مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

کاربرد monkey

برای به کار گیری از monkey ، یک command prompt گشوده کرده طراحی اپلیکیشن  و در مسیر پایین پیش بروید.


android ->sdk ->platform-tools


وقتی که در مسیر می باشید، دستگاه خویش  رایاپارس را به کامپیوتر متصل فرمائید و امر ذیل را اعمال فرمائید.


adb shell monkey -p your.package.name -v 500

 

این دستور قادر است مشتمل بر فرآیند پایین باشد.


adb -  Android Debug Bridge ابزاری میباشد application  که برای اتصال و ارسال امر ها از دسک تاپ لب تاب یا این که کامپیوتر به دستگاه تلفن اندروید شما استعمال میگردد.


shell – shell یک اینترفیس روی دستگاه است که امرها ما‌را به گویش دستورها سیستم ترجمه می نماید.


monkey – monkey ابزاری برای تستینگ است.


V- v مخفف طرز verbose است.


500 عدد تکرارها و یا این که تعداد روی داد هایی میباشد که قرار میباشد برای تستینگ ارسال شوند.


این قضیه در تصویر هم آرم داده شد‌ه‌است.


در فرمان بالا ، ابزار monkey را روی اپ ی  UI پیش فرض اندروید انجام فرمائید. در حال حاضر در اینجا شغل های موردنیاز برای اعمال روی نرم افزار خویش را مشاهده می‌کنید.


آغاز کد سمپل را ایفا نمائید. بعداز انجام ، روند کاربرد monkey را دنبال فرمائید  و فرمان تحت را مجددا گزینه دقت قرار دهید :


adb shell monkey -p com.example.test -v 500‎‎

سعی این دستور در صورت پایین نیز علامت داده گردیده است. با نوشتن این امر، در واقع شما در درحال حاضر ساخت 500 روی داد تصادفی برای تستینگ میباشید.

نمونه :

این نمونه به کارگیری از testing را توضیح میدهد که یک نرم افزار اساس ساخت و ساز می نماید که می‌تواند برای monkey مصرف شود.


برای اجرا این نمونه مورد نیاز میباشد آن را روی یک دستگاه حقیقی وواقعی ایفا فرمائید و آن‌گاه فرایند monkey را که در صدر توضیح داده شد، دنبال فرمایید.


برای تولید یک نرم افزار اندروید از اندروید استودیو پایین پکیج com.tutorialspoint.myapplication به کارگیری نمایید .

پوشه src/MainActivity.java را برای اضافه کردن کد اکتیویتی تغییر‌و تحول دهید.

لی اوت XML فولدر res/layout/activity_main.xml را تغییر تحول دهید و در حالتی‌که مایحتاج میباشد کامپوننت GUI به آن اضافه نمائید.

فولدر src/MainActivity2.java را برای اضافه کردن کد اکتیویتی ساخت و ساز نمائید.

لی اوت XML فولدر res/layout/activity_main_activity2.xml را تغییر و تحول دهید و چنانچه موردنیاز میباشد مولفه ی GUI به آن اضافه فرمائید.

نرم افزار را جاری ساختن فرمایید و یک دستگاه اجرایی اندروید گزینش کرده و نرم افزار را روی آن نصب فرمائید و حاصل را نظارت نمائید.

 


محتوای پوشه MainActivity.java :


package com.tutorialspoint.myapplication;


import android.content.Intent;

import android.سیستم عامل.Bundle;

import android.support.v7.app.AppCompatActivity;

import android.view.View;

import android.widget.Button;


public class MainActivity extends AppCompatActivity {

Button b1;

@Override


protected void onCreate(Bundle savedInstanceState) {

super.onCreate(savedInstanceState);

setContentView(R.layout.activity_main);

b1=(Button)findViewById(R.id.button);

}

public void button(View v){

Intent in =new Intent(MainActivity.this,second.class);

startActivity(in);

}


}

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.