مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

پیاده سازی برنامه گوشی ، کلید توسعه تجارت 

تلفن های هوشمند به یک عضو جدانشدنی معاش ما تبدیل گردیده و نسبتاً کمتر کسی پیدا میشود که از تلفن هوشمند به کارگیری نکند. ولی در حین یکسری سال این وسیله چه گونه توانست معاش میلیون ها استفاده کننده را تحت اثر قرار دهد؟ پاسخ برنامه میباشد. یوزرها هر روزه از نرم افزار های ارتباطی، خدماتی، سرگرمی، خبری و غیره برای پیش بردن کارها خویش به کارگیری می نمایند و به همین خاطر گزینه عالی برای ساخت رابطه در بین مارک و مشتری از این‌راه ایجاد شده است. در صورتی قصد ورود به بازار نجارت الکترونیک را دارید نرم افزار کلید گسترش این بازار برای شما میباشد.


 چرا به برنامه نیاز داریم؟ 

در سال 2016 مصرف جهانی وب در تلفن های هوشمند از رایانه های فردی پیشی گرفت. این یعنی یوزرها موقتا بیشتر از تلفن های هوشمند و به صورت با جزییات بیشتر از برنامه ها به کار گیری می نمایند. موقتی که اینگونه قوانینی مهیا گردیده برندها می توانند به یاری پیشرفت نرم‌افزار مدام در مقابل چشمان مشتری باشند، با آن ها رابطه برقرار نمایند. با توسعه و گسترش اپ برای تجارت خویش می‌توانید مارک خویش را به یوزرها بیشتری معرفی کرده و در این راستا مشتریان بشتر برای خویش استحصال فرمایید…



پروسه پیاده سازی اپ

رسم یک ایده اول برای نرم‌افزار شما

تعریف و تمجید ریزه کاری ظریف خصوصیت های اپ

پیاده سازی گرافیکی رابط کاربری اپ

شروع به نرم افزار نویسی با گویش متبوع

عیب یابی و رفع باگ های نخستین نرم‌افزار

عده بندی و تکثیر برنامه برای یوزرها

مزایا پیاده سازی و ساخت اپلیکیشن

کاهش مخارج تبلیغات

بسیاری از مخارج تبلیغاتی مثل seo،ارسال اس ام اس،پست الکترونیک مارکتینگ و دیگر تبلیغات بطور بلندمرتبه ای کاهش پیدا می نماید طراحی اپلیکیشن و شما در بازارهای جدیدی مثل استورهای نرم‌افزار گوشی می‌توانید ظواهر گردید و در آنجا مشتریان نو و خوب فارغ از صرف هزینه تبلیغاتی به دست بیاورید.


در دسترس مشتری باشید

مدام همراه مشتریانتون هستید،اونها به راحتی می تونند از روش تلفن همراه خودشون از شما حفاظت بگیرند و یا این که مال یا این که سرویس ها خودشون رو در کمترین مجال و ساده ترین شیوه یعنی تلفن همراه گوشی پیشنهاد بدهند.


فتح بازارهای جدید

در غایت در صورتیکه صاحب و مالک یک بیزنس باشید و به رویش دستیابی و کارتن فکر می کنید در‌حالتی که اپلکیشن نداشته باشید به زودی یک قابلیت و مزیت اصلی رو برای استحصال و انیمیشن از دست خواهید داد.دنیای کسب و کار رو به پیشرفت می‌باشد و در‌حالتی که روی موج این پیشرفت سوار نشوید رایا پارس  قطعا عقب خواهید ماند!


ارسال نوتیفیکیشن به یوزرها

خیلی ساده می تونید به تمامی مشتریانتون بدون هیچ هزینه مازاد مثل اس ام اس یا این که آدرس اینترنتی دسترسی داشته باشید.در واقع شما می تونید با ارسال نوتیفیکیشن برای کلیه مشتریان در کمتر از تعدادی ثانیه همگی مشتریانتون رو از خبرها و تولیدات و تخفیف هاتون آگاه نمائید.


ارائه سرویس ها آفلاین

می تونید اکثری از سرویس ها خودتون رو بصورت آفلاین به مشتریانتون ارائه بدین و دیگر نیازی وجود ندارد که وب داشته باشند.از جمله مقاله‌ها یا این که فیلم های آموزشی رو بصورت آفلاین مطالعه نمایند.


رابطه شل یوزرها

مشتریان شما خیلی وا رفته می تونن با شما رابطه بگیرند و دیگر نیازی وجود ندارد که برای اینکار مرورگر را بگشایند و نشانی سایت شما را وارد نمایند.با کمترین کلیک نیاز خودشون رو برطرف می نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.