنانچه بتوانید بخش اعظمی از این فرآیندها را بی آلایش فرمایید، تجارب و سود‌وری خویش را تحت عنوان بسط‌دهنده اندروید به صورت قابل توجهی بهبود بخشیده‌اید.

کاتلین برای رهایی از این خطاها:

جاوا صرفا زبانی وجود ندارد که برای تشکیل داد اپلیکیشن‌های اندروید می توانید از آن استعمال نمایید. به غیر از جاوا کاتلین یک گویش open-source و statically-typed میباشد که به وسیله JetBrains پیشرفته میباشد.

JetBrains یکی دوست داستنی‌ترین IDEها، IntelliJ IDEA و همچینین Android Studio را ساخت‌و‌ساز نموده است که گوگل آن را تحت عنوان IDE استاندارد برای گسترش اندروید معرفی نموده است. JetBrains از کاتلین برای ساخت و ساز تولیدات خویش استعمال می‌نماید، براین اساس بعید میباشد که‌این لهجه را ناگهان رها نماید.

کاتلین 100% با جاوا سازگار میباشد

این اولی چیزی بود که اینجانب در ارتباط کاتلین دوست داشتم. شما میتوانید کد جاوا را از کاتلین و برعکس به طور یک پارچه فراخوانی فرمائید. هم کاتلین و هم جاوا bytecode مشابهی را ساخت‌و‌ساز می‌نمایند، بدین ترتیب هیچ نگرانی نیست که شما چیزی را که به طور کامل با کاتلین گوناگون میباشد را جابه‌جا نمائید.

این بدان معناست که شما میتوانید از کاتلین در پروژه‌های جانور خویش، در کنار به عبارتی جاوا دیرین، به طور هم زمان استعمال فرمایید. به عبارتی‌طور که آغاز به شناخت با ساختار و سینتکس کاتلین میکنید، آغاز به تایپ کردن نصیب‌های خرد و معمولی اپ خویش نمائید (که به هر هم اکنون فوق‌العاده بی آلایش میباشد).

این مخلوط کد جاوا و کاتلین در پروژه‌ها به خیر عمل می‌نماید. قابلیت و امکان همیاری آنان حقیقتا یک نعمت میباشد.

NullPointerExceptions کمتر

مجال سرمایه‌گذاری زیاد برای NPEها، جهت نگهداری از کد با پژوهش خالی نبودن در هر جایی، فعالیت مجال‌گیر و خسته‌کننده‌ای میباشد.

Forum searches

یک فضا خیلی عالی دیگر که میتواند پژوهش های خالق ای را مهیا نماید طراحی سایت در مشهد تمرکز روی Forumهاست. ما از این ابزارها به کار گیری میکنیم برای اینکه می‌توانیم سوالهای خویش را از اشخاصی که هم صنف ما می‌باشند و در آن دانش متعددی دارا‌هستند بپرسیم، براین اساس هنگامی که صرف جستن کلیدواژه ی خویش می‌کنید برای اینکه پرسش خویش را در‌این ابزارها بیان نمایید بسیار سودمند میباشد.
یکی شایسته ترین روشها برای اجرا این شغل این میباشد که یک جستجوی توسعه یافته در Google ایفا دهید، بدین ترتیب:
\"keyword\" + \"forum\"
و از جمله ما، بنابراین کاوش میکنیم:


 
که سود ی آن اکران بیش تر از 85000 فیض میباشد، بخش اعظمی از سوالاتی میباشد که از این مسئله منظور گردیده‌است:
مانند:
•    راهنمای اخذ او‌لین وام
•    به چنگ آوردن وام: بالابردن شانس اخذ وام برای شما
•    ژرف اندیشی در اخذ وام: چه کمکی قابلیت پذیر میباشد؟
•    آیا وام با نرخ اثبات سود خوب میباشد؟
همانگونه که میبینید، این ابزار حالت استحصال به محتوای هزاران نفر را برای شما مهیا می نماید.

پژوهشهای رقابتی
یکی روشهای بسط بازرسی شما که در دراز بازه زمانی حادثه می افتد این میباشد که به محتوایی را که شایسته ترین رقیبتان ساخت و ساز نموده است تحقیق نمایید.
در‌این نمونه ما به دو طرز که‌این شغل را ایفا داده ایم، او‌لین بوسیله تجزیه و نظارت بالاترین محتوا و دومین بوسیله ی پژوهش اینکه حریف شما چه مرتبه ای اخذ کرده که شما اخذ نکرده اید.

TypeScript می تواند این کار را انجام دهد؟

TypeScript قادر است اینترفیس هایی را به طور بی واسطه طراحی اپلیکیشن در مشهد ساخت و ساز نماید که تماما سازگار باشند، البته این فعالیت با عدم وضوح ها و نقاط ضعفی یار است. مجال مازاد میتواند صرف افزودن نوع اطلاعات خواهد شد. در شرایطی که ما همگی چیز را در کدهای جاوا اسکریپت بنویسیم و نوع داده های متعدد را اضافه کنیم انعطاف پذیری جاوا اسکریپت از در بین می رود.



Vue و TypeScript

Vue یک API شی گرا را برای تایپ کردن کامپوننت های قابل بازنویسی مهیا می نماید.

export default {


data() {


return {


items: []


}


},


methods: {


add(text) {


this.items.push({ text, done: false })


},


complete(index) {


this.items[index].done = true


}


}
کامپوننت بالا در TypeScript میتواند به صورت ذیل نوشته گردد:

import { Component, Vue } from \'vue-property-decorator\';




interface TodoItem {


text: string


done: boolean


}




@Component


export default class Todo extends Vue {


private items!: TodoItem[]




private add(text: string) {


this.items.push({ text, done: false })


}




private complete(index: number) {


this.items[index].done = true


}


}
با به کار گیری از TypeScript ما میتوانیم سبب ارتقا منفعت وری در بسط قابل انعطاف افزارها شویم.



نکاتی درباره TypeScript

TypeScript در Vue امان میشود، این ساختار منجر می‌شود تا نرم افزار ها مشابه به دنیای حقیقی وواقعی باشند، اتفاقات خیر و خوبی در سال بعدی قرار میباشد برای Vue3 واقعه بیفتد. افزودن نوع اطلاعات به Veux سبب ساز بغرنج خیس شدن و مشقت بار خیس شدن کدها می‌گردد.

\"اشکالات رایج در نرم افزار نویسی با به کار گیری از Vue مرتبط با خطاهای نوع اطلاعات وجود ندارد.\"

Chris Fritz تولید کننده داکیومنت Vue

آری این صحت دارد، ابزارهایی مانند ESLint وجود داراست که برای حل کردن ایرادات و ایرادات در Vue میتوانید از آن استعمال فرمائید.

تاثیر نوع اپلیکیشن ها در طراحی اپلیکیشن

Upwork و Freelancer اپ هایی ردیاب برای ، حفظ گزارش تلاش همدم با طراحی اپلیکیشن در مشهد عکس از کاغذ اکران و یادداشت وظیفه های انجام یافته آماده کرده اند . هر دو اپلیکیشن برای ویندوز ، مک و و سیستم دلیل لینوکس در دسترس میباشند . اگرچه شما می‌توانید از یک رد یاب سوم فرد مانند  ScreenshotMonitor برای گزارش گیری از فرایند عمل نیز استعمال نمایید . ابزارهای مخصوص مانند آن سعی بهتری در ردیابی فرصت و تنظیم عکس از شیت اکران در مقایسه با اپ‌های Upwork و Freelancer دارا هستند . آنان همینطور  ارزان خیس میباشند چرا‌که در آن نحوه شما بایستی مقدار مقداری دلار ماهانه در عوض هر نفر (حساب) پرداخت نمایید ولی در قبال شما بایستی ۱۰ درصد از مبلغ تفاهم نامه را به  Upwork و Freelancer بپردازید . هر دو بازار و دارنده اپ بر روی موبایل‌های هم پا هم می‌باشند تا کارفرمایان و فریلنسر ها به آن متصل شوند . نرم‌افزار پیام رسان Upwork که حالا برای IOS و ANDROID در دسترس می باشد به یوزرها قابلیت می دهد تا شرایط خویش را تصویب نمایند ، پیام ارسال نمایند ، توصیه های کاری خویش را مدیر نمایند ، اطلاعیه ها را اخذ نمایند و چند قابلیت و امکان دیگر . شما میتوانید نرم افزار قانونی تلفن همراه Freelancer را بر روی ANDROID  و IOS برای ارسال مجال شغلی یا این که توصیه برای اعمال آن ، کشف کردن فریلنسرها یا این که کارفرمایان ، گفتمان با آن‌ها و رئیس پروژه های خویش استعمال فرمائید . این اپلیکیشن تجهیزات بیشتری از نرم افزار موبایلی Upwork در مشت شما قرار میگذارد .



امان

Upwork دارنده دفاع متنوعی دربرگیرنده : عده ای بوسیله اظهار‌کرد و گوی زنده (چت آنلاین) ، خط تلفنی ، سیستم درخواست تیکت و در پایان دارنده قسمت سوال های متداول است . در سمت دیگر Freelancer گفتگوی زنده (چت آنلاین) ، دفاع با تیکت و پست الکترونیک را ارائه میدهد . در اینجا خبری از خط تلفن وجود ندارد .



خلاصه

هر دو بازار کاری آنلاین میباشند که  داعیه میکنند  طیف وسیعی از فریلنسر ها درین بازار عمل می نمایند .  از نگاه تعداد تمام اشخاص تصویب نامی Freelancer بالای ۱۵ میلیون و Upwork حدود ۹ میلیون تفاهم نامه همپا با ۴ میلیون مخاطب را تصویب نموده است . از هنگامی که Upwork و Elance  با هم ترکیب شدند مجال بهتری چهت نیل به بازار مقصود Freelancer دست کرده‌اند . Freelancer خصوصیت های مختلفی را مهیا نموده است البته رابط کاربری آن میبایست بهبود یابد . تجهیزات نرم افزار موبایلی Freelancer بسیار بیشتر از Upwork می‌باشد ، ولی فریلنسر از دید پناه از Upwork تحت خیس است . با اعتنا به تجربیات فردی و رسیدگی ام برای مهیا سازی این نوشته ی علمی اینجانب Upwork را تحت عنوان چیره گزینش خواهم کرد . Upwork بیشتراز Freelancer به جهت آسانی آن ، خصوصیت های قابل اعتقادوباور و سیاست نرخ‌گذاری مخاطب پسند خیس میباشد . درین نوشته‌ی‌علمی اینجانب همت کردم تا یک ارائه مقایسه سیرتکامل فی مابین Upwork و Freelancer داشته باشم . امیدوارم شما بتوانید بازار فعالیت آنلاین برای خودتان و یا این که استخدام شخص دیگری پیدا فرمایید .

ابزارهای یادگیری ماشین

قاب ورک ابزارهای یادگیری ماشین نیز جزو دوستداشتنی ترین طراحی اپلیکیشن در مشهد قاب ورک های جاوا اسکریپت برای ماشین لرنینگ میباشد که از مخلوط ابزارهای گوناگون متن گشوده به وجود آمده میباشد و همین زمینه منجر گردیده‌است که دارنده مشخصات و تجهیزات بسیار متعددی برای توسعه و گسترش دهندگان باشد، این ابزارها از یکسری الگوریتم گوناگون یادگیری ماشین استعمال می نمایند که برای مثال آنان می شود به مواقعی مانند UnSupervised learning، Supervised learning، الگوریتم پردازش داده، کانال های عصبی یا این که الگوریتم ANN، الگوریتم های ریاضی و رگرسیون اشاره نمود. در حالتی که شما با پایتون شناخت دارید و در ادامه ابزاری مانند Scikit میباشید میتوانید از این قاب ورک که یکی مهم ترین کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین میباشد به کار گیری فرمائید، این کادر ورک کلیه ابزارهای موردنیاز شما‌را پوشش میدهد.
کادر ورک Keras.js
یک کدام از دیگر از دوست داستنی ترین کادر ورک های جاوا اسکریپت برای یادگیری ماشین کادر ورک Keras.js میباشد که برای انجام کردن سبک های یادگیری ماشین در مرورگر گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. این کادر ورک یک تامین gpu با به کار گیری از WebGl را به شما ارائه می‌دهد. دقت داشته باشید که چنانچه سبک های Node.js را دارید میتوانید آن‌ها‌را در موقعیت سی پی یو جاری ساختن فرمایید. این کادر ورک کار کشته همینطور از سبک های فراگیری چشم با به کارگیری از هر کادر ورک بک اند مانند CNTK که برای مایکروسافت میباشد را نیز هواخواهی می نماید. بعضا از سبک های این قاب ورک میتوانند در سمت استفاده کننده ایفا شوند که مثلا آن ها می شود به مواقعی مانند Inception 3( که در فضا Image.Net یادگرفتن داده می‌شود)، 50-layer Residual Network و Convolutional variational autoencoder اشاره نمود.