مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقایسه هزینه طراحی اپلیکیشن در ایران و کشورهای خارجی


هزینه پباده سازی نرم افزار های اندروید و IOS از مسائل دارای اهمیت  طراحی اپلیکیشن  برای کاربرانی میباشد که نیاز به نرم افزار برای بیزنس خویش دارا‌هستند.ولی در‌این مقاله میخواهیم به مقایسه ای از مخارج پباده سازی اپپلیکیشن در کشور ایران و مملکت های فرنگی فعال دراین مورد بپردازیم . در پی با اینترنت افرا یاور باشید.

 


هزینه ذیل و کیفیت مطلوب دو فاکتور اساسی برای یوزرها در قضیه پباده سازی نرم افزار است . تفاوت های بسیار متعددی در تعرفه های پباده سازی نرم افزار در سراسر عالم وجود داراست .ولی دست اندرکاران مختلفی در ابتدا یا این که ذیل بودن این تعرفه ها دخیل می باشند.در پباده سازی یک نرم افزار از اشخاص با تخصص های متعدد و ابزار های مختلفی منفعت گیری می‌گردد. به‌دنبال به آنالیز برخی ازین مفاد می‌پردازیم.

دست اندرکاران دخیل در هزینه پباده سازی نرم افزار
پباده سازی خوشگل و گوناگون نرم افزار
دست اندرکاران دشوار افزاری بکار رفته در پباده سازی نرم افزار
ابهام فنی اپلیکیش
پباده سازی خوشگل و مختلف نرم افزار
پباده سازی خوشگل و خلاقانه نرم افزار از مورد ها اساسی در انتخاب تعرفه پباده سازی نرم افزار میباشد. هرچه نرم افزار از حیث پباده سازی خوشگل خیس و تصاویر و برنامه کودکان های بکار رفته در آن بیشتر باشد هزینه آن نیز فراتر خواهد بود .از این‌رو بعضی از کمپانی‌ها برای راحتی و منفعت بیشتر، از طرح‌های فراهم گرافیکی استعمال می‌نمایند و به این‌وسیله علاوه‌بر کاهش بها، روند پباده سازی نرم افزار نیز با سرعت بیشتری شکل می گیرد. 

کارداران طاقت فرسا افزاری بکار رفته در پباده سازی نرم افزار
hardware های بکار رفته در پباده سازی نرم افزار ها نقش مالامال رنگی در هزینه پباده سازی نرم افزار ها خواهند داشت .هرچه نرم افزار کد نویسی های غامض تری داشته باشد نیاز به hardware های قادر خیس و با تلاش بیشتر خواهد داشت در فیض هزینه ایجاد کرد نرم افزار نیز فراتر خواهد بود.

عدم وضوح فنی اپلیکیش
اپلیکیشن نویسی نرم افزار ها کاری غامض و تخصصی میباشد که نیاز به اشخاص زبده دارااست. در فیض هرچه نرم افزار گزینه انتظار شما کدنویسی بیشتر و ابهام فنی بالاتری داشته باشد نیاز به صرف هزینه و مجال بیشتری دارااست . به صورت منحصر در صورتیکه خواستار پباده سازی نرم افزار منحصر به فرد برای بیزنس خویش باشید نیاز به کد نویسی فراتر خواهد رفت و در فیض هزینه پباده سازی نرم افزار نیز فراتر خواهد بود.


مقایسه تعرفه پباده سازی نرم افزار در کشور‌ایران و مرزو بوم های فرنگی
تعرفه پباده سازی نرم افزار در مرزو بوم های متفاوت با هم تفاوت متعددی داراست که عوارض خاصی دارااست یک کدام از آن ها سطح نرم افزار نویسی در مرزو بوم های گوناگون میباشد. در سال های اخیر بیزنس ها در کشور‌ایران با سرعت بالاتری به سمت اینترنتی شدن جنبش می نمایند ، و رویش دیده گیری در مورد پباده سازی نرم افزار داشته اند. البته با همین حالت نیز نسبت به برخی مملکت های فرنگی هنوز از لحاظ سطح نرم‌افزار نویسی نیاز به پیشرفت هایی داریم. تعرفه پباده سازی نرم افزار در کشور‌ایران از 1 میلیون اقتدار تا بالای 60 میلیون تومان می باشد ، این در صورتیکه میباشد که در مرز و بوم های فرنگی همانند ایالات متحده یا این که در بعضی مملکت های اروپایی این رقم خیلی فراتر ازین هاست.  این مسئله عارضه ها متنوعی می‌تواند داشته باشد . یکی‌از ازین عوارض عدم وضوح فراتر فنی و همینطور استعمال از منابع بیشتر برای پباده سازی نرم افزار های اندروید و IOS است. همینطور به کار گیری از hardware های قدرتمند خیس و همینطور مالامال هزینه خیس میتواند از عوارض این تفاوت ها باشد.

هزینه پباده سازی نرم افزار در مرز و بوم های فرنگی
هزینه پباده سازی نرم افزار در مرزو بوم ایالات متحده میان 50 تا 100 دلار در ساعت میباشد بسته به نوع اپ پباده سازی و عدم وضوح آن این رقم متغیر خواهد بود.در سرزمین های اروپایی این رقم فی مابین 60 تا 70 دلار در ساعت میباشد ولی این ارزش در اروپای شرقی میان 28 تا 30 دلار میباشد در شرایطی‌که که به عبارتی کیفیت نرم افزار را ارائه می‌دهند. همین نرم افزار ها در هند در بین 8 تا 10 دلار ارائه میگردد. با یک اکانت راز انگشتی می قدرت متوجه شد که ارزش پباده سازی نرم افزار در کشور‌ایران بسیار ارزانتر میباشد.

ساخت اپلیکیشن دانشگاهی


اهمیت تشکیل داد نرم افزار دانشگاهی

بضاعت و توان رئیس فرصت از مهم‌ترین کارداران توفیق یک دانشجو در حین علم آموزی میباشد. طراحی اپلیکیشن غرض ما در کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) این میباشد که با تشکیل داد نرم افزار دانشگاهی این توان را در دانشجو ها اهل ایران تقویت کنیم تا بتوانند با یاری وسایل دیجیتالی خویش (تلفن همراه های یار و همدم، تبلت و لپ تاپ) از مجال، به کار گیری باصرفه نمایند. ما با آنالیز درحیطه دانشگاهی و به دلیل بالا بردن کیفیت علم آموزی و راندمان علمی دانشجو یان، تجهیزات پرکاربردی را در ایجاد کرد نرم افزار دانشگاهی ارائه می‌دهیم که یکسری مثال از آن‌ها در‌این نوشته‌ی علمی آورده گردیده‌است.

 

تجهیزات علمی

آپ تو دیت رسانی داده ها و دسترسی دانشجوها به علم و مباحث روز جهان از مهم ترین خصوصیت های یک نرم افزار دانشگاهی غالب است. ما در کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) با تعبیه پیوند دسترسی منابع و پلتفرم هایی مانند TED و Springer که قابلیت دانلود و مشاهده کنفرانس ها و مقاله ها دارای اعتبار را به اشخاص می‌دهند نرم افزار دانشگاهی را به یک دانشنامه سیار تبدیل می‌کنیم. قابلیت کاوش در کتابخانه های مجازی، ایجاد کرد لیست کتاب های موردعلاقه، ذخیره سازی لیست و در غایت قابلیت اشتراک آن با دیگر دانشجو ها نیز از سایر مزایای تشکیل داد نرم افزار دانشگاهی میباشد.

 

رئیس مالی

مدیر منابع مالی برای دانشجوها از موضوعات مهمی میباشد که در پباده سازی نرم افزار دانشگاهی به آن دقت می‌کنیم. قابلیت و امکان یادداشت و انبار کردن مخارج روزمره در پنل فردی دانشجو و آرم دادن هزینه در جدول هفتگی، ازجمله راهکارهایی میباشد که به رئیس مالی دانشجو و حذف مخارج مازاد یاری می نماید.

 

تجهیزات هوشمند
قابلیت و امکان تبدیل صدای ضبط گردیده به متن نوشتاری از امکان های پرکاربردی میباشد که در تشکیل داد نرم افزار دانشگاهی برای صرفه جویی فرصت در حیث می‌گیریم. با این مورد دانشجو قادر است ایده های خویش را تخت گاز و فارغ از نیاز به مداد و صفحه تصویب نماید و علاوه بر این صدای ضبط گردیده اساتید در کلاس را به جزوه درسی تبدیل نماید. کپی مطالب از روی تخته یا این که کتاب و تحویل فولدر متنی از سایر تجهیزات میباشد که ما در الو نرم افزار (Alo Application)  برای بالا بردن همت و جذابیت نرم افزار دانشگاهی بکار می‌بریم.

 

قابلیت و امکان تشکیل داد مکان نما کارت و افزودن خویش امتحان های مجازی، از مورد های پیشنهادی ما در ایجاد کرد نرم افزار دانشگاهی میباشد که روند وقت گیر تشکیل داد مکان نما کارت کاغذی را حذف می نماید و دانشجو درهرمکان و مجال میتواند از آن به کارگیری نماید. همینطور برای ارتقا تمرکز دانشجو یان در طی امتحانات و تحویل پروژه، مورد ای را در نرم افزار دانشگاهی پباده سازی می‌کنیم که قابلیت و امکان مدیر عمل های شخص در شبکه‌های‌عمومی و نرم افزار های غیر درسی را دارااست و درصورت اتلاف وقت به دانشجو هشدار می‌دهد.
با پباده سازی آیتم رئیس آدرس اینترنتی ها و امکان حق تقدم بندی آن‌ها در نرم افزار دانشگاهی به دانشجو این قابلیت و امکان را می‌دهیم تا پیام های اساسی از اساتید را به طور نوتیفیکیشن بر روی تلفن همراه خویش مشاهده نماید.

 

مجموعه و کانال اجتماعی
از سایر موضوعات مهمی که ما در کمپانی (Alo Application) به آن پرداخته ایم، ضرورت وجود کانال ارتباطی در میان دانشجوها هر فن در یک کالج است. در نرم افزار دانشگاهی با گذاشتن قابلیت تشکیل مجموعه و شبکه می‌توانیم فضایی مجازی برای تبادل داده ها فی مابین دانشجوها به وجود آوریم.

 

با ایجاد کرد نرم افزار دانشگاهی علاوه بر سهل نمودن راه و روش های مطالعه و تحقیق، به دانشجو یان این قابلیت را می‌دهیم تا عمل های خویش را با ریزه کاری در مدت مشخص و معلوم، طرح ریزی نمایند. اعلام نوتیفیکیشن و آلارم برای یاد آوری سمینارها، کنفرانس و قابلیت ذخیره یادداشت های روزمره از امکان هایی میباشند که در شرایط آفلاین نیز قابل به کار گیری میباشند.

 

مدیر کارها اداری و آموزشی
اجرا شغل های اداری به طور حضوری، وقت متعددی را از دانشجو و کارمندان کالج میگیرد. با تشکیل داد نرم افزار دانشگاهی و پباده سازی امکاناتی مانند نام نویسی آنلاین و پرداخت شهریه، پیگیری درخواست های آموزشی و اداری، آگهی شرایط تحصیلی و نمرات، ما در کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) توانسته ایم ایفا اکثری از کار ها ضروری را به طور غیر حضوری قابلیت و امکان پذیر می‌کنیم. از سایر امکاناتی که در کاهش وقت تلف گردیده دانشجو ها می‌تواند مؤثر باشد، رزرو غذای سلف و قابلیت و امکان تصویب درخواست کتاب از کتابخانه به طور مجازی میباشد.


نرم افزار های پباده سازی گردیده به وسیله دسته ما در کمپانی الو نرم افزار (Alo Application) هیچ سیرتکامل محدودیتی برای نصب روی سیستم استدلال های اندروید و iOS را ندارند و همین مسئله در فراگیر شدن به کارگیری از آن‌ها در گوشه و کنار های دانشگاهی و آکادمیک نقش بسزایی خواهد داشت.

بهترین کتابخانه های اندروید

ShineButtonShineButton یک کتابخانه برای اضافه کردن افکت به ui در اندروید است. طراحی اپلیکیشن از این کتابخانه میتوانید برای اکشن هایی مانند لایک یا این که دیس لایک به کارگیری فرمایید۵- ParticleParticle یک کتابخانه متعدد برای تولید کارتن بر روی لوگو یا این که اسم نرم افزار است که از این کتابخانه می‌توانید در صفحه های splash اپکلیکشن های خویش به کار گیری نمائید و به نرم افزار خویش جذابیت خاصی اضافه فرمائید.۶- ExoPlayerExoPlayer کتابخانه دارای اسم و رسم برای عمل با فایلهای مولتی مدیا است که بوسیله گوگل ساخت و پیشتیبانی میگردد. با به کار گیری از این نرم افزار میتوانید قابلیت پخش نوا یا این که کلیپ را به نرم افزار خویش اضافه نمائید.۷- folding-cell-androidfolding-cell-android یک کتابخانه متریال برای ساخت‌و‌ساز expanding content cell میباشد که قابلیت و امکان expand شدن بصورت جذابی برا اکران محتوای بی نقص یک قسمت را به نرم افزار شما اضافه می‌کنید.۸- ViewpagerTransitionViewpagerTransition یک کتابخانه جالب برای تولید اسلایدر های اققی میباشد که بصورت بسیار جذابی محتوای هر اسلاید را اکران خواهد اعطا کرد.۹- picassopicasso یک کتابخانه معروف و بی نقص برای فعالیت با تصاویر در اندروید است. این کتابخانه با اولی اخذ تصاویر تصاویر را کش کرده و در دفعات سپس در شکل فراخوانی از روش کش تصویر را فراخوانی خواهد کرد. اما قابلیت و امکان های بخش اعظمی همانند اکران لودینگ، اکران تصویر پیش از بار گذاری و تصویر جایگزین در شکل بروز غلط و … را دارا میباشد.۱۰- flexbox-layoutflexbox-layout یک کتابخانه دیدنی دیگر از کمپانی گوگل میباشد که به شما قابلیت و امکان ساخت‌و‌ساز FlexboxLayout را خواهد اعطا کرد و با به کار گیری از این کتابخانه خواهید توانست FlexboxLayout های جذابی ساخت و ساز فرمائید.۱1- ShimmerRecyclerViewپیاده‌سازی فردی‌سازی گردیده‌ی RecyclerView میباشد که در هنگام بار گذاری کردن داده‌ها به طور زیبایی اکران داده میگردد. در دست گرفتن RecyclerView یک آداپتور سرخود دارد که به یاری آن می توانید روی ظواهر ویو عمل فرمایید.۱2- Android-SwitchIcon

این کتابخانه، در اختیار گرفتن AppCompatImageView را گسترش داده و قرارگیری هر آیکونی (حتی با فرمت وکتور) برای SwitchIconView با استعمال از مشخصه app:srcCompat را قابلیت و امکان‌پذیر می‌نماید.۱3- FadingTextViewاین کتابخانه اذن میدهد تا متن TextView هرچند ثانیه به طور خود کار عوض خواهد شد.1۴- Shortbreadاین کتابخانه میانبرهای نرم افزار را برای اکتیویتی‌ها و متدهای نماد‌گذاری گردیده با Shortcut@ ایجاد می‌نماید. هیچ نیازی به بازنویسی فولدر مانیفست ندارید؛ یک پوشه XML ساخته و یا این که از Shortcut Manager استعمال نمایید. صرفا مایحتاج میباشد آن نصیب‌هایی از کد که می خواهید به طور میانبر فراخوانی شوند را annotate نمائید.1۵- Material Aboutنهایی کتابخانه به شما امداد می‌نماید تا به راحتی یک شیت «در رابطه اینجانب» بسازید و خویش را به کاربرانتان معرفی نمایید.
 
عده بندیبا اعتنا به تعداد متعددی از کتابخانه هایی که در صدر اشاره شد، و توضیحاتی درخصوص ماهیت کتابخانه های اندروید که فعالیت اپ نویسی اندروید را به شدت بی آلایش کرده و منجر آن میگردد که از سپری کردن زمان و انرژی زیاد نرم‌افزار نویس دوری گردد، لزوم شناخت با اشکال کتابخانه های اندروید دو چندان میشود. از طرفی با دقت به موقعیت قاضی بر عالم، اکثری از موسسات (حتی شرکتهای اهل ایران) دوست دارا هستند تا مال و سرویس ها خویش را در قالب یک نرم افزار اندرویدی که در موبایل امکان جاری ساختن داشته باشد را ارائه دهند.
این فرمان باعث رونق اپ نویسی اندروید گردیده و نیاز به اشخاص مجرب و با علم در این باره را زیاد می نماید. در آکادمی آمانج در زمان “فراگیری جامع اپ نویسی تخصصی Java و Android آنلاین” ضمن فراگیری اپلیکیشن نویسی تخصصی و بی نقص، قوانینی فراهم می‌شود تا اپ نویسی را به طور عملی در منزل و سوای نیاز به حضور در کلاس به طور فیزیکی، حافظه بگیرید.

هزینه ساخت طراحی اپلیکیشن موبایل چقدر است؟


گردیده باشد تا کاربربدون طی کردن مسیرهای  طراحی اپلیکیشن وقتگیر به سادگی به غرض خویش دست یابد. در


پباده سازی نرم افزار اندروید و ios بایستی مجموع مواقعی کهکاربر به آن مستلزم میباشد مو جود باشد و این مورد ها


و مفاد بایستی بی نقص باشد البته به نحوی نباشد که موجب حواس پرتی استفاده کننده خواهد شد.پباده سازی می بایست به نحوی


باشد که استفاده کننده را از اشتباهاتش مطلع سازد .




پباده سازی نرم افزار اندروید و ios :

بایستی منعطف باشد یعنی در‌حالتی که که مخاطب اشتباهی را مرتکب شد،بتواند اجرا صورت گرفته پیشین را


تصحیح نماید.در‌حالتی که مستلزم پباده سازی نرم افزار می باشیدشرکت پباده سازی نرم افزار سه سوت اینترنت


مهیا ارائه سرویس ها بهشما می باشد.این کمپانی پباده سازی اپلیکیشنبیش از یک ده سال میباشد که دراین مورد عمل میکند.


هزینه ایجاد کرد پباده سازی نرم افزار تلفن همراه چقدر میباشد؟

عواملی تاثیر گذار در هزینه تشکیل داد و پباده سازی نرم افزار گوشی دربرگیرنده مورد ها پایین میباشد:


1- نرم افزار در یک کمپانی با قابلیت و امکان پشتیبانی و توسعه و گسترش در آینده ساخته میشود یا این که یک شخص آن را بسط می‌دهد؟


2- آیا پنل رئیس نرم افزار ماهر تشکیل شده و آزمایش های مقیاس پذیری بروی آن صورت گرفته میباشد؟


3- صفحه آرایی نرم افزار بوسیله یک طراح زده گردیده یا این که خویش نرم‌افزار نویس برنامه مبادرت به پباده سازی کرده است؟


4- سیستم ادله موبایل کد نویسی گردیده یا این که به نحوه هیبریدی در آغاز یک وبسایت تاسیس شده است؟


5- نرم افزار به طریق های گوناگون در سبک آزمایشگاهی آزمایش گردیده است یا این که بعد از تکثیر قرار است آزمایش گردد؟

مزایای ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ!


درین نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم به مزایای ایجاد کرد  طراحی اپلیکیشن نرم افزار بپردازیم تا به خیر و خوبی از ضرورت ان برای کسب و امور باخبر گردید.


امروزه نقشی که تلفن همراه ها و اسمارت فون ها در معاش عموم اعمال می نمایند بر کسی پوشیده وجود ندارد.



مهمترین نقش آن نیز در بیزنس میباشد که اکثر مشاغل به اهمیت آن در بیزینس های خویش پی برده اند.


ضمن اینکه رابطه بین کسب و کار و تکنولوژی دیرزمانی میباشد که وجود داشته و ادامه داراست چراکه تکنولوژی همواره منجر گردیده که رابطه در بین بیزنس ها سهل و آسان خیس و سریع خیس از قبلی باشد.


هم اکنون نرم افزار های تلفن همراه تحت عنوان یکی هدف ها مهم برای بیزینس آنلاین تبدیل گردیده و داشتن یک نرم‌افزار گوشی برای هر تجارت یک فرمان ضروری به لحاظ می‌رسد.


ضمن اینکه نرم افزار های تلفن همراه در مقایسه با به کارگیری از مرورگرهای تلفن همراه بیشتر گزینه اعتنا یوزرها میباشند.


با تیم دیجیتال مارکتینگ نگاه تازه همدم باشید تا شمارا بیشتر با مزایای پباده سازی نرم افزار اشنا کنیم!




مزایای تشکیل داد نرم افزار تلفن همراه برای کسب و کارتان در یک نگاه

سبقت از رقبا:

با قرار دادن کسب و کارتان بر روی موبایل یار و همدم مشتری، از رقبایتان متمایز میشوید و این میتواند یکی‌از مهمترین مزایای ایجاد کرد نرم افزار باشد.


رابطه مداوم با مشتری:

نرم افزار تجارت شما مدام اسم شمارا به مشتری یاداوری می نماید.


کاهش شدید هزینه تبلیغات:

هزینه تبلیغات و چاپ کاتالوگ حذف گردیده و کاتالوگ دیجیتال شما بر روی تلفن همراه مشتری قرار میگیرد.