مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مرجع مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

مقالات رسمی طراحی اپلیکیشن

بیش تر شدن قابلیت و امکان بایگانی به واتس اپ


با اضافه شدن امکان آرشیو به واتس اپ دیگر به راحتی میتوانید چت هایی که نمیخواهید در صفحه چت واتس اپ نشان داده شوند را آرشیو نمایید. شاید با کسی زیاد درباره نباشید یا به هر استدلال دیگری بخواهید چتی که با او داشته اید را آرشیو فرمائید. در زیر روش آرشیو کردن چت ها و همچنین بازگرداندن مجدد آنان به صفحه چت ها را برایتان توضیح خواهیم داد. پیشین از ابتدا باید بدین نکته اشاره کنیم که چت هایی که آرشیو می‌کنید به هیچ عنوان از در بین نمی روند و صرفا در صفحه چت ها نشان داده نمی شوند.

 طراحی اپلیکیشن

شایان ذکر می باشد که آرشیو کردن چت ها میتواند روشی برای پنهان کردن آن‌ها نیز باشد. در‌حالتی که حرف های خصوصی با کسی داشته اید که نمی‌خواهید به راحتی در دسترس باشند یکی راه‌های نهفته کردن آنان آرشیو کردن شان است.


روش آرشیو کردن یک چت در واتس اپ

بسیار عادی می باشد! کافی است فقط اپلیکیشن واتس اپ را باز نمائید و وارد باریکه (تب) چت ها شوید. آن گاه انگشت تان را روی هر چتی که می خواهید آرشیو فرمائید نگه دارید و بعد از آن آیکن مربع شکلی که یک فلش رو به زیر روی آن قرار گرفته را با انگشت لمس کنید. با این فعالیت چت ذکر شده از لیست چت ها حذف شده و آرشیو می‌گردد.




نحوه آرشیو کردن تمام چت ها در واتس اپ

در صورتی‌که می خواهید تمام چت هایتان را آرشیو نمائید نیازی نیست تک تک آن‌ها را تعیین کرده و مراحل فوق را طی نمائید. کافی است تنها بعد از باز کردن واتس اپ آیکن سه نقطه گوشه سمت راست صفحه را لمس و بعد از آن مورد تنظیمات (Settings) را انتخاب نمائید. حال در کاغذ جدیدی که باز میشود در آغاز مورد Chats و آن‌گاه گزینه Chat History را انتخاب نمائید. مجددا برگه جدیدی باز می‌گردد که با لمس گزینه Archive all chats در آن میتوانید تمام چت هایتان را آرشیو کنید.




طریق خارج کردن یک چت از شرایط آرشیو و بازگرداندن آن به صفحه چت ها

در شرایطی که می خواهید چتی که تا قبل از این آرشیو کرده اید را مجددا به ورقه چت ها بازگردانید به ترتیب تحت عمل نمائید. بعداز باز کردن اپلیکیشن واتس اپ وارد باریکه (تب) چت ها شوید. آن‌گاه به تحت ورقه نوردش (اسکرول) فرمایید و گزینه Archived را لمس نمایید. برگه جدیدی باز می شود که در آن لیست چت هایی که آرشیو کرده اید را خواهید دید. هر چتی که می خواهید از حالت آرشیو خارج فرمایید را با انگشت لمس کرده و بعد آیکن مربع با پیکان رو به بالا را لمس نمایید. با این عمل چت ذکر شده به ورقه چت ها باز خواهد گشت.


اندروید به سادگی آی او اس نیست

طراحی اپلیکیشن

آی وی اس و اندروید از حیث فلسفه ایجاد تماما گوناگون میباشند . در اندروید تعدادی روش مختلف وجود دارااست تا یک ویژگی را فعال و یا این که غیر فعال کنید . اما اپل به این مورد معتقد است که فقط بایستی یک روش برای فعال و غیر فعال کردن یک خصوصیت وجود داشته باشد . یک عدد از خلل ها اندروید این است که کارخانه های سازنده موبایل تلفن همراه به تناسب دلخواه خودشان تغییراتی را در پوسته اندروید اعمال می نمایند که همین فرمان سبب رمز در گمی یوزرها اندروید در هنگام سفر به یک مارک دیگر خواهد شد .




3

– بروزرسانی سیستم عامل این یک راستی تلخ برای اندرویدی ها می باشد . زمانی که یک بروزرسانی برای اندروید ارائه می شود اکثر یوزرها این سیستم عامل مجبور می‌باشند تا زمان های متعددی برای اخذ این بروزرسانی صبر کنند در حالی که بیشتر این یوزرها چه بسا این بروزرسانی را اخذ نمی کنند . اما آی وی اس این نقص‌ را ندارد . در به عبارتی اولِ ارائه بروزرسانی تمام یوزرها آی وی اس قابلیت و امکان اخذ نسخه بروز را دارا هستند .




4

– در دست گرفتن سنتر آی وی اس کارآیی های نیکی داراست و عمل کردن با آن بی آلایش است در دست گرفتن سنتر آی او اس در همه جا در دسترس کاربر قرار دارااست و فارغ از هیچ حرکت اضافی می توانید بسیاری از ویژگی ها را فعال و یا غیرفعال کنید . اگرچه در نوتیفیکیشن توشه اندروید به تنظیمات بیشتری دسترسی دارید البته ممکن است پیدا کردن یک خصوصیت مختص در آن کمی اختلال خیس از آی وی اس باشد . به علاوه در ورژن آب نبات چوبی این مشکل را دارید که برای دسترسی به سوئیچ پیکربندی ناچار می‌باشید دوبار نوتیفیکیشن توشه را تحت بکشید .

با اپلیکیشن نیازهای مشتریان را رصد کنید.

طراحی اپلیکیشن


به کارگیری سهل وآسان خیس از نرم افزار سبب ساز می‌شود که مشتریان رابطه بیشتری با آن برقرار نمایند و رصد عمل های مخاطبین معمولی خیس انجام می گیرد در فیض نیازها و هدف های مشتریان اضافه قابل شناسایی میباشد. زمانی با اعتنا به خواست مشتریان تجهیزات نو به نرم افزار طولانی تر میکنید به مشتری حس ارزشمندی می دهید و ارتقای نرم افزار سبب ساز ارتقا وفاداری مشتریان میشود.


با نرم افزار از رقبا مسافت بگیرید.

فرض نمائید در میان رقبایتان او‌لین شرکتی میباشید که برای کسب و فعالیت خویش نرم افزار پباده سازی می‌کنید. این مساله تبلیغات بسیار خیر برای شما خواهد بود و آینده نگری شما‌را به مشتری نشان میدهد و شما‌را در میان رقباتان متمایز خواهدکرد.همینطور مشتریان معمولی خیس و ریلکس خیس به سرویس ها شما دسترسی خواهند داشت و معمولی خیس با شما رابطه برقرار میکنند.شما میتوانید با پباده سازی اپلیکشن منحصر به فرد در حوزه کاری خویش تولیدات و خدماتتان را برای یوزرها به اشتراک نهاده ،بطوریکه مدام این خدمات در دسترس یوزرها شما باشد.


در ادمه نوشته ی علمی یار و همدم ما باشید تا تنی چند از لبریز دانلود ترین نرم افزار های اهل ایران را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار ها با بیشتراز یک میلیون توشه دانلود در مرکز لیست نرم افزار های برتر اهل ایران قرار دارا هستند.


نرم افزار اسنپ


اسنپ سامانه درخواست آژانس آنلاین میباشد

اسنپ سامانه درخواست ماشین کرایه ای آنلاین میباشد که برای سیستم استدلال اندروید و ios پباده سازی شده‌است . از روش این نرم افزار مسافر درخواست ماشین کرایه ای خویش را تثبیت کرده و مبدا و مقصد را مشخص و معلوم می‌نماید، بعداز اینکه راننده درخواست را پذیرش کرد به بی آلایش ترین رخ فرایند هجرت و پرداخت هزینه کامل شدن میشود. فضا این نرم افزار بسیار بی آلایش و استفاده کننده پسند میباشد و از آنجایی که یک نیاز روزانه را برطرف می‌نماید محبوبیت بسیار متعددی دارااست.


نرم افزار دیجی فرآورده

این برنامه نرم افزار دکان اینترنتی دیجی محصول میباشد که قابلیت داد و ستد هرگونه مال از روش تلفن همراه موبایل را مهیا می سازد. محبوبیت تارنما دیجی مال و نقدهای بسیار بدون نقص درباره ی محصول ها سبب گردیده که اقبلا به‌این نرم افزار هم بسیار زیاد باشد. نرم افزار دیجی جنس همگام با وب سایت ان آپ دیت رسانی می گردد و مشتریان میتوانند نسبتاً تمام سرویس ها گزینه استعمال در وب سایت را روی برگه تلفن همراه خویش هم داشته باشند.


نرم افزار دیوار

نرم افزار دیوار یکی لبریز دانلود ترین نرم افزار اهل ایران به شمار می رود و تحت عنوان اولی نرم افزار نشر اگهی معامله اجناس استوک با مسافت متعددی از رقبا توانسته به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا نماید. دیوار در قوانینی وارد بازار شد که رقیبی نداشت و توانست تماما خویش را به مخاطب بشناساند. این نرم افزار کتگوری های متعددی برای فروش اجناس دارااست و مخاطبین رابطه نیکی با آن برقرار کرده اند


نرم افزار آپ


اهمیت طراحی اپلیکیشن‌ موبایل

طراحی اپلیکیشن


اهمیت پباده سازی نرم افزار‌ تلفن همراه

این ایام تمامی راجع به نرم افزار‌ گوشی کلام می کنند. از همین هم اکنون می‌اقتدار به آسانی و با قطعیت بالایی پیش گویی کنیم که در آینده نزدیک تعداد متعددی از کسب و امور و شغل ها کوچک و وسیع به ابزارها و دستگاه های یار متعلق خواهند شد. شما هم به‌این مسئله علاقمند میشوید و سراغ ایجاد نرم افزار گوشی‌تان می روید. مقدار متعددی وقت و هزینه صرف آن میکنید ولی در غایت نرم افزار تلفن همراه شما چیزی نمیشود که از در آغاز تصورش را داشتید. هر تعدادی از عهده شغل های گزینه نظرتان برمی‌آید، البته میبینید که کسی از آن استعمال نمی‌نماید. در واقع این بدین مفهوم میباشد که نرم افزار گوشی شما در فعالیت عمل نمی‌نماید. البته چه مشکلی موجود هست که فیض فعالیت با پیروزی مواجه نمیشود؟


درک کردن قانون ها برد یک اپلیکشن تلفن همراه، آینده کاری شما‌را مشخص و معلوم می‌نماید. چندان اهمیت ندارد که قرار میباشد نرم افزار تلفن همراه شما چه نماید. مهم این میباشد که تولید نرم افزار تلفن همراه سفری میباشد که نیاز به تجربه و کارایی زیاد داراست.


پژوهش ها اخیر موسسه مشورت کردن SMB Group نشان می دهند که کمپانی‌های کوچک و میانگین برای سال ۲۰۱۲ برنامه‌ریزی کرده بودند تا سرمایه قابل توجهی را صرف گوشی و تکنولوژی‌های مربوط به آن نمایند. این خویش به تنهایی زمان‌های تجاری بسیار نیکی برای کمپانی‌ها و اشخاص فعال در دنیای فناوری داده ها و ارتباطات، پباده سازی و گسترش اپلیکیشن و اینترنت‌تارنما بوجود آورده و خواهد آورد. زمان‌هایی مانند نیاز کمپانی‌ها به ایجاد برنامه‌های تلفن همراه یا این که اصطلاحا App، نیاز به داشتن وب سریعتر و مطمئن‌خیس، پباده سازی نرم افزار گوشی تارنما‌ها و … اشخاص و کمپانی‌های سرویس ها تلفن همراه، که بتوانند سرویس ها بهتر و موثر خیس و ارزان خیس ارائه نمایند، می توانند به یاری دیگر کسب و امور بروند و از این نحوه درآمد خیر کسب نمایند.


مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی / متمایز نشان دادن خود در میان سایر همکاران

طراحی اپلیکیشن


مزایای استعمال و همینطور ایجاد نرم افزار فروشگاهی بسیار زیاد میباشد. به گونه ای که امروزه اکثری از کسب و شغل های کوچک برای پیشرفت در عمل و فروش بیشتر خویش به تولید یک کاغذ در فضای مجازی، پباده سازی یک وبسایت و تولید یک نرم افزار فروشگاهی روی آورده اند. یک نرم افزار دکان اینترنتی قادر است محدودیت ها را از دربین بردارد و موضوع داد و ستد ریلکس و سریع خیس تولیدها را مهیا نماید.


ما در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد داریم تا برخی از مزایای مهم تولید نرم افزار برای دکان ها را به شما معرفی کنیم. تا در شرایطی که هنوز قصد به ایجاد این برنامه نگرفته اید و یا این که دراین باره شک وتردید دارید، بتوانید به فیض مطلوبی برسید.


برخی از بزرگترین مزایای ایجاد نرم افزار فروشگاهی

معرفی سریع خیس تولیدها

چنانچه شما بتوانید تولیدها دکان خویش را به صورت سریع تری به مشتریان معرفی فرمائید، صد رد صد شاهد پرورش و پیشرفت آن در طول یه خرده خواهید بود. فعلا بیش تر از نیمی از جمعیت مرزوبوم از تلفن های هوشمند به کارگیری می نمایند و با اعتنا به پیشرفت فناوری این واحد سنجش اضافه هم خواهد شد. به همین عامل بایستی کارایی نمایید تا از این مجال غایت به کار گیری را ببرید و اشخاص را برای نصب نرم افزار فروشگاهی خویش بر روی موبایل های شان ترغیب نمائید.


رقابت بهتر و کسب اعتبار اضافه

یکی‌از وسیع ترین مزایای تولید نرم افزار فروشگاهی، متمایز نشان دادن خویش فی مابین بقیه همیاران و هم صنفان تان میباشد. شما با داشتن یک اپلیکشن می‌توانید خویش را به روزتر از دیگر رقبا نشان دهید و اعتبار بالاتری را برای خویش کسب کنید.